Gaat ie een beetje op de huishoudschool?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:42 schreef Crack_ het volgende:
Hé, ik ben vrouw he.. ik heb het hier sowieso echt super moeilijk
Ja wel prima, ben niet zo goed in overhemden strijken maar die worden hier toch niet veel gedragenquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat ie een beetje op de huishoudschool?
Het is gewoon vermoeiend geworden. Ben al zover dat Sinterklaas me verder aan me reet kan roesten en ik gewoon lekker kerst ga vieren. Voordat men daarover weer gaat zeiken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik kan mij echt niet voorstellen dat dat daadwerkelijk om de kleur gaat.. maar ok. Ik heb daarbij zoiets van ja, doe er maar iets aan dan zijn we van dat gezeur af. Want dat verpest toch wel echt veel vind ik.
[..]
Hé, ik ben vrouw he.. ik heb het hier sowieso echt super moeilijk![]()
Ohnee, Sinterklaas wint het hier nog steeds van Kerst.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon vermoeiend geworden. Ben al zover dat Sinterklaas me verder aan me reet kan roesten en ik gewoon lekker kerst ga vieren. Voordat men daarover weer gaat zeiken.
Ik denk dat mijn ouders de eerste jaren serieus nauwelijks wisten wat Sinterklaas was.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en, Sinterklaas komt uit Spanje!!!
quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ouders de eerste jaren serieus nauwelijks wisten wat Sinterklaas was.
Een soort Kerstman dachten ze misschien wel
Ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:48 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind die intocht nog altijd leuk om te kijken
Maar goed, ik kijk ook Utopia
Ik heb een klein kerstboompje. Ik vier sowieso de laatste jaren eigenlijk al geen Sinterklaas meer. Eigenlijk alleen toen stiefbroertjes en zusje nog geloofden. Maar die vierden zowel Sinterklaas (Nederland) als Kerst (Duitsland, bij vader). Ik vind Kerst over het algemeen een veel toffere sfeer hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, Sinterklaas wint het hier nog steeds van Kerst.
Al krijgt kerst dit jaar wel een herkansing van me en ga ik ook wel een kerstboom kopen. Jij ook?
Wat doe je met kerst dan allemaal? Of wat ja, waar zit hem dat in ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een klein kerstboompje. Ik vier sowieso de laatste jaren eigenlijk al geen Sinterklaas meer. Eigenlijk alleen toen stiefbroertjes en zusje nog geloofden. Maar die vierden zowel Sinterklaas (Nederland) als Kerst (Duitsland, bij vader). Ik vind Kerst over het algemeen een veel toffere sfeer hebben eigenlijk.
wil je mijn kerst horenquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat doe je met kerst dan allemaal? Of wat ja, waar zit hem dat in ofzo
De versierde huizen, de lichtjes, eventueel sneeuw. Kerstboom met cadeautjes eronder. En rond die tijd ook veel meer met familie dan tijdens Sinterklaas.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat doe je met kerst dan allemaal? Of wat ja, waar zit hem dat in ofzo
Hmmm, okequote:Op dinsdag 15 september 2015 11:52 schreef Fera het volgende:
[..]
De versierde huizen, de lichtjes, eventueel sneeuw. Kerstboom met cadeautjes eronder. En rond die tijd ook veel meer met familie dan tijdens Sinterklaas.
Ja, misschien ga ik dit jaar ook wel naar Duitsland met autoquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:53 schreef Fera het volgende:
Kerstmarkten zijn ook leuk. Zou wel weer een keer willen gaan. In Duitsland misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |