SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ik moet toegeven dat ik dat niet wistquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maarten van Rossum bestaat uit pannenkoekenmeel
http://www.ah.nl/producte(...)-met-yoghurt-aardbeiquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet wat er in zit.
Welk merk
Magere sowieso.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:04 schreef Toto69 het volgende:
Welke kwark zal ik nemen inso. Magere?
naturel had evenveel eiwitten als aardbeiquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
paxcon vergelijk in de winkel gewoon etiketten en kijk welke beste is
Veel suikers wel. Je moet er 1 zoeken met zoetstoffenquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
naturel had evenveel eiwitten als aardbei
naar andere dingen niet gekeken
maar naturel is echt redelijk vies
Ja dat zag ik al op jumbo site idd. Maar ook minste suikers en zo geloof ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Magere sowieso.
Beste eiwitten ratio
Je moet je hele voeding dan erop af stemmen he.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:04 schreef Toto69 het volgende:
Welke kwark zal ik nemen inso. Magere?
http://www.ah.nl/producte(...)e-hoeve-magere-kwarkquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/producte(...)-met-yoghurt-aardbei
Oh ik hoef geen BB lichaam hoor. Ga wel wat gezonder proberen te eten en veel eiwitten en voldoende kcals. Anders is het zinloos natuurlijk. Maar ga geen strikt voedingsschema volgen alleen omdat ik wat met halters trainquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je hele voeding dan erop af stemmen he.
Kook je ook op basis van je training?
Oh dacht al ;pquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ik hoef geen BB lichaam hoor. Ga wel wat gezonder proberen te eten en veel eiwitten en voldoende kcals. Anders is het zinloos natuurlijk. Maar ga geen strikt voedingsschema volgen alleen omdat ik wat met halters train
Ohjaquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/producte(...)e-hoeve-magere-kwark
kijk suiker is enige verschil
is ook pure suikerquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
ik doe trouwens gewoon beetje limonade door m;n kwark
quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja
dus of naturel die niet te vreten is, of aardbei met 75gram suiker per bak
quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn moeder haalde altijd optimel magere kwark Pax in Nederland.
Wel iets minder eiwitten.
Is die wel lekker?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ook vies duur waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
naturel kwark is gewoon niet lekkerquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:07 schreef Fylax het volgende:
Jongens ik heb gehoord dat er een nieuw FOK!stelletje is.
Groetjes Fylax de Redacteur
Vaak iets met aardappelen als basis. Soms vissticks erbij zoals vandaag, hamburgertje, rundergehakt, beetje van alles. Moet alleen nog wat vaker groente gaan eten en zoquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht al ;p
Wat kook je nu eigenlijk nu je op jezelf woont?
Geen idee.quote:
komt er iets op de fp?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:07 schreef Fylax het volgende:
Jongens ik heb gehoord dat er een nieuw FOK!stelletje is.
Groetjes Fylax de Redacteur
ik doe altijd normaal vraag maar aan paxquote:
zijn viezere dingen die hij regelmatig moet slikken natuurlijkquote:
Wat ordinairquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:10 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zijn viezere dingen die hij regelmatig moet slikken natuurlijk
Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:
Of limonade zoals mortaxx zeiquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Zou als het moet iets van honing er in doen eerste keren
Je kan toch ook door je smoothie gooien?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Zou als het moet iets van honing er in doen eerste keren
quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja:
Fylax en Kauai officieel een koppel
Ik krijg dan mn smoothie echt niet weg hoor met 500ml kwark erinquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch ook door je smoothie gooien?
Die is wel mager.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar die is niet mager. Naja boeiend ook, ik zal die wel kopen.
Kut verkeerde link;quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ingrediënten: Magere kwark met 20% magere yoghurt
Verdommequote:Op dinsdag 15 september 2015 00:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja:
Fylax en Kauai officieel een koppel
Ik ken het spul verder nauwelijks ik vond alleen dat mn moeder er nogal veel van in de koelkast had staan toen ik in Nederland wasquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kut verkeerde link;
http://frontpage.fok.nl/nieuws/713927/1/1/50/Kauai-en-Fylax-officieel-een-koppel.html
At vroeger wel altijd magere yoghurt. Nu wel beetje flauw van.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Fuck kwark.
Gewoon magere yoghurt met siroop.
Siroopquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Fuck kwark.
Gewoon magere yoghurt met siroop.
Ik ga die van Optimel eens proberenquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken het spul verder nauwelijks ik vond alleen dat mn moeder er nogal veel van in de koelkast had staan toen ik in Nederland was
honingquote:
ooit gedaan met paar bananen en toen nog melk om het drinkbaarder te maken. Weet je hoe moeilijk je dat weg krijgtquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch ook door je smoothie gooien?
is dit beeldspraak?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:15 schreef Paxcon het volgende:
lol johannes heeft net een banaan bij me opgehaald
Lenen jullie ook al elkaars seksspeeltjes?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:15 schreef Paxcon het volgende:
heeft ie je broek wel netjes weer dichtgedaan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:15 schreef Paxcon het volgende:
oke met jou weet je het nooit natuurlijkquote:
Geen dankquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil Pax hartelijk danken voor het schenken van een heerlijke banaan
ik ben heel netjesquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:16 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
oke met jou weet je het nooit natuurlijk
quote:
pffffffffffffquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je maakt het jezelf niet makkelijker
neem ritalinquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind trouwens dat je wel veel moet lezen op zo'n uni.
Daar heb ik echt bijzonder weinig concentratie voor thuis.
Ja fucking veel boeken zeker?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
ik HAAT datquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu weet je hoe mijn leven als geschiedenis student er uit zietquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
zijn wij nu bloedbroedersquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu weet je hoe mijn leven als geschiedenis student er uit ziet
pas als je zelfde chica gedaan hebt tochquote:
nee gewoon snee in vinger maken en tegen elkaar drukkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
pas als je zelfde chica gedaan hebt toch
zou ik niet doen met groningerquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee gewoon snee in vinger maken en tegen elkaar drukken
eheheh u 1 cheeky cunt i swear to god m8quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:20 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zou ik niet doen met groninger
volgens mij heb jij wel aan engere dingen geliktquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:20 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zou ik niet doen met groninger
Hoeveel denk je thuis te besteden eraan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
tentamens gaan wel stressvolle tijd worden aangezien ik nu alweet dat ik achter ga lopen
geen idee nog.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel denk je thuis te besteden eraan?
ik dacht even dat ik in de maling werd genomen toen ik de stofplanning doornamquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet nu ook echt niet normaal veel lezen, holyshit![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik dacht even dat ik in de maling werd genomen toen ik de stofplanning doornam
de kunst is bijhouden inso, al is dat wel makkelijk gezegdquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik dacht even dat ik in de maling werd genomen toen ik de stofplanning doornam
noem drie dingenquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
volgens mij heb jij wel aan engere dingen gelikt
Opzich vind ik het jammer dat ik niet met de trein ga.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
de kunst is bijhouden inso, al is dat wel makkelijk gezegd
maar zeker bij zo'n studie is het vooral gewoon veel lezen en dat is beter om in stukjes te doen
minder fokquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opzich vind ik het jammer dat ik niet met de trein ga.
Dan had ik die tijd kunnen gebruiken om te lezen
En je hebt geluk dat je vriendin veel weg is.Leid ook weer minder afquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, ga sowieso wel elke ochtend normaal tijdstip opstaan dan kan ik eventueel ook ochtend nuttig besteden
Ja heb ik soms ook wel maarja, met de auto wel twee uur eerder thuis dus tijd heb ik dan weer terug die ik met trein kwijt ben aan buiten wachten en shit wanneer je toch niet kunt lerenquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opzich vind ik het jammer dat ik niet met de trein ga.
Dan had ik die tijd kunnen gebruiken om te lezen
en ditquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, ga sowieso wel elke ochtend normaal tijdstip opstaan dan kan ik eventueel ook ochtend nuttig besteden
deze snap k nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
En toch steek jij bijna al je vrijetijd in den foks.
Leesgoden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die niet van lezen houden.
Dat vind ik echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:38 schreef Typisch het volgende:
Ik heb dit jaar ook audioboeken ontdekt, die zet ik dan op tijdens het hardlopen of in het ov. En dan als ik op mijzelf rustig kan zitten lees ik verder in het boek.
Wil het wel kunnen lezen ja. Anders kan ik m`n concentratie er echt niet bij houdenquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik mis dan ook 70-80% en dan moet ik opnieuw luisteren.
Ah, dat heb ik totaal niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik mis dan ook 70-80% en dan moet ik opnieuw luisteren.
Geloof je 't zelf?quote:Op maandag 14 september 2015 16:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar daarvan is al bekend dat ze actief hosselen toch?
Ik las het en moest denken aan wat je zei, ja. Hehehe.quote:Op dinsdag 15 september 2015 07:42 schreef Lokasenna het volgende:
Kijk, dit soort vrouwen heb je alleen op FOK! :
R&P / Vrouw, wat heb je te bieden aan een partner?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik droomde dat ik een vriend had, was wel verwarrend.je dromen proberen je wat te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar, vrouwenbillen ❤️quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:57 schreef Sked het volgende:
[..]
je dromen proberen je wat te zeggen
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik droomde dat ik een vriend had, was wel verwarrend.GRTD verwelkomd de zoveelste homeu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vrouwen krijgen steeds minder keus![]()
holy shitquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
GRTD verwelkomd de zoveelste homeu.
Wij vrouwen krijgen steeds minder keus
Was ik dan wel een optie voor deze geruchten?quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
GRTD verwelkomd de zoveelste homeu.
Wij vrouwen krijgen steeds minder keus
Oh, wiesoquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoi. Ik zit toch in de trein nu
Ja maar nu niet meerquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was ik dan wel een optie voor deze geruchten?
De auto moest naar de garage las ik vanochtend opeens in mijn agendaquote:
Ah, okequote:Op dinsdag 15 september 2015 10:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De auto moest naar de garage las ik vanochtend opeens in mijn agenda![]()
Maar trein is rustig dus best chill nog
Reden?quote:
Geen idee. Voelt gewoon zo. Maar wel net centimeter erbij gepakt en er is inderdaad 3 cm af sinds de laatste keer.quote:
Nee, dat niet helaas.quote:
Lekker lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Voelt gewoon zo. Maar wel net centimeter erbij gepakt en er is inderdaad 3 cm af sinds de laatste keer.
Ging wel laatst broeken bestellen in mijn maat, maar die paste allemaal niet. Dacht ik: "Kut, hoe kan dat, ben toch afgevallen?" Maar lag gewoon aan die kutbroeken. /einde klachtquote:
Ahhw, maar wel jammer.. is toch leuk als je dat zo in de praktijk ook zou merken. Kutbroekenquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ging wel laatst broeken bestellen in mijn maat, maar die paste allemaal niet. Dacht ik: "Kut, hoe kan dat, ben toch afgevallen?" Maar lag gewoon aan die kutbroeken. /einde klacht
Ben jij pro slavernij ofzo?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:16 schreef Crack_ het volgende:
Zal ik zo gouden koetsje gaan bekijken?
watquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben jij pro slavernij ofzo?
Ik welquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
deze manquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja vanwege die tekeningen op de koetsquote:
Oh, ik wist nog geen eens dat er tekeningen stonden op dat dingquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja vanwege die tekeningen op de koets
(was grapje)
Ik had niet eens een maat kleiner besteld. Daarvan weet ik dat het nog lang niet kan. Maar toch.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhw, maar wel jammer.. is toch leuk als je dat zo in de praktijk ook zou merken. Kutbroeken
Toch leuk als je iets zou kunnen merken, nou volhouden en dan komt dat vanzelf.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had niet eens een maat kleiner besteld. Daarvan weet ik dat het nog lang niet kan. Maar toch.
Oh ja, was best wel veel gezeik overquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik wist nog geen eens dat er tekeningen stonden op dat ding
Dat gaan ze nu toch ook doen, of niet?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:21 schreef Fera het volgende:
Die gouden koets mogen ze wat mij betreft permanent opbergen. Die andere ook trouwens. Gewoon lekker met de auto gaan.
Zal wel mee vallen als je je niet met politiek correcte linkses inlaat.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ja, was best wel veel gezeik over
Uit ervaring weet ik dat ik daarvoor nog even moet. Ik pas heel lang in dezelfde maat. Vet zit altijd goed verdeeld enz.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toch leuk als je iets zou kunnen merken, nou volhouden en dan komt dat vanzelf.
Oh, ja ik ben wereldvreemd en allesquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ja, was best wel veel gezeik over
Nee. Als deze gouden koets gerenoveerd wordt pakken ze de oudere, glazen koets.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gaan ze nu toch ook doen, of niet?
Oeps.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel mee vallen als je je niet met politiek correcte linkses inlaat.
Gister ook al pro feminisme. Jij gaat echt met zulke types om he.quote:
met wat voor types ga ik omquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister ook al pro feminisme. Jij gaat echt met zulke types om he.
Ooooooooooooooh joh, ja van mij mag 't ook helemaal weg maar achja nu we dat ding toch hebben. Ik heb er niet echt een mening over eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Als deze gouden koets gerenoveerd wordt pakken ze de oudere, glazen koets.
:squote:Op dinsdag 15 september 2015 11:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister ook al pro feminisme. Jij gaat echt met zulke types om he.
nee vooral rechtsquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
West friezen. Die stemmen niet links
Over 300 jaar rijden de duitsers ook niet rond in de mercedes van hitler met tekeningen van concentratiekampen, toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:25 schreef Crack_ het volgende:
Al zul je mij niet zien huilen om tekening van donkere mensen op een koets. Oh-oh.
Ik vind het niet meer van deze tijd. Die afbeeldingen mogen best blijven staan, maar zet dat ding in een museum of zo en pak een kogelwerende auto.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooooooooooooh joh, ja van mij mag 't ook helemaal weg maar achja nu we dat ding toch hebben. Ik heb er niet echt een mening over eigenlijk
Goede vergelijking hoor VA. Een godwinnetje!!!quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over 300 jaar rijden de duitsers ook niet rond in de mercedes van hitler met tekeningen van concentratiekampen, toch?
Dit slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over 300 jaar rijden de duitsers ook niet rond in de mercedes van hitler met tekeningen van concentratiekampen, toch?
Nee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook goed vinden. Maar ik vind het ook goed als dat ding blijft rondrijden zo af en toe, geen mening dusquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer van deze tijd. Die afbeeldingen mogen best blijven staan, maar zet dat ding in een museum of zo en pak een kogelwerende auto.
Ik zat ook echt een beetje van 'euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......... oke'quote:
Ik maak me druk om de drukker wordende treinquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik maak me helemaal niet druk, party forever
quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goede vergelijking hoor VA. Een godwinnetje!!!
quote:
ja, die is overdreven ja, maar ergens is het toch een beetje gek om rond te paraderen in een voertuig waar slaven op afgebeeld staan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee.
Wat is het punt wat je wil maken? Dat het nergens op slaat, dat het slecht is? Ik zeg enkel dat het me gewoon niks boeit.
Tja. Weet je wat het is VA. Er zijn zoveel historische dingen niet zo fraai. Boo fucking hoo.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja, die is overdreven ja, maar ergens is het toch een beetje gek om rond te paraderen in een voertuig waar slaven op afgebeeld staan?
Ja, dat is een beetje gek.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja, die is overdreven ja, maar ergens is het toch een beetje gek om rond te paraderen in een voertuig waar slaven op afgebeeld staan?
Het is een stuk historie. Die afbeeldingen waren in de tijd dat dat ding gemaakt werd gewoon oké. Dat heeft niets te maken met nu. Er hangen ook nog genoeg schilderijen uit die tijd in het Rijksmuseum. Moeten we die allemaal op de brandstapel gooien?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weg met de cultuur en Nederlandse geschiedenis toch.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een stuk historie. Die afbeeldingen waren in de tijd dat dat ding gemaakt werd gewoon oké. Dat heeft niets te maken met nu. Er hangen ook nog genoeg schilderijen uit die tijd in het Rijksmuseum. Moeten we die allemaal op de brandstapel gooien?
Nee hoor, stop die koets lekker in een museum. Maar er in rondrijden vind ik smakeloosquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een stuk historie. Die afbeeldingen waren in de tijd dat dat ding gemaakt werd gewoon oké. Dat heeft niets te maken met nu. Er hangen ook nog genoeg schilderijen uit die tijd in het Rijksmuseum. Moeten we die allemaal op de brandstapel gooien?
Daarom zei ik, over 300 jaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:36 schreef Crack_ het volgende:
En ik vind 'oude' geschiedenis met 'nieuwe' geschiedenis waarbij slachtoffers nog leven met elkaar vergelijken sowieso altijd erg krom.
Als we dat allemaal weg zouden doen krijg je straks weer andere kritiek: "Nederland doet net of slavernijverleden nooit bestaan heeft"quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weg met de cultuur en Nederlandse geschiedenis toch.
Net zoals in Amerika les gaan geven in black history.
Domme vergelijking. Wat Nederland toen deed was over de hele wereld geaccepteerd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom zei ik, over 300 jaar
Wist je niet dat donkere mensen nog op grote schaal onderdrukt worden in Nederland!?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Hierop zeiken voelt alsof je niet doorhebt wat er op de wereld speelt, ofzo. Mierenneuken weer.
Beetje net als zeiken op Zwarte Piet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Hierop zeiken voelt alsof je niet doorhebt wat er op de wereld speelt, ofzo. Mierenneuken weer.
Zo kan je alles in een context plaatsenquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Domme vergelijking. Wat Nederland toen deed was over de hele wereld geaccepteerd.
Bij afro amerikanen, bij arabieren, bij christenen. Overal was slavernij.
In de context heeft Nederland nauwelijks slaven gehad.
Ja, ik kan mij echt niet voorstellen dat dat daadwerkelijk om de kleur gaat.. maar ok. Ik heb daarbij zoiets van ja, doe er maar iets aan dan zijn we van dat gezeur af. Want dat verpest toch wel echt veel vind ik.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje net als zeiken op Zwarte Piet.
Hé, ik ben vrouw he.. ik heb het hier sowieso echt super moeilijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wist je niet dat donkere mensen nog op grote schaal onderdrukt worden in Nederland!?
Historisch besef weet je?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo kan je alles in een context plaatsen
Gaat ie een beetje op de huishoudschool?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:42 schreef Crack_ het volgende:
Hé, ik ben vrouw he.. ik heb het hier sowieso echt super moeilijk
Ja wel prima, ben niet zo goed in overhemden strijken maar die worden hier toch niet veel gedragenquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat ie een beetje op de huishoudschool?
Het is gewoon vermoeiend geworden. Ben al zover dat Sinterklaas me verder aan me reet kan roesten en ik gewoon lekker kerst ga vieren. Voordat men daarover weer gaat zeiken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik kan mij echt niet voorstellen dat dat daadwerkelijk om de kleur gaat.. maar ok. Ik heb daarbij zoiets van ja, doe er maar iets aan dan zijn we van dat gezeur af. Want dat verpest toch wel echt veel vind ik.
[..]
Hé, ik ben vrouw he.. ik heb het hier sowieso echt super moeilijk![]()
Ohnee, Sinterklaas wint het hier nog steeds van Kerst.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon vermoeiend geworden. Ben al zover dat Sinterklaas me verder aan me reet kan roesten en ik gewoon lekker kerst ga vieren. Voordat men daarover weer gaat zeiken.
Ik denk dat mijn ouders de eerste jaren serieus nauwelijks wisten wat Sinterklaas was.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en, Sinterklaas komt uit Spanje!!!
quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ouders de eerste jaren serieus nauwelijks wisten wat Sinterklaas was.
Een soort Kerstman dachten ze misschien wel
Ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:48 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind die intocht nog altijd leuk om te kijken
Maar goed, ik kijk ook Utopia
Ik heb een klein kerstboompje. Ik vier sowieso de laatste jaren eigenlijk al geen Sinterklaas meer. Eigenlijk alleen toen stiefbroertjes en zusje nog geloofden. Maar die vierden zowel Sinterklaas (Nederland) als Kerst (Duitsland, bij vader). Ik vind Kerst over het algemeen een veel toffere sfeer hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, Sinterklaas wint het hier nog steeds van Kerst.
Al krijgt kerst dit jaar wel een herkansing van me en ga ik ook wel een kerstboom kopen. Jij ook?
Wat doe je met kerst dan allemaal? Of wat ja, waar zit hem dat in ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een klein kerstboompje. Ik vier sowieso de laatste jaren eigenlijk al geen Sinterklaas meer. Eigenlijk alleen toen stiefbroertjes en zusje nog geloofden. Maar die vierden zowel Sinterklaas (Nederland) als Kerst (Duitsland, bij vader). Ik vind Kerst over het algemeen een veel toffere sfeer hebben eigenlijk.
wil je mijn kerst horenquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat doe je met kerst dan allemaal? Of wat ja, waar zit hem dat in ofzo
De versierde huizen, de lichtjes, eventueel sneeuw. Kerstboom met cadeautjes eronder. En rond die tijd ook veel meer met familie dan tijdens Sinterklaas.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat doe je met kerst dan allemaal? Of wat ja, waar zit hem dat in ofzo
Hmmm, okequote:Op dinsdag 15 september 2015 11:52 schreef Fera het volgende:
[..]
De versierde huizen, de lichtjes, eventueel sneeuw. Kerstboom met cadeautjes eronder. En rond die tijd ook veel meer met familie dan tijdens Sinterklaas.
Ja, misschien ga ik dit jaar ook wel naar Duitsland met autoquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:53 schreef Fera het volgende:
Kerstmarkten zijn ook leuk. Zou wel weer een keer willen gaan. In Duitsland misschien.
Glühwein drinken bij zo'n kraampje. Lekker warm enz.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, oke
[..]
Ja, misschien ga ik dit jaar ook wel naar Duitsland met auto. Gelijk goedkoop drank halen voor odu en nieuw, hiahao. Nee ok, dat is niet echt nodig maar lekker eten
dat is zo vies hequote:Op dinsdag 15 september 2015 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Glühwein drinken bij zo'n kraampje. Lekker warm enz.
Dat vind ik juist heel lekker.quote:
Nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Glühwein drinken bij zo'n kraampje. Lekker warm enz.
Altijd wel fijn als je daar loopt en het is koud. Krijg je het meteen warm.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan
Ja wel ooit gluhwein op maar nooit bij zo'n kraampje ofzoiets
Nu heb ik zin in kerstquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd wel fijn als je daar loopt en het is koud. Krijg je het meteen warm.
Ik eigenlijk ook.quote:
Oh, das bijna jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.Maar eerst nog mijn verjaardag.
Niets bijzonders. Gewoon vrienden uitnodigen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, das bijna ja. Ga je iets leuks doen?
Ja dat is ook wel vet, maarja... voor laterquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:02 schreef Fera het volgende:
Als ik dikke monies had zou ik iedereen wel mee uit eten nemen of zo. Lijkt me erg tof. Maar ja.
26 oktober.quote:
Inderdaad. Komt vast nog wel een keer ... ooit. :$quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel vet, maarja... voor later
Hoor ik van veel mensen. Maar ik vind het nog steeds erg leuk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:09 schreef Kauai het volgende:
Ik geef niet zo veel om mijn verjaardag.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent op dezelfde datum jarig als mijn zoon
Ik vier het af en toe wel kleins maar ik maak er geen big deal van zoals veel mensen in mijn omgevingquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoor ik van veel mensen. Maar ik vind het nog steeds erg leuk.
Wat is een big deal in dat geval? Zoals die Sweet Sixteen parties die je op MTV ziet?quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:12 schreef Kauai het volgende:
[..]Oktober beste maand
[..]
Ik vier het af en toe wel kleins maar ik maak er geen big deal van zoals veel mensen in mijn omgeving
Ik vier de mijne al 15 jaar niet meer of zo. Ik heb er echt niks mee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoor ik van veel mensen. Maar ik vind het nog steeds erg leuk.
Geen bier drinken met HMF-god?quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vier de mijne al 15 jaar niet meer of zo. Ik heb er echt niks mee.
Hèhèquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zijn geen verjaardagen voor nodig
Ieder zijn meug.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vier de mijne al 15 jaar niet meer of zo. Ik heb er echt niks mee.
Mensen hier op school geven wel echt grote feesten in hun huge kakker huizen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is een big deal in dat geval? Zoals die Sweet Sixteen parties die je op MTV ziet?
Dat hoeft van mij dan niet zo. Misschien als ik 50 ben of zo.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Mensen hier op school geven wel echt grote feesten in hun huge kakker huizen.
Dat zijn wel chille feesten ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:23 schreef Typisch het volgende:
Ik koop wat kratten bier, wat kisten wijn en meestal gooi ik de bbq aan. Mannetje of 15-20 in de achtertuin.
Mooi is dat man.
Drank, mensen en een plek om ze neer te zetten. Topfeestquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:23 schreef Typisch het volgende:
Ik koop wat kratten bier, wat kisten wijn en meestal gooi ik de bbq aan. Mannetje of 15-20 in de achtertuin.
Mooi is dat man.
Al moet ik zeggen dat het rond de zomer sowieso wel vaak voorkomt zoiets bij mij. Alleen met mijn verjaardag krijg ik dan geld/cadeaus en moet ik die shit zelf betalen.quote:
Leuk toch wil ik wel eens heenquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Kauai is stiekem auch kakkerquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een hockeypopjequote:Op dinsdag 15 september 2015 12:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kauai is stiekem auch kakker
blond, blauwe ogen en elk hockeyfeest een andere pik afzuigen in de dug outquote:
Waarom verspreid je deze prive info over mijquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
blond, blauwe ogen en elk hockeyfeest een andere pik afzuigen in de dug out
quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
Waarom verspreid je deze prive info over mij
Ik vind microscopen wel fascinerendquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik begin gek te worden van die stomme microscoop
quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kauai is bruin as fuck jeweet
Komt voor elkaarquote:
Ik snap waaromquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind microscopen wel fascinerend
jij bent dus degene die mij vertelde dat kwai een negerin isquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kauai is bruin as fuck jeweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |