quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ingrediënten: Magere kwark met 20% magere yoghurt
Verdommequote:Op dinsdag 15 september 2015 00:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja:
Fylax en Kauai officieel een koppel
Ik ken het spul verder nauwelijks ik vond alleen dat mn moeder er nogal veel van in de koelkast had staan toen ik in Nederland wasquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kut verkeerde link;
http://frontpage.fok.nl/nieuws/713927/1/1/50/Kauai-en-Fylax-officieel-een-koppel.html
At vroeger wel altijd magere yoghurt. Nu wel beetje flauw van.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Fuck kwark.
Gewoon magere yoghurt met siroop.
Siroopquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Fuck kwark.
Gewoon magere yoghurt met siroop.
Ik ga die van Optimel eens proberenquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken het spul verder nauwelijks ik vond alleen dat mn moeder er nogal veel van in de koelkast had staan toen ik in Nederland was
honingquote:
ooit gedaan met paar bananen en toen nog melk om het drinkbaarder te maken. Weet je hoe moeilijk je dat weg krijgtquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch ook door je smoothie gooien?
is dit beeldspraak?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:15 schreef Paxcon het volgende:
lol johannes heeft net een banaan bij me opgehaald
Lenen jullie ook al elkaars seksspeeltjes?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:15 schreef Paxcon het volgende:
heeft ie je broek wel netjes weer dichtgedaan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:15 schreef Paxcon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |