Nee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over 300 jaar rijden de duitsers ook niet rond in de mercedes van hitler met tekeningen van concentratiekampen, toch?
Ja, zou ik ook goed vinden. Maar ik vind het ook goed als dat ding blijft rondrijden zo af en toe, geen mening dusquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer van deze tijd. Die afbeeldingen mogen best blijven staan, maar zet dat ding in een museum of zo en pak een kogelwerende auto.
Ik zat ook echt een beetje van 'euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......... oke'quote:
Ik maak me druk om de drukker wordende treinquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik maak me helemaal niet druk, party forever
quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goede vergelijking hoor VA. Een godwinnetje!!!
quote:
ja, die is overdreven ja, maar ergens is het toch een beetje gek om rond te paraderen in een voertuig waar slaven op afgebeeld staan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee.
Wat is het punt wat je wil maken? Dat het nergens op slaat, dat het slecht is? Ik zeg enkel dat het me gewoon niks boeit.
Tja. Weet je wat het is VA. Er zijn zoveel historische dingen niet zo fraai. Boo fucking hoo.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja, die is overdreven ja, maar ergens is het toch een beetje gek om rond te paraderen in een voertuig waar slaven op afgebeeld staan?
Ja, dat is een beetje gek.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja, die is overdreven ja, maar ergens is het toch een beetje gek om rond te paraderen in een voertuig waar slaven op afgebeeld staan?
Het is een stuk historie. Die afbeeldingen waren in de tijd dat dat ding gemaakt werd gewoon oké. Dat heeft niets te maken met nu. Er hangen ook nog genoeg schilderijen uit die tijd in het Rijksmuseum. Moeten we die allemaal op de brandstapel gooien?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weg met de cultuur en Nederlandse geschiedenis toch.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een stuk historie. Die afbeeldingen waren in de tijd dat dat ding gemaakt werd gewoon oké. Dat heeft niets te maken met nu. Er hangen ook nog genoeg schilderijen uit die tijd in het Rijksmuseum. Moeten we die allemaal op de brandstapel gooien?
Nee hoor, stop die koets lekker in een museum. Maar er in rondrijden vind ik smakeloosquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een stuk historie. Die afbeeldingen waren in de tijd dat dat ding gemaakt werd gewoon oké. Dat heeft niets te maken met nu. Er hangen ook nog genoeg schilderijen uit die tijd in het Rijksmuseum. Moeten we die allemaal op de brandstapel gooien?
Daarom zei ik, over 300 jaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:36 schreef Crack_ het volgende:
En ik vind 'oude' geschiedenis met 'nieuwe' geschiedenis waarbij slachtoffers nog leven met elkaar vergelijken sowieso altijd erg krom.
Als we dat allemaal weg zouden doen krijg je straks weer andere kritiek: "Nederland doet net of slavernijverleden nooit bestaan heeft"quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weg met de cultuur en Nederlandse geschiedenis toch.
Net zoals in Amerika les gaan geven in black history.
Domme vergelijking. Wat Nederland toen deed was over de hele wereld geaccepteerd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom zei ik, over 300 jaar
Wist je niet dat donkere mensen nog op grote schaal onderdrukt worden in Nederland!?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Hierop zeiken voelt alsof je niet doorhebt wat er op de wereld speelt, ofzo. Mierenneuken weer.
Beetje net als zeiken op Zwarte Piet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Hierop zeiken voelt alsof je niet doorhebt wat er op de wereld speelt, ofzo. Mierenneuken weer.
Zo kan je alles in een context plaatsenquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Domme vergelijking. Wat Nederland toen deed was over de hele wereld geaccepteerd.
Bij afro amerikanen, bij arabieren, bij christenen. Overal was slavernij.
In de context heeft Nederland nauwelijks slaven gehad.
Ja, ik kan mij echt niet voorstellen dat dat daadwerkelijk om de kleur gaat.. maar ok. Ik heb daarbij zoiets van ja, doe er maar iets aan dan zijn we van dat gezeur af. Want dat verpest toch wel echt veel vind ik.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje net als zeiken op Zwarte Piet.
Hé, ik ben vrouw he.. ik heb het hier sowieso echt super moeilijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wist je niet dat donkere mensen nog op grote schaal onderdrukt worden in Nederland!?
Historisch besef weet je?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo kan je alles in een context plaatsen
Gaat ie een beetje op de huishoudschool?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:42 schreef Crack_ het volgende:
Hé, ik ben vrouw he.. ik heb het hier sowieso echt super moeilijk
Ja wel prima, ben niet zo goed in overhemden strijken maar die worden hier toch niet veel gedragenquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat ie een beetje op de huishoudschool?
Het is gewoon vermoeiend geworden. Ben al zover dat Sinterklaas me verder aan me reet kan roesten en ik gewoon lekker kerst ga vieren. Voordat men daarover weer gaat zeiken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik kan mij echt niet voorstellen dat dat daadwerkelijk om de kleur gaat.. maar ok. Ik heb daarbij zoiets van ja, doe er maar iets aan dan zijn we van dat gezeur af. Want dat verpest toch wel echt veel vind ik.
[..]
Hé, ik ben vrouw he.. ik heb het hier sowieso echt super moeilijk![]()
Ohnee, Sinterklaas wint het hier nog steeds van Kerst.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon vermoeiend geworden. Ben al zover dat Sinterklaas me verder aan me reet kan roesten en ik gewoon lekker kerst ga vieren. Voordat men daarover weer gaat zeiken.
Ik denk dat mijn ouders de eerste jaren serieus nauwelijks wisten wat Sinterklaas was.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en, Sinterklaas komt uit Spanje!!!
quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ouders de eerste jaren serieus nauwelijks wisten wat Sinterklaas was.
Een soort Kerstman dachten ze misschien wel
Ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:48 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind die intocht nog altijd leuk om te kijken
Maar goed, ik kijk ook Utopia
Ik heb een klein kerstboompje. Ik vier sowieso de laatste jaren eigenlijk al geen Sinterklaas meer. Eigenlijk alleen toen stiefbroertjes en zusje nog geloofden. Maar die vierden zowel Sinterklaas (Nederland) als Kerst (Duitsland, bij vader). Ik vind Kerst over het algemeen een veel toffere sfeer hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, Sinterklaas wint het hier nog steeds van Kerst.
Al krijgt kerst dit jaar wel een herkansing van me en ga ik ook wel een kerstboom kopen. Jij ook?
Wat doe je met kerst dan allemaal? Of wat ja, waar zit hem dat in ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een klein kerstboompje. Ik vier sowieso de laatste jaren eigenlijk al geen Sinterklaas meer. Eigenlijk alleen toen stiefbroertjes en zusje nog geloofden. Maar die vierden zowel Sinterklaas (Nederland) als Kerst (Duitsland, bij vader). Ik vind Kerst over het algemeen een veel toffere sfeer hebben eigenlijk.
wil je mijn kerst horenquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat doe je met kerst dan allemaal? Of wat ja, waar zit hem dat in ofzo
De versierde huizen, de lichtjes, eventueel sneeuw. Kerstboom met cadeautjes eronder. En rond die tijd ook veel meer met familie dan tijdens Sinterklaas.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat doe je met kerst dan allemaal? Of wat ja, waar zit hem dat in ofzo
Hmmm, okequote:Op dinsdag 15 september 2015 11:52 schreef Fera het volgende:
[..]
De versierde huizen, de lichtjes, eventueel sneeuw. Kerstboom met cadeautjes eronder. En rond die tijd ook veel meer met familie dan tijdens Sinterklaas.
Ja, misschien ga ik dit jaar ook wel naar Duitsland met autoquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:53 schreef Fera het volgende:
Kerstmarkten zijn ook leuk. Zou wel weer een keer willen gaan. In Duitsland misschien.
Glühwein drinken bij zo'n kraampje. Lekker warm enz.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, oke
[..]
Ja, misschien ga ik dit jaar ook wel naar Duitsland met auto. Gelijk goedkoop drank halen voor odu en nieuw, hiahao. Nee ok, dat is niet echt nodig maar lekker eten
dat is zo vies hequote:Op dinsdag 15 september 2015 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Glühwein drinken bij zo'n kraampje. Lekker warm enz.
Dat vind ik juist heel lekker.quote:
Nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Glühwein drinken bij zo'n kraampje. Lekker warm enz.
Altijd wel fijn als je daar loopt en het is koud. Krijg je het meteen warm.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan
Ja wel ooit gluhwein op maar nooit bij zo'n kraampje ofzoiets
Nu heb ik zin in kerstquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd wel fijn als je daar loopt en het is koud. Krijg je het meteen warm.
Ik eigenlijk ook.quote:
Oh, das bijna jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.Maar eerst nog mijn verjaardag.
Niets bijzonders. Gewoon vrienden uitnodigen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, das bijna ja. Ga je iets leuks doen?
Ja dat is ook wel vet, maarja... voor laterquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:02 schreef Fera het volgende:
Als ik dikke monies had zou ik iedereen wel mee uit eten nemen of zo. Lijkt me erg tof. Maar ja.
26 oktober.quote:
Inderdaad. Komt vast nog wel een keer ... ooit. :$quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel vet, maarja... voor later
Hoor ik van veel mensen. Maar ik vind het nog steeds erg leuk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:09 schreef Kauai het volgende:
Ik geef niet zo veel om mijn verjaardag.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent op dezelfde datum jarig als mijn zoon
Ik vier het af en toe wel kleins maar ik maak er geen big deal van zoals veel mensen in mijn omgevingquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoor ik van veel mensen. Maar ik vind het nog steeds erg leuk.
Wat is een big deal in dat geval? Zoals die Sweet Sixteen parties die je op MTV ziet?quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:12 schreef Kauai het volgende:
[..]Oktober beste maand
[..]
Ik vier het af en toe wel kleins maar ik maak er geen big deal van zoals veel mensen in mijn omgeving
Ik vier de mijne al 15 jaar niet meer of zo. Ik heb er echt niks mee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoor ik van veel mensen. Maar ik vind het nog steeds erg leuk.
Geen bier drinken met HMF-god?quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vier de mijne al 15 jaar niet meer of zo. Ik heb er echt niks mee.
Hèhèquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zijn geen verjaardagen voor nodig
Ieder zijn meug.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vier de mijne al 15 jaar niet meer of zo. Ik heb er echt niks mee.
Mensen hier op school geven wel echt grote feesten in hun huge kakker huizen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is een big deal in dat geval? Zoals die Sweet Sixteen parties die je op MTV ziet?
Dat hoeft van mij dan niet zo. Misschien als ik 50 ben of zo.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Mensen hier op school geven wel echt grote feesten in hun huge kakker huizen.
Dat zijn wel chille feesten ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:23 schreef Typisch het volgende:
Ik koop wat kratten bier, wat kisten wijn en meestal gooi ik de bbq aan. Mannetje of 15-20 in de achtertuin.
Mooi is dat man.
Drank, mensen en een plek om ze neer te zetten. Topfeestquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:23 schreef Typisch het volgende:
Ik koop wat kratten bier, wat kisten wijn en meestal gooi ik de bbq aan. Mannetje of 15-20 in de achtertuin.
Mooi is dat man.
Al moet ik zeggen dat het rond de zomer sowieso wel vaak voorkomt zoiets bij mij. Alleen met mijn verjaardag krijg ik dan geld/cadeaus en moet ik die shit zelf betalen.quote:
Leuk toch wil ik wel eens heenquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Kauai is stiekem auch kakkerquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een hockeypopjequote:Op dinsdag 15 september 2015 12:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kauai is stiekem auch kakker
blond, blauwe ogen en elk hockeyfeest een andere pik afzuigen in de dug outquote:
Waarom verspreid je deze prive info over mijquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
blond, blauwe ogen en elk hockeyfeest een andere pik afzuigen in de dug out
quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
Waarom verspreid je deze prive info over mij
Ik vind microscopen wel fascinerendquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik begin gek te worden van die stomme microscoop
quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kauai is bruin as fuck jeweet
Komt voor elkaarquote:
Ik snap waaromquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind microscopen wel fascinerend
jij bent dus degene die mij vertelde dat kwai een negerin isquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kauai is bruin as fuck jeweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |