quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:56 schreef Dven het volgende:
Wel fijn dat het gelijk stil is rondom de schreeuwende ISIS-leden die nu in de trein aan het scanderen zijn.
ok manquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:56 schreef Dven het volgende:
Wel fijn dat het gelijk stil is rondom de schreeuwende ISIS-leden die nu in de trein aan het scanderen zijn.
Waar zegt hij dat?quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:57 schreef truthortruth het volgende:
[..]
je moet het er alleen niet over hebben.
En nog een ontkenner....Het is toch gewoon opvraagbaar bij partijen als een amnesty international of andere beschermers van vrouwen waar het meeste en extreemste geweld tegen vrouwen wordt gepleegd. En je hoeft me niet te geloven, maar dat is niet Nederland. (dat betekent niet dat het hier niets gebeurt, echter de positie van de vrouw is hier behoorlijk verandert sinds de jaren '50).quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:15 schreef KreKkeR het volgende:
Waar zegt hij dat?
Voorbeelden van misstanden in de westerse maatschappij worden doorgaans niet gebruikt om de ander de mond te snoeren. Zo worden gebruikt om aan te geven dat je op basis van misstanden niet direct een hele cultuur als zodanig kan definiėren.
Bedoel je eigenlijk niet "incidenten"? Of hebben jullie je vocabulaire uitgebreid?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat?
Voorbeelden van misstanden in de westerse maatschappij worden doorgaans niet gebruikt om de ander de mond te snoeren. Zo worden gebruikt om aan te geven dat je op basis van misstanden niet direct een hele cultuur als zodanig kan definiėren.
Je verdraait graag woorden he? Dat er meer mistanden onder moslims zijn betekent niet dat je meteen alle moslims kan aankijken wanneer er weer een voorval is van eerwraak. Waarbij ik niet zeg dat JIJ dit doet. Maar de tendens tijdens dit soort topic is toch vaak weer het moslim-in-het-algemeen-bashen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:52 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En nog een ontkenner....Het is toch gewoon opvraagbaar bij partijen als een amnesty international of andere beschermers van vrouwen waar het meeste en extreemste geweld tegen vrouwen wordt gepleegd. En je hoeft me niet te geloven, maar dat is niet Nederland. (dat betekent niet dat het hier niets gebeurt, echter de positie van de vrouw is hier behoorlijk verandert sinds de jaren '50).
Hebben jullie soms een hekel aan vrouwen, moeten ze maar weer de keuken in? Mijn moeder heeft nog gestreden voor vrouwenrechten in Nederland, met lede ogen moet ik maar aankijken dat onder het mom van acceptatie van andere culturen dit weer teniet wordt gedaan?
Heeft iemand al het succes van cameratoezicht genoemd?quote:Op maandag 28 september 2015 08:24 schreef Smack10 het volgende:
Via cameratoezicht konden agenten het voorval live volgen en binnen twee minuten ingrijpen.
Het zijn juist de extremisten aan beide zijden die discussies altijd in een welles-nietus spelletje laten verzanden door hun extreme standpunten, verdraaiing van de feiten en woorden van anderen en het gebash van iedereen die niet een even extreem standpunt inneemt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:00 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Bedoel je eigenlijk niet "incidenten"? Of hebben jullie je vocabulaire uitgebreid?
En dus moeten we er maar niets meer over melden, of als we het melden gelijk wijzen dat het ook wel eens onder Nederlanders gebeurt... Kom op zeg, we moeten er juist op wijzen als we vrouwen willen beschermen, ik zwijg niet, hoe graag jij of die andere pips dat ook willen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:08 schreef KreKkeR het volgende:
Je verdraait graag woorden he? Dat er meer mistanden onder moslims zijn betekent niet dat je meteen alle moslims kan aankijken wanneer er weer een voorval is van eerwraak. Waarbij ik niet zeg dat JIJ dit doet. Maar de tendens tijdens dit soort topic is toch vaak weer het moslim-in-het-algemeen-bashen.
Heb je wel gelezen wat er is gebeurt in dit topic, ga toch heen. Er wordt een zoveelste misstand vermeld en gelijk wordt er zo op gereageerd;quote:En WAAR haal je in hemelsnaam vandaan dat je het schenden van vrouwen rechten moet toelaten? Ik word doodmoe van dergelijk verdraai van woorden. Niet elk moslim boos aankijken wanneer er sprake is van misdragingen betekent niet dat je deze misdragingen maar moet toelaten
Als dat niet je kop in het zand steken is dan weet ik het niet meer.quote:Past goed tussen de verhalen van Nederlandse mensen die hun zoon of dochter vermoorden.
Houd eens op man
Die naievelingen die zijn ook erg, vind je niet?quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het zijn juist de extremisten aan beide zijden die discussies altijd in een welles-nietus spelletje laten verzanden door hun extreme standpunten, verdraaiing van de feiten en woorden van anderen en het gebash van iedereen die niet een even extreem standpunt inneemt.
Jezus Christus jij leest echt wat je graag wil lezen he volgens mij?quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:18 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En dus moeten we er maar niets meer over melden,
Wat begrijp je niet aan:quote:of als we het melden gelijk wijzen dat het ook wel eens onder Nederlanders gebeurt... Kom op zeg, we moeten er juist op wijzen als we vrouwen willen beschermen, ik zwijg niet, hoe graag jij of die andere pips dat ook willen.
[..]
Heb je wel gelezen wat er is gebeurt in dit topic, ga toch heen. Er wordt een zoveelste misstand vermeld en gelijk wordt er zo op gereageerd;
[..]
Als dat niet je kop in het zand steken is dan weet ik het niet meer.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat?
Nee want de politie zegt van niets te weten. Dus het verhaaltje wordt verder nergens bevestigd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Heeft iemand al het succes van cameratoezicht genoemd?
Zweden's definitie van verkrachting is erg ruim.quote:
Dat wordt nog onderzocht. Inmiddels zijn het vier verdachten waarvan er van één bewijs ontbreekt. De andere 3 worden voorgeleid aan de rechter-commisaris.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:01 schreef Twiitch het volgende:
Is het nou wel of niet echt gebeurd?
En daarom zijn de cijfers voor verkrachtingen van dat land ook het hoogst van de hele wereld, maar white supremacisten zullen het blijven gebruiken tegen de opkomst van de islamitisering.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:06 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zweden's definitie van verkrachting is erg ruim.
Seks waarvan je (geldt alleen voor de vrouw overigens) de volgende ochtend spijt hebt wordt daar al gekenmerkt als verkrachting.
7 uur lang door 11 man onder dwang in al je openingen genomen worden. Dat noem ik toch echt verkrachting.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:06 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zweden's definitie van verkrachting is erg ruim.
Seks waarvan je (geldt alleen voor de vrouw overigens) de volgende ochtend spijt hebt wordt daar al gekenmerkt als verkrachting.
Nou als het mijn vrouw/dochter was geweest had ik ze afgemaakt.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:15 schreef Mafklapper het volgende:
[..]
7 uur lang door 11 man onder dwang in al je openingen genomen worden. Dat noem ik toch echt verkrachting.
.')
De rest van de wereld ook. Wat is je punt?quote:Op woensdag 30 september 2015 10:15 schreef Mafklapper het volgende:
[..]
7 uur lang door 11 man onder dwang in al je openingen genomen worden. Dat noem ik toch echt verkrachting.
.')
Ik begrijp het prima, maar een cultuur is altijd een definitie, dus een beschrijving op basis van eigenschappen.quote:
Desondanks zijn niet-westerse immigranten oververtegenwoordigd in deze statistieken.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:15 schreef Knitted het volgende:
[..]
En daarom zijn de cijfers voor verkrachtingen van dat land ook het hoogst van de hele wereld, maar white supremacisten zullen het blijven gebruiken tegen de opkomst van de islamitisering.
Dat zegt helemaal niks als spijt hebben na de daad ook meetelt als verkrachting. Misschien is daar seks hebben met een allochtoon een taboe, wie zal het weten?quote:Op woensdag 30 september 2015 10:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Desondanks zijn niet-westerse immigranten oververtegenwoordigd in deze statistieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |