abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2015 @ 14:38:36 #201
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156448588
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:37 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja nu ze nog in de azc zitten wel, als ze hier blijven wonen zijn 'onze' vrouwen aan de beurt.
Onze vrouwen zijn al de klos. Vannacht een 20 jarig meisje aangerand door zo'n beest.
pi_156448626
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:38 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Onze vrouwen zijn al de klos. Vannacht een 20 jarig meisje aangerand door zo'n beest.
Ik begrijp het ook heel goed als er af en toe zo'n haathok in de hens wordt gezet
pi_156454357
quote:

[..]

Als er tienduizenden getraumatiseerde vluchtelingen binnenkomen, waarvan het merendeel man is van de leeftijd 18-35 dan kan het ook wel eens voorkomen. Nederlanders verkrachten ook mensen hoor, maar zodra het om deze vluchtelingen gaat scheren we ze allemaal over één kam :{
pi_156456004
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:35 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Boete? Valt een vluchteling onder het straf/etc/recht? Hij/zij is geen staatsburger, dus kan volgens mij weinig gemaakt worden. Dat weten ze maar al te goed.
Als ik als toerist een overtreding bega in een ander land kan mij toch ook een boete worden opgelegd?

Ik zie het probleem niet, anders wet geving op aanpassen. Tevens kan zo'n opvang centrum best huis regels invoeren. Niet aan de regels houden-> overdragen aan de politie. Dan of verkassen naar ander centrum en als dat niet helpt uitzetten naar land van (genoemde) herkomst. Als dan een Libanees naar Syrië wordt getransporteerd kan ik niet mee zitten, had hij zijn paspoort maar niet moeten weggooien /laten vervalsen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_156464307
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 13:59 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Je denkt dat ze bedden langs lopen om over alleenstaande vrouwen te plassen 8)7
Als ze een vrouw ergens in of om het gebouw betrappen die alleen is dan nemen ze haar te grazen. En ze laten het echt niet bij het * ff er overheen pissen * wrs komt dat pas na de verkrachting. Lijkt mij tenminste wel zo logisch.
Het is vreemd dat iedereen wel valt over dat plassen maar lijkt te negeren wat er voor ellende aan vooraf gaat.
Ik las net dit ergens online:

http://nl.gatestoneinstitute.org/6579/verkrachting-migranten

Dus de 13% kindertjes mogen op de foto... WTF
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_156464399
quote:

[..]

Dat 18 jarige meisje in Enschede die vermoord is...?
Is daar verder iets over bekend...?
Vreselijk triest overigens ;(
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_156465377
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:01 schreef wbeco het volgende:

[..]

Als er tienduizenden getraumatiseerde vluchtelingen binnenkomen, waarvan het merendeel man is van de leeftijd 18-35 dan kan het ook wel eens voorkomen. Nederlanders verkrachten ook mensen hoor, maar zodra het om deze vluchtelingen gaat scheren we ze allemaal over één kam :{
Oh nee, dan is het goed, als Nederlanders soms ook wel eens iemand verkrachten dan moet dit natuurlijk ook gewoon kunnen. Niks aan de hand.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156465396
Idd je mag niet eens een misdaad in je eigen land plegen meer.
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
  dinsdag 29 september 2015 @ 10:53:43 #209
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156468513
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 00:11 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik las net dit ergens online:

http://nl.gatestoneinstitute.org/6579/verkrachting-migranten

Dus de 13% kindertjes mogen op de foto... WTF
Ik kijk er niet van op. Dit was te verwachten. In heel veel culturen is een vrouw nog steeds een gebruiksmiddel voor het gemak van de man. Het is in en in triest dat de vrouwen die om veilig te zijn voor de mannencultuur naar het westen vluchten, hier ontdekken dat de maatschappij/politiek hier óók geen bescherming bied maar gewoon aan de kant van de man staat.
Snoeihard optreden tegen een man die verkracht zit er hier ook niet in. Gedogen ligt meer in de lijn. Want je je wilt toch niet dat men een verkeerd beeld krijgt van de zielige mannelijk o zo getraumatiseerde vluchteling hé :')
Enne de islam en de daaruit voortvloeiende misstanden moet je natuurlijk wel respecteren toch ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')