De auto moest naar de garage las ik vanochtend opeens in mijn agendaquote:
Ah, okequote:Op dinsdag 15 september 2015 10:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De auto moest naar de garage las ik vanochtend opeens in mijn agenda![]()
Maar trein is rustig dus best chill nog
Reden?quote:
Geen idee. Voelt gewoon zo. Maar wel net centimeter erbij gepakt en er is inderdaad 3 cm af sinds de laatste keer.quote:
Nee, dat niet helaas.quote:
Lekker lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Voelt gewoon zo. Maar wel net centimeter erbij gepakt en er is inderdaad 3 cm af sinds de laatste keer.
Ging wel laatst broeken bestellen in mijn maat, maar die paste allemaal niet. Dacht ik: "Kut, hoe kan dat, ben toch afgevallen?" Maar lag gewoon aan die kutbroeken. /einde klachtquote:
Ahhw, maar wel jammer.. is toch leuk als je dat zo in de praktijk ook zou merken. Kutbroekenquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ging wel laatst broeken bestellen in mijn maat, maar die paste allemaal niet. Dacht ik: "Kut, hoe kan dat, ben toch afgevallen?" Maar lag gewoon aan die kutbroeken. /einde klacht
Ben jij pro slavernij ofzo?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:16 schreef Crack_ het volgende:
Zal ik zo gouden koetsje gaan bekijken?
watquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben jij pro slavernij ofzo?
Ik welquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
deze manquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja vanwege die tekeningen op de koetsquote:
Oh, ik wist nog geen eens dat er tekeningen stonden op dat dingquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja vanwege die tekeningen op de koets
(was grapje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |