Ik had niet eens een maat kleiner besteld. Daarvan weet ik dat het nog lang niet kan. Maar toch.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhw, maar wel jammer.. is toch leuk als je dat zo in de praktijk ook zou merken. Kutbroeken
Toch leuk als je iets zou kunnen merken, nou volhouden en dan komt dat vanzelf.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had niet eens een maat kleiner besteld. Daarvan weet ik dat het nog lang niet kan. Maar toch.
Oh ja, was best wel veel gezeik overquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik wist nog geen eens dat er tekeningen stonden op dat ding
Dat gaan ze nu toch ook doen, of niet?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:21 schreef Fera het volgende:
Die gouden koets mogen ze wat mij betreft permanent opbergen. Die andere ook trouwens. Gewoon lekker met de auto gaan.
Zal wel mee vallen als je je niet met politiek correcte linkses inlaat.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ja, was best wel veel gezeik over
Uit ervaring weet ik dat ik daarvoor nog even moet. Ik pas heel lang in dezelfde maat. Vet zit altijd goed verdeeld enz.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toch leuk als je iets zou kunnen merken, nou volhouden en dan komt dat vanzelf.
Oh, ja ik ben wereldvreemd en allesquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ja, was best wel veel gezeik over
Nee. Als deze gouden koets gerenoveerd wordt pakken ze de oudere, glazen koets.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gaan ze nu toch ook doen, of niet?
Oeps.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel mee vallen als je je niet met politiek correcte linkses inlaat.
Gister ook al pro feminisme. Jij gaat echt met zulke types om he.quote:
met wat voor types ga ik omquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister ook al pro feminisme. Jij gaat echt met zulke types om he.
Ooooooooooooooh joh, ja van mij mag 't ook helemaal weg maar achja nu we dat ding toch hebben. Ik heb er niet echt een mening over eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Als deze gouden koets gerenoveerd wordt pakken ze de oudere, glazen koets.
:squote:Op dinsdag 15 september 2015 11:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister ook al pro feminisme. Jij gaat echt met zulke types om he.
nee vooral rechtsquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
West friezen. Die stemmen niet links
Over 300 jaar rijden de duitsers ook niet rond in de mercedes van hitler met tekeningen van concentratiekampen, toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:25 schreef Crack_ het volgende:
Al zul je mij niet zien huilen om tekening van donkere mensen op een koets. Oh-oh.
Ik vind het niet meer van deze tijd. Die afbeeldingen mogen best blijven staan, maar zet dat ding in een museum of zo en pak een kogelwerende auto.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooooooooooooh joh, ja van mij mag 't ook helemaal weg maar achja nu we dat ding toch hebben. Ik heb er niet echt een mening over eigenlijk
Goede vergelijking hoor VA. Een godwinnetje!!!quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over 300 jaar rijden de duitsers ook niet rond in de mercedes van hitler met tekeningen van concentratiekampen, toch?
Dit slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over 300 jaar rijden de duitsers ook niet rond in de mercedes van hitler met tekeningen van concentratiekampen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |