Als dit waar is dan weet je dat deze vluchtelingenbelasting niet de enigste belasting van de EU gaat komen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:42 schreef KetchupFTW het volgende:
''Europa-wijde belasting'' voor ''Meer vluchtelingen''
Ja, zo maak je je populair onder je eigen bevolking.
Het is haar plicht vanwege Duitsland haar rol in WW2.quote:
Dan moet je wat luchtverfrisser gebruiken dat helpt tegen de stank.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:14 schreef Elzies het volgende:
Ik ruik een Brexit. Ik hoop op een Nexit.
Zou best kunnen dat er veel landen (inclusief de bevolking) zit te wachten op migranten hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Zeker 15 landen zijn tegen'
Vanaf land nummer 16 hadden ze nog niet geïnformeerd denk ik. Ik weet de antwoorden wel
Ik dacht dat Merkel toch voorstelde om deze gelukzoekers eerlijk te verdelen over alle lidstaten, in plaats van alleen Duitsland, Nederland en Zweden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:16 schreef devlinmr het volgende:
Ik snap haar logica wel. Je neemt namelijk meteen de mensensmokkelaars de wind uit de zeilen en je kunt t georganiseerd aanpakken.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik dit de oplossing vind of dat ik het een goed idee vind. Enige oplossing is om orde op zaken te stellen in Syrie.
Het is gewoon een goede stap die veel landen toepassen, er zal inderdaad meer moeten gebeuren maar ik ben al blij dat men hierover aan het praten is. Niet alleen haal je de mensensmokkelaars de wind uit de zeilen maar je hebt ook al registratie vooraf en weet wie je gaat binnenhalen en waarheen die mensen kunnen. De mensen die op een andere manier binnenkomen kun je dan ook beter opvangen in de huidige opvangcentra en goed controleren, het is dus ook een goede scheiding van de vluchtelingenstroom en de stroom met behoorlijke aantallen mensen die geen recht op asiel hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:16 schreef devlinmr het volgende:
Ik snap haar logica wel. Je neemt namelijk meteen de mensensmokkelaars de wind uit de zeilen en je kunt t georganiseerd aanpakken.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik dit de oplossing vind of dat ik het een goed idee vind. Enige oplossing is om orde op zaken te stellen in Syrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |