Klopt. Ze kan nu niet anders meer. Afijn Duitsland is groot.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:16 schreef Terecht het volgende:
[..]
Merkel is eindelijk consequent. Als je n.a.v al die verdronken vluchtelingen en dat aangespoelde Syrische jongetje ihb zegt dat ze allemaal welkom zijn, dan dien je hen ook een veilige reis aan te bieden.
Scherp.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:17 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dat zijn die vluchtelingen toch ook of niet dan?
Ga je schuilkelder in dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:32 schreef Dingflofbips het volgende:
Tranen met tuiten dit beleid. Het is te hopen dat we op tijd met de burgeroorlog beginnen voordat het echt niet meer terug kan
ah dat wist ik niet. Ik denk dat de schuilkelder voor niemand iets beter maakt. Wat denk jij?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:42 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Weet ik veel, tis nu een stopzinnetje in dit topic.
Geen idee, tis en rotzooitje aan het worden maar geweld ben ik niet zo'n fan van, ben doodsbang voor oorlog vandaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:59 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ah dat wist ik niet. Ik denk dat de schuilkelder voor niemand iets beter maakt. Wat denk jij?
het was altijd al een zooitje. Maar misschien wordt het een hele lieve oorlog. Nog liever dan de koude oorlogquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:01 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Geen idee, tis en rotzooitje aan het worden maar geweld ben ik niet zo'n fan van, ben doodsbang voor oorlog vandaar.
Ik heb niks met oorlogen, tante zit int leger, heeft in Kosovo gestreden, oom in Afghanistan, alleen die is nu dood, kon het niet meer aan.,.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:02 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
het was altijd al een zooitje. Maar misschien wordt het een hele lieve oorlog. Nog liever dan de koude oorlog
Hm dat klinkt niet bestquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:05 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik heb niks met oorlogen, tante zit int leger, heeft in Kosovo gestreden, oom in Afghanistan, alleen die is nu dood, kon het niet meer aan.,.
Rotterdam tegen Amsterdam aanstaande woensdag.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
Oproepen tot burgeroorlog. Wie gaat er met wie knokken dan? En waarvoor?
quote:“Migration can be an enormous force for good: one of the great drivers of economic growth, individual liberty and personal prosperity. As such, I am delighted to undertake this assignment for Kofi Annan. The goal is to maximise the benefits of migration and minimise potentially negative impacts.”
P. Sutherland. VN migration chief, oliemagnaat, bankier en uiteraard Bilderberger.quote:The EU should "do its best to undermine" the "homogeneity" of its member states, the UN's special representative for migration has said.
http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395
Status van verkrachtingshoofdstad moet natuurlijk wel gehandhaaf blijven. De autochtone Zweed dient daar zijn garage terbeschikking voor te stellen.quote:Around 80,000 migrants have arrived in Sweden since the beginning of last month, although half of these have already gone “underground”.
Jihadstrijders moeten natuurlijk bij terugkomst wel in de watten worden gelegd.quote:This is a country in which some politicians have called for giving free housing, jobs and welfare to returning ISIS jihadists – all at taxpayer expense.
En wederom een indicatie dat tradionele culturen van Europa om zeep geholpen dient te worden.quote:Sweden’s radically liberal immigration policy has become so notorious that many people are beginning to question whether the nation is committing cultural suicide.
Dergelijkge dingetjes gebeuren hier ook al. Zoals vorig jaar dat sommige gemeentehuizen geen kerstboom hebben. Want jawel moslims kunnen dat niet 'handelen' (wat natuurlijk quatsch is).quote:With hundreds of thousands more migrants set to pour into Sweden, a Bishop in Stockholm has proposed removing crosses from a Christian church and replacing them with Islamic symbols in order to cater for Muslims.
[url= http://www.infowars.com/l(...)please-muslims/]bron[/url]
Interessant, wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 1 november 2015 01:03 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe eerder het nucleaire gezin als het enige ideaalbeeld verdwijnt hoe beter. Genoeg andere samenstellingen die mensen ook gelukkig maken.
Als je geen feminist bent, ben je een vrouwenhater, en dus moslim. Ofzo.quote:Op zondag 1 november 2015 02:55 schreef jatochneetoch het volgende:
Wel interessant hoe je het feminisme aan de jihad weet te linken
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 1 november 2015 01:03 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe eerder het nucleaire gezin als het enige ideaalbeeld verdwijnt hoe beter. Genoeg andere samenstellingen die mensen ook gelukkig maken.
Ok, als jij je fijn voelt bij die slachtofferrol. Prima.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu ga je wel van heel wat veronderstellingen uit wat mij betreft. Zou je daar mee willen stoppen?
Ben er niet van gediend.
We kijken misschien op een andere manier tegen de dingen aan, maar ik denk dat we het in de basis niet eens zo oneens zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 10:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok, als jij je fijn voelt bij die slachtofferrol. Prima.
Vind het gewoon kenmerkend dat wat niet aan het xenofobe beeld voldoet als propaganda wordt gekenmerkt en alle problemen wél worden gezien als De Waarheid™.
Wellicht niet inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2015 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We kijken misschien op een andere manier tegen de dingen aan, maar ik denk dat we het in de basis niet eens zo oneens zijn.
Ja natuurlijk ken ik die! Net als 'de olifant in de kamer'.quote:Op zondag 1 november 2015 12:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wellicht niet inderdaad.![]()
Soms kun je het ook prima met mensen vinden ondanks kleine verschillen. Wij hebben kennissen die het ook niet zo op vluchtelingen hebben en mijn ouders en ik stranden dan vaak in discussies. We hebben nu gewoon afgesproken dat onderwerp te vermijden om het gezellig te houden.
Ken je Fawlty Towers en die aflevering met "Don't mention the war?". Daar grappen wij dan over als het neigt weer over vluchtelingen te gaan.![]()
Meer vrouwelijke zusters voor ons! Daar ga ik heus geen oorlog over beginnenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:16 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
En dan nog klagen over traag internet. Krijg de tering man, had ergens gelezen dat ze geen vrouwelijke zusters wilden die hun hielpen.
Zo is het inderdaad. Al die migranten worden bewust deze kant opgestuurd met alle gevolgen van dien zoals onrust veroorzaken onder de bevolking die het niet pikt, straks is er vast ergens een aanslag door een binnen gesmokkelde terrorist, chaos creëren wat al aardig lukt. En ja dat het traditionele gezin moet verdwijnen is duidelijk, de no gender is in opkomst, die agenda is volop aan de gang, met de kleintjes beginnen, jong conditioneren met die troep.quote:Op zondag 1 november 2015 00:29 schreef Lambiekje het volgende:
Het is wel duidelijk dat de vluchtelingenstrom een setup is om Europa in totale chaos te krijgen en daarmee een derde wereldoorlog te kunnen forceren en vervolgens daarmee alle tradities, folklore en relegie te vermorzelen.
[..]
[..]
P. Sutherland. VN migration chief, oliemagnaat, bankier en uiteraard Bilderberger.
https://ejbron.wordpress.(...)-nationale-culturen/
http://www.un.org/press/en/2006/sga976.doc.htm
Het lukt ze dus aardig met het opstelten zetten en het aanwakkeren van burgerrellen. En zoals alles wat er gebeurd is een miniteus uitgedacht draaiboek.
In Zweden, het verkrachtingshoofdstad, is goed te zien waar het naar toe moet met het volstrekt geschifte Europa!?
In Duitsland en Frankrijk is het ook al flink raak met verkrachtingen van autochtone vrouwen. Ik vind het niet vreemd dat inmiddels ook in Nederland leuzen gehanteerd worden als: Een asielzoeker met een volle zak, pakt je dochter met groot gemak
Het komt niet uit de lucht.
Uiteraard wil onze ruggegraatloze premier M. Rutte geen vluchteling zijn 'achtertuin'
Het aantal vluchtelingen gebeurd natuurlijk niet snel genoeg . Dus wat krijgen we Refugee Air.
[..]
Status van verkrachtingshoofdstad moet natuurlijk wel gehandhaaf blijven. De autochtone Zweed dient daar zijn garage terbeschikking voor te stellen.
[..]
Jihadstrijders moeten natuurlijk bij terugkomst wel in de watten worden gelegd.
[..]
En wederom een indicatie dat tradionele culturen van Europa om zeep geholpen dient te worden.
[..]
Dergelijkge dingetjes gebeuren hier ook al. Zoals vorig jaar dat sommige gemeentehuizen geen kerstboom hebben. Want jawel moslims kunnen dat niet 'handelen' (wat natuurlijk quatsch is).
Ondertussen is de leader van NPO1 al getuned naar de arabische toonladder.
Het is wel duidelijk welke kant het op moet.
Maar er is nog een andere punt dat hoog op de agenda staat van het fascistische Europa. Het demoniseren van het normale tradionele gezin.
EU report targets ‘traditional’ images of mothers and fathers
En jawel Zweden is daar alvast mee begonnen
Man/Vrouw indicatie moet weg. Schoolboeken, geschiedenisboeken en weet ik veel worden al herschreven.
Sweden to gender adjust history books
Nieuwe geschiedenisboeken voor Zweden
Sweden's 'gender-neutral' pre-school
Nou, de wereld is compleet veranderd sinds Nederland een handjevol asielzoekers binnen heeft gehaald. Kwestie van tijd voor WO3.quote:Op zondag 1 november 2015 12:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad. Al die migranten worden bewust deze kant opgestuurd met alle gevolgen van dien zoals onrust veroorzaken onder de bevolking die het niet pikt, straks is er vast ergens een aanslag door een binnen gesmokkelde terrorist, chaos creëren wat al aardig lukt. En ja dat het traditionele gezin moet verdwijnen is duidelijk, de no gender is in opkomst, die agenda is volop aan de gang, met de kleintjes beginnen, jong conditioneren met die troep.
Hier, Russia bemoeit zich in Syria. Wat de Amerikanen niet lukt in een jaar. Lukt de Russen in een weekje.quote:Op zondag 1 november 2015 12:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad. Al die migranten worden bewust deze kant opgestuurd met alle gevolgen van dien zoals onrust veroorzaken onder de bevolking die het niet pikt, straks is er vast ergens een aanslag door een binnen gesmokkelde terrorist, chaos creëren wat al aardig lukt. En ja dat het traditionele gezin moet verdwijnen is duidelijk, de no gender is in opkomst, die agenda is volop aan de gang, met de kleintjes beginnen, jong conditioneren met die troep.
Het is niet alleen Nederland. In Nederland is men nog voornamelijk blij met de stroom.quote:Op zondag 1 november 2015 12:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Nou, de wereld is compleet veranderd sinds Nederland een handjevol asielzoekers binnen heeft gehaald. Kwestie van tijd voor WO3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |