De vrouwen, bedoel je?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 04:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kruisigen die hap. Doen ze daar ook.
Nee, ik ben hier eens ingedoken toen met het Julian Assange gedoe.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:58 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Heb je dit helemaal zelf verzonnen en heb je hier hulp bij gehad?
Inderdaad, je bent schuldig tot de onschuld bewezen is!quote:Op woensdag 30 september 2015 21:09 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Er was genoeg bewijs om ze vast te zetten. Hun onschuld is niet aangetoond: Ze zijn nog wel steeds verdachten.
Ja, in dat geval heb ik liever dat ze vast blijven zitten ja. Jij hebt liever dat we mensen pas gaan oppakken nadat de rechter uitspraak heeft gedaan?
Wat klopt er niet aan volgens jou?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:33 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik zou die zin nog eens nalezen als ik jou was.
De constructie, ik kan er geen touw aan vastknopen, kan er ook niet uit opmaken wat je nu precies wilt zeggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan volgens jou?
Nou even ontleden dan;quote:Prima, en waarom niet puur en alleen de focus op die negatieve aspecten ipv alle mensen uit die cultuur behandelen als daders?
Oh gelukkig, ik was al bang dat je met nietszeggende bronnen aan zou komenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 07:36 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier eens ingedoken toen met het Julian Assange gedoe.
Plus ik ken een aantal Zweedse dames die me dit weleens verteld hebben.
Dan geloof je me niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:00 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik was al bang dat je met nietszeggende bronnen aan zou komen
Je moet wel van hele domme komaf zijn om te geloven dat je in Zweden met een vrouw sex kan hebben vrijwillig en dat zij daarna zeg: ja de sex was wel vrijwillig maar nu heb ik spijt, en dat de rechter vervolgens zegt: verkrachtingquote:
Nou nee, het is meer een: Ik was gewoon te dronken om 'Nee!' te zeggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:08 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Je moet wel van hele domme komaf zijn om te geloven dat je in Zweden met een vrouw sex kan hebben vrijwillig en dat zij daarna zeg: ja de sex was wel vrijwillig maar nu heb ik spijt, en dat de rechter vervolgens zegt: verkrachting
Dat geldt hier ook hoor en ook in de meeste ontwikkelde landen. Als een dame in een bepaalde staat verkeert waarin zij niet met volle verstand kan instemmen met sex, en jij maakt daar misbruik van dan is dit strafbaar. Uiteraard moet wel bewezen worden dat de man dit had moeten kunnen weten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:10 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nou nee, het is meer een: Ik was gewoon te dronken om 'Nee!' te zeggen.
Zou je denken, is het niet. Zeker niet als je allebei gezopen hebt. Niet in de meeste landen iig. Maar dus wel in Zweden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:14 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dat geldt hier ook hoor en ook in de meeste ontwikkelde landen. Als een dame in een bepaalde staat verkeert waarin zij niet met volle verstand kan instemmen met sex, en jij maakt daar misbruik van dan is dit strafbaar. Uiteraard moet wel bewezen worden dat de man dit had moeten kunnen weten.
Lijkt me ook niet meer dan logisch.
Dit komt wel in de buurt:quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:16 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zou je denken, is het niet. Zeker niet als je allebei gezopen hebt. Niet in de meeste landen iig. Maar dus wel in Zweden.
De Zweedse wetgeving is heel erg geënt om de vrouw te beschermen. Als man ben je in principe al meteen schuldig zodra dit je overkomt. Ook al had je het zelf niet in de gaten.
Maar kun je met een concrete zaak komen als voorbeeld want ik vind niet dat je met betrouwbare bronnen bent gekomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:16 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zou je denken, is het niet. Zeker niet als je allebei gezopen hebt. Niet in de meeste landen iig. Maar dus wel in Zweden.
De Zweedse wetgeving is heel erg geënt om de vrouw te beschermen. Als man ben je in principe al meteen schuldig zodra dit je overkomt. Ook al had je het zelf niet in de gaten.
Sander L. (41) uit Haarle en Bidjaykoemar D. (44) uit Raalte zouden tijdens carnaval een beschonken vrouw naar een afgelegen plek hebben gebracht, om haar vervolgens te misbruiken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:16 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar was dit ook 'verkrachting' in de juridische zin of bleef dit bij 'seksueel misbruik'?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:22 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Sander L. (41) uit Haarle en Bidjaykoemar D. (44) uit Raalte zouden tijdens carnaval een beschonken vrouw naar een afgelegen plek hebben gebracht, om haar vervolgens te misbruiken.
Volgens het OM hebben de twee vervolgens een rapport vervalst, zodat hun zieke daad niet uit zou komen, schrijft De Telegraaf.
Update 15:48 uur: Voor het seksueel misbruiken van een vrouw op de achterbank van een politiewagen is vanmiddag tegen twee agenten 2,5 jaar cel geëist. Dat gebeurde in de rechtbank in Zwolle. Ook wordt het duo ervan verdacht een rapport vervalst te hebben om zichzelf een alibi te verschaffen.
Dit is een recente zaak en volgens mij had de vrouw ingestemd met de sex.
Om het echt goed te meten zou je dus ook de 'seksuele misbruik' zaken erbij moeten tellen, voor en na de invoering van de nieuwe wetgeving in 2005.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar was dit ook 'verkrachting' in de juridische zin of bleef dit bij 'seksueel misbruik'?
Dat is namelijk nogal een verschil en verklaart de grote stijging van 'verkrachtingen in Zweden:
Rape, As Sweden Redefines It
Dus het is niet zozeer dat dat andere gedrag niet strafbaar is. De definitie is alleen anders.
Ik weet dat men daar de definitie van verkrachting heeft opgerekt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar was dit ook 'verkrachting' in de juridische zin of bleef dit bij 'seksueel misbruik'?
Dat is namelijk nogal een verschil en verklaart de grote stijging van 'verkrachtingen in Zweden:
Rape, As Sweden Redefines It
Dus het is niet zozeer dat dat andere gedrag niet strafbaar is. De definitie is alleen anders.
Vorige week heeft een rechter nog de verblijfsvergunning ingetrokken van iemand die al sinds 1995 in Nederland woonde, omdat hij te veel maanden celstraf had gekregen in die periode.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:45 schreef madeliefff het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk met dat soort asielzoekers? ik hoop dat ze gelijk per vliegtuig weg gestuurd worden en dat dat blijft gelden voor de eerste tien jaar waarin ze iets strafbaars doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |