Onze vrouwen zijn al de klos. Vannacht een 20 jarig meisje aangerand door zo'n beest.quote:Op maandag 28 september 2015 14:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja nu ze nog in de azc zitten wel, als ze hier blijven wonen zijn 'onze' vrouwen aan de beurt.
Ik begrijp het ook heel goed als er af en toe zo'n haathok in de hens wordt gezetquote:Op maandag 28 september 2015 14:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Onze vrouwen zijn al de klos. Vannacht een 20 jarig meisje aangerand door zo'n beest.
Als er tienduizenden getraumatiseerde vluchtelingen binnenkomen, waarvan het merendeel man is van de leeftijd 18-35 dan kan het ook wel eens voorkomen. Nederlanders verkrachten ook mensen hoor, maar zodra het om deze vluchtelingen gaat scheren we ze allemaal over één kamquote:Op maandag 28 september 2015 14:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Onze vrouwen zijn al de klos. Vannacht een 20 jarig meisje aangerand door zo'n beest.
Als ik als toerist een overtreding bega in een ander land kan mij toch ook een boete worden opgelegd?quote:Op maandag 28 september 2015 14:35 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Boete? Valt een vluchteling onder het straf/etc/recht? Hij/zij is geen staatsburger, dus kan volgens mij weinig gemaakt worden. Dat weten ze maar al te goed.
Ik las net dit ergens online:quote:Op zondag 27 september 2015 13:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je denkt dat ze bedden langs lopen om over alleenstaande vrouwen te plassen![]()
Als ze een vrouw ergens in of om het gebouw betrappen die alleen is dan nemen ze haar te grazen. En ze laten het echt niet bij het * ff er overheen pissen * wrs komt dat pas na de verkrachting. Lijkt mij tenminste wel zo logisch.
Het is vreemd dat iedereen wel valt over dat plassen maar lijkt te negeren wat er voor ellende aan vooraf gaat.
Dat 18 jarige meisje in Enschede die vermoord is...?quote:Op maandag 28 september 2015 14:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oh nee, dan is het goed, als Nederlanders soms ook wel eens iemand verkrachten dan moet dit natuurlijk ook gewoon kunnen. Niks aan de hand.quote:Op maandag 28 september 2015 19:01 schreef wbeco het volgende:
[..]
Als er tienduizenden getraumatiseerde vluchtelingen binnenkomen, waarvan het merendeel man is van de leeftijd 18-35 dan kan het ook wel eens voorkomen. Nederlanders verkrachten ook mensen hoor, maar zodra het om deze vluchtelingen gaat scheren we ze allemaal over één kam
Ik kijk er niet van op. Dit was te verwachten. In heel veel culturen is een vrouw nog steeds een gebruiksmiddel voor het gemak van de man. Het is in en in triest dat de vrouwen die om veilig te zijn voor de mannencultuur naar het westen vluchten, hier ontdekken dat de maatschappij/politiek hier óók geen bescherming bied maar gewoon aan de kant van de man staat.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik las net dit ergens online:
http://nl.gatestoneinstitute.org/6579/verkrachting-migranten
Dus de 13% kindertjes mogen op de foto... WTF
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |