Is dat niet hoe propaganda werkt ?:Pquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat idee kreeg ik ook, alhoewel bij het schoenenuitdeelproject bij Calais de werkelijkheid om het hoekje kwam kijken. Veel ontevreden mensen.
Ja, want jij gaat er vanuit dat ik een vooroordeel heb. Ken jij mij? Nogal arrogant.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen negatieve beelden die jouw vooroordeel bevestigen zijn "de werkelijkheid" natuurlijk.
Sorry, maar ik vind het vreemd dat je alles wat je niet zint afdoet als staatspropaganda, terwijl dingen die jouw wereldbeeld bevestigen "de waarheid" zijn. En dat ten koste van een groep die het niet al te best heeft momenteel.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, want jij gaat er vanuit dat ik een vooroordeel heb. Ken jij mij? Nogal arrogant.
Nu ga je wel van heel wat veronderstellingen uit wat mij betreft. Zou je daar mee willen stoppen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het vreemd dat je alles wat je niet zint afdoet als staatspropaganda, terwijl dingen die jouw wereldbeeld bevestigen "de waarheid" zijn. En dat ten koste van een groep die het niet al te best heeft momenteel.
quote:
En dan nog klagen over traag internet. Krijg de tering man, had ergens gelezen dat ze geen vrouwelijke zusters wilden die hun hielpen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he! En busladingen tegelijk hier naar toe halen. Mensen die anders er misschien niet eens over gedacht zouden hebben te komen, die afgeschrikt zouden zijn door de lange reis en de hoge kosten van de smokkelaars.
Ja ieder mens moet veilig zijn, maar moeten ze per sé door 6 veilige landen heen reizen om zich uiteindelijk "veilig te voelen"?
Merkel is eindelijk consequent. Als je n.a.v al die verdronken vluchtelingen en dat aangespoelde Syrische jongetje ihb zegt dat ze allemaal welkom zijn, dan dien je hen ook een veilige reis aan te bieden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:52 schreef ToT het volgende:
NWS / Merkel wil vluchtelingen laten ophalen vanwege gevaarlijke reis.
Toen ik hier nog modje was, was er hier een topic over de New World Order waarin gezegd werd dat Europa in een burgeroorlog storten 1 van de stappen zou zijn om tot dat doel te komen. (Waarschijnlijk zal het ook al wel in dit topic benoemd zijn.)
Volgens mij is Merkel eigenhandig bezig om dat doel te bereiken!
Klopt. Ze kan nu niet anders meer. Afijn Duitsland is groot.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:16 schreef Terecht het volgende:
[..]
Merkel is eindelijk consequent. Als je n.a.v al die verdronken vluchtelingen en dat aangespoelde Syrische jongetje ihb zegt dat ze allemaal welkom zijn, dan dien je hen ook een veilige reis aan te bieden.
Scherp.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:17 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dat zijn die vluchtelingen toch ook of niet dan?
Ga je schuilkelder in dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:32 schreef Dingflofbips het volgende:
Tranen met tuiten dit beleid. Het is te hopen dat we op tijd met de burgeroorlog beginnen voordat het echt niet meer terug kan
ah dat wist ik niet. Ik denk dat de schuilkelder voor niemand iets beter maakt. Wat denk jij?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:42 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Weet ik veel, tis nu een stopzinnetje in dit topic.
Geen idee, tis en rotzooitje aan het worden maar geweld ben ik niet zo'n fan van, ben doodsbang voor oorlog vandaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:59 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ah dat wist ik niet. Ik denk dat de schuilkelder voor niemand iets beter maakt. Wat denk jij?
het was altijd al een zooitje. Maar misschien wordt het een hele lieve oorlog. Nog liever dan de koude oorlogquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:01 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Geen idee, tis en rotzooitje aan het worden maar geweld ben ik niet zo'n fan van, ben doodsbang voor oorlog vandaar.
Ik heb niks met oorlogen, tante zit int leger, heeft in Kosovo gestreden, oom in Afghanistan, alleen die is nu dood, kon het niet meer aan.,.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:02 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
het was altijd al een zooitje. Maar misschien wordt het een hele lieve oorlog. Nog liever dan de koude oorlog
Hm dat klinkt niet bestquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:05 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik heb niks met oorlogen, tante zit int leger, heeft in Kosovo gestreden, oom in Afghanistan, alleen die is nu dood, kon het niet meer aan.,.
Rotterdam tegen Amsterdam aanstaande woensdag.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
Oproepen tot burgeroorlog. Wie gaat er met wie knokken dan? En waarvoor?
quote:“Migration can be an enormous force for good: one of the great drivers of economic growth, individual liberty and personal prosperity. As such, I am delighted to undertake this assignment for Kofi Annan. The goal is to maximise the benefits of migration and minimise potentially negative impacts.”
P. Sutherland. VN migration chief, oliemagnaat, bankier en uiteraard Bilderberger.quote:The EU should "do its best to undermine" the "homogeneity" of its member states, the UN's special representative for migration has said.
http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395
Status van verkrachtingshoofdstad moet natuurlijk wel gehandhaaf blijven. De autochtone Zweed dient daar zijn garage terbeschikking voor te stellen.quote:Around 80,000 migrants have arrived in Sweden since the beginning of last month, although half of these have already gone “underground”.
Jihadstrijders moeten natuurlijk bij terugkomst wel in de watten worden gelegd.quote:This is a country in which some politicians have called for giving free housing, jobs and welfare to returning ISIS jihadists – all at taxpayer expense.
En wederom een indicatie dat tradionele culturen van Europa om zeep geholpen dient te worden.quote:Sweden’s radically liberal immigration policy has become so notorious that many people are beginning to question whether the nation is committing cultural suicide.
Dergelijkge dingetjes gebeuren hier ook al. Zoals vorig jaar dat sommige gemeentehuizen geen kerstboom hebben. Want jawel moslims kunnen dat niet 'handelen' (wat natuurlijk quatsch is).quote:With hundreds of thousands more migrants set to pour into Sweden, a Bishop in Stockholm has proposed removing crosses from a Christian church and replacing them with Islamic symbols in order to cater for Muslims.
[url= http://www.infowars.com/l(...)please-muslims/]bron[/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |