Daarom. Wij krijgen ook wat lui te slapen, laten wij nou heel rationeel met dit soort dingen kunnen omgaan...quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar kijk ik bij dit soort volk sws niet van op. Heb je al ns bekeken hoe ze hun weg door Europa hebben gebaand ?
Links wil niet dat haar paradepaardje slecht in het nieuws komt daarom mag dit niet gezegd worden. Je weet toch hoe links is? herinner je nog Opsporing Verzocht en het Marokkanen quota?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel grappig dat dit soort dingen uit anonieme bronnen of uit geheime memo's lekken. Nooit is er iets concreets maar goed ik ga wel met de stroom mee
Opvangen in regio! Waarom zorgen hun moslimbroeders niet voor ze! Saudi-Arabië! Qatar! Lekker enkeltje terug naar Islamitische Staat! Zal vast in de Koran staan!
Ik weet niet wat ze willen. Het is wel zo dat eerdere asielzoekers massaal in de bijstand terecht gekomen zijn, wat de reden daar ook van is.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste willen werken/ondernemen, en niet de bijstand in. Waarom denk jij dat ze dat wel willen?
Zijn nog heel wat NLse daklozen, wordt ook steeds meer idd. Maar dat mag je niet onder de aandacht brengen, valt onder eigen volk eerst en dat mag niet... Maar waarom hebben we de eigen daklozen niet geholpen al die tijd, vraag ik me wel eens af? Is dat niet chique meer, want eigen schuld dikke bult?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:28 schreef deedeetee het volgende:
tsss ook nog de arme mensen hier wat extra's afnemen
Jumbo kan me de boom in. Ik beslis zelf wel wie ik iets gun.
Afstand tot de arbeidsmarkt, taalachterstand, opleiding in land van herkomst die niet voldoet aan onze maatstaven, discriminatie etc.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze willen. Het is wel zo dat eerdere asielzoekers massaal in de bijstand terecht gekomen zijn, wat de reden daar ook van is.
http://www.geenstijl.nl/a(...)zoekers_nou_png.html
(artikel Volkskrant)
In Nederland is dakloosheid wel vaak een eigen keuze. (Los van psychiatrische gevallen)quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn nog heel wat NLse daklozen, wordt ook steeds meer idd. Maar dat mag je niet onder de aandacht brengen, valt onder eigen volk eerst en dat mag niet... Maar waarom hebben we de eigen daklozen niet geholpen al die tijd, vraag ik me wel eens af? Is dat niet chique meer, want eigen schuld dikke bult?
Ben al van af dat ik van t bestaan hoorde lid (donateur of hoe je t ook noemt ) van de voedselbank. Eigen volk eerst is gewoon gezond verstand. Maak mij maar voor racist uit.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn nog heel wat NLse daklozen, wordt ook steeds meer idd. Maar dat mag je niet onder de aandacht brengen, valt onder eigen volk eerst en dat mag niet... Maar waarom hebben we de eigen daklozen niet geholpen al die tijd, vraag ik me wel eens af? Is dat niet chique meer, want eigen schuld dikke bult?
+ Groot gebrek aan banenquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
Afstand tot de arbeidsmarkt, taalachterstand, opleiding in land van herkomst die niet voldoet aan onze maatstaven, discriminatie etc.
Nu wel, maar er is wel een tijd geweest dat er grote behoefte was aan goedkope arbeidskrachten, toen de grenzen voor Polen bijvoorbeeld nog maar beperkt geopend waren.quote:
Die vallen onder eigen schuld dikke bult. Dat dit psychisch zieke mensen zijn maakt niets uit.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je het niet meer weet kun je altijd nog zo'n verhaal posten inderdaad. 1 Groot links complot. Dat we een rechtse premier hebben doet dan natuurlijk even niet ter zakequote:Op zaterdag 26 september 2015 18:34 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Links wil niet dat haar paradepaardje slecht in het nieuws komt daarom mag dit niet gezegd worden. Je weet toch hoe links is? herinner je nog Opsporing Verzocht en het Marokkanen quota?
Dat is een beetje tekort door de bocht denk ik. Zoiets kan echt veel sneller gaan dan dat je denkt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Nederland is dakloosheid wel vaak een eigen keuze. (Los van psychiatrische gevallen)
Die keuze maak je niet als je niet ziek bent. Mogelijk een hele enkele uitzondering die daar echt voor kiest.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:47 schreef LXIV het volgende:
In Nederland is dakloosheid wel vaak een eigen keuze.
Ze hebben een type als Assad nodig voor ordehandhaving.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Kunnen ze die mensen niet een beetje in de hand houden, of is er verder geen toezicht of zo?
Daarom zette ik er ook achter: psychiastriche gevallen. Die problematiek is in ieder geval complexer dan enkel het aanbieden van een huis en een uitkering. Want dat konden ze in principe wel krijgen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:52 schreef Cherna het volgende:
[..]
Die keuze maak je niet als je niet ziek bent. Mogelijk een hele enkele uitzondering die daar echt voor kiest.
Niet als het de plasbuis verlaten heeft.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:53 schreef Pek het volgende:
Urine is een probaat middel tegen wratten, dus dit zullen wel die hoogopgeleide artsen zijn die ons komen helpen![]()
Dus jij denkt idd net als veel mensen dat het eigen schuld dikke bult is dat NL'ers in de ellende zitten? Want verder perfect landje, NL is af, alles goed voor mekaar, geen achterstanden, wie werkloos is, is wrs lui en zou eigenlijk gestraft moeten worden, want geen discipline, vaker de bijbel lezen. Armoede is een keuze crap?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Nederland is dakloosheid wel vaak een eigen keuze. (Los van psychiatrische gevallen)
Nou ja, iig als je arme mensen wilt helpen, daklozen ook, waarom dan niet iig ook de eigen bevolking?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ben al van af dat ik van t bestaan hoorde lid (donateur of hoe je t ook noemt ) van de voedselbank. Eigen volk eerst is gewoon gezond verstand. Maak mij maar voor racist uit.
Zeg je nou dat ik al die jaren voor lul over mijn handen gezeken heb?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Niet als het de plasbuis verlaten heeft.
Zoiets ja, klinkt gewoon niet lekker dakloos doet het niet goed onder het DWDD publiek.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, links heeft al lang afscheid genomen van haar eigen achterban idd...quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:56 schreef eddehaas het volgende:
[..]
Zoiets ja, klinkt gewoon niet lekker dakloos doet het niet goed onder het DWDD publiek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |