Nee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over 300 jaar rijden de duitsers ook niet rond in de mercedes van hitler met tekeningen van concentratiekampen, toch?
Ja, zou ik ook goed vinden. Maar ik vind het ook goed als dat ding blijft rondrijden zo af en toe, geen mening dusquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer van deze tijd. Die afbeeldingen mogen best blijven staan, maar zet dat ding in een museum of zo en pak een kogelwerende auto.
Ik zat ook echt een beetje van 'euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......... oke'quote:
Ik maak me druk om de drukker wordende treinquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik maak me helemaal niet druk, party forever
quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goede vergelijking hoor VA. Een godwinnetje!!!
quote:
ja, die is overdreven ja, maar ergens is het toch een beetje gek om rond te paraderen in een voertuig waar slaven op afgebeeld staan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee.
Wat is het punt wat je wil maken? Dat het nergens op slaat, dat het slecht is? Ik zeg enkel dat het me gewoon niks boeit.
Tja. Weet je wat het is VA. Er zijn zoveel historische dingen niet zo fraai. Boo fucking hoo.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja, die is overdreven ja, maar ergens is het toch een beetje gek om rond te paraderen in een voertuig waar slaven op afgebeeld staan?
Ja, dat is een beetje gek.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja, die is overdreven ja, maar ergens is het toch een beetje gek om rond te paraderen in een voertuig waar slaven op afgebeeld staan?
Het is een stuk historie. Die afbeeldingen waren in de tijd dat dat ding gemaakt werd gewoon oké. Dat heeft niets te maken met nu. Er hangen ook nog genoeg schilderijen uit die tijd in het Rijksmuseum. Moeten we die allemaal op de brandstapel gooien?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weg met de cultuur en Nederlandse geschiedenis toch.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een stuk historie. Die afbeeldingen waren in de tijd dat dat ding gemaakt werd gewoon oké. Dat heeft niets te maken met nu. Er hangen ook nog genoeg schilderijen uit die tijd in het Rijksmuseum. Moeten we die allemaal op de brandstapel gooien?
Nee hoor, stop die koets lekker in een museum. Maar er in rondrijden vind ik smakeloosquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een stuk historie. Die afbeeldingen waren in de tijd dat dat ding gemaakt werd gewoon oké. Dat heeft niets te maken met nu. Er hangen ook nog genoeg schilderijen uit die tijd in het Rijksmuseum. Moeten we die allemaal op de brandstapel gooien?
Daarom zei ik, over 300 jaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:36 schreef Crack_ het volgende:
En ik vind 'oude' geschiedenis met 'nieuwe' geschiedenis waarbij slachtoffers nog leven met elkaar vergelijken sowieso altijd erg krom.
Als we dat allemaal weg zouden doen krijg je straks weer andere kritiek: "Nederland doet net of slavernijverleden nooit bestaan heeft"quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weg met de cultuur en Nederlandse geschiedenis toch.
Net zoals in Amerika les gaan geven in black history.
Domme vergelijking. Wat Nederland toen deed was over de hele wereld geaccepteerd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom zei ik, over 300 jaar
Wist je niet dat donkere mensen nog op grote schaal onderdrukt worden in Nederland!?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Hierop zeiken voelt alsof je niet doorhebt wat er op de wereld speelt, ofzo. Mierenneuken weer.
Beetje net als zeiken op Zwarte Piet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Hierop zeiken voelt alsof je niet doorhebt wat er op de wereld speelt, ofzo. Mierenneuken weer.
Zo kan je alles in een context plaatsenquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Domme vergelijking. Wat Nederland toen deed was over de hele wereld geaccepteerd.
Bij afro amerikanen, bij arabieren, bij christenen. Overal was slavernij.
In de context heeft Nederland nauwelijks slaven gehad.
Ja, ik kan mij echt niet voorstellen dat dat daadwerkelijk om de kleur gaat.. maar ok. Ik heb daarbij zoiets van ja, doe er maar iets aan dan zijn we van dat gezeur af. Want dat verpest toch wel echt veel vind ik.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje net als zeiken op Zwarte Piet.
Hé, ik ben vrouw he.. ik heb het hier sowieso echt super moeilijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wist je niet dat donkere mensen nog op grote schaal onderdrukt worden in Nederland!?
Historisch besef weet je?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo kan je alles in een context plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |