ik dacht even dat ik in de maling werd genomen toen ik de stofplanning doornamquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet nu ook echt niet normaal veel lezen, holyshit![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik dacht even dat ik in de maling werd genomen toen ik de stofplanning doornam
de kunst is bijhouden inso, al is dat wel makkelijk gezegdquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik dacht even dat ik in de maling werd genomen toen ik de stofplanning doornam
noem drie dingenquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
volgens mij heb jij wel aan engere dingen gelikt
Opzich vind ik het jammer dat ik niet met de trein ga.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
de kunst is bijhouden inso, al is dat wel makkelijk gezegd
maar zeker bij zo'n studie is het vooral gewoon veel lezen en dat is beter om in stukjes te doen
minder fokquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opzich vind ik het jammer dat ik niet met de trein ga.
Dan had ik die tijd kunnen gebruiken om te lezen
En je hebt geluk dat je vriendin veel weg is.Leid ook weer minder afquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, ga sowieso wel elke ochtend normaal tijdstip opstaan dan kan ik eventueel ook ochtend nuttig besteden
Ja heb ik soms ook wel maarja, met de auto wel twee uur eerder thuis dus tijd heb ik dan weer terug die ik met trein kwijt ben aan buiten wachten en shit wanneer je toch niet kunt lerenquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opzich vind ik het jammer dat ik niet met de trein ga.
Dan had ik die tijd kunnen gebruiken om te lezen
en ditquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, ga sowieso wel elke ochtend normaal tijdstip opstaan dan kan ik eventueel ook ochtend nuttig besteden
deze snap k nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
En toch steek jij bijna al je vrijetijd in den foks.
Leesgoden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die niet van lezen houden.
Dat vind ik echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:38 schreef Typisch het volgende:
Ik heb dit jaar ook audioboeken ontdekt, die zet ik dan op tijdens het hardlopen of in het ov. En dan als ik op mijzelf rustig kan zitten lees ik verder in het boek.
Wil het wel kunnen lezen ja. Anders kan ik m`n concentratie er echt niet bij houdenquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik mis dan ook 70-80% en dan moet ik opnieuw luisteren.
Ah, dat heb ik totaal niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik mis dan ook 70-80% en dan moet ik opnieuw luisteren.
Geloof je 't zelf?quote:Op maandag 14 september 2015 16:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar daarvan is al bekend dat ze actief hosselen toch?
Ik las het en moest denken aan wat je zei, ja. Hehehe.quote:Op dinsdag 15 september 2015 07:42 schreef Lokasenna het volgende:
Kijk, dit soort vrouwen heb je alleen op FOK! :
R&P / Vrouw, wat heb je te bieden aan een partner?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik droomde dat ik een vriend had, was wel verwarrend.je dromen proberen je wat te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar, vrouwenbillen ❤️quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:57 schreef Sked het volgende:
[..]
je dromen proberen je wat te zeggen
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik droomde dat ik een vriend had, was wel verwarrend.GRTD verwelkomd de zoveelste homeu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vrouwen krijgen steeds minder keus![]()
holy shitquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
GRTD verwelkomd de zoveelste homeu.
Wij vrouwen krijgen steeds minder keus
Was ik dan wel een optie voor deze geruchten?quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
GRTD verwelkomd de zoveelste homeu.
Wij vrouwen krijgen steeds minder keus
Oh, wiesoquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoi. Ik zit toch in de trein nu
Ja maar nu niet meerquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was ik dan wel een optie voor deze geruchten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |