Dat is de taak dan ook van de mediaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[..]schapenneuker door TvG mag dan weer wel? Of de berichten waar of niet waar zijn doet niet eens ter zake. De media schuift het je maar al te graag onder je neus.
De taak van de media nowadays is liegen en manipuleren. Iquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is de taak dan ook van de media.
At5 is van Het Parool en RtvNH ontvangt bovendien subsidie van de Gemeente A'dam.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:53 schreef jogy het volgende:
Ff heel simpel gezegd is censuur pas relevant als het op een regeringsniveau wordt toegepast. At5 is een privébedrijf die mag weigeren wat het wil. Een bedrijf mag iedereen ontslaan die het wil als het imago schade toebrengt. Pas als je strafrechtelijk wordt vervolgd kan je spreken van censuur. Wat China doet met zijn firewall is echt puur censuur. De rest is onbelangrijk.
En alsnog is het geen spreekbuis van de overheid.geen strafrechtelijke vervolging en geen firewall betekent nog steeds dat je het vrije woord hebt. Maar het vrije woord betekent niet dat individuele sites niet kunnen besluiten dat je mening niet gewenst is op hun domein.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
At5 is van Het Parool en RtvNH ontvangt bovendien subsidie van de Gemeente A'dam.
Ja hoe het hun uitkomtquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:18 schreef jogy het volgende:
[..]
En alsnog is het geen spreekbuis van de overheid.geen strafrechtelijke vervolging en geen firewall betekent nog steeds dat je het vrije woord hebt. Maar het vrije woord betekent niet dat individuele sites niet kunnen besluiten dat je mening niet gewenst is op hun domein.
Exact ja. Net als dat jij dat ook kan en mag doen als je een website of blog oid maakt. Het is aan het publiek om er wat van te maken. Hoe het bericht hen beďnvloedt is de verantwoordelijkheid van de lezer, niet van de schrijver.quote:
Klopt. De media bericht wat hun zint en dat is hun goed recht. Websites beslissen wat ze wel en niet willen hebben en dat is ook hun goed recht. Bestaat stormfront nog als website? Zo ja dan is dat het bewijs dat het vrije woord nog steeds leeft.quote:
Inderdaad berichtgeving wat hun zint is orde van de dag in de media. Journalistiek hoort objectief te zijn dat is het al jaren niet meer. Zag net weer eens een keer het NOS-journaal, de manipulatie droop er vanaf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt. De media bericht wat hun zint en dat is hun goed recht. Websites beslissen wat ze wel en niet willen hebben en dat is ook hun goed recht. Bestaat stormfront nog als website? Zo ja dan is dat het bewijs dat het vrije woord nog steeds leeft.
Maar andere bronnen slik je voor zoete koek. Hoe maak je die afweging? Daar ben ik nu echt benieuwd naar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad berichtgeving wat hun zint is orde van de dag in de media. Journalistiek hoort objectief te zijn dat is het al jaren niet meer. Zag net weer eens een keer het NOS-journaal, de manipulatie droop er vanaf.
Geen idee wat je met andere bronnen bedoelt, ik heb mijn eigen manier van zoeken. Samenhang van artikelen lezen, video's maar ook het algemene nieuws en op basis daarvan mijn conclusies trekken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar andere bronnen slik je voor zoete koek. Hoe maak je die afweging? Daar ben ik nu echt benieuwd naar.
De Niburu/wanttoknow-hoek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee wat je met andere bronnen bedoelt, ik heb mijn eigen manier van zoeken. Samenhang van artikelen lezen, video's maar ook het algemene nieuws en op basis daarvan mijn conclusies trekken.
Daar kom ik zelden of nooit. Hooguit dat ik daar via via eens tegen aanloop.quote:
Heb je ook iets specifieks kunnen vinden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad berichtgeving wat hun zint is orde van de dag in de media. Journalistiek hoort objectief te zijn dat is het al jaren niet meer. Zag net weer eens een keer het NOS-journaal, de manipulatie droop er vanaf.
Dat heet cherrypicking.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee wat je met andere bronnen bedoelt, ik heb mijn eigen manier van zoeken. Samenhang van artikelen lezen, video's maar ook het algemene nieuws en op basis daarvan mijn conclusies trekken.
Is dit een mogelijke drijfveer voor de recente stroom en de krachten die daarachter schuilen? Vele vingers zijn gewezen naar America als grote verzoorzaker. America is volgens sommige "Zionist Owned Government". Gaat het hier dan over een nieuwe oorlog uitlokken waarbij de moslim de grote zondebok gaat worden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die "witte nationalisten" of neonazi's zeg maar hebben lang tweespalt gekend binnen hun gelederen over wat nou de juiste aanpak was mbt moslims. Aanvankelijk tekenden zich twee stromingen af. 1. waren de fundi's die gewoon vast bleven houden aan antisemitisme. Soms zag men moslims als natuurlijke bondgenoten. 2. waren de realo's. Redenatie van hen was dat de joden eigenlijk goed en wel al waren afgemaakt door de nazi's en dat de moslims nu de plaats innamen van de Joden als scapegoat. In Dld sloegen neonazi's elkaar er de hersenen voor in, pakweg 10 jaar geleden. Natuurlijk heeft de Grote Samenzwering door internet wel weer een soort van "Renaissance" doorgemaakt, en in de Grote Samenzwering is alles wat slecht gaat in de wereld idd het product van de Joden, echter ik krijg de indruk, en dat zal mede komen door de plotselinge instroom van vluchtelingen, dat het pleit toch gewonnen gaat worden door de realo's. Maw dat tot "Hoofd Zondebok" uiteindelijk uitgeroepen gaat worden: tadadada... de moslim. Mede omdat, weliswaar in Dld nog vrij besmuikt, kritiek op de instroom van vluchtelingen een veel bredere voedingsbodem kent onder de algemene bevolking dan antisemitisme.
leuk die quote, maar het was een antwoord op:quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:38 schreef Perox het volgende:
Ik gooi effe een quote erin van Ryan3 uit NWS:
[..]
Is dit een mogelijke drijfveer voor de recente stroom en de krachten die daarachter schuilen? Vele vingers zijn gewezen naar America als grote verzoorzaker. America is volgens sommige "Zionist Owned Government". Gaat het hier dan over een nieuwe oorlog uitlokken waarbij de moslim de grote zondebok gaat worden?
En dat doen we allemaal, boeiend.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat heet cherrypicking.
Is nieuws ooit wel objectief geweest? Denk het niet eigenlijk. Het valt nu alleen meer op.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. Ik heb Ryan3 ook een DM gestuurd zodat hijzelf op de hoogte is hiervan. Ik vond dit een aanknopingspunt in de topic hier. Dus, wat vindt men hier? Is het een mogelijkheid dat de vluchtelingenstroom EN de berichtgeving hierover in scene is gezet door Zionistische elite om een oorlog te ontketenen in Europa waarbij er een moslim holocaust wordt gepleegd?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:32 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
leuk die quote, maar het was een antwoord op:
Eerste observatie:
De elite wakkert islamofobie aan, want men moet hun oorlogen in de islamitische wereld legitimeren bij de bevolking. Als demense poepen in hun broek van de enge boze islam, dan zullen ze militair ingrijpen in de islamitische wereld eerder accepteren.
Tientallen jaren geleden had men het constant over de enge communisten, en zo werden de oorlogen in Korea en Vietnam gelegitimeerd.
Tweede observatie:
Het stijgende antisemitisme heeft niet alleen met de islam te maken zoals de TS claimt, maar bijvoorbeeld met "witte nationalisten" die beweren dat de joden verantwoordelijk zijn voor het openzetten van de grenzen voor de massa-immigratie, dat joden westerse regeringen controleren (zo wordt de VS door hen ZOG genoemd wat betekent: Zionist Occupied Government), dat joden verantwoordelijk zijn voor de economische crisis en dat de joodse bankiers al duizenden miljarden dollars aan bailouts hebben gekregen terwijl de arme witte man niet meer naar de tandarts kan.
van kkdhd in een topic met een uitspraak van timmermans: NWS / Timmermans wil antisemitisme en islamofobie tegengaan.
Dat probleem is op te lossenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:38 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat "ze" gebaat zijn bij chaos ga ik zeker niet betwisten nee. Ik denk dat opvang in de regio het beste is. Maar dan zitten ze nog héél lang in een tentenkamp. Zelfs als er weer vredeis in het Midden-Oosten gaat het nog lang duren voordat het daar weer een beetje leefbaar is.
En nee ik ben zeker niet van plan om vluchtelingen bij mij thuis op te vangen. Veel van die mensen hebben een trauma. Ik moet er niet aan denken dat zo iemand 's avonds ineens door draait en begint te schreeuwen of met stoelen gaat gooien. Ik ben niet verantwoordelijk voor die ellende dus voel me ook niet geroepen om het op te lossen. Ben trouwens nog steeds geen één vluchteling tegen gekomen.
Het valt daar relatief nog mee. Natuurlijk zijn er incidenten ,demonstraties, aanrandingen , steekpartijen maar een groot deel van de bevolking is nog steeds pro vluchteling. Al vrees ik dat het niet al te lang meer zal duren voordat de meeste gutmenschen volledig omslaan in hun ideologiequote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het loopt spaak zoals het nu gaat. In Duitsland kunnen ze de vluchtelingen niet eens meer registreren, daar is een achterstand. Overal in de azc's en 'tijdelijke'(want dat is ook nog de vraag) opvangplekken wordt er ruzie gemaakt . De vlam slaat binnenkort in de pan en de overheid is muisstil . Ik begrijp het niet. Hoe kan dat?
De Zionisten zijn de creatieve brain achter deze 'crises'quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. Ik heb Ryan3 ook een DM gestuurd zodat hijzelf op de hoogte is hiervan. Ik vond dit een aanknopingspunt in de topic hier. Dus, wat vindt men hier? Is het een mogelijkheid dat de vluchtelingenstroom EN de berichtgeving hierover in scene is gezet door Zionistische elite om een oorlog te ontketenen in Europa waarbij er een moslim holocaust wordt gepleegd?
BNW jeweet.
Waarom zou die zionistische elite dat willen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. Ik heb Ryan3 ook een DM gestuurd zodat hijzelf op de hoogte is hiervan. Ik vond dit een aanknopingspunt in de topic hier. Dus, wat vindt men hier? Is het een mogelijkheid dat de vluchtelingenstroom EN de berichtgeving hierover in scene is gezet door Zionistische elite om een oorlog te ontketenen in Europa waarbij er een moslim holocaust wordt gepleegd?
BNW jeweet.
Jammer dat er geen vertaling is bij het laatste stukje. Had graag haar reactie gelezen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:31 schreef Ali_boo het volgende:
'choquerende' speech van Janusz Korwin-Mikke (Polish MEP)
Waarschuwing ; politiek incorrect
De reactie op zijn toespraak van de euro parlementariërs is simpelweg hilarisch
Heb het meerdere keren teruggezien en lig elke keer weer in een deuk![]()
![]()
De PVV vindt Polen ook human garbage.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:31 schreef Ali_boo het volgende:
'choquerende' speech van Janusz Korwin-Mikke (Polish MEP)
Waarschuwing ; politiek incorrect
De reactie op zijn toespraak van de euro parlementariërs is simpelweg hilarisch
Heb het meerdere keren teruggezien en lig elke keer weer in een deuk![]()
![]()
the French woman at the end says: "I think your speaking time is more than over Sir,.... and especially considering the kind of words you said..."quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer dat er geen vertaling is bij het laatste stukje. Had graag haar reactie gelezen.
Dus de spreektijd hangt af van de boodschap.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
the French woman at the end says: "I think your speaking time is more than over Sir,.... and especially considering the kind of words you said..."
Waarom verbaast me dat nou nietsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus de spreektijd hangt af van de boodschap.
Typisch Eu hequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier zit ook een tijdelijke opvang. Voor maximaal 72 uur. Maar na die 72 uur komen er weer nieuwe dus dat tijdelijk is een rekbaar begrip.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Typisch Eu he
Trouwens 5 min van waar ik woon hebben ze een tijdelijke noodopvang geregeld voor de vluchtelingen. Dacht eerst dat het Marokkaanse hangjongeren waren maar toen zag ik hekken, beveiliging en politie voor het gebouw staan . Heel langzaam viel het kwartje
Heb je ze wel netjes verwelkomend ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier zit ook een tijdelijke opvang. Voor maximaal 72 uur. Maar na die 72 uur komen er weer nieuwe dus dat tijdelijk is een rekbaar begrip.
Apart ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier zit ook een tijdelijke opvang. Voor maximaal 72 uur. Maar na die 72 uur komen er weer nieuwe dus dat tijdelijk is een rekbaar begrip.
Ja, het gaat nu al minimaal een jaar duren. Komt omdat de vluchtelingenstroom zo groot is. Men weet niet meer waar ze met de mensen naartoe moeten .quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Apart ja.
Dan is tijdelijk toch wel heel lang.
Natuurlijk niet. Ze kon het alleen niet laten even een sneer te geven, wat ik mij wel voor kan stellen. Anders was Farage allang met kop en kont uit het parlement gegooidquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
Zonde dat we het zo ver hebben laten komen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het gaat nu al minimaal een jaar duren. Komt omdat de vluchtelingenstroom zo groot is. Men weet niet meer waar ze met de mensen naartoe moeten .
Tnx for the reminderquote:Op zondag 18 oktober 2015 20:49 schreef Izzy73 het volgende:
Zometeen om 21:05 VPRO's Tegenlicht:![]()
"Gimme Shelter"
Dagelijks spoelen dode lichamen en komen overvolle boten aan op de Europese stranden. Welke nieuwe ideeën en oplossingen worden er ontwikkeld voor de toenemende vluchtelingenstroom?
Heb ook gekeken. Weet niet wat ik er van moet denken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tnx for the reminder![]()
Ben hem nu aan het bekijken
Had meer weg van overheidspropaganda dan een objectieve informatieve docuquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ook gekeken. Weet niet wat ik er van moet denken.
Ja, dat idee kreeg ik ook, alhoewel bij het schoenenuitdeelproject bij Calais de werkelijkheid om het hoekje kwam kijken. Veel ontevreden mensen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Had meer weg van overheidspropaganda dan een objectieve informatieve docu
Alleen negatieve beelden die jouw vooroordeel bevestigen zijn "de werkelijkheid" natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat idee kreeg ik ook, alhoewel bij het schoenenuitdeelproject bij Calais de werkelijkheid om het hoekje kwam kijken. Veel ontevreden mensen.
Is dat niet hoe propaganda werkt ?:Pquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat idee kreeg ik ook, alhoewel bij het schoenenuitdeelproject bij Calais de werkelijkheid om het hoekje kwam kijken. Veel ontevreden mensen.
Ja, want jij gaat er vanuit dat ik een vooroordeel heb. Ken jij mij? Nogal arrogant.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen negatieve beelden die jouw vooroordeel bevestigen zijn "de werkelijkheid" natuurlijk.
Sorry, maar ik vind het vreemd dat je alles wat je niet zint afdoet als staatspropaganda, terwijl dingen die jouw wereldbeeld bevestigen "de waarheid" zijn. En dat ten koste van een groep die het niet al te best heeft momenteel.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, want jij gaat er vanuit dat ik een vooroordeel heb. Ken jij mij? Nogal arrogant.
Nu ga je wel van heel wat veronderstellingen uit wat mij betreft. Zou je daar mee willen stoppen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het vreemd dat je alles wat je niet zint afdoet als staatspropaganda, terwijl dingen die jouw wereldbeeld bevestigen "de waarheid" zijn. En dat ten koste van een groep die het niet al te best heeft momenteel.
quote:
En dan nog klagen over traag internet. Krijg de tering man, had ergens gelezen dat ze geen vrouwelijke zusters wilden die hun hielpen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he! En busladingen tegelijk hier naar toe halen. Mensen die anders er misschien niet eens over gedacht zouden hebben te komen, die afgeschrikt zouden zijn door de lange reis en de hoge kosten van de smokkelaars.
Ja ieder mens moet veilig zijn, maar moeten ze per sé door 6 veilige landen heen reizen om zich uiteindelijk "veilig te voelen"?
Merkel is eindelijk consequent. Als je n.a.v al die verdronken vluchtelingen en dat aangespoelde Syrische jongetje ihb zegt dat ze allemaal welkom zijn, dan dien je hen ook een veilige reis aan te bieden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:52 schreef ToT het volgende:
NWS / Merkel wil vluchtelingen laten ophalen vanwege gevaarlijke reis.
Toen ik hier nog modje was, was er hier een topic over de New World Order waarin gezegd werd dat Europa in een burgeroorlog storten 1 van de stappen zou zijn om tot dat doel te komen. (Waarschijnlijk zal het ook al wel in dit topic benoemd zijn.)
Volgens mij is Merkel eigenhandig bezig om dat doel te bereiken!
Klopt. Ze kan nu niet anders meer. Afijn Duitsland is groot.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:16 schreef Terecht het volgende:
[..]
Merkel is eindelijk consequent. Als je n.a.v al die verdronken vluchtelingen en dat aangespoelde Syrische jongetje ihb zegt dat ze allemaal welkom zijn, dan dien je hen ook een veilige reis aan te bieden.
Scherp.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:17 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dat zijn die vluchtelingen toch ook of niet dan?
Ga je schuilkelder in dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:32 schreef Dingflofbips het volgende:
Tranen met tuiten dit beleid. Het is te hopen dat we op tijd met de burgeroorlog beginnen voordat het echt niet meer terug kan
ah dat wist ik niet. Ik denk dat de schuilkelder voor niemand iets beter maakt. Wat denk jij?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:42 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Weet ik veel, tis nu een stopzinnetje in dit topic.
Geen idee, tis en rotzooitje aan het worden maar geweld ben ik niet zo'n fan van, ben doodsbang voor oorlog vandaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:59 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ah dat wist ik niet. Ik denk dat de schuilkelder voor niemand iets beter maakt. Wat denk jij?
het was altijd al een zooitje. Maar misschien wordt het een hele lieve oorlog. Nog liever dan de koude oorlogquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:01 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Geen idee, tis en rotzooitje aan het worden maar geweld ben ik niet zo'n fan van, ben doodsbang voor oorlog vandaar.
Ik heb niks met oorlogen, tante zit int leger, heeft in Kosovo gestreden, oom in Afghanistan, alleen die is nu dood, kon het niet meer aan.,.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:02 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
het was altijd al een zooitje. Maar misschien wordt het een hele lieve oorlog. Nog liever dan de koude oorlog
Hm dat klinkt niet bestquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:05 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik heb niks met oorlogen, tante zit int leger, heeft in Kosovo gestreden, oom in Afghanistan, alleen die is nu dood, kon het niet meer aan.,.
Rotterdam tegen Amsterdam aanstaande woensdag.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
Oproepen tot burgeroorlog. Wie gaat er met wie knokken dan? En waarvoor?
quote:“Migration can be an enormous force for good: one of the great drivers of economic growth, individual liberty and personal prosperity. As such, I am delighted to undertake this assignment for Kofi Annan. The goal is to maximise the benefits of migration and minimise potentially negative impacts.”
P. Sutherland. VN migration chief, oliemagnaat, bankier en uiteraard Bilderberger.quote:The EU should "do its best to undermine" the "homogeneity" of its member states, the UN's special representative for migration has said.
http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395
Status van verkrachtingshoofdstad moet natuurlijk wel gehandhaaf blijven. De autochtone Zweed dient daar zijn garage terbeschikking voor te stellen.quote:Around 80,000 migrants have arrived in Sweden since the beginning of last month, although half of these have already gone “underground”.
Jihadstrijders moeten natuurlijk bij terugkomst wel in de watten worden gelegd.quote:This is a country in which some politicians have called for giving free housing, jobs and welfare to returning ISIS jihadists – all at taxpayer expense.
En wederom een indicatie dat tradionele culturen van Europa om zeep geholpen dient te worden.quote:Sweden’s radically liberal immigration policy has become so notorious that many people are beginning to question whether the nation is committing cultural suicide.
Dergelijkge dingetjes gebeuren hier ook al. Zoals vorig jaar dat sommige gemeentehuizen geen kerstboom hebben. Want jawel moslims kunnen dat niet 'handelen' (wat natuurlijk quatsch is).quote:With hundreds of thousands more migrants set to pour into Sweden, a Bishop in Stockholm has proposed removing crosses from a Christian church and replacing them with Islamic symbols in order to cater for Muslims.
[url= http://www.infowars.com/l(...)please-muslims/]bron[/url]
Interessant, wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 1 november 2015 01:03 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe eerder het nucleaire gezin als het enige ideaalbeeld verdwijnt hoe beter. Genoeg andere samenstellingen die mensen ook gelukkig maken.
Als je geen feminist bent, ben je een vrouwenhater, en dus moslim. Ofzo.quote:Op zondag 1 november 2015 02:55 schreef jatochneetoch het volgende:
Wel interessant hoe je het feminisme aan de jihad weet te linken
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 1 november 2015 01:03 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe eerder het nucleaire gezin als het enige ideaalbeeld verdwijnt hoe beter. Genoeg andere samenstellingen die mensen ook gelukkig maken.
Ok, als jij je fijn voelt bij die slachtofferrol. Prima.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu ga je wel van heel wat veronderstellingen uit wat mij betreft. Zou je daar mee willen stoppen?
Ben er niet van gediend.
We kijken misschien op een andere manier tegen de dingen aan, maar ik denk dat we het in de basis niet eens zo oneens zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 10:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok, als jij je fijn voelt bij die slachtofferrol. Prima.
Vind het gewoon kenmerkend dat wat niet aan het xenofobe beeld voldoet als propaganda wordt gekenmerkt en alle problemen wél worden gezien als De Waarheid™.
Wellicht niet inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2015 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We kijken misschien op een andere manier tegen de dingen aan, maar ik denk dat we het in de basis niet eens zo oneens zijn.
Ja natuurlijk ken ik die! Net als 'de olifant in de kamer'.quote:Op zondag 1 november 2015 12:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wellicht niet inderdaad.![]()
Soms kun je het ook prima met mensen vinden ondanks kleine verschillen. Wij hebben kennissen die het ook niet zo op vluchtelingen hebben en mijn ouders en ik stranden dan vaak in discussies. We hebben nu gewoon afgesproken dat onderwerp te vermijden om het gezellig te houden.
Ken je Fawlty Towers en die aflevering met "Don't mention the war?". Daar grappen wij dan over als het neigt weer over vluchtelingen te gaan.![]()
Meer vrouwelijke zusters voor ons! Daar ga ik heus geen oorlog over beginnenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:16 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
En dan nog klagen over traag internet. Krijg de tering man, had ergens gelezen dat ze geen vrouwelijke zusters wilden die hun hielpen.
Zo is het inderdaad. Al die migranten worden bewust deze kant opgestuurd met alle gevolgen van dien zoals onrust veroorzaken onder de bevolking die het niet pikt, straks is er vast ergens een aanslag door een binnen gesmokkelde terrorist, chaos creëren wat al aardig lukt. En ja dat het traditionele gezin moet verdwijnen is duidelijk, de no gender is in opkomst, die agenda is volop aan de gang, met de kleintjes beginnen, jong conditioneren met die troep.quote:Op zondag 1 november 2015 00:29 schreef Lambiekje het volgende:
Het is wel duidelijk dat de vluchtelingenstrom een setup is om Europa in totale chaos te krijgen en daarmee een derde wereldoorlog te kunnen forceren en vervolgens daarmee alle tradities, folklore en relegie te vermorzelen.
[..]
[..]
P. Sutherland. VN migration chief, oliemagnaat, bankier en uiteraard Bilderberger.
https://ejbron.wordpress.(...)-nationale-culturen/
http://www.un.org/press/en/2006/sga976.doc.htm
Het lukt ze dus aardig met het opstelten zetten en het aanwakkeren van burgerrellen. En zoals alles wat er gebeurd is een miniteus uitgedacht draaiboek.
In Zweden, het verkrachtingshoofdstad, is goed te zien waar het naar toe moet met het volstrekt geschifte Europa!?
In Duitsland en Frankrijk is het ook al flink raak met verkrachtingen van autochtone vrouwen. Ik vind het niet vreemd dat inmiddels ook in Nederland leuzen gehanteerd worden als: Een asielzoeker met een volle zak, pakt je dochter met groot gemak
Het komt niet uit de lucht.
Uiteraard wil onze ruggegraatloze premier M. Rutte geen vluchteling zijn 'achtertuin'
Het aantal vluchtelingen gebeurd natuurlijk niet snel genoeg . Dus wat krijgen we Refugee Air.
[..]
Status van verkrachtingshoofdstad moet natuurlijk wel gehandhaaf blijven. De autochtone Zweed dient daar zijn garage terbeschikking voor te stellen.
[..]
Jihadstrijders moeten natuurlijk bij terugkomst wel in de watten worden gelegd.
[..]
En wederom een indicatie dat tradionele culturen van Europa om zeep geholpen dient te worden.
[..]
Dergelijkge dingetjes gebeuren hier ook al. Zoals vorig jaar dat sommige gemeentehuizen geen kerstboom hebben. Want jawel moslims kunnen dat niet 'handelen' (wat natuurlijk quatsch is).
Ondertussen is de leader van NPO1 al getuned naar de arabische toonladder.
Het is wel duidelijk welke kant het op moet.
Maar er is nog een andere punt dat hoog op de agenda staat van het fascistische Europa. Het demoniseren van het normale tradionele gezin.
EU report targets ‘traditional’ images of mothers and fathers
En jawel Zweden is daar alvast mee begonnen
Man/Vrouw indicatie moet weg. Schoolboeken, geschiedenisboeken en weet ik veel worden al herschreven.
Sweden to gender adjust history books
Nieuwe geschiedenisboeken voor Zweden
Sweden's 'gender-neutral' pre-school
Nou, de wereld is compleet veranderd sinds Nederland een handjevol asielzoekers binnen heeft gehaald. Kwestie van tijd voor WO3.quote:Op zondag 1 november 2015 12:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad. Al die migranten worden bewust deze kant opgestuurd met alle gevolgen van dien zoals onrust veroorzaken onder de bevolking die het niet pikt, straks is er vast ergens een aanslag door een binnen gesmokkelde terrorist, chaos creëren wat al aardig lukt. En ja dat het traditionele gezin moet verdwijnen is duidelijk, de no gender is in opkomst, die agenda is volop aan de gang, met de kleintjes beginnen, jong conditioneren met die troep.
Hier, Russia bemoeit zich in Syria. Wat de Amerikanen niet lukt in een jaar. Lukt de Russen in een weekje.quote:Op zondag 1 november 2015 12:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad. Al die migranten worden bewust deze kant opgestuurd met alle gevolgen van dien zoals onrust veroorzaken onder de bevolking die het niet pikt, straks is er vast ergens een aanslag door een binnen gesmokkelde terrorist, chaos creëren wat al aardig lukt. En ja dat het traditionele gezin moet verdwijnen is duidelijk, de no gender is in opkomst, die agenda is volop aan de gang, met de kleintjes beginnen, jong conditioneren met die troep.
Het is niet alleen Nederland. In Nederland is men nog voornamelijk blij met de stroom.quote:Op zondag 1 november 2015 12:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Nou, de wereld is compleet veranderd sinds Nederland een handjevol asielzoekers binnen heeft gehaald. Kwestie van tijd voor WO3.
Dat valt volgens mij nogal mee. Hangt natuurlijk ook ervanaf waar je het mee vergelijkt.quote:Op zondag 1 november 2015 14:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is niet alleen Nederland. De verkrachtingen van autochtone meisjes loopt de spuigaten uit.
Volgens mij zijn er nog genoeg over. Daarnaast was ik in de eerste instantie al geen fan van teveel sociale voorzieningenquote:en afbraak van alle sociale voorzieningen voor eigen mensen.
Dat is treurig inderdaad. Maar ik vind de vergelijking tussen asielzoeker en student niet geheel eerlijk. Er moeten meer (goedkope) woningen komen voor studenten, dat staat los van de asielzoekers.quote:Voor onze eigen afgestudeerde student is geen woning. Maar prompt wordt er wel voor de asielzoekers gebouwd.
En ik begrijp die frustratie ook. Doch komt die frustratie in mijn ogen niet zozeer -door- de asielzoekers, maar meer door het feit dat de bevolking er eigenlijk helemaal niets over te zeggen heeft gehad. En oorlogsvluchtelingen zijn een heel ander verhaal dan frau Merkel die wel even voor Europa bepaalt dat -iedereen- welkom is.quote:Dat wekt agressie op. De nazi-partijen en geweldage insteek van de demonstraties spreekt boekdelen.
Die moet ik nog even kijken inderdaad. Wat die clowns bij DWDD vinden laat me verder ijskoudquote:Overigens is er precies op het juist moment, de film "Er ist wieder da!". Hitler die na 70 jaar wakker wordt. Een soort van borat-karikatuur is. Echter 3 jaar geleden was het nog een leuke comedy-verhaal. De realiteit heeft het al ingehaald. De bioscoopganger komt ontgoocheld de zaal uit. Hoe heeft het zo ver kunnen komen dat de situatie van WO2 nu prominent aanwezig is. Vorige week dat de film behandeld werd in DWDD was men het er wel overeens.
Dat denk ik niet.quote:Ik denk dat er nu maar DIT hoeft te gebeuren en is feest. En reken maar dat in alle AZCs sleepercell IS-strijders zitten.
de rellen in Duitsland en Frankrijk. Hier gaat nog echt gemoedelijk. Ondanks de beschamende leuzen.quote:Op zondag 1 november 2015 14:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij nogal mee. Hangt natuurlijk ook ervanaf waar je het mee vergelijkt.
Ook mensen met geld konden gebruik maken van voorzieningen en dat is in de basis verkeerd.quote:[..]
Volgens mij zijn er nog genoeg over. Daarnaast was ik in de eerste instantie al geen fan van teveel sociale voorzieningen
dat klopt dat er een verschil is. Maar bouwbedrijven zijn massaal geklapt. En voor onze eigen jeugd wordt moeilijk moeilijk gedaan. En er komen een paar asielzoekers en alles is mogelijk.quote:[..]
Dat is treurig inderdaad. Maar ik vind de vergelijking tussen asielzoeker en student niet geheel eerlijk. Er moeten meer (goedkope) woningen komen voor studenten, dat staat los van de asielzoekers.
Waar hebben we wel wat over te zeggen gehad. Democratie is een zeepbel dat nooit bestaan heeft.quote:[..]
En ik begrijp die frustratie ook. Doch komt die frustratie in mijn ogen niet zozeer -door- de asielzoekers, maar meer door het feit dat de bevolking er eigenlijk helemaal niets over te zeggen heeft gehad.
Gesprek was met een NRC-filmcolumnist en een PvdA-piemel.quote:En oorlogsvluchtelingen zijn een heel ander verhaal dan frau Merkel die wel even voor Europa bepaalt dat -iedereen- welkom is.
[..]
Die moet ik nog even kijken inderdaad. Wat die clowns bij DWDD vinden laat me verder ijskoud
daar verkijk je gigantisch op. Niet in Nederland. Kan net zo goed de provocaties in china zijn.quote:[..]
Dat denk ik niet.
Nederlanders hebben het natuurlijk ook zwaar te verduren. Eerst de Turken, toen de Marokkanen, daarna de Joegoslaven en later de Polen. Niet al te lang geleden de Bulgaren en Roemenen en nu nog de asielzoekersquote:Op zondag 1 november 2015 15:08 schreef Copycat het volgende:
Zulks een verbindende angst- en haatzaaierij in dit topic.
Boehoehoe, wij echte Nederlanders mogen niks, worden aan alle kanten uitgekleed en die vuile asielzoekers, waarvan er ook een fiks aantal terrorist is, krijgt alles in de hebberige schoot geworpen. Ten koste van ons.
Man, man.
Vergeet niet de Surinamers,Indonesische,Antillianse enz.....en de bluddy britten natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2015 16:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederlanders hebben het natuurlijk ook zwaar te verduren. Eerst de Turken, toen de Marokkanen, daarna de Joegoslaven en later de Polen. Niet al te lang geleden de Bulgaren en Roemenen en nu nog de asielzoekers![]()
Het zwarte schaap wordt doorgespeeld. Ben benieuwd wie de volgende zijn.
nee de ontheemden is het middel om de autochtone burger kwaad bloed te zetten zodat versneldquote:Op zondag 1 november 2015 16:10 schreef TitusPullo het volgende:
Jarenlang heeft Lambiekje betoogd dat de bankiers de bron van alle kwaad zijn, maar nu zijn de ontheemden dit opeens.
quote:The UN Plans To Implement Universal Biometric Identification For All Of Humanity By 2030
The United Nations High Commissioner for Refugees (UNHCR) is moving forward with its plans to use biometric technology to identify and track refugees, and has selected a vendor for the project. Accenture, an international technology services provider, has won out in the competitive tendering process and will oversee the implementation of the technology in a three-year contract.
The UNHCR will use Accenture’s Biometric Identity Management System (BIMS) for the endeavor. BIMS can be used to collect facial, iris, and fingerprint biometric data, and will also be used to provide many refugees with their only form of official documentation. The system will work in conjunction with Accenture’s Unique Identity Service Platform (UISP) to send this information back to a central database in Geneva, allowing UNHCR offices all over the world to effectively coordinate with the central UNHCR authority in tracking refugees.
bron
hoe kan je dat dan kopen ... daarvoor je een chip voor hebben.quote:Op maandag 2 november 2015 13:54 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb een stapeltje Accenture aandelen gekochtAls bovenstaande waar is, koop ik binnenkort mijn eigen eiland!
Een boorplatform of een zandbankje ergens in de oceaan?quote:Op maandag 2 november 2015 13:54 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb een stapeltje Accenture aandelen gekochtAls bovenstaande waar is, koop ik binnenkort mijn eigen eiland!
Wordt gewoon verhandeld op de beurs.quote:Op maandag 2 november 2015 17:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hoe kan je dat dan kopen ... daarvoor je een chip voor hebben.
Dan moet je het alvast nu doen.
Eigenlijk is wat de VN wil is een jodenster-op-steriods wat we ten aller tijden bij ons moeten hebben.
Ja en ook zwarte pietquote:Op zondag 1 november 2015 16:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Vergeet niet de Surinamers,Indonesische,Antillianse enz.....en de bluddy britten natuurlijk.
Ik kan nu nog geen eiland kopen, alleen aandelen Accenture.quote:Op maandag 2 november 2015 17:06 schreef Lambiekje het volgende:
hoe kan je dat dan kopen ... daarvoor je een chip voor hebben.
Dan moet je het alvast nu doen.
Really Lambiek? Volgens mij snap je het verschil tussen biometrie en een sticker toch wel? Je maakt zoveel mensen en instanties voor fascist uit, de waarde van het statement daalt elke keer als je het zegt.quote:Eigenlijk is wat de VN wil is een jodenster-op-steriods wat we ten aller tijden bij ons moeten hebben.
Die laatste natuurlijk! Ergens rond de evenaar. Met blauwe stranden en een gele zeequote:Op maandag 2 november 2015 17:27 schreef Beathoven het volgende:
Een boorplatform of een zandbankje ergens in de oceaan?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die laatste natuurlijk! Ergens rond de evenaar. Met blauwe stranden en een gele zee
Sure, Necker Island, als Branson wil verkopen; maar iig iets in die contreien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:01 schreef theguyver het volgende:
Klinkt goed, ga je ons we even vertellen waar het zit?
Ik zoek nog een backup schuilplek mocht er een zombie apocalypse uitbreken
quote:Experts Fear a Stealth Economic Collapse Has Already Begun
t is more clear than ever that the Federal Reserve’s quantitative easing program will eventually bring destruction to the planet.
The world doubled down on risk after the 2008 crisis with nearly unlimited liquidity, and now debt is threatening to drown the global financial market. Cheap credit is about to saddle down those who got themselves overextended. Many private borrowers and states alike face default, bankruptcy and/or a failure to pay their obligations. Mathematically, the problem is just waiting to explode.
It is just a matter of when the music stops. But has it already?
Some are suggesting that things are already so bad that a crash has already set in, but without the headlines and fanfare.
This stealth crash is evidenced by conditions so bad they precipitate a chain reaction of further financial destruction. According to the London Guardian things are simply too far gone: “the debt levels are too high, productivity growth too weak and financial risks too threatening.”
Via the London Guardian:
A predicted global meltdown passed without event. But there are enough warning signs to suggest we are sleepwalking into another disaster
The 1st of October came and went without financial armageddon. Veteran forecaster Martin Armstrong, who accurately predicted the 1987 crash, used the same model to suggest that 1 October would be a major turning point for global markets. Some investors even put bets on it. But the passing of the predicted global crash is only good news to a point. Many indicators in global finance are pointing downwards – and some even think the crash has begun. Let’s assemble the evidence.
First, the unsustainable debt. Since 2007, the pile of debt in the world has grown by $57tn (Ł37tn). That’s a compound annual growth rate of 5.3%, significantly beating GDP. Debts have doubled in the so-called emerging markets, while rising by just over a third in the developed world.[…] What we’ve done with credit since the global crisis of 2008 is expand it faster than the economy – which can only be done rationally if we think the future is going to be much richer than the present.This summer, the Bank for International Settlements (BIS) pointed out that certain major economies were seeing a sharp rise in debt-to-GDP ratios, which were well outside historic norms. In China, the rest of Asia and Brazil, private-sector borrowing has risen so quickly that BIS’s dashboard of risk is flashing red. In two thirds of all cases, red warnings such as this are followed by a major banking crisis within three years.The underlying cause of this debt glut is the $12tn of free or cheap money created by central banks since 2009, combined with near-zero interest rates. When the real price of money is close to zero, people borrow and worry about the consequences later.Oil collapsed first, in mid 2014, falling from $110 a barrel to $49 now, despite a slight rebound in the interim.
[…]
In short, as the BIS economists put it, this is “a world in which debt levels are too high, productivity growth too weak and financial risks too threatening”. It’s impossible to extrapolate from all this the date the crash will happen, or the form it will take.
bron
Waar de asielzoekers zoal zitten is gewoon bekend. Als je daadwerkelijk wilde weten wat er aan de hand was had je de auto kunnen pakken en door heel nederland langs de verschillende centra kunnen gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:31 schreef Tingo het volgende:
Heeft iemand wat vluchtelingen gezien?
Volgens persberichten/officiele cijfers zijn er maar 1200 in Amsterdam.Valt mee...ik heb zelf geen ene gezien. Zijn ze nog steeds op de weg - de tientallen duizenden?
Dan zijn al de duizenden IS vrijwilligers die toch de andere kant op gaat natuurlijk.
Tis allemaal 'n beetje verwarrend.
Misschien is de hele zaak enorm overdreven of gewoon niet waar.
tienduizenden op basis van miljoenen dus het is niet vreemd dat je geen hordes over straat ziet banjeren. Aan de andere kant zijn de asielzoekercentra gewoon te vinden en kan je er even langsfietsen en eventueel tellen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:31 schreef Tingo het volgende:
Heeft iemand wat vluchtelingen gezien?
Volgens persberichten/officiele cijfers zijn er maar 1200 in Amsterdam.Valt mee...ik heb zelf geen ene gezien. Zijn ze nog steeds op de weg - de tientallen duizenden?
Dan zijn al de duizenden IS vrijwilligers die toch de andere kant op gaat natuurlijk.
Tis allemaal 'n beetje verwarrend.
Misschien is de hele zaak enorm overdreven of gewoon niet waar.
Tot nu toe is Rusland onze viriend die oorlog weet te voorkomen. Hoe bespottelijk is het dat we ze demoniseren. Hoe blind is de NOSquote:Migrantencrisis tevergeefs gebruikt voor Syrisch conflict
De migrantencrisis is niet zo spontaan als de media ons willen doen laten geloven. Er is een vermoeden, dat steeds meer wordt gestaafd door berichten, dat de stroom op gang is gebracht door Amerika. Zo is er de analyse van de twitter-hashtag #refugeeswelcome en de opmerkelijke uitingen van president Obama, die een voorstander is van de spreiding van de vluchtelingen over de EU.
Dat laatste heeft mijns inziens tot doel om de hele EU opnieuw te betrekken bij het Syrische conflict. De EU heeft de interesse voor dit lang aanslepende conflict verloren en met de migrantenstroom hoopt Amerika Europa opnieuw te betrekken door een crisis te forceren. Hierdoor zou de EU moeten verleid om zich actief in het Syrische conflict te mengen. Een aanleiding daarvoor is dit filmpje waarin vooral de Syrische overheid verantwoordelijk wordt gehouden voor de huidige crisis.
Uiteraard is de familie Assad geen collectie heiligen, maar toch deugt er iets niet aan deze redenering. Mensen die het regime van Assad willen ontvluchtingen zijn ofwel allang gevlucht, of hebben zich aangesloten bij de oppositionele strijdkrachten. Bovendien is op dit ogenblik Assad in de verdediging, waardoor er van deze kant geen vluchtelingenstroom op gang wordt gebracht. Dat gebeurt echter wel door de opmars van ISIS. Toch vindt de Huffington Post, de roeptoeter van liberaal links, dat er teveel focus is op ISIS en te weinig op Assad als het om de oorzaak van de migrantencrisis gaat.
Het is dan ook geen wonder dat Rusland zich nu actief gaat mengen in de Syrische crisis en Assad in woord en daad steunt. Frankrijk en Engeland zijn sinds 7 September actief aan het bombarderen in Syrië. Poetin heeft echter uitgesproken dat hij Assad blijft steunen. Hierdoor zijn Brussel en Washington in een zet buitenspel gezet in dit conflict. Zelfs Israël moet inbinden en kan niet zomaar bombarderen in Syrië zonder de woede van de Russen op de hals te halen. De BBC becommentarieerde dan ook terecht “The solution to Syria runs through Moscow“.
Dit is niet de eerste keer dat Moskou Washington aftroeft in Syrië ten tijde van een crisissituatie. In 2013 werd er ook al een crisis geschapen rond de vermeende inzet van chemische wapens door Assad en toen heeft Poetin ook via een diplomatiek spel een interventie weten te voorkomen door de ontmanteling van het Syrische arsenaal van chemische wapens.
Ditmaal heeft Poetin niet alleen Assad gered van een buitenlandse interventie, maar zelfs de mening van de Europese leiders weten te veranderen. In 2012 waren Cameron en Hollande het nog eens om Assad in te wisselen voor de ‘oppositie’. Nu zijn de Europese leiders het er over eens dat Assad moeten worden betrokken bij een oplossing van het conflict. Het is echter niet helemaal zeker of dat op het conto van Rusland kan worden geschreven. Het kan ook zo zijn dat Amerika met de migrantencrisis inzette op een Europese interventie om Assad te verdrijven, maar thuiskomt met een Europese erkenning van Assad.
bron
Hoe duidelijk wil men het hebben. OORLOG!quote:Geforceerde migratiecrisis als oorlogswapen
Precies een maand geleden schreven we dat de migrantencrisis waarschijnlijk niet spontaan is ontstaan maar deel uitmaakt van een uitgekiende strategie om Europa te betrekken bij het Syrische conflict. Sindsdien hebben mensen via sociale media zich hierin verdiept en daaruit is onder andere naar voren gekomen dat de studie naar ‘strategic engineered migration’ (strategisch gecreëerde migratie) als oorlogswapen een serieus onderwerp binnen de academische wereld, althans in Amerika.
In 1999 schreef professor Martha Minow van Havard Law School naar aanleiding van de Kosovo-crisis dat de aard van de oorlogvoering is veranderd – de vluchtelingen zijn de oorlog geworden. Daarmee wilde zij aangeven dat de Kosovaars-Albanese vluchtelingen in 1999 werden gebruikt als ‘wapen’ om de wereldopinie zich tegen de toenmalige Servische president Milosevic te laten keren en een militaire interventie te rechtvaardigen.
Sindsdien is er een groeiende interesse in dit ‘onconventionele wapen’. In 2008 publiceerde Kelly Greenhill, research fellow aan het International Security Program van Harvard University, een artikel in het tijdschrift Civil Wars (Vol. 10, No. 1 March 2008) over migratie als oorlogswapen. Hierin komen een aantal interessante concepten naar voren, zoals deze:
Strategic engineered migration (strategisch gecreëerde migratie): in- or out-migrations that are deliberately induced or manipulated by state or non-state actors, in ways designed to augment, reduce, or change the composition of the population residing within a particular territory, for political or military ends.
Blijkbaar bestaan er dus strategische operaties om via migratie de bevolkingssamenstelling te veranderen voor politieke (en militaire) doeleinden. We horen hier echter nooit wat over in de mainstream media, terwijl dit wezenlijk van belang is, met name als migranten snel het staatsburgerschap kunnen verwerven en daarmee ook politieke rechten krijgen.
bron
kortom de autochtoon is een derderangs burger dat uitgekost moet worden.quote:EU verheft “Weg Met Ons!” tot standaard
De EU is een staatsgreep aan het uitvoeren op de Europese landen. Dat mag duidelijk zijn, dat moeten ze ook wel, willen ze voldoen aan het originele plan voor één geďntegreerd Europa: de Verenigde Staten van Europa. Dat is geen complot-theorie, dat is het alom en openlijk besproken doel: het werken naar ‘an ever closer union’, een expliciet gemaakte afspraak in het Verdrag van Rome uit 1957.
[..]
De Nederlandse identiteit moet plaats maken voor de Europese Unie
Nederland als entiteit moet dus weg. Weg met de Nederlandse cultuur, weg met de Nederlandse identiteit, weg met de Nederlandse gewoontes, weg met ons en weg met onze inspraak. En als je daarover valt krijg je direct het verwijt intolerant te zijn, ‘foute PVVer die je daar bent, Populist!’ En ondertussen roept de politie op uw levenswijze aan te passen.
[..]
De Eurocommissaris van Uitbreiding, Stefan Fule, zegt het ook gewoon: de EU-politici willen de wereld veranderen door EU steeds verder uit te breiden. Of de inwoners van de EU dat wel/niet willen, dat is voor hen expliciet uitgesproken volstrekt onbelangrijk. Uw mening boeit namelijk niet, uw mening moet gewoon herzien worden, en wel op uw eigen kosten. Desnoods met Gedachte Politie recht uit het handboek van Orwell.
bron
komt nog wel. Wat we nu hebben is een klein beginnetje.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:52 schreef jogy het volgende:
[..]
tienduizenden op basis van miljoenen dus het is niet vreemd dat je geen hordes over straat ziet banjeren. Aan de andere kant zijn de asielzoekercentra gewoon te vinden en kan je er even langsfietsen en eventueel tellen.
eenheidsworst. >> zombificatie.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:36 schreef SicSicSics het volgende:
Het mooie van deze voorspellingen is wel dat ze over 100, 200, misschien 500 jaar sowieso waarheid zijn. Door natuurlijk verloop en globalisatie.
Ik snap ook niet zo goed wat er eventueel vervelend is aan een verenigde wereld?..
Daar lijkt me ook helemaal niks mis mee, hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf in wat voor vorm en wie de macht hebben. Een maatschappij geleid door xenofoben lijkt me niet zo prettig.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:36 schreef SicSicSics het volgende:
Ik snap ook niet zo goed wat er eventueel vervelend is aan een verenigde wereld?..
De afstompéing van de samenlevingquote:
We zijn wat op het spoor denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De afstompéing van de samenleving![]()
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De afstompéing van de samenleving![]()
Illuminati Symbolen:quote:Op woensdag 4 november 2015 13:13 schreef Chewie het volgende:
We zijn wat op het spoor denk ik.
[ afbeelding ]
Die nicknames geven het ook wel een beetje weg, zo heb je "the wizard" "the power" ,"the count" , "the assassin" en onze eigen Jacques Nieuwlaat heeft als master caller de bijnaam "the man in black" en dan heb je ook nog 1 die "the voice" heet.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Illuminati Symbolen:
1. Bulls-Eye
Duidelijke verwijzing naar The Eye of Horus.
Bulls = Taurus. Taurus is een Illuminati symbool bij uitstek.
2. Driehoeken... Driehoeken overal!
3. (3_!) Cijfers.(11 is natuurlijk een belangrijke en 13) Als je 13 + 20 doet, krijg je 33... Ook niet misselijk.
Ik denk dat je gelijk hebt mijn waarde!
ABSOLUUT NIET Hoe in vredesnaam kom je hierbij.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar lijkt me ook helemaal niks mis mee, hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf in wat voor vorm en wie de macht hebben. Een maatschappij geleid door xenofoben lijkt me niet zo prettig.
Misschien lijkt het op het moment nog niet zo maar de technologische vooruitgang gaat toch echt voor meer vrijheid zorgen i.p.v minder ook al proberen op het moment "the powers that be" uit alle macht dit tegen te werken.
Een beetje zoals in William Shatners Tekwar, wel een goede serie trouwensquote:Op donderdag 5 november 2015 00:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ABSOLUUT NIET Hoe in vredesnaam kom je hierbij.
Het is juist extreme imprisonment wat zijn weerga niet kent.
Er was een kortstondige nieuwe vrijheid met het Internet, helaas heeft dat maar 6 jaar geduurd.. Maar dat is sinds 2001
Persoonlijk vind ik al die technologische 'vooruitgang' verarming in het kwadraad. We zijn intoleranter, materialistischer, gemener, perverser, afhankelijker en dommer geworden. Terwijl de familiebanden en relaties kapot gemaakt worden en ambachtelijk handelingen dat snappen we niet meer. Zelfnadenken is ook op een ernstig laag pitje gekomen.
Nee de technologie is een verarming en denk zelfs destructie van onszelf.
Omdat het gewoon de normale evolutie is.quote:Op donderdag 5 november 2015 00:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ABSOLUUT NIET Hoe in vredesnaam kom je hierbij.
Het is juist extreme imprisonment wat zijn weerga niet kent.
Die vrijheid is er nog steeds en je hebt duidelijk mijn reactie niet goed gelezen. Ik zeg ook niet dat het 1 opgaande lijn naar meer vrijheid zal zijn, wellicht komen we nog een tijdje in een samenleving zoals jij die hier al 10 jaar schetst (maar nog nooit is aangebroken) maar op de lange termijn zal het zoals ik het zie tot meer vrijheid leiden.quote:Er was een kortstondige nieuwe vrijheid met het Internet, helaas heeft dat maar 6 jaar geduurd.. Maar dat is sinds 2001
Ach ja dat jij dat vind is eigenlijk een goed argument om voor vooruitgang te zijn.quote:Persoonlijk vind ik al die technologische 'vooruitgang' verarming in het kwadraad.
En dat kun je vast ook wel onderbouwen met steekhoudende argumentenquote:We zijn intoleranter, materialistischer, gemener, perverser, afhankelijker en dommer geworden.
Hoe kom je toch bij deze onzin?quote:Terwijl de familiebanden en relaties kapot gemaakt worden en ambachtelijk handelingen dat snappen we niet meer. Zelfnadenken is ook op een ernstig laag pitje gekomen.
Nee dat is het niet en jij bent weer eens ongegrond aan het angstzaaien maar dat is ook eigenlijk het enige wapen wat de xenofobische conservatief kent.quote:Nee de technologie is een verarming en denk zelfs destructie van onszelf.
quote:Op donderdag 5 november 2015 08:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Omdat het gewoon de normale evolutie is.
[..]
Die vrijheid is er nog steeds en je hebt duidelijk mijn reactie niet goed gelezen. Ik zeg ook niet dat het 1 opgaande lijn naar meer vrijheid zal zijn, wellicht komen we nog een tijdje in een samenleving zoals jij die hier al 10 jaar schetst (maar nog nooit is aangebroken) maar op de lange termijn zal het zoals ik het zie tot meer vrijheid leiden.
Waarom denk je trouwens dat overheden bijvoorbeeld zo bang zijn voor encryptie? Ja ze kunnen het verbieden, of toestaan mits een andere partij er bij kan, onder het mom van terrorisme bestrijding, kinderporno etc en ja je hebt gelijk dat dit vrijheids belemmerend is maar is het houdbaar, natuurlijk niet. Overheden weten ook wel dat ze dit niet kunnen winnen op lange termijn, bij criminelen en terroristen gaat het toch niet werken want die zijn toch al strafbaar bezig dus een beetje meer strafbaar maakt dan toch al niet meer uit.
[..]
Ach ja dat jij dat vind is eigenlijk een goed argument om voor vooruitgang te zijn.
Juist de technologische vooruitgang geeft ons de mogelijkheid om ons steeds minder aan te trekken van overheden, de strijd is zeker nog niet gestreden maar de winnaar worden wij.
[..]
En dat kun je vast ook wel onderbouwen met steekhoudende argumenten
Je gebrekkige historische kennis breekt je hier weer eens op, en dat jij wellicht intoleranter, materialistischer, gemener, perverser, afhankelijker en dommer geworden bent betekend nog niet dat dit voor de rest van de samenleving ook geld.
het is geen onzin. kijk om je heen. alles en iedereen zit maar op z;n mobieltjequote:[..]
Hoe kom je toch bij deze onzin?
smart tv, smart koelkast, smart meters, smart pavement, smart lantarnpalen, smartphones. Elke stap die je wordt geregistreerd. Imprisonment is extremer dan ooit.quote:[..]
Nee dat is het niet en jij bent weer eens ongegrond aan het angstzaaien maar dat is ook eigenlijk het enige wapen wat de xenofobische conservatief kent.
Lees mijn reactie eerst eens goedquote:Op donderdag 5 november 2015 08:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
het is geen onzin. kijk om je heen. alles en iedereen zit maar op z;n mobieltje
en daarnaast als je andere topics heb gelezen is het doelbewust beleid van de EU om dat te saboteren.
[..]
smart tv, smart koelkast, smart meters, smart pavement, smart lantarnpalen, smartphones. Elke stap die je wordt geregistreerd. Imprisonment is extremer dan ooit.
Is het doelbewust beleid van de EU om te saboteren dat iedereen op zijn mobieltje zit?quote:Op donderdag 5 november 2015 08:46 schreef Lambiekje het volgende:
het is geen onzin. kijk om je heen. alles en iedereen zit maar op z;n mobieltje
en daarnaast als je andere topics heb gelezen is het doelbewust beleid van de EU om dat te saboteren.
gezin, relaties dat wordt gesaboteerd.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is het doelbewust beleid van de EU om te saboteren dat iedereen op zijn mobieltje zit?
dat is quatsch.quote:Hoe maakt technologische vooruitgang je intoleranter? En intoleranter dan wat? Intoleranter tegen wie?
Er zijn ook zat studies die juist bevestigen dat mensen die actief zijn op sociale media (gemiddeld) socialer zijn dan mensen die niet of minder actief zijn, dat gamers gelukkiger en tevredener zijn (dan mensen die dat niet doen), etc.
je ziet toch zelf ook wel wat er gebeurt. Waarom heeft men hier oogkleppen op.quote:Waarom kies jij ervoor om alleen de doomscenario's te geloven?
Nee hoorquote:Op donderdag 5 november 2015 12:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
gezin, relaties dat wordt gesaboteerd.
Top onderbouwing ook weer, als je niet snapt wat de ander schrijft kun je het ook gewoon vragen, veel minder kunnen we toch al niet van je denken.quote:dat is quatsch.
Dat is grappig, ik zie voornamelijk bij jou (natural news) oogkleppen. Je neemt nogal eenzijdig nieuws tot je en helaas zijn dat niet de meest objectieve bronnen.quote:je ziet toch zelf ook wel wat er gebeurt. Waarom heeft men hier oogkleppen op.
Ik ben heel benieuwd hoe dan, maar je gaf aan dat dit in 'meerdere topics' reeds naar voren kwam. Dus ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:41 schreef Lambiekje het volgende:
gezin, relaties dat wordt gesaboteerd.
Quatsch?quote:dat is quatsch.
Ik dacht dat we het wel een beetje onderbouwd deden hier?quote:je ziet toch zelf ook wel wat er gebeurt. Waarom heeft men hier oogkleppen op.
http://www.elsevier.nl/We(...)mer-ELSEVIER354595W/quote:Op donderdag 5 november 2015 09:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is het doelbewust beleid van de EU om te saboteren dat iedereen op zijn mobieltje zit?
Hoe maakt technologische vooruitgang je intoleranter? En intoleranter dan wat? Intoleranter tegen wie?
Er zijn ook zat studies die juist bevestigen dat mensen die actief zijn op sociale media (gemiddeld) socialer zijn dan mensen die niet of minder actief zijn, dat gamers gelukkiger en tevredener zijn (dan mensen die dat niet doen), etc.
Waarom kies jij ervoor om alleen de doomscenario's te geloven?
Heb je jouw eigen link gelezen?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:38 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.elsevier.nl/We(...)mer-ELSEVIER354595W/
door al die technische hulpjes. We worden dommer.
het is gaan versnellen toen artsen het licht zagen. Met hun toxische rommel.quote:Op vrijdag 6 november 2015 07:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heb je jouw eigen link gelezen?
Het gaat over duizenden jaren, plus het gaat niet alleen over techniek.
Dat lijkt mij een behoorlijk ongefundeerde uitspraak.quote:Op vrijdag 6 november 2015 07:58 schreef Lambiekje het volgende:
het is gaan versnellen toen artsen het licht zagen. Met hun toxische rommel.
Als artsen staken dan zijn er drastisch minder sterfgevallen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 08:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een behoorlijk ongefundeerde uitspraak.Dit blijkt ook niet uit jouw artikel en... is gewoon jouw persoonlijke overtuiging. Jouw oogkleppen, om in de terminologie te blijven.
Fijn om weer op het oude niveau te zijn.
Dat ligt waarschijnlijk aan hoe lang ze stakenquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:39 schreef Lambiekje het volgende:
Als artsen staken dan zijn er drastisch minder sterfgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |