Hoi, heb jij misschien een linkje naar een serieuze bron?quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:57 schreef Confetti het volgende:
Ik weet honderd procent zeker dat het hier of negers of Pakistanen betreft. Altijd hetzelfde volk.
Syriėrs doen dit niet.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:57 schreef Confetti het volgende:
Ik weet honderd procent zeker dat het hier of negers of Pakistanen betreft. Altijd hetzelfde volk.
Syriėrs doen dit niet.
Voor middeleeuwse praktijken hoef je niet verder te kijken dan landen als Eritrea en Pakistan. Feit van algemene bekendheid. Syrie was een modern land.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoi, heb jij misschien een linkje naar een serieuze bron?
Ik zei al correspondent Wierd Duk kwam ermee... zal even kijken of ik het kan vinden...quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoi, heb jij misschien een linkje naar een serieuze bron?
twitter:wierdduk twitterde op zaterdag 26-09-2015 om 00:05:15In azc in D urineren mannelijke asielzoekers over alleenreizende vrouwen, want die zijn 'haram'. Morgen in @adnl Tijd voor femisolidariteit. reageer retweet
Wauw......quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:54 schreef Dven het volgende:
Voor het gemak vergeet men ook dat er ruim zeven miljoen syriers in eigen land worden opgevangen. Al met al komt het aantal vluchtelingen in de regio zo op 10.000.000 miljoen uit.
En in Holland schreeuwen ze om een x-aantal tientalduizend syriers
Overgrote meerderheid aldaar is moslim, zo modern kan dat land dus niet zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Voor middeleeuwse praktijken hoef je niet verder te kijken dan landen als Eritrea en Pakistan. Feit van algemene bekendheid. Syrie was een modern land.
Dus omdat volgens jou algemeen bekend is dat negers en Pakistanen over vrouwen heen plassen is het nieuwsbericht ontegenzeggelijk waar?quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Voor middeleeuwse praktijken hoef je niet verder te kijken dan landen als Eritrea en Pakistan. Feit van algemene bekendheid. Syrie was een modern land.
"femisolidariteit"quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zei al correspondent Wierd Duk kwam ermee... zal even kijken of ik het kan vinden...
Hier 17 u geleden:twitter:wierdduk twitterde op zaterdag 26-09-2015 om 00:05:15In azc in D urineren mannelijke asielzoekers over alleenreizende vrouwen, want die zijn 'haram'. Morgen in @adnl Tijd voor femisolidariteit. reageer retweet
Buiten dat gaat het niet alleen om Syriėrs, die zijn slechts een klein deel van wat hier naartoe komt. De totale stroom is veel groter en bestaat ook uit Eritreeėrs, Pakistanen, Somaliėrs enz.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:03 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wauw......
10.000.000 miljoen vluchtelingen... Dat zijn er wel heul veul he?
Als je met zulke cijfers komt, kunnen we je niet serieus nemen, om je maar even met je eigen woorden om de oren te slaan.
Ah, top, dank je. Met z'n allen reageren op geruchten op basis van een brief is natuurlijk niet echt nieuws bespreken. Ik ben benieuwd naar het artikelquote:Op zaterdag 26 september 2015 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zei al correspondent Wierd Duk kwam ermee... zal even kijken of ik het kan vinden...
Hier 17 u geleden:twitter:wierdduk twitterde op zaterdag 26-09-2015 om 00:05:15In azc in D urineren mannelijke asielzoekers over alleenreizende vrouwen, want die zijn 'haram'. Morgen in @adnl Tijd voor femisolidariteit. reageer retweet
1,3% wat? Percentage van de bevolking? Bij Libanon is dat meer dan 30%quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:53 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Turkije slechts 1,3% terwijl Nederland, tijdens WO1, meer dan 16% vluchtelingen opnam.
Wat achterlijke taferelen?quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:05 schreef Eufonie het volgende:
[..]
"femisolidariteit"![]()
Verder achterlijke taferelen weer dit natuurlijk :/
Het urineren over mensen in asielzoekerscentra vanuit de notie van hun eigen beperkte cultuur.quote:
Ja, welke cultuur is het nou?quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:10 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Het urineren over mensen in asielzoekerscentra vanuit de notie van hun eigen beperkte cultuur.
En volgens allesweter Dven hebben we het hier over 1000 miljard vluchtelingen, de overdrijvingen kennen geen grenzen meer.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Buiten dat gaat het niet alleen om Syriėrs, die zijn slechts een klein deel van wat hier naartoe komt. De totale stroom is veel groter en bestaat ook uit Eritreeėrs, Pakistanen, Somaliėrs enz.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:56 schreef Dven het volgende:
[..]
10.000.000 KM ja? Man, ik moet je nog minder serieus nemen.
Anyway, probleemgebied in Syrie ligt dichterbij de EU dan bij SA.
Hoewel cultuur zich lastig laat omschrijven en het gebruiken als een monolithische identiteit welke voor een hele natie geld zinloos is, kan men wel spreken over de ontwikkeling en opname van kennis en stimuli uit de omgeving welke plaatsvind doorheen het leven van een individu. Iemands standplaatsgebondenheid speelt daar dus ook een rol bij, samen met de mate waarin de samenleving rondom deze persoon de vrijheid geeft of inherent verbied om concepten bespreekbaar te maken. Dat veel van deze mensen uit een cultuur komen waarin religieus, hiėrarchisch en sekse onderscheid sterk voorkomt, gecombineerd met elementen van een conservatief religieus principe, zal dit inderdaad tot confrontatie leiden men hen die er vrijer en beter voor staan qua idealen. Vanuit dat oogpunt komen deze mensen uit een beperkte cultuur welke integratie ook zal beperken zolang men zelf niet de neiging of interesse heeft daadwerkelijk deel uit te willen maken buiten hier wonen, gezien alleen aanwezig zijn op een grondgebied geen mate van participatie en identiteit met een natie of dominante etnische groep reflecteert.quote:
Ja, zal ook wel in die kampen in Jordaniė en Turkije gebeuren dan, denk ik. Nooit wat over gehoord. Kennelijk ontvluchten alleen reizende vrouwen met name daarvoor die kampen?quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:10 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Het urineren over mensen in asielzoekerscentra vanuit de notie van hun eigen beperkte cultuur.
Succesvolle ondernemers uit Syriė mogen, wat mij betreft, wel blijven (met als extra voordeel dat ze niet links zijn).quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In de praktijk komt wrs wel zo'n 60% in de bijstand terecht, ook al willen ze wat anders. Althans dat kun je afleiden uit andere groeperingen...
In de praktijk vallen dat soort dingen nu eenmaal tegen. Kijk eh als je een zaakje opzet als Syriėr heb je wrs een leuke afzetmarkt bij je mede-Syriėrs, maar of zij nu een geweldig business-plan kunnen overleggen om op de langere tijd en op meerdere deelmarkten succesvol te zijn, valt voorshands niet vast te stellen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:22 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Succesvolle ondernemers uit Syriė mogen, wat mij betreft, wel blijven (met als extra voordeel dat ze niet links zijn).
Dus je begint over hun beperkte cultuur, maar je hebt dus eigenlijk geen flauw idee over wie je het hebt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:19 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Hoewel cultuur zich lastig laat omschrijven en het gebruiken als een monolithische identiteit welke voor een hele natie geld zinloos is, kan men wel spreken over de ontwikkeling en opname van kennis en stimuli uit de omgeving welke plaatsvind doorheen het leven van een individu. Iemands standplaatsgebondenheid speelt daar dus ook een rol bij, samen met de mate waarin de samenleving rondom deze persoon de vrijheid geeft of inherent verbied om concepten bespreekbaar te maken. Dat veel van deze mensen uit een cultuur komen waarin religieus, hiėrarchisch en sekse onderscheid sterk voorkomt, gecombineerd met elementen van een conservatief religieus principe, zal dit inderdaad tot confrontatie leiden men hen die er vrijer en beter voor staan qua idealen. Vanuit dat oogpunt komen deze mensen uit een beperkte cultuur welke integratie ook zal beperken zolang men zelf niet de neiging of interesse heeft daadwerkelijk deel uit te willen maken buiten hier wonen, gezien alleen aanwezig zijn op een grondgebied geen mate van participatie en identiteit met een natie of dominante etnische groep reflecteert.
Natuurlijk zijn de Belgen hier altijd [tijdelijk] welkom.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
1,3% wat? Percentage van de bevolking? Bij Libanon is dat meer dan 30%
En nu? Gaat Nederland dat nu ook doen?
Gezien het zal gaan over Arabische of onder de Sahara liggende Afrikaanse etnische groepen zal er weinig meer directe specificatie nodig zijn. Want onder andere vrouwonvriendelijkheid en moeite met het concept afval in een prullenbak legen geld dat overal wel in dergelijke regionen en is vanuit cultureel perspectief lastig aan de kaak te stellen. Het is niet dat beide de afgelopen weken niet veelvuldig in het nieuws naar voren gekomen zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus je begint over hun beperkte cultuur, maar je hebt dus eigenlijk geen flauw idee over wie je het hebt.
Eigenlijk heb ik wel behoefte aan meer directe specificatie. Toch wel handig om te weten als toch een hele cultuur over elkaar heen plast natuurlijk, het is mij namelijk een traditie die compleet onbekend is.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:30 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Gezien het zal gaan over Arabische of onder de Sahara liggende Afrikaanse etnische groepen zal er weinig meer directe specificatie nodig zijn. Want onder andere vrouwonvriendelijkheid en moeite met het concept afval in een prullenbak legen geld dat overal wel in dergelijke regionen en is vanuit cultureel perspectief lastig aan de kaak te stellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |