Glühwein drinken bij zo'n kraampje. Lekker warm enz.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, oke
[..]
Ja, misschien ga ik dit jaar ook wel naar Duitsland met auto. Gelijk goedkoop drank halen voor odu en nieuw, hiahao. Nee ok, dat is niet echt nodig maar lekker eten
dat is zo vies hequote:Op dinsdag 15 september 2015 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Glühwein drinken bij zo'n kraampje. Lekker warm enz.
Dat vind ik juist heel lekker.quote:
Nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Glühwein drinken bij zo'n kraampje. Lekker warm enz.
Altijd wel fijn als je daar loopt en het is koud. Krijg je het meteen warm.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan
Ja wel ooit gluhwein op maar nooit bij zo'n kraampje ofzoiets
Nu heb ik zin in kerstquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd wel fijn als je daar loopt en het is koud. Krijg je het meteen warm.
Ik eigenlijk ook.quote:
Oh, das bijna jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.Maar eerst nog mijn verjaardag.
Niets bijzonders. Gewoon vrienden uitnodigen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, das bijna ja. Ga je iets leuks doen?
Ja dat is ook wel vet, maarja... voor laterquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:02 schreef Fera het volgende:
Als ik dikke monies had zou ik iedereen wel mee uit eten nemen of zo. Lijkt me erg tof. Maar ja.
26 oktober.quote:
Inderdaad. Komt vast nog wel een keer ... ooit. :$quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel vet, maarja... voor later
Hoor ik van veel mensen. Maar ik vind het nog steeds erg leuk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:09 schreef Kauai het volgende:
Ik geef niet zo veel om mijn verjaardag.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent op dezelfde datum jarig als mijn zoon
Ik vier het af en toe wel kleins maar ik maak er geen big deal van zoals veel mensen in mijn omgevingquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoor ik van veel mensen. Maar ik vind het nog steeds erg leuk.
Wat is een big deal in dat geval? Zoals die Sweet Sixteen parties die je op MTV ziet?quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:12 schreef Kauai het volgende:
[..]Oktober beste maand
[..]
Ik vier het af en toe wel kleins maar ik maak er geen big deal van zoals veel mensen in mijn omgeving
Ik vier de mijne al 15 jaar niet meer of zo. Ik heb er echt niks mee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoor ik van veel mensen. Maar ik vind het nog steeds erg leuk.
Geen bier drinken met HMF-god?quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vier de mijne al 15 jaar niet meer of zo. Ik heb er echt niks mee.
Hèhèquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zijn geen verjaardagen voor nodig
Ieder zijn meug.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vier de mijne al 15 jaar niet meer of zo. Ik heb er echt niks mee.
Mensen hier op school geven wel echt grote feesten in hun huge kakker huizen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is een big deal in dat geval? Zoals die Sweet Sixteen parties die je op MTV ziet?
Dat hoeft van mij dan niet zo. Misschien als ik 50 ben of zo.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Mensen hier op school geven wel echt grote feesten in hun huge kakker huizen.
Dat zijn wel chille feesten ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:23 schreef Typisch het volgende:
Ik koop wat kratten bier, wat kisten wijn en meestal gooi ik de bbq aan. Mannetje of 15-20 in de achtertuin.
Mooi is dat man.
Drank, mensen en een plek om ze neer te zetten. Topfeestquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:23 schreef Typisch het volgende:
Ik koop wat kratten bier, wat kisten wijn en meestal gooi ik de bbq aan. Mannetje of 15-20 in de achtertuin.
Mooi is dat man.
Al moet ik zeggen dat het rond de zomer sowieso wel vaak voorkomt zoiets bij mij. Alleen met mijn verjaardag krijg ik dan geld/cadeaus en moet ik die shit zelf betalen.quote:
Leuk toch wil ik wel eens heenquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Kauai is stiekem auch kakkerquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een hockeypopjequote:Op dinsdag 15 september 2015 12:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kauai is stiekem auch kakker
blond, blauwe ogen en elk hockeyfeest een andere pik afzuigen in de dug outquote:
Waarom verspreid je deze prive info over mijquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
blond, blauwe ogen en elk hockeyfeest een andere pik afzuigen in de dug out
quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
Waarom verspreid je deze prive info over mij
Ik vind microscopen wel fascinerendquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik begin gek te worden van die stomme microscoop
quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kauai is bruin as fuck jeweet
Komt voor elkaarquote:
Ik snap waaromquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind microscopen wel fascinerend
jij bent dus degene die mij vertelde dat kwai een negerin isquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kauai is bruin as fuck jeweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |