oke met jou weet je het nooit natuurlijkquote:
Geen dankquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil Pax hartelijk danken voor het schenken van een heerlijke banaan
ik ben heel netjesquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:16 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
oke met jou weet je het nooit natuurlijk
quote:
pffffffffffffquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je maakt het jezelf niet makkelijker
neem ritalinquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind trouwens dat je wel veel moet lezen op zo'n uni.
Daar heb ik echt bijzonder weinig concentratie voor thuis.
Ja fucking veel boeken zeker?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
ik HAAT datquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu weet je hoe mijn leven als geschiedenis student er uit zietquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
zijn wij nu bloedbroedersquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu weet je hoe mijn leven als geschiedenis student er uit ziet
pas als je zelfde chica gedaan hebt tochquote:
nee gewoon snee in vinger maken en tegen elkaar drukkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
pas als je zelfde chica gedaan hebt toch
zou ik niet doen met groningerquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee gewoon snee in vinger maken en tegen elkaar drukken
eheheh u 1 cheeky cunt i swear to god m8quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:20 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zou ik niet doen met groninger
volgens mij heb jij wel aan engere dingen geliktquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:20 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zou ik niet doen met groninger
Hoeveel denk je thuis te besteden eraan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
tentamens gaan wel stressvolle tijd worden aangezien ik nu alweet dat ik achter ga lopen
geen idee nog.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel denk je thuis te besteden eraan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |