Het ligt er maar aan hoe de gebruiken rond gastvrijheid zijn die je gewend bent, toch?quote:Op maandag 28 september 2015 08:37 schreef Toga het volgende:
[..]
Wel of geen trauma, je gaat een ander (ook) geen trauma bezorgen, vooral niet de dochter van je gastheer.
quote:Op maandag 28 september 2015 16:03 schreef stopnaald het volgende:
Elke cultuur is gelijk(waardig), toch?
Inderdaad ja, en dat ze af en toe zich vergrijpen aan een meisje of vrouw kan gebeuren! Natuurlijk moeten de daders hierop wel worden aangesproken dat dit niet de bedoeling is maar zolang dit niet massaal gebeurt is er geen probleem. Integratie komt van 2 kantenquote:Op maandag 28 september 2015 18:41 schreef wbeco het volgende:
Vrouwen moeten zich gewoon wat meer bedekt bekleden. In de landen waar deze vluchtelingen vandaan komen zijn ze dit niet gewend, dan kun je in de war raken. Wij moeten ze ook de kans geven om te wennen aan het land en te integreren. Het is een gigantische verandering om van een oorlogsgebied te komen en je plotseling in Nederland te bevinden. Maar geef vooral de vluchtelingen de schuld. Dit forum zit echt vol met racisten.
Is er geen leuk kinderboerderijtje te organiseren voor ze, met een aantal geiten.Dat zijn ze gewend joh. Taak van moskeeen om ze daarin te voorzien, lijkt mij.quote:Op maandag 28 september 2015 14:10 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Ze waren in ieder geval op zoek naar tieten hihihi
Als je de vrouwen in hun land ziet dan begrijp je wel waarom ze overstappen op geiten. Nee, de blonde verfijnde haarloze dames hier.....wiewawawouw daar kan geen geit tegenop. Eerlijk is eerlijk ze hebben smaak.quote:Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Is er geen leuk kinderboerderijtje te organiseren voor ze, met een aantal geiten.Dat zijn ze gewend joh. Taak van moskeeen om ze daarin te voorzien, lijkt mij.
Bedekter kleden? Serieus?quote:Op maandag 28 september 2015 18:41 schreef wbeco het volgende:
Vrouwen moeten zich gewoon wat meer bedekt bekleden. In de landen waar deze vluchtelingen vandaan komen zijn ze dit niet gewend, dan kun je in de war raken. Wij moeten ze ook de kans geven om te wennen aan het land en te integreren. Het is een gigantische verandering om van een oorlogsgebied te komen en je plotseling in Nederland te bevinden. Maar geef vooral de vluchtelingen de schuld. Dit forum zit echt vol met racisten.
quote:Op maandag 28 september 2015 16:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gelijk een enkeltje terug naar land van herkomst!
Ik ben benieuwdtwitter:mariannezw twitterde op maandag 28-09-2015 om 17:55:15Bij BNR Newsroom zegt @DorineManson van @VluchtelingWerk nu dat het COA wel goede cijfers heeft over criminaliteit van vluchtelingen. reageer retweet
Ook binnenkort in uw buurt.quote:
Past goed tussen de verhalen van Nederlandse mensen die hun zoon of dochter vermoorden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vader wurgt dochter om geheim vriendje
En dit soort verhalen gaan wij steeds meer zien in de toekomst, lekker binnenhalen hoor!
Gaat zo goed samen met onze westerse cultuur, zulke begripvolle mensen...
Ah, dat maakt het goed, gelukkig ben jij er om het in perspectief te zetten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Past goed tussen de verhalen van Nederlandse mensen die hun zoon of dochter vermoorden.
Houd eens op man
Ik mis even het gedeelte waar ik aangeef de daad goed te keuren. Maar dat zal jouw verstrooide geest wel zijnquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:52 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ah, dat maakt het goed, gelukkig ben jij er om het in perspectief te zetten.
Nee, 'tuurlijk vind je het niet goed, je moet het er alleen niet over hebben.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:55 schreef Dven het volgende:
Ik mis even het gedeelte waar ik aangeef de daad goed te keuren. Maar dat zal jouw verstrooide geest wel zijn
Watquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:56 schreef Dven het volgende:
Wel fijn dat het gelijk stil is rondom de schreeuwende ISIS-leden die nu in de trein aan het scanderen zijn.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:56 schreef Dven het volgende:
Wel fijn dat het gelijk stil is rondom de schreeuwende ISIS-leden die nu in de trein aan het scanderen zijn.
ok manquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:56 schreef Dven het volgende:
Waar zegt hij dat?quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:57 schreef truthortruth het volgende:
[..]
je moet het er alleen niet over hebben.
En nog een ontkenner....Het is toch gewoon opvraagbaar bij partijen als een amnesty international of andere beschermers van vrouwen waar het meeste en extreemste geweld tegen vrouwen wordt gepleegd. En je hoeft me niet te geloven, maar dat is niet Nederland. (dat betekent niet dat het hier niets gebeurt, echter de positie van de vrouw is hier behoorlijk verandert sinds de jaren '50).quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:15 schreef KreKkeR het volgende:
Waar zegt hij dat?
Voorbeelden van misstanden in de westerse maatschappij worden doorgaans niet gebruikt om de ander de mond te snoeren. Zo worden gebruikt om aan te geven dat je op basis van misstanden niet direct een hele cultuur als zodanig kan definiėren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |