Zorgen om hygiënische omstandigheden? Urine is toch steriel?quote:‘In asielzoekerscentrum Erfurt urineren mannen over alleenstaande vrouwen’
Opnieuw ernstige misstanden in Duits asielzoekerscentrum
In een onderkomen voor vluchtelingen in het Duitse Erfurt is sprake van gruwelijke misstanden. Vrouwen vernederen en misbruiken de vrouwen seksueel en er vinden sadistische praktijken plaats. Zo ‘urineren mannen over alleenstaande vrouwen uit andere landen’ en ‘als vrouwen slapen is aanranding aan de orde van de dag’. Dit blijkt uit een geheime interne memo van een legerarts die is uitgelekt, meldt Wierd Duk in het AD.
De arts schrijft zich ook ernstige zorgen te maken over de hygiënische omstandigheden. “Ook al wordt er twee keer per dag schoongemaakt, de vloer is altijd smerig omdat afval op de grond wordt gegooid. Ook is urineren in hoeken er normaal.”
Het Duitse leger heeft het bestaan van de brief bevestigd.
Bron: http://nieuws.tpo.nl/2015(...)leenstaande-vrouwen/
quote:Vrouwen vernederen en misbruiken de vrouwen seksueel en er vinden sadistische praktijken plaats.
Vind ik ook een vreemde zin!quote:
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat de mannen over de vrouwen heen zouden gaan zeiken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:29 schreef eddehaas het volgende:
Was niet te verwachten idd.
Grenzen dicht.
Terug sturen.
Opvang in regio.
ok.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:29 schreef eddehaas het volgende:
Grenzen dicht.
Terug sturen.
Opvang in regio.
Gewoon het kaf van het koren scheiden inderdaad. Degene die zich misdragen eruit zetten en degene die zich goed gedragen mogen blijven. Opgelost.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:28 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Vind ik ook een vreemde zin!
Maar lekker dit. Waarom zijn dit niet meteen redenen om die gasten ertussenuit te vissen en ze gauw mogelijk de grens weer over te smijten terug naar de Islamitische Staat?
Hier zouden we dus echt meteen gebruik van moeten maken om een perfect excuus te hebben om de boel daar eens even te zuiveren.
Had het ook niet veracht maar sta er ook niet van te kijken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat de mannen over de vrouwen heen zouden gaan zeiken.
Ben wel voor die mensen helpen obv, maar dan in eigen regio.quote:
Miljoenen mensen op een klutje in een naburig land willen donderenquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:35 schreef eddehaas het volgende:
[..]
Ben wel voor die mensen helpen obv, maar dan in eigen regio.
En Rijke buurlanden aanspreken op hun verantwoordelijkheid, SA, Koeweit, Quatar.
Allemaal op loopafstand maar die doen niks (obv omdat ze andere normen en waarden hebben en geen respect hebben voor mensenrechten)
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Miljoenen mensen op een klutje in een naburig land willen donderen![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed op een kluitje in Duitsland is ook geen succes.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:36 schreef Dven het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Miljoenen moslims in Europa op willen vangenquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:36 schreef Dven het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik niet. Maar alles afschuiven op een paar rondomliggende landen is wel erg zwak. Turkije vangt er al ruim anderhalf miljoen op. In Libanon is al 1/3e vluchteling. Wat verwacht men nu?!?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Miljoenen moslims in Europa op willen vangen![]()
![]()
Turkije en Libanon is niet de gehele regio he.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar alles afschuiven op een paar rondomliggende landen is wel erg zwak. Turkije vangt er al ruim anderhalf miljoen op. In Libanon is al 1/3e vluchteling. Wat verwacht men nu?!?
Hoezo hoor ik niets van Koeweit, SA ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar alles afschuiven op een paar rondomliggende landen is wel erg zwak. Turkije vangt er al ruim anderhalf miljoen op. In Libanon is al 1/3e vluchteling. Wat verwacht men nu?!?
Landen als SA kennen geen vluchtelingen status. Die geven werkvisums aan Syriërs en die laten hun families overkomen naar SA.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:43 schreef eddehaas het volgende:
[..]
Hoezo hoor ik niets van Koeweit, SA ?
Toch behoorlijk rijke oliestaten.
Marokko, Jordanië, pak de kaart maar er is meer.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Jordanië vangt ook al iets van een miljoen vluchtelingen op.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:44 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Marokko, Jordanië, pak de kaart maar er is meer.
Bijvoorbeeld Marokko heeft vorig jaar al een aanbod gedaan tegen betaling migranten op te nemen.
http://www.metronieuws.nl(...)opvang-van-migranten
Niks aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:29 schreef eddehaas het volgende:
Grenzen dicht.
Terug sturen.
Opvang in regio.
Jordanie is al 1 op de 10 vluchteling. Zelfs in Irak zitten er fucking 250.000. Al met al dus al 3.5 miljoen vluchtelingen in de regio.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Turkije en Libanon is niet de gehele regio he.
Zelf niet op willen vangen en dan wel met je vingertje naar anderen wijzen die ook niets op willen vangenquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:43 schreef eddehaas het volgende:
[..]
Hoezo hoor ik niets van Koeweit, SA ?
Toch behoorlijk rijke oliestaten.
In Jordanie is dan ook al een tiende van de bevolking vluchteling. Effe kappen met je bijdehandte gedoe over het bijpakken van kaarten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:44 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Marokko, Jordanië, pak de kaart maar er is meer.
Bijvoorbeeld Marokko heeft vorig jaar al een aanbod gedaan tegen betaling migranten op te nemen.
http://www.metronieuws.nl(...)opvang-van-migranten
Een paar duizend?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jordanië vangt ook al iets van een miljoen vluchtelingen op.
Maar in Europa zeikt men al als er een paar duizend vluchtelingen zijn. En maar blijven wijzen naar andere landen. Valt me nog mee dat men niet naar Zuid-Amerika of de VS heeft gewezen.
Dus? Hier gaan de culturen botsen. Buiten dat importeren we ook nog eens sektarische conflicten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Jordanie is al 1 op de 10 vluchteling. Zelfs in Irak zitten er fucking 250.000. Al met al dus al 3.5 miljoen vluchtelingen in de regio.
Neem nu eens een kaart en bekijk de mogelijkheden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:49 schreef Dven het volgende:
[..]
In Jordanie is dan ook al een tiende van de bevolking vluchteling. Effe kappen met je bijdehandte gedoe over het bijpakken van kaarten.
Gast NL is 10miljoen KMs ervandaan, SA ligt om de hoek.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelf niet op willen vangen en dan wel met je vingertje naar anderen wijzen die ook niets op willen vangenDoe normaal man.
Nou nou, 60.000 is echt vergelijkbaar met de ~6 miljoen (6.000.000 ja) in Turkije, Jordanië en Libanon.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:50 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Een paar duizend?
Waar heb je gezeten de afgelopen weken.
Alleen deze week al 60.000 die Kroatië binnen kwamen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)opent_grenzen__.html
Lees nu eens goed, dit is in een WEEKquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nou nou, 60.000 is echt vergelijkbaar met de ~6 miljoen (6.000.000 ja) in Turkije, Jordanië en Libanon.
10.000.000 KM ja? Man, ik moet je nog minder serieus nemen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:54 schreef eddehaas het volgende:
[..]
Gast NL is 10miljoen KMs ervandaan, SA ligt om de hoek.
Ik zeg alleen maar dat ik het opmerkelijk dat een mede islamitisch land niet vluchtelingen op wil nemen, waar ze obv wel de poen voor hebben met hun olie miljarden.
Ben je nou aan het trollen, of begrijp je niet dat culturele verschillen in de regio doorgaans kleiner zijn?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:54 schreef Dven het volgende:
zeven miljoen syriers in eigen land worden opgevangen. Al met al komt het aantal vluchtelingen in de regio zo op 10.000.000 miljoen uit.
En in Holland schreeuwen ze om een x-aantal tientalduizend syriers
Zelf al eens in Syrie en Saudi Arabie geweest dat je kan spreken over de culturele verschillen of ben je gewoon een beetje dom met aannames aan het gooien?quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ben je nou aan het trollen, of begrijp je niet dat culturele verschillen in de regio doorgaans kleiner zijn?
Ik denk dat ze in Holland minder zouden schreeuwen wanneer het om een tientalduizend Belgen zou gaan. Denk je ook niet?
Daarnaast worden het er veel meer dan een tientalduizend, dat weet jij ook best.
Grote culturele verschillen, dat is ook een van de redenen die die bewindsvoerder in Kuweit noemt om geen vluchtelingen op te nemen. Maar jij had het over de buurlanden, daar reageerde ik op, niet op SA.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelf al eens in Syrie en Saudi Arabie geweest dat je kan spreken over de culturele verschillen of ben je gewoon een beetje dom met aannames aan het gooien?
Sheherezade en de sprookjes van duidend-en-één nachten?quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:04 schreef LXIV het volgende:
Kom op jongens. Denk aan de suikerzoete Oriëntaalse dromen van meisjes en jongens met reebruine ogen die later gedienstig en vol liefde en aandacht de geslachtsdelen gaan wassen! Daar doen we het allemaal voor!
En de wereld is toch meer dan Europa en "de regio" ik zie niet in waarom Afrikaanse landen, de rijkere, geen opvang kunnen verzorgen of ik noem maar een dwarsstraat Taiwanquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:05 schreef Ludd het volgende:
[..]
Grote culturele verschillen, dat is ook een van de redenen die die bewindsvoerder in Kuweit noemt om geen vluchtelingen op te nemen. Maar jij had het over de buurlanden, daar reageerde ik op, niet op SA.
Al zijn de cultuurverschillen tussen Syriërs en Saoedies heus wel kleiner dan die tussen Syriërs en West Europeanen.
Of een ander artikel van een serieuze website die dit nieuws niet tussen aanhalingstekens vermeldt, maar als echt nieuws, is ook primaquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:01 schreef Toefjes het volgende:
Heeft iemand een linkje naar het AD artikel? Zie er niks over staan op de website.
Daar willen die vluchtelingen niet naar toe natuurlijk. Daarbij zijn er maar weinig landen zo kapitaalkrachtig als West Europa.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:09 schreef Buster24 het volgende:
[..]
En de wereld is toch meer dan Europa en "de regio" ik zie niet in waarom Afrikaanse landen, de rijkere, geen opvang kunnen verzorgen of ik noem maar een dwarsstraat Taiwan
In de tijd van de Vietnamese bootvluchtelingen is er een WERELDWIJDE opvang geweest.
Klopt maar in een zeldzaam heldere bui heeft de Duitse minister van binnenlandse zakenquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:10 schreef Ludd het volgende:
[..]
Daar willen die vluchtelingen niet naar toe natuurlijk. Daarbij zijn er maar weinig landen zo kapitaalkrachtig als West Europa.
Ach, een wankele bron is ook een bron als je dingen graag wil horen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:14 schreef Revanches het volgende:
Ben benieuwd of er nog meerdere bronnen zijn dan alleen een brief van een legerarts.
Klopt. Maar ik vind het best zorgelijk dat ik het vrij kritiekloos nog gewoon geloof ook - zo sterk ben ik blijkbaar al anti-moslim geïndoctrineerd.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, een wankele bron is ook een bron als je dingen graag wil horen.
Het Duitse leger is dus volgens jou onbetrouwbaar? Kun je dat onderbouwen met feiten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In hetzelfde topic pleit je ervoor om asielzoekers terug te sturen en de grenzen te sluiten, en dan verwijt je Marokko een gebrek aan medemenselijkheid.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:45 schreef eddehaas het volgende:
Ook weer typisch wel opvangen als ze er een slaatje uit kunnen slaan maar uit menslijkheid ho maar.
Daar gaat het natuurlijk niet over. Ik zie een link naar een site: jungefreiheid.de en daar staat iets dat iemand van het Duitse leger iets gezegd of geschreven heeft. Een Nederlandse site (met een grappig varkentje in het logo, koddig) vermeldt het tussen aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:23 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Het Duitse leger is dus volgens jou onbetrouwbaar? Kun je dat onderbouwen met feiten.
Volgens mij kwam Wierd Duk hiermee, toch?quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ZE WILLEN ALLEMAAL DE BIJSTAND INquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:10 schreef Ludd het volgende:
[..]
Daar willen die vluchtelingen niet naar toe natuurlijk. Daarbij zijn er maar weinig landen zo kapitaalkrachtig als West Europa.
Ik denk dat de meeste willen werken/ondernemen, en niet de bijstand in. Waarom denk jij dat ze dat wel willen?quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
ZE WILLEN ALLEMAAL DE BIJSTAND IN![]()
Van hun luxe woning in een ander land, met iPhones, dure merkkleding en oordopjes van Dre, lekker naar een asielzoekerscentrum en daarna in een achterstandbuurtje in regenachtig Nederland de hele dag een beetje staatssteun trekkenHET BELOOFDE LAND
Nouja, het is natuurlijk beter dan een vluchtelingententenkampquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
ZE WILLEN ALLEMAAL DE BIJSTAND IN![]()
Van hun luxe woning in een ander land, met iPhones, dure merkkleding en oordopjes van Dre, lekker naar een asielzoekerscentrum en daarna in een achterstandbuurtje in regenachtig Nederland de hele dag een beetje staatssteun trekkenHET BELOOFDE LAND
Ik weet nou niet of ik keihard moet lachen of zachtjes moet huilen. Iedereen die 5K heeft is dus misschien wel een misdadigerquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:35 schreef eddehaas het volgende:
Nog even iets, die lui die het tot hier halen hebben veelal 5k euro betaald voor hun trip.
Lekker lullig voor de alleen staande moeders die dat geld niet hebben en daar blijven.
Misschien hebben die lui wel e.e.a beroofd om aan die 5k te komen.
Ook een element waar ik shivvers van krijg.
Ik zou zeggen neem er wat in huis als je er zoveel vertrouwen in hebt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik keihard moet lachen of zachtjes moet huilen. Iedereen die 5K heeft is dus misschien wel een misdadiger![]()
Alleen staande moeders hebben het wel lastig. Ze willen ook wel eens zitten.
Is dit de enige onderbouwing van je stelling?quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:41 schreef eddehaas het volgende:
[..]
Ik zou zeggen neem er wat in huis als je er zoveel vertrouwen in hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:40 schreef Toefjes het volgende:
Alleen staande moeders hebben het wel lastig. Ze willen ook wel eens zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de praktijk komt wrs wel zo'n 60% in de bijstand terecht, ook al willen ze wat anders. Althans dat kun je afleiden uit andere groeperingen...quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste willen werken/ondernemen, en niet de bijstand in. Waarom denk jij dat ze dat wel willen?
Turkije slechts 1,3% terwijl Nederland, tijdens WO1, meer dan 16% vluchtelingen opnam.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jordanië vangt ook al iets van een miljoen vluchtelingen op.
Maar in Europa zeikt men al als er een paar duizend vluchtelingen zijn. En maar blijven wijzen naar andere landen. Valt me nog mee dat men niet naar Zuid-Amerika of de VS heeft gewezen.
Hoi, heb jij misschien een linkje naar een serieuze bron?quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:57 schreef Confetti het volgende:
Ik weet honderd procent zeker dat het hier of negers of Pakistanen betreft. Altijd hetzelfde volk.
Syriërs doen dit niet.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:57 schreef Confetti het volgende:
Ik weet honderd procent zeker dat het hier of negers of Pakistanen betreft. Altijd hetzelfde volk.
Syriërs doen dit niet.
Voor middeleeuwse praktijken hoef je niet verder te kijken dan landen als Eritrea en Pakistan. Feit van algemene bekendheid. Syrie was een modern land.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoi, heb jij misschien een linkje naar een serieuze bron?
Ik zei al correspondent Wierd Duk kwam ermee... zal even kijken of ik het kan vinden...quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoi, heb jij misschien een linkje naar een serieuze bron?
twitter:wierdduk twitterde op zaterdag 26-09-2015 om 00:05:15In azc in D urineren mannelijke asielzoekers over alleenreizende vrouwen, want die zijn 'haram'. Morgen in @adnl Tijd voor femisolidariteit. reageer retweet
Wauw......quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:54 schreef Dven het volgende:
Voor het gemak vergeet men ook dat er ruim zeven miljoen syriers in eigen land worden opgevangen. Al met al komt het aantal vluchtelingen in de regio zo op 10.000.000 miljoen uit.
En in Holland schreeuwen ze om een x-aantal tientalduizend syriers
Overgrote meerderheid aldaar is moslim, zo modern kan dat land dus niet zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Voor middeleeuwse praktijken hoef je niet verder te kijken dan landen als Eritrea en Pakistan. Feit van algemene bekendheid. Syrie was een modern land.
Dus omdat volgens jou algemeen bekend is dat negers en Pakistanen over vrouwen heen plassen is het nieuwsbericht ontegenzeggelijk waar?quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Voor middeleeuwse praktijken hoef je niet verder te kijken dan landen als Eritrea en Pakistan. Feit van algemene bekendheid. Syrie was een modern land.
"femisolidariteit"quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zei al correspondent Wierd Duk kwam ermee... zal even kijken of ik het kan vinden...
Hier 17 u geleden:twitter:wierdduk twitterde op zaterdag 26-09-2015 om 00:05:15In azc in D urineren mannelijke asielzoekers over alleenreizende vrouwen, want die zijn 'haram'. Morgen in @adnl Tijd voor femisolidariteit. reageer retweet
Buiten dat gaat het niet alleen om Syriërs, die zijn slechts een klein deel van wat hier naartoe komt. De totale stroom is veel groter en bestaat ook uit Eritreeërs, Pakistanen, Somaliërs enz.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:03 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wauw......
10.000.000 miljoen vluchtelingen... Dat zijn er wel heul veul he?
Als je met zulke cijfers komt, kunnen we je niet serieus nemen, om je maar even met je eigen woorden om de oren te slaan.
Ah, top, dank je. Met z'n allen reageren op geruchten op basis van een brief is natuurlijk niet echt nieuws bespreken. Ik ben benieuwd naar het artikelquote:Op zaterdag 26 september 2015 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zei al correspondent Wierd Duk kwam ermee... zal even kijken of ik het kan vinden...
Hier 17 u geleden:twitter:wierdduk twitterde op zaterdag 26-09-2015 om 00:05:15In azc in D urineren mannelijke asielzoekers over alleenreizende vrouwen, want die zijn 'haram'. Morgen in @adnl Tijd voor femisolidariteit. reageer retweet
1,3% wat? Percentage van de bevolking? Bij Libanon is dat meer dan 30%quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:53 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Turkije slechts 1,3% terwijl Nederland, tijdens WO1, meer dan 16% vluchtelingen opnam.
Wat achterlijke taferelen?quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:05 schreef Eufonie het volgende:
[..]
"femisolidariteit"![]()
Verder achterlijke taferelen weer dit natuurlijk :/
Het urineren over mensen in asielzoekerscentra vanuit de notie van hun eigen beperkte cultuur.quote:
Ja, welke cultuur is het nou?quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:10 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Het urineren over mensen in asielzoekerscentra vanuit de notie van hun eigen beperkte cultuur.
En volgens allesweter Dven hebben we het hier over 1000 miljard vluchtelingen, de overdrijvingen kennen geen grenzen meer.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Buiten dat gaat het niet alleen om Syriërs, die zijn slechts een klein deel van wat hier naartoe komt. De totale stroom is veel groter en bestaat ook uit Eritreeërs, Pakistanen, Somaliërs enz.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:56 schreef Dven het volgende:
[..]
10.000.000 KM ja? Man, ik moet je nog minder serieus nemen.
Anyway, probleemgebied in Syrie ligt dichterbij de EU dan bij SA.
Hoewel cultuur zich lastig laat omschrijven en het gebruiken als een monolithische identiteit welke voor een hele natie geld zinloos is, kan men wel spreken over de ontwikkeling en opname van kennis en stimuli uit de omgeving welke plaatsvind doorheen het leven van een individu. Iemands standplaatsgebondenheid speelt daar dus ook een rol bij, samen met de mate waarin de samenleving rondom deze persoon de vrijheid geeft of inherent verbied om concepten bespreekbaar te maken. Dat veel van deze mensen uit een cultuur komen waarin religieus, hiërarchisch en sekse onderscheid sterk voorkomt, gecombineerd met elementen van een conservatief religieus principe, zal dit inderdaad tot confrontatie leiden men hen die er vrijer en beter voor staan qua idealen. Vanuit dat oogpunt komen deze mensen uit een beperkte cultuur welke integratie ook zal beperken zolang men zelf niet de neiging of interesse heeft daadwerkelijk deel uit te willen maken buiten hier wonen, gezien alleen aanwezig zijn op een grondgebied geen mate van participatie en identiteit met een natie of dominante etnische groep reflecteert.quote:
Ja, zal ook wel in die kampen in Jordanië en Turkije gebeuren dan, denk ik. Nooit wat over gehoord. Kennelijk ontvluchten alleen reizende vrouwen met name daarvoor die kampen?quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:10 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Het urineren over mensen in asielzoekerscentra vanuit de notie van hun eigen beperkte cultuur.
Succesvolle ondernemers uit Syrië mogen, wat mij betreft, wel blijven (met als extra voordeel dat ze niet links zijn).quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In de praktijk komt wrs wel zo'n 60% in de bijstand terecht, ook al willen ze wat anders. Althans dat kun je afleiden uit andere groeperingen...
In de praktijk vallen dat soort dingen nu eenmaal tegen. Kijk eh als je een zaakje opzet als Syriër heb je wrs een leuke afzetmarkt bij je mede-Syriërs, maar of zij nu een geweldig business-plan kunnen overleggen om op de langere tijd en op meerdere deelmarkten succesvol te zijn, valt voorshands niet vast te stellen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:22 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Succesvolle ondernemers uit Syrië mogen, wat mij betreft, wel blijven (met als extra voordeel dat ze niet links zijn).
Dus je begint over hun beperkte cultuur, maar je hebt dus eigenlijk geen flauw idee over wie je het hebt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:19 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Hoewel cultuur zich lastig laat omschrijven en het gebruiken als een monolithische identiteit welke voor een hele natie geld zinloos is, kan men wel spreken over de ontwikkeling en opname van kennis en stimuli uit de omgeving welke plaatsvind doorheen het leven van een individu. Iemands standplaatsgebondenheid speelt daar dus ook een rol bij, samen met de mate waarin de samenleving rondom deze persoon de vrijheid geeft of inherent verbied om concepten bespreekbaar te maken. Dat veel van deze mensen uit een cultuur komen waarin religieus, hiërarchisch en sekse onderscheid sterk voorkomt, gecombineerd met elementen van een conservatief religieus principe, zal dit inderdaad tot confrontatie leiden men hen die er vrijer en beter voor staan qua idealen. Vanuit dat oogpunt komen deze mensen uit een beperkte cultuur welke integratie ook zal beperken zolang men zelf niet de neiging of interesse heeft daadwerkelijk deel uit te willen maken buiten hier wonen, gezien alleen aanwezig zijn op een grondgebied geen mate van participatie en identiteit met een natie of dominante etnische groep reflecteert.
Natuurlijk zijn de Belgen hier altijd [tijdelijk] welkom.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
1,3% wat? Percentage van de bevolking? Bij Libanon is dat meer dan 30%
En nu? Gaat Nederland dat nu ook doen?
Gezien het zal gaan over Arabische of onder de Sahara liggende Afrikaanse etnische groepen zal er weinig meer directe specificatie nodig zijn. Want onder andere vrouwonvriendelijkheid en moeite met het concept afval in een prullenbak legen geld dat overal wel in dergelijke regionen en is vanuit cultureel perspectief lastig aan de kaak te stellen. Het is niet dat beide de afgelopen weken niet veelvuldig in het nieuws naar voren gekomen zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus je begint over hun beperkte cultuur, maar je hebt dus eigenlijk geen flauw idee over wie je het hebt.
Eigenlijk heb ik wel behoefte aan meer directe specificatie. Toch wel handig om te weten als toch een hele cultuur over elkaar heen plast natuurlijk, het is mij namelijk een traditie die compleet onbekend is.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:30 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Gezien het zal gaan over Arabische of onder de Sahara liggende Afrikaanse etnische groepen zal er weinig meer directe specificatie nodig zijn. Want onder andere vrouwonvriendelijkheid en moeite met het concept afval in een prullenbak legen geld dat overal wel in dergelijke regionen en is vanuit cultureel perspectief lastig aan de kaak te stellen.
Volgens mij stel ik in mijn eerder bericht juist dat wij geen monolithische uitspraak dienen te doen over cultuur als een identiteit behorende tot een volledige natie maar dat wij uit moeten gaan van de standplaatsgebondenheid. De meeste immigranten zijn man, relatief jong en komen zonder vrouw of kinderen of hebben deze sowieso niet. Hoewel opvoeding variabel is tussen bijvoorbeeld Syrië en Irak hebben ze er beide een waarin sterke hiërarchie en onderscheid, ook tussen sekse of status, eigenlijk bevestigd of gestimuleerd wordt. Combineer dit met de leeftijd, de stimuli en frustratie van de reis en een zekere arrogantie qua het 'willen uitkiezen en een niet bestaande droom nastreven' (zie onder Zizek's stuk omtrent deze crisis) en je krijgt inderdaad een cultuur gericht deze groep immigranten, losstaand van een specifieke regio, maar wel verbonden in een overeenkomstige standplaatsgebondenheid in hun vorige maatschappij en een versterking ervan door met cultuurgenoten samen een reis te maken en ergens heil te zoeken. Dat levert inderdaad problemen op welke dus onder de notie 'individuele cultuur' vallen, niet de door mij al aangegeven zinloos monolithische beschrijving van een volledige natie. Daarom zien wij ook zoveel berichten over seksueel misbruik (zie ook de verhalen bij Calais bijvoorbeeld), rommel en onwil zich aan te passen. Dat zal niet weggaan en blijven komen zolang de huidige situatie qua immigranten doorspeelt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik wel behoefte aan meer directe specificatie. Toch wel handig om te weten als toch een hele cultuur over elkaar heen plast natuurlijk, het is mij namelijk een traditie die compleet onbekend is.
"Hun" individuele cultuur onder asielzoekers dus. Individueel gedrag dat collectief wordt gedaan.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:38 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Volgens mij stel ik in mijn eerder bericht juist dat wij geen monolithische uitspraak dienen te doen over cultuur als een identiteit behorende tot een volledige natie maar dat wij uit moeten gaan van de standplaatsgebondenheid. De meeste immigranten zijn man, relatief jong en komen zonder vrouw of kinderen of hebben deze sowieso niet. Hoewel opvoeding variabel is tussen bijvoorbeeld Syrië en Irak hebben ze er beide een waarin sterke hiërarchie en onderscheid, ook tussen seksen of status, eigenlijk bevestigd of gestimuleerd wordt. Combineer dit met de leeftijd, de stimuli en frustratie van de reis en een zekere arrogantie qua het 'willen uitkiezen en een niet bestaande droom nastreven' (zie onder Zizek's stuk omtrent deze crisis) en je krijgt inderdaad een cultuur gericht deze groep immigranten, losstaand van een specifieke regio, maar wel verbonden in een overeenkomstige standplaatsgebondenheid in hun vorige maatschappij en een versterking ervan door met cultuurgenoten samen een reis te maken en ergens heil te zoeken. Dat levert inderdaad problemen op welke dus onder de notie 'individuele cultuur' vallen, niet de door mij al aangegeven zinloos monolithische beschrijving van een volledige natie.
Zag bij verschillende beelden van AZC's veel vrouwen en meisjes die als vrijwilliger aan de slag waren. Als het echt overal zo'n horrorbeeld zou zijn, is er straks geen vrijwilliger meer over. Misschien ga ik zelf nog wel eens een dagje buffelen als vrijwilliger. Al is het maar om een goed beeld te krijgen zonder tussenkomst van media.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:47 schreef deedeetee het volgende:
Ik vraag me af of dat over vrouwen heen plassen nu echt vaker voorkomt. Ik hoor er idg hier voor het eerst over. Bespugen, aanranden en verkrachten van alleenstaande vrouwen was me wel allang bekend. Vrouwen die niet onder de bescherming van een man staan zijn gewoon vogelvrij. Iedere man mag daar gebruik van maken. Er is immers geen andere man die daar kwaad om kan worden.
Aan de andere kant een stel kerels die al een hele tijd geen vrouw meer hebben gehad en rond hebben gezworven en erg gestrest zijn....... Ik benijd de vrouwen in de azc 's niet.
Maar zijn dat dan moslima 's ? Ze zullen wel zo slim zijn om alleen en in t geniep de vluchtelingen te pakken te nemen. Ze begrijpen vast wel dat ze beter van de vrouwen van het gastland af kunnen blijven.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zag bij verschillende beelden van AZC's veel vrouwen en meisjes die als vrijwilliger aan de slag waren. Als het echt overal zo'n horrorbeeld zou zijn, is er straks geen vrijwilliger meer over. Misschien ga ik zelf nog wel eens een dagje buffelen als vrijwilliger. Al is het maar om een goed beeld te krijgen zonder tussenkomst van media.
Nee, die moeten hun kwakje kwijt, ik begrijp het. Ik stel dan ook voor dat we in de NLse AZC's sekswerkers laten komen. Zo praktisch ingesteld zijn we wel, toch?quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:47 schreef deedeetee het volgende:
Ik vraag me af of dat over vrouwen heen plassen nu echt vaker voorkomt. Ik hoor er idg hier voor het eerst over. Bespugen, aanranden en verkrachten van alleenstaande vrouwen was me wel allang bekend. Vrouwen die niet onder de bescherming van een man staan zijn gewoon vogelvrij. Iedere man mag daar gebruik van maken. Er is immers geen andere man die daar kwaad om kan worden.
Aan de andere kant een stel kerels die al een hele tijd geen vrouw meer hebben gehad en rond hebben gezworven en erg gestrest zijn....... Ik benijd de vrouwen in de azc 's niet.
De vrijwilligsters gewoon blanke vrouwen zeg maar. Maar ik baseer me nu op tv-fragmenten van een paar secondes, maar ze zijn er wel. Maar in het geniep... Als geile kerel denk je toch aan andere dingen dan stiekem over een vrouw heen plassen in het holst van de nacht? Dan zou je toch verwachten dat ze er iets anders mee doen dan plassen. Zeg maar.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar zijn dat dan moslima 's ? Ze zullen wel zo slim zijn om alleen en in t geniep de vluchtelingen te pakken te nemen. Ze begrijpen vast wel dat ze beter van de vrouwen van het gastland af kunnen blijven.
Ja, an sich zou ik ook proefondervindelijk wat ervaring willen opdoen met de Syriërs, alleen bij ons in de buurt geen AZC's helaas. Misschien kunnen we er een soort FOK!NWS meeting aan vastknopen...quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zag bij verschillende beelden van AZC's veel vrouwen en meisjes die als vrijwilliger aan de slag waren. Als het echt overal zo'n horrorbeeld zou zijn, is er straks geen vrijwilliger meer over. Misschien ga ik zelf nog wel eens een dagje buffelen als vrijwilliger. Al is het maar om een goed beeld te krijgen zonder tussenkomst van media.
Nou ja, ze moeten wel hun kwakje kwijt en dat ze dan hun frustratie botvieren op in hun ogen verachtelijke zelfstandige vrouwen is an sich niet eens zo moeilijk voor te stellen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:08 schreef polderturk het volgende:
Ik geloof helemaal niks van het verhaal in de op.
Niet op onze kostenquote:Op zaterdag 26 september 2015 17:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, die moeten hun kwakje kwijt, ik begrijp het. Ik stel dan ook voor dat we in de NLse AZC's sekswerkers laten komen. Zo praktisch ingesteld zijn we wel, toch?
oestrogeen in het drinkwater doen...quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ze moeten wel hun kwakje kwijt en dat ze dan hun frustratie botvieren op in hun ogen verachtelijke zelfstandige vrouwen is an sich niet eens zo moeilijk voor te stellen.
Maar wat vind je van mijn (al zeg ik het zelf) briljante idee om in NL sekswerkers in te zetten voor de testosteron bommen in de AZC's? Volgens mij ga je zo veel problemen voorkomen.
Je doet het goed of je doet het helemaal niet wmb.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Niet op onze kosten![]()
Camera's plaatsen en ze op heterdaad betrappen en meteen er uit zetten lijkt mij een beter plan. Zal wel niet mogen want : privacy.
Over de vrijwilligers, de laatste keer dat ik keek waren ze voorzien in mensen, maar moet het dan ook nog eens combineren met eigen werk en dat is wat lastig.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ze moeten wel hun kwakje kwijt en dat ze dan hun frustratie botvieren op in hun ogen verachtelijke zelfstandige vrouwen is an sich niet eens zo moeilijk voor te stellen.
Maar wat vind je van mijn (al zeg ik het zelf) briljante idee om in NL sekswerkers in te zetten voor de testosteron bommen in de AZC's? Volgens mij ga je zo veel problemen voorkomen.
Worden die sekswerkers vergoed door de overheid?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan ook idd, maar ik denk dat dat valt onder vergiftigen. Dus dat zou je eerst moeten vragen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:16 schreef Bensel het volgende:
[..]
oestrogeen in het drinkwater doen...
lichaamseigen stof. Valt dus wel mee denk ikquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan ook idd, maar ik denk dat dat valt onder vergiftigen. Dus dat zou je eerst moeten vragen.
Ja, maar anders gaan ze aanranden en verkrachten hè. Of over alleenstaande vrouwen heen pissen uit frustratie.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over de vrijwilligers, de laatste keer dat ik keek waren ze voorzien in mensen, maar moet het dan ook nog eens combineren met eigen werk en dat is wat lastig.
Sekswerkers, dat wordt een dure grapAls de toekomstige asielzoekers ook nog eens het recht op een hoer gaan claimen wordt het helemaal een onplezierige toestand.
Vergeet t maar, ze leren zich maar te beheersen hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je doet het goed of je doet het helemaal niet wmb.
Dus ook sekswerkers inzetten.
Anders gaan ze jouw kleindochters aanranden en verkrachten. En dus andere dingen.
Bwvs dan.
Verwacht dan veel agressie e.d.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:21 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vergeet t maar, ze leren zich maar te beheersen hoor.
Daar kijk ik bij dit soort volk sws niet van op. Heb je al ns bekeken hoe ze hun weg door Europa hebben gebaand ?quote:
Hoezo? Die IS-luitjes vangen Yezidi vrouwen en minderjarige meisjes en gebruiken hen als seksslaven, hebben makkelijk praten. Deze lui, uit een macho-cultuur, zullen hun kwakje ook gewoon kwijt moeten kunnen. Wij hebben daar een commercieel antwoord op. En we zijn als NL'ers ook heel pragmatisch altijd gelukkig, anders dan die prusters in Dld.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:24 schreef Toefjes het volgende:
Als je van Nederland een land maakt waar met name moslims voorzien worden van betaalde seks, dan ga ik wel bang worden voor aanslagen
Daarom. Wij krijgen ook wat lui te slapen, laten wij nou heel rationeel met dit soort dingen kunnen omgaan...quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar kijk ik bij dit soort volk sws niet van op. Heb je al ns bekeken hoe ze hun weg door Europa hebben gebaand ?
Links wil niet dat haar paradepaardje slecht in het nieuws komt daarom mag dit niet gezegd worden. Je weet toch hoe links is? herinner je nog Opsporing Verzocht en het Marokkanen quota?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel grappig dat dit soort dingen uit anonieme bronnen of uit geheime memo's lekken. Nooit is er iets concreets maar goed ik ga wel met de stroom mee
Opvangen in regio! Waarom zorgen hun moslimbroeders niet voor ze! Saudi-Arabië! Qatar! Lekker enkeltje terug naar Islamitische Staat! Zal vast in de Koran staan!
Ik weet niet wat ze willen. Het is wel zo dat eerdere asielzoekers massaal in de bijstand terecht gekomen zijn, wat de reden daar ook van is.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste willen werken/ondernemen, en niet de bijstand in. Waarom denk jij dat ze dat wel willen?
Zijn nog heel wat NLse daklozen, wordt ook steeds meer idd. Maar dat mag je niet onder de aandacht brengen, valt onder eigen volk eerst en dat mag niet... Maar waarom hebben we de eigen daklozen niet geholpen al die tijd, vraag ik me wel eens af? Is dat niet chique meer, want eigen schuld dikke bult?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:28 schreef deedeetee het volgende:
tsss ook nog de arme mensen hier wat extra's afnemen
Jumbo kan me de boom in. Ik beslis zelf wel wie ik iets gun.
Afstand tot de arbeidsmarkt, taalachterstand, opleiding in land van herkomst die niet voldoet aan onze maatstaven, discriminatie etc.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze willen. Het is wel zo dat eerdere asielzoekers massaal in de bijstand terecht gekomen zijn, wat de reden daar ook van is.
http://www.geenstijl.nl/a(...)zoekers_nou_png.html
(artikel Volkskrant)
In Nederland is dakloosheid wel vaak een eigen keuze. (Los van psychiatrische gevallen)quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn nog heel wat NLse daklozen, wordt ook steeds meer idd. Maar dat mag je niet onder de aandacht brengen, valt onder eigen volk eerst en dat mag niet... Maar waarom hebben we de eigen daklozen niet geholpen al die tijd, vraag ik me wel eens af? Is dat niet chique meer, want eigen schuld dikke bult?
Ben al van af dat ik van t bestaan hoorde lid (donateur of hoe je t ook noemt ) van de voedselbank. Eigen volk eerst is gewoon gezond verstand. Maak mij maar voor racist uit.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn nog heel wat NLse daklozen, wordt ook steeds meer idd. Maar dat mag je niet onder de aandacht brengen, valt onder eigen volk eerst en dat mag niet... Maar waarom hebben we de eigen daklozen niet geholpen al die tijd, vraag ik me wel eens af? Is dat niet chique meer, want eigen schuld dikke bult?
+ Groot gebrek aan banenquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
Afstand tot de arbeidsmarkt, taalachterstand, opleiding in land van herkomst die niet voldoet aan onze maatstaven, discriminatie etc.
Nu wel, maar er is wel een tijd geweest dat er grote behoefte was aan goedkope arbeidskrachten, toen de grenzen voor Polen bijvoorbeeld nog maar beperkt geopend waren.quote:
Die vallen onder eigen schuld dikke bult. Dat dit psychisch zieke mensen zijn maakt niets uit.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je het niet meer weet kun je altijd nog zo'n verhaal posten inderdaad. 1 Groot links complot. Dat we een rechtse premier hebben doet dan natuurlijk even niet ter zakequote:Op zaterdag 26 september 2015 18:34 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Links wil niet dat haar paradepaardje slecht in het nieuws komt daarom mag dit niet gezegd worden. Je weet toch hoe links is? herinner je nog Opsporing Verzocht en het Marokkanen quota?
Dat is een beetje tekort door de bocht denk ik. Zoiets kan echt veel sneller gaan dan dat je denkt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Nederland is dakloosheid wel vaak een eigen keuze. (Los van psychiatrische gevallen)
Die keuze maak je niet als je niet ziek bent. Mogelijk een hele enkele uitzondering die daar echt voor kiest.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:47 schreef LXIV het volgende:
In Nederland is dakloosheid wel vaak een eigen keuze.
Ze hebben een type als Assad nodig voor ordehandhaving.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Kunnen ze die mensen niet een beetje in de hand houden, of is er verder geen toezicht of zo?
Daarom zette ik er ook achter: psychiastriche gevallen. Die problematiek is in ieder geval complexer dan enkel het aanbieden van een huis en een uitkering. Want dat konden ze in principe wel krijgen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:52 schreef Cherna het volgende:
[..]
Die keuze maak je niet als je niet ziek bent. Mogelijk een hele enkele uitzondering die daar echt voor kiest.
Niet als het de plasbuis verlaten heeft.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:53 schreef Pek het volgende:
Urine is een probaat middel tegen wratten, dus dit zullen wel die hoogopgeleide artsen zijn die ons komen helpen![]()
Dus jij denkt idd net als veel mensen dat het eigen schuld dikke bult is dat NL'ers in de ellende zitten? Want verder perfect landje, NL is af, alles goed voor mekaar, geen achterstanden, wie werkloos is, is wrs lui en zou eigenlijk gestraft moeten worden, want geen discipline, vaker de bijbel lezen. Armoede is een keuze crap?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Nederland is dakloosheid wel vaak een eigen keuze. (Los van psychiatrische gevallen)
Nou ja, iig als je arme mensen wilt helpen, daklozen ook, waarom dan niet iig ook de eigen bevolking?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ben al van af dat ik van t bestaan hoorde lid (donateur of hoe je t ook noemt ) van de voedselbank. Eigen volk eerst is gewoon gezond verstand. Maak mij maar voor racist uit.
Zeg je nou dat ik al die jaren voor lul over mijn handen gezeken heb?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Niet als het de plasbuis verlaten heeft.
Zoiets ja, klinkt gewoon niet lekker dakloos doet het niet goed onder het DWDD publiek.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, links heeft al lang afscheid genomen van haar eigen achterban idd...quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:56 schreef eddehaas het volgende:
[..]
Zoiets ja, klinkt gewoon niet lekker dakloos doet het niet goed onder het DWDD publiek.
Goede grap ha ha haquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lol, dit gaat niet over links of rechts. Bovendien heb je zowel op links als rechts diverse verschillen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:34 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Links wil niet dat haar paradepaardje slecht in het nieuws komt daarom mag dit niet gezegd worden. Je weet toch hoe links is? herinner je nog Opsporing Verzocht en het Marokkanen quota?
Tis mij een raadsel waarom mensen die hier niks te zoeken hebben wél geholpen worden en mensen die hun baan en t dak boven hun kwijt zijn geen uitkering krijgen want : geen woonadres..... En je krijgt dus geen woning want je hebt geen inkomen en zo is t cirkeltje rond.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, iig als je arme mensen wilt helpen, daklozen ook, waarom dan niet iig ook de eigen bevolking?
Daarom moeten wij in NL ook sekswerkers inzetten, is mijn idee. Maar kennelijk de grootse apologeten hebben hun eigen ideeën nog niet tot de uiterste consequentie door gedacht.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:58 schreef Cherna het volgende:
[..]
Lol, dit gaat niet over links of rechts. Bovendien heb je zowel op links als rechts diverse verschillen.
Maar gaat dit niet over plasseks? dat is toch een hype. Lijkt me vrij normaal. Bovendien wil je wel als je in een AZC zit. Dan moet je zo nu en dan wel even los kunnen gaan.
Ja, je moet de wrat in je plasbuis duwen. Dan werkt het.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:56 schreef Pek het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik al die jaren voor lul over mijn handen gezeken heb?
In principe komt het doordat men arme mensen altijd haat. Nu is dat traditioneel al zo bij rechtsen. Maar de linksen hebben dit nu ook uitgevonden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Tis mij een raadsel waarom mensen die hier niks te zoeken hebben wél geholpen worden en mensen die hun baan en t dak boven hun kwijt zijn geen uitkering krijgen want : geen woonadres..... En je krijgt dus geen woning want je hebt geen inkomen en zo is t cirkeltje rond.
Dom als je t zover laat komen maar t kan soms erg vlug fout gaan in t leven.....
Ik vind het ten hemel schreiend als ik die migranten hoor klagen over de opvang die niet goed genoeg naar hun zin is.
Mijn dag is weer goed.:Dquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar anders gaan ze aanranden en verkrachten hè. Of over alleenstaande vrouwen heen pissen uit frustratie.
Waarom denk je dat veel van die lui naar Dld en Zweden willen, niet alleen vanwege de welvaart, ook vanwege de dames van 1 m 80 met blond haar en een vrij libertijnse seksuele moraal hoor.
Dus ja als je eerlijk bent: sekswerkers inhuren en problemen voorkomen wmb.
Je weet dat de grootste klanten van pornotube de Arabieren zijn hè?
(Net zo goed als dat je moskeeën moet bijbouwen wmb...)
Meen je dat nou ? En waarom halen ze die dan met scheepsladingen tegelijk binnen tegenwoordig ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In principe komt het doordat men arme mensen altijd haat. Nu is dat traditioneel al zo bij rechtsen. Maar de linksen hebben dit nu ook uitgevonden.
Dat zijn slachtoffers, als je die helpt dan voel je je goed. Er wordt ook gezegd dat ze hoogopgeleid zijn, net als de linksen zelf. In feite helpen ze zichzelf ook. Bij de arme mensen die hier rondscharrelen, denken ze heel snel dat ze wrs niet dezelfde uitstekende karaktereigenschappen hebben als zijzelf en dus dat het hun eigen schuld is dat die mensen in verval zijn geraakt. Het herinnert hen er ook weer aan altijd de discipline te betrachten die nodig is om mee te kunnen hobbelen in de ratrace van hun eigen leven. Een vorm van onbewust sociaaldarwinisme dus. Ik ben sterk, viraal, topper, winnaar, übermensch.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:03 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Meen je dat nou ? En waarom halen ze die dan met scheepsladingen tegelijk binnen tegenwoordig ?
Men gaat er van uit dat een groot deel inzetbaar zal zijn op de arbeidsmarkt. Dat is goed voor de concurrentie en lonen te drukken. Prima middel ook om ons sociaal stelsel op langere termijn compleet af te breken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:03 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Meen je dat nou ? En waarom halen ze die dan met scheepsladingen tegelijk binnen tegenwoordig ?
Ikke niet ik zou er beroerd van worden als ik zo dom was. Slachtoffer van hun eigen volk en cultuur ja... Tis daar niet voor niks oorlog..... Mensen dáár helpen prima. Mensen in nood helpen ben ik vóór. Maar ze hier laten komen, nee dank je wel. Hun cultuur brengen ze mee en die staat me helemaal niet aan.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zijn slachtoffers, als je die helpt dan voel je je goed. Er wordt ook gezegd dat ze hoogopgeleid zijn, net als de linksen zelf. In feite helpen ze zichzelf ook. Bij de arme mensen die hier rondscharrelen, denken ze heel snel dat ze wrs niet dezelfde uitstekende karaktereigenschappen hebben als zijzelf en dus dat het hun eigen schuld is dat die mensen in verval zijn geraakt. Het herinnert hen er ook weer aan altijd de discipline te betrachten die nodig is om mee te kunnen hobbelen in de ratrace van hun eigen leven. Een vorm van onbewust sociaaldarwinisme dus. Ik ben sterk, viraal, topper, winnaar, übermensch.
Dit punt gaat wel over links en rechts. Op rechts zul je echt niemand vinden die vindt dat je hier niet over mag schrijven.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:58 schreef Cherna het volgende:
[..]
Lol, dit gaat niet over links of rechts. Bovendien heb je zowel op links als rechts diverse verschillen.
Maar gaat dit niet over plasseks? dat is toch een hype. Lijkt me vrij normaal. Bovendien wil je wel als je in een AZC zit. Dan moet je zo nu en dan wel even los kunnen gaan.
Op links ook niet. Ik zou verder niet weten waar je het over hebt. Zowel links als rechts als je daar al over kunt spreken is het er over eens dat de opvang op deze manier niet deugt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:08 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dit punt gaat wel over links en rechts. Op rechts zul je echt niemand vinden die vindt dat je hier niet over mag schrijven.
Goede postquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:11 schreef Cherna het volgende:
[..]
Men gaat er van uit dat een groot deel inzetbaar zal zijn op de arbeidsmarkt. Dat is goed voor de concurrentie en lonen te drukken. Prima middel ook om ons sociaal stelsel op langere termijn compleet af te breken.
We zijn op weg naar een samenleving naar een VS model. Ik hoop dan oud genoeg te zijn dat niet meer volledig mee te maken.
Het deel dat niet inzetbaar is ongeacht afkomst komt in achterstandwijken terecht waar anarchie de boventoon zal voeren.
In het kort gezegd, de EU in de vorm die ik kende bestaat niet meer en er is geen middenklasse meer en zijn dan de working poor en rijken. De roep van de jongeren om vakbonden te elimineren etc zegt mij meer dan genoeg. De laatste 10 jaar is ons stelsel al behoorlijk de vernieling ingedraaid. En nog is dat niet genoeg. Ik zie de vluchteling die ik niets kwalijk neem puur een middel dat overheden gaan gebruiken om ons stelsel af te breken.
leuke animatie
Daarom moeten onze leiders eens stoppen met het willen brengen van democratie daar. Met zeer grof geweld. Ze zijn meer slachtoffer van onze cultuur, of die van Amerika.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ikke niet ik zou er beroerd van worden als ik zo dom was. Slachtoffer van hun eigen volk en cultuur ja... Tis daar niet voor niks oorlog..... Mensen dáár helpen prima. Mensen in nood helpen ben ik vóór. Maar ze hier laten komen, nee dank je wel. Hun cultuur brengen ze mee en die staat me helemaal niet aan.
Doen ze al niet meer toch? Ze gooien nu alleen bommen op radicalen en leveren her en der wat wapentuig. Ik weet niet van bezetting waarbij democratie wordt opgedrongen momenteel.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom moeten onze leiders eens stoppen met het willen brengen van democratie daar. Met zeer grof geweld. Ze zijn meer slachtoffer van onze cultuur, of die van Amerika.
De war on terror gaat sowieso nog door, ook in landen waar geen oorlog is. Maar had het inderdaad beter wat algemener kunnen houden met: Niet meer mee bemoeien. Volgens mij hadden we niet zo heel gek veel last van agressie uit het midden-Oosten tot het einde van de koude oorlog. De eerste Golfoorlog was mijn kennismaking wat dat betreft.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Doen ze al niet meer toch? Ze gooien nu alleen bommen op radicalen en leveren her en der wat wapentuig. Ik weet niet van bezetting waarbij democratie worst opgedrongen momenteel.
Goeie grapquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:57 schreef eddehaas het volgende:
[..]
Goede grap ha ha ha
Als dakloze heb je geen recht op bijstand, dus eenmaal op straat is het lastig er vanaf te komen.
De wet is zo krom hierin.
Afghanistan was eigenlijk de druppel toen de Russen en de VS daar hun geopolitiek spel begonnen. Daar is de strategie misgegaan en is de controle verloren gegaan en vanaf die tijd is het zwaar achteruit gegaan in het MO.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De war on terror gaat sowieso nog door, ook in landen waar geen oorlog is. Maar had het inderdaad beter wat algemener kunnen houden met: Niet meer mee bemoeien. Volgens mij hadden we niet zo heel gek veel last van agressie uit het midden-Oosten tot het einde van de koude oorlog. De eerste Golfoorlog was mijn kennismaking wat dat betreft.
Ik weet nog dat iedereen naar CNN zat te kijken hoe de kruisraketten insloegen op Bagdad. Nu was er natuurlijk 9/11, maar als je in kaart brengt wie waar welke agressie aan de dag heeft gelegd in objectieve cijfers, dan ben ik bang dat de westerse wereld wint.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:51 schreef Cherna het volgende:
[..]
Afghanistan was eigenlijk de druppel toen de Russen en de VS daar hun geopolitiek spel begonnen. Daar is de strategie misgegaan en is de controle verloren gegaan en vanaf die tijd is het zwaar achteruit gegaan in het MO.
Er werd altijd al gevochten daar, en altijd zullen er vluchtelingen zijn, betekend niet dat je ze maar allemaal Moet binnenlaten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog dat iedereen naar CNN zat te kijken hoe de kruisraketten insloegen op Bagdad. Nu was er natuurlijk 9/11, maar als je in kaart brengt wie waar welke agressie aan de dag heeft gelegd in objectieve cijfers, dan ben ik bang dat de westerse wereld wint.
Irak was compleet failliet na die oorlog tegen Iran in de begin jaren 90. Dat was geen tegenstander meer voor een land als de VS. Ze hadden door die oorlog een miljarden schuld aan Koeweit en Koeweit wilde dat niet kwijtschelden ondanks de enorme steun van Koeweit om Iran een kopje kleiner te maken. Toen heeft Saddam een enorme blunder begaan om dan maar Koeweit binnen te vallen om zo van zijn schulden af te komen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog dat iedereen naar CNN zat te kijken hoe de kruisraketten insloegen op Bagdad. Nu was er natuurlijk 9/11, maar als je in kaart brengt wie waar welke agressie aan de dag heeft gelegd in objectieve cijfers, dan ben ik bang dat de westerse wereld wint.
Chena geeft een goede samenvatting, waarvoor dank. Nu zijn bij de oorlogen ook zo nu en dan EU landen betrokken. Waaronder Nederland. De vluchtelingenstroom die we nu hebben heeft hier wel een indirecte band mee. Zou wel bijzonder laf zijn om nu niet onze verantwoordelijkheid te pakken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:59 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Er werd altijd al gevochten daar, en altijd zullen er vluchtelingen zijn, betekend niet dat je ze maar allemaal Moet binnenlaten.
Nee. Laf is om je eigen bevolking op te zadelen met dit soort gevallen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Chena geeft een goede samenvatting, waarvoor dank. Nu zijn bij de oorlogen ook zo nu en dan EU landen betrokken. Waaronder Nederland. De vluchtelingenstroom die we nu hebben heeft hier wel een indirecte band mee. Zou wel bijzonder laf zijn om nu niet onze verantwoordelijkheid te pakken.
Het in-huis-nemen argumentquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:17 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Nee. Laf is om je eigen bevolking op te zadelen met dit soort gevallen.
Maar jij mag ze van mij zeker in huis nemen, zonder subsidies dan, als je je zo bekommert om ze.
Alsof jouw argumenten kant nog wal raken, over eerste Amerika irak oorlog beginnen, toen nl niet eens meedeedquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het in-huis-nemen argument![]()
En Nederland heeft 2,9% van de groep vluchtelingen en men stuurt nu aan op opvang in de regio en bewaken van de buitengrenzen. Vervelend, maar geen ramp.
Het zijn geen vluchtelingen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het in-huis-nemen argument![]()
En Nederland heeft 2,9% van de groep vluchtelingen en men stuurt nu aan op opvang in de regio en bewaken van de buitengrenzen. Vervelend, maar geen ramp.
Men interesseert zich niet eens voor de ouderen, laag opgeleide, zieke want ook die zijn een last voor welvarend NL. Ja ja eigen bevolking.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:17 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Nee. Laf is om je eigen bevolking op te zadelen met dit soort gevallen.
Groen links? Wie heeft de grenzen opengegooid ivm handel en een EU in de vorm die we nu kennen gecreëerd? Groen links heeft nooit enige betekenis gehad. Maar ja het is natuurlijk de normaalste zaak om de neoliberale shit af te schuiven op links.quote:Op zondag 27 september 2015 00:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Geweldig al die ingenieurs en ict-ers die naar Europa toekomen. En ze brengen ook nog eens interessante gebruiken mee, zoals het pissen over vrouwen. Een aanwinst! Toch, Jesse Klaver van GroenLinks?
Dit heeft niets met neoliberalisme te maken.quote:Op zondag 27 september 2015 00:58 schreef Cherna het volgende:
[..]
Groen links? Wie heeft de grenzen opengegooid ivm handel en een EU in de vorm die we nu kennen gecreëerd? Groen links heeft nooit enige betekenis gehad. Maar ja het is natuurlijk de normaalste zaak om de neoliberale shit af te schuiven op links.
Dat zal. Wie decimeert de arbeidsrechten en juicht goedkope arbeid toe en ziet staken als een kwaad? Ook Groen Links?quote:Op zondag 27 september 2015 00:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dit heeft niets met neoliberalisme te maken.
Klaver vindt dat iedereen welkom is. Qua zetels heeft GroenLinks nooit wat betekend, maar ze krijgen angstwekkend vaak hun zin.
Geen één. Alleen Europese vluchtelingen uit niet-islamitische landen. Dat is namelijk onze regio.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:59 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Er werd altijd al gevochten daar, en altijd zullen er vluchtelingen zijn, betekend niet dat je ze maar allemaal Moet binnenlaten.
Moeten die vrouwen wel eerst wakker worden. Maar die kerels zijn besneden en pissen dus met twee stralen, dat is dubbel schrikken.quote:Op zondag 27 september 2015 01:07 schreef zhe-devilll het volgende:
En hoe weten ze nu dat sommige vrouwen alleenstaand zijn en kun je er dan zomaar even overheen plassen?![]()
Ik zou ze toch de slurf uit de hand skoppen!!!!!!!!
Je denkt dat ze bedden langs lopen om over alleenstaande vrouwen te plassenquote:Op zondag 27 september 2015 01:07 schreef zhe-devilll het volgende:
En hoe weten ze nu dat sommige vrouwen alleenstaand zijn en kun je er dan zomaar even overheen plassen?![]()
Ik zou ze toch de slurf uit de hand skoppen!!!!!!!!
OF er zijn belachelijk veel vluchtelingen die zich misdragen. Dat kan ook.quote:Op zondag 27 september 2015 14:02 schreef deelnemer het volgende:
Goh, wat een hoop topics in NWS over vluchtelingen die zich misdragen. Het lijkt wel een hetze.
Dat krijg je als je via de staatsomroep alleen maar te horen krijgt dat het om hoog opgeleide gezinnen uit Syrié met kinderen gaat die voor de oorlog zijn gevlucht, terwijl het in werkelijkheid 90% jonge mannen zijn uit alle windrichtingen, die hun "geluk" zoeken in rijke landen.quote:Op zondag 27 september 2015 14:02 schreef deelnemer het volgende:
Goh, wat een hoop topics in NWS over vluchtelingen die zich misdragen. Het lijkt wel een hetze.
Je vergeet dat dit vooral in de hoogopgeleide kringen gebeurt. Als een soort van blijk van respect.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:07 schreef karton2 het volgende:
IT'ers hebben wel vaker geen weet van de sociale norm. Over anderen heenpissen is daarom ook volstrekt normaal in die kringen.
Boete? Valt een vluchteling onder het straf/etc/recht? Hij/zij is geen staatsburger, dus kan volgens mij weinig gemaakt worden. Dat weten ze maar al te goed.quote:Op zondag 27 september 2015 19:34 schreef Godshand het volgende:
Gewoon de asielzoekers de rotzooi zelf op laten ruimen. Eerst boete, zo niet, dan uit de asielprocedure en dan over de EU grens. Mogen ze daar verder asiel aanvragen (Albanië ofzo).
Verkrachters en aanranders gewoon aan de politie overdragen.
Ja nu ze nog in de azc zitten wel, als ze hier blijven wonen zijn 'onze' vrouwen aan de beurt.quote:Op zondag 27 september 2015 02:01 schreef IMVHI het volgende:
Zolang ze de vrouwen hier maar met rust laten kan het mij niet zoveel schelen wat ze met "hun" vrouwen daar uitspoken
Onze vrouwen zijn al de klos. Vannacht een 20 jarig meisje aangerand door zo'n beest.quote:Op maandag 28 september 2015 14:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja nu ze nog in de azc zitten wel, als ze hier blijven wonen zijn 'onze' vrouwen aan de beurt.
Ik begrijp het ook heel goed als er af en toe zo'n haathok in de hens wordt gezetquote:Op maandag 28 september 2015 14:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Onze vrouwen zijn al de klos. Vannacht een 20 jarig meisje aangerand door zo'n beest.
Als er tienduizenden getraumatiseerde vluchtelingen binnenkomen, waarvan het merendeel man is van de leeftijd 18-35 dan kan het ook wel eens voorkomen. Nederlanders verkrachten ook mensen hoor, maar zodra het om deze vluchtelingen gaat scheren we ze allemaal over één kamquote:Op maandag 28 september 2015 14:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Onze vrouwen zijn al de klos. Vannacht een 20 jarig meisje aangerand door zo'n beest.
Als ik als toerist een overtreding bega in een ander land kan mij toch ook een boete worden opgelegd?quote:Op maandag 28 september 2015 14:35 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Boete? Valt een vluchteling onder het straf/etc/recht? Hij/zij is geen staatsburger, dus kan volgens mij weinig gemaakt worden. Dat weten ze maar al te goed.
Ik las net dit ergens online:quote:Op zondag 27 september 2015 13:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je denkt dat ze bedden langs lopen om over alleenstaande vrouwen te plassen![]()
Als ze een vrouw ergens in of om het gebouw betrappen die alleen is dan nemen ze haar te grazen. En ze laten het echt niet bij het * ff er overheen pissen * wrs komt dat pas na de verkrachting. Lijkt mij tenminste wel zo logisch.
Het is vreemd dat iedereen wel valt over dat plassen maar lijkt te negeren wat er voor ellende aan vooraf gaat.
Dat 18 jarige meisje in Enschede die vermoord is...?quote:Op maandag 28 september 2015 14:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oh nee, dan is het goed, als Nederlanders soms ook wel eens iemand verkrachten dan moet dit natuurlijk ook gewoon kunnen. Niks aan de hand.quote:Op maandag 28 september 2015 19:01 schreef wbeco het volgende:
[..]
Als er tienduizenden getraumatiseerde vluchtelingen binnenkomen, waarvan het merendeel man is van de leeftijd 18-35 dan kan het ook wel eens voorkomen. Nederlanders verkrachten ook mensen hoor, maar zodra het om deze vluchtelingen gaat scheren we ze allemaal over één kam
Ik kijk er niet van op. Dit was te verwachten. In heel veel culturen is een vrouw nog steeds een gebruiksmiddel voor het gemak van de man. Het is in en in triest dat de vrouwen die om veilig te zijn voor de mannencultuur naar het westen vluchten, hier ontdekken dat de maatschappij/politiek hier óók geen bescherming bied maar gewoon aan de kant van de man staat.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik las net dit ergens online:
http://nl.gatestoneinstitute.org/6579/verkrachting-migranten
Dus de 13% kindertjes mogen op de foto... WTF
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |