SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dat had ik ook.quote:Op maandag 14 september 2015 22:14 schreef Kauai het volgende:
Morgen maar thuis blijven denk ik
Vandaag was ik op de helft van de lessen al door mijn voorraad tissues heen
quote:Op maandag 14 september 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
Maar dat kan ook aan mijn lerares liggen
Vuige boi.quote:Op maandag 14 september 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
Was ze zo ontroerend?quote:Op maandag 14 september 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
Ik heb iets gemistquote:Op maandag 14 september 2015 22:18 schreef Tjacka het volgende:
opso en typisch is echt serieus
hoeveelste grtd stel is dit nu wel niet jezus he
quote:Op maandag 14 september 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
Jawel, tweede punt kan beter, en naïef ben ik niet echt nee.quote:Op maandag 14 september 2015 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet je een beetje wat er speelt in de wereld, hoe je je moet gedragen in verschillende groepen mensen, ben je een beetje over je naiviteit heengegroeid?
Ja best welquote:
Cadeaus kopenquote:Op maandag 14 september 2015 22:18 schreef Typisch het volgende:
aids
ik had een cadeautje besteld op den interwebz
maar nu krijg ik een mailtje dat hij pas vrijdag geleverd kan worden
en heb hem woensdagavond nodig
nu moet ik wat nieuws verzinnen
Zeg dat. Echt beschamend hoe zwak ik geworden ben door allesquote:
wie wil nou weer met typquote:Op maandag 14 september 2015 22:18 schreef Tjacka het volgende:
opso en typisch is echt serieus
hoeveelste grtd stel is dit nu wel niet jezus he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
nee johquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij wel soms een beetje
of denk jij aan iedereen in de trein?
hoer
Wel goedquote:Op maandag 14 september 2015 22:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg dat. Echt beschamend hoe zwak ik geworden ben door alleskan nu amper 10 reps met 6 kg doen
Niet vaak moet ik eerlijk zeggenquote:Op maandag 14 september 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken jullie vaak aan FOK!kers in het dagelijks leven als je iets herkenbaar ziet?
inb4 mensen die aan mij denken als ze naar Beter Bed gaan
nee sorryquote:Op maandag 14 september 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken jullie vaak aan FOK!kers in het dagelijks leven als je iets herkenbaar ziet?
alleen aan fokkerts die ik wel eens gezien heb I guessquote:Op maandag 14 september 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar gewoon aan een situatie dat je opeens een FOK!ker te binnen schiet die daar over verteld hadquote:Op maandag 14 september 2015 22:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee sorry
op de plekken waar ik kom zijn geen fokkers
Iedere dag.quote:Op maandag 14 september 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik besef me dan elke keer weer dat ik gelukkig niet zo'n staatsmongool ben als hmfquote:Op maandag 14 september 2015 22:28 schreef Typisch het volgende:
mensen die niet eens per dag aan hmfgod denken
nee nooitquote:Op maandag 14 september 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar gewoon aan een situatie dat je opeens een FOK!ker te binnen schiet die daar over verteld had
Ik heb geen idee eigenlijk hoe veel dat isquote:Op maandag 14 september 2015 22:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
6 kg is toch dieptriestwel per arm
Jij toch.quote:Op maandag 14 september 2015 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel sterkte als je haar mee uit eten neemt dan
je moet ergens beginnenquote:Op maandag 14 september 2015 22:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
6 kg is toch dieptriestwel per arm
Romantisch samen verdwalen wel met haarquote:Op maandag 14 september 2015 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel sterkte als je haar mee uit eten neemt dan
Weinigquote:Op maandag 14 september 2015 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk hoe veel dat is
Dat kloptquote:Op maandag 14 september 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als wij uit eten gaan bezorgen we de gehele keuken daar een depressie.
Gewoon lekker naar de mac gaanquote:Op maandag 14 september 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, is zo. En beter lager gewicht met goede techniek dan hoog gewicht en slechte techniekquote:Op maandag 14 september 2015 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet ergens beginnen
je zal al vooruit gaan de eerste paar weken/maanden
Jullie twee kennen mij te goedquote:Op maandag 14 september 2015 22:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Romantisch samen verdwalen wel met haar
Ik denk dat jij de keuken vooral een depressie bezorgd. En de andere restaurantbezoekersquote:Op maandag 14 september 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Dan kunnen wij uw de dagschotel aanbevelen met..."quote:Op maandag 14 september 2015 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat klopt!! Rozebroodjesmeet
quote:Op maandag 14 september 2015 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jullie twee kennen mij te goed
ik denk wel nog eens aan mijn eigen pegverhaalquote:Op maandag 14 september 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar gewoon aan een situatie dat je opeens een FOK!ker te binnen schiet die daar over verteld had
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 14 september 2015 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Dan kunnen wij uw de dagschotel aanbevelen met..."
"Iewl" "Gatverdamme, zou het mijn hond nog niet voeren"
Opso lust nog minder hoorquote:Op maandag 14 september 2015 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de keuken vooral een depressie bezorgd. En de andere restaurantbezoekers
Oh absoluutquote:Op maandag 14 september 2015 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan kom jij ook toch? Because euroknallers.![]()
![]()
Beetej jammere constatering ditquote:
Elke keer als ik Blind zie spelen denk ik aan jouquote:Op maandag 14 september 2015 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk wel nog eens aan mijn eigen pegverhaal
quote:Op maandag 14 september 2015 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaat je bruiloft ooit vieren bij de mac zeker.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 14 september 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
Mijn familie is nog groter geworden. Achterneefje erbij.
Kjoett babyquote:Op maandag 14 september 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
Ben je ook bang voor het fotograferen gedeelte?quote:Op maandag 14 september 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Nee bruiloft lijkt me kut
Snel handtekening zetten en naar huis
Naar huis, huwelijksnacht etc etcquote:Op maandag 14 september 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Hoe kan je nog minder lusten dan JR ;')quote:
daaromquote:Op maandag 14 september 2015 22:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, is zo. En beter lager gewicht met goede techniek dan hoog gewicht en slechte techniek
Aw leukquote:Op maandag 14 september 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
Feestje lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 14 september 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Dank je.quote:
Hij is best wel cute ja.quote:
Ik lust genoegquote:Op maandag 14 september 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je nog minder lusten dan JR ;')
quote:Op maandag 14 september 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opso lust al geen vlees en vis
Nee hoorquote:Op maandag 14 september 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je ook bang voor het fotograferen gedeelte?
haha watquote:Op maandag 14 september 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lust genoeg
Opso lust al geen vlees en vis
quote:Op maandag 14 september 2015 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naar huis, huwelijksnacht etc etc![]()
Zou ik niet aankunnen.quote:Op maandag 14 september 2015 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iemand die geen seks voor het huwelijk wil lijkt me wel lastig :s
Ja volgens mij haat ik dat ookquote:Op maandag 14 september 2015 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feestje lijkt me wel leuk.
Hoef alleen niet in het middelpunt van de belangstelling te staan. Dan haak ik af.
Ooh toen werd ik gedwongen door mijn moeder om erheen te gaan. Moest ik naar voren komen, kreeg ik een vieze preek van mijn mentor en ik voelde dat iedereen naar mij keek. Je kan mij geen ergere dingen aandoen dan datquote:Op maandag 14 september 2015 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja volgens mij haat ik dat ook
Diploma ook lekker gekozen voor ophalen ipv de uitreikingsavond
Je bent toch niet het type van `Ik eet eigenlijk maar frikandellen, want ik hou sowieso niet van vlees' toch?quote:
dat is echt liefquote:Op maandag 14 september 2015 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke keer als ik Blind zie spelen denk ik aan jou
Zelfde met Rusnak en Paxcon en van der Velden en johannes
Niets mis mee.quote:Op maandag 14 september 2015 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iemand die geen seks voor het huwelijk wil lijkt me wel lastig :s
Oh die van de middelbare was ik welquote:Op maandag 14 september 2015 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh toen werd ik gedwongen door mijn moeder om erheen te gaan. Moest ik naar voren komen, kreeg ik een vieze preek van mijn mentor en ik voelde dat iedereen naar mij keek. Je kan mij geen ergere dingen aandoen dan dat
Heb ik ook gedaan. Kreeg wel moeder op mijn dak, ze vond het asociaal ofzo. Is toch mijn diploma, mag ik toch lekker zelf weten.quote:Op maandag 14 september 2015 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja volgens mij haat ik dat ook
Diploma ook lekker gekozen voor ophalen ipv de uitreikingsavond
Het is niet asociaal maar als je hele klas gaat, tsja dan staat het wel een beetje apart.quote:Op maandag 14 september 2015 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Kreeg wel moeder op mijn dak, ze vond het asociaal ofzo. Is toch mijn diploma, mag ik toch lekker zelf weten.
En bij Kate Middleton denk ik aan Inso en bij Kaya aan Fok-it.quote:
frikandellenquote:Op maandag 14 september 2015 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent toch niet het type van `Ik eet eigenlijk maar frikandellen, want ik hou sowieso niet van vlees' toch?
Ze hadden hier zelfs een propedeuse-uitreikingquote:Op maandag 14 september 2015 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Kreeg wel moeder op mijn dak, ze vond het asociaal ofzo. Is toch mijn diploma, mag ik toch lekker zelf weten.
Heb geen klas, iedereen studeert op een ander moment in het jaar af ook.quote:Op maandag 14 september 2015 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet asociaal maar als je hele klas gaat, tsja dan staat het wel een beetje apart.
Klopt, vind het genant worden als je dan wat veren in je reet krijgtquote:Op maandag 14 september 2015 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh die van de middelbare was ik wel
Maar ik vind mezelf ook niet zo boeiend dat ik graag op zo'n podium ga en moet aanhoren hoe geweldig de prestatie is
Lekker boeiendquote:Op maandag 14 september 2015 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet asociaal maar als je hele klas gaat, tsja dan staat het wel een beetje apart.
Ja oke. Middelbare ben je wel geweest?quote:Op maandag 14 september 2015 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb geen klas, iedereen studeert op een ander moment in het jaar af ook.
Dat slaat echt nergens op.quote:Op maandag 14 september 2015 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze hadden hier zelfs een propedeuse-uitreiking
sorry hoor maar dat gaat me echt te ver
Hebben ze bij m`n broertje ook hoor. Ik ben er voor uitgenodigdquote:Op maandag 14 september 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op.
Wat kun je nu weer met een WO-propedeuse.
Ja ik weet het ook niet hoorquote:Op maandag 14 september 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op.
Wat kun je nu weer met een WO-propedeuse.
Na hevige ruzie toch maar gegaan. Moest ook nog drie keer op podium komen. Ben niet vaak zo onnoemelijk chagrijnig geweest.quote:Op maandag 14 september 2015 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke. Middelbare ben je wel geweest?
met kip kun je zoveel lekkers makenquote:Op maandag 14 september 2015 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
frikandellen![]()
Kipfiletdat is dan ook enige wat ik lust denk ik
quote:Op maandag 14 september 2015 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na hevige ruzie toch maar gegaan. Moest ook nog drie keer op podium komen. Ben niet vaak zo onnoemelijk chagrijnig geweest.
Bij hbo heeft het nog een soort van nut om een propedeuse te verstrekken, omdat je dat nodig kan hebben als toegangsbewijs voor andere opleidingen. Maar bij een WO-opleiding zie ik gewoon echt niet waar het goed voor is.quote:Op maandag 14 september 2015 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze bij m`n broertje ook hoor. Ik ben er voor uitgenodigd
Naar voren komen, een speech van je mentor en dan weer naar huis.quote:Op maandag 14 september 2015 22:42 schreef Kauai het volgende:
Ik zou mn diplomauitreiking niet willen missen hoor.
Jais voor hem ook WO. Is toch gewoon iets wat je binnen haalt. Gaat er toch niet zo zeer om hoeveel nut het nou werkelijk heeftquote:Op maandag 14 september 2015 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij hbo heeft het nog een soort van nut om een propedeuse te verstrekken, omdat je dat nodig kan hebben als toegangsbewijs voor andere opleidingen. Maar bij een WO-opleiding zie ik gewoon echt niet waar het goed voor is.
Zo snel mogelijk weer naar huis ja, herkenbaar.quote:Op maandag 14 september 2015 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel vreselijk ja. Mijn moeder was ook helemaal mad dat ik daar zo snel mogelijk weg wilde. Is niks voor mij die onzin
Daarna zeldzaam dronken geworden met klas.quote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar voren komen, een speech van je mentor en dan weer naar huis.
Is toch niet zo boeiend
Een WO-P is gewoon hetzelfde als het 2e jaar halen toch?quote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jais voor hem ook WO. Is toch gewoon iets wat je binnen haalt. Gaat er toch niet zo zeer om hoeveel nut het nou werkelijk heeft
Ja precies, geforceerde gezelligheid. Dan leraren die opeens bij je gaan slijmen. Doe lekker normaal.quote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weer naar huis ja, herkenbaar.
Zat er niet meer op te wachten om ook nog gezellig te moeten doen met drankjes. In de aula van de school.
Toch wel leuk momentquote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar voren komen, een speech van je mentor en dan weer naar huis.
Is toch niet zo boeiend
Duurt toch gewoon 3 jaar?quote:Op maandag 14 september 2015 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een WO-P is gewoon hetzelfde als het 2e jaar halen toch?
Hier kreeg je niet eens bericht van een 'propedeuse'. Het bestaat bij mijn faculteit niet eens. Het is gewoon iets dat ze op sommige plaatsen verzinnen om een extra papiertje en uitreiking te kunnen geven.quote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jais voor hem ook WO. Is toch gewoon iets wat je binnen haalt. Gaat er toch niet zo zeer om hoeveel nut het nou werkelijk heeft
Ik had niks met die mensen van mijn middelbare school.quote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarna zeldzaam dronken geworden met klas.
HBO-P is dat. Volgens mij duurt WO-P niet een jaar hoor.quote:
Ik moet zeggen dat dat ook de laatste dag was dat ik de helft heb gezienquote:Op maandag 14 september 2015 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had niks met die mensen van mijn middelbare school.
Jawelh oor.quote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HBO-P is dat. Volgens mij duurt WO-P niet een jaar hoor.
Ik ben ook gewoon te negatief. Ik denk dan echt van: ik heb m'n propedeuse gehaald, maar wat stelt het voor. Je hebt een aantal voldoendes gehaald in een jaar.quote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is een bachelor. Een propedeuse is het eerste jaar, dus de eerste 60 ECTS.
Ik heb de meeste nog wel gezien bij het inleveren van de boeken.quote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat ook de laatste dag was dat ik de helft heb gezien
Ik ging omdat er gratis bier was en we daarna gingen stappen.quote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben alleen naar mn diplomauitreiking geweest omdat ik het leuk voor mn vriendin vond dat ze dr diploma had gehaald.
Herken ik wel. Vraag me af wat ik zou moeten doen om trots op mezelf te zijn. Promoveren misschien.quote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon te negatief. Ik denk dan echt van: ik heb m'n propedeuse gehaald, maar wat stelt het voor. Je hebt een aantal voldoendes gehaald in een jaar.
Maar er zijn vast veel mensen die dat dolgraag zouden willen maar niet kunnenMaar ben altijd wel streng voor mezelf.
Heb ik ook wel jaquote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon te negatief. Ik denk dan echt van: ik heb m'n propedeuse gehaald, maar wat stelt het voor. Je hebt een aantal voldoendes gehaald in een jaar.
Maar er zijn vast veel mensen die dat dolgraag zouden willen maar niet kunnenMaar ben altijd wel streng voor mezelf.
Ik ook.quote:Op maandag 14 september 2015 22:46 schreef Typisch het volgende:
Ik ging omdat er gratis bier was en we daarna gingen stappen.
Heb jij havo of vwo gedaan eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2015 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging omdat er gratis bier was en we daarna gingen stappen.
Ik weet nog dat ik letterlijk zei: ''ik heb niet echt het idee dat ik wat bereikt heb nu.'', dat vind ik trouwens nog steeds.
Jup is ook jaar 1 alles halenquote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HBO-P is dat. Volgens mij duurt WO-P niet een jaar hoor.
Havo. En dat neem ik mijzelf wel kwalijk.quote:Op maandag 14 september 2015 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij havo of vwo gedaan eigenlijk?
Klinkt als een typische (huehue) havist danquote:Op maandag 14 september 2015 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Havo. En dat neem ik mijzelf wel kwalijk.
Dat had ik ook. Net zoals mijn vakkeuze hier voor m'n A-Levels.quote:Op maandag 14 september 2015 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Havo. En dat neem ik mijzelf wel kwalijk.
Als je er zelf maar om komt lachen jongen.quote:Op maandag 14 september 2015 22:49 schreef Tjacka het volgende:
GC / Tjacka feliciteert opso en typisch
feel the love
Ik ben ook niet blij ofzo als ik m'n master heb denk ik. Is gewoon iets wat gedaan moet worden, niet echt een prestatie ofzo.quote:Op maandag 14 september 2015 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herken ik wel. Vraag me af wat ik zou moeten doen om trots op mezelf te zijn. Promoveren misschien.
hoe gaat het met zijn verslavingquote:Op maandag 14 september 2015 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Net zoals mijn vakkeuze hier voor m'n A-Levels.
Daardoor heb ik de slechte eigenschap om redelijk te pushen bij mn broertje dat ie vwo ging halen na z'n havo.
Ook niet blij dat je klaar bent? :$quote:Op maandag 14 september 2015 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ook niet blij ofzo als ik m'n master heb denk ik. Is gewoon iets wat gedaan moet worden, niet echt een prestatie ofzo.
Mijn broer pushte mij om mbo te doenquote:Op maandag 14 september 2015 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Net zoals mijn vakkeuze hier voor m'n A-Levels.
Daardoor heb ik de slechte eigenschap om redelijk te pushen bij mn broertje dat ie vwo ging halen na z'n havo.
Ja daar zou ik wel blij om zijn denk ikquote:Op maandag 14 september 2015 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook niet blij dat je klaar bent? :$
Ach, we komen er wel.quote:Op maandag 14 september 2015 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt als een typische (huehue) havist dan
wel een lekker wijf toch, jantjequote:Op maandag 14 september 2015 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je er zelf maar om komt lachen jongen.
Ik zou het hier wel een beetje jammer vinden om klaar te zijn denk ik.quote:Op maandag 14 september 2015 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja daar zou ik wel blij om zijn denk ik
bijna nooit iemand nog gezienquote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat ook de laatste dag was dat ik de helft heb gezien
Dan is dat toch prima.quote:Op maandag 14 september 2015 22:51 schreef Fera het volgende:
Ben eigenlijk redelijk trots op mijn havo. Meer zat er gewoon niet in.
Even kort gezegt. Op je 16e haal je je GSCEs normaal in een hoop vakken. Dat zou het best te vergelijken zijn met vmbo-t/havo plusminus ongeveer.quote:Op maandag 14 september 2015 22:51 schreef Fera het volgende:
Inso, hoe werkt dat eigenlijk in Engeland? Met die A-levels en zo?
Bij mij ook niet hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 22:51 schreef Fera het volgende:
Ben eigenlijk redelijk trots op mijn havo. Meer zat er gewoon niet in.
Promoveren zou ik echt geen zin in hebbenquote:Op maandag 14 september 2015 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het hier wel een beetje jammer vinden om klaar te zijn denk ik.
Maar misschien ben ik over anderhalf jaar wel heel blij.
Rechten lijkt me ook een walgelijk saai vakgebied om in te promoverenquote:Op maandag 14 september 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Promoveren zou ik echt geen zin in hebben
zou liever gaan werken denk ik
heh gebruikt je broertje ook?quote:Op maandag 14 september 2015 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij studeert nu dat kan 2 kanten op gaan.
Zeker. Maar op FOK! ben je dan alsnog waardeloos volgens mij. Vandaar.quote:
Ah. Dus uiteindelijk heeft iedereen VWO gedaan? Behalve dan mensen die hun A-levels niet halen, die blijven dan op vmbo-t/havo niveau hangen?quote:Op maandag 14 september 2015 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even kort gezegt. Op je 16e haal je je GSCEs normaal in een hoop vakken. Dat zou het best te vergelijken zijn met vmbo-t/havo plusminus ongeveer.
Daarna kies je nog 2 jaar 3 tot 5 vakken om A-Levels te halen, en dat staat dan gelijk aan vwo.
dat is wel beterquote:Op maandag 14 september 2015 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even kort gezegt. Op je 16e haal je je GSCEs normaal in een hoop vakken. Dat zou het best te vergelijken zijn met vmbo-t/havo plusminus ongeveer.
Daarna kies je nog 2 jaar 3 tot 5 vakken om A-Levels te halen, en dat staat dan gelijk aan vwo.
Na je GSCEs is je leerplicht afgelopen en kun je ook een beroepsopleiding gaan doen (dat doen de meesten)quote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Fera het volgende:
Ah. Dus uiteindelijk heeft iedereen VWO gedaan? Behalve dan mensen die hun A-levels niet halen, die blijven dan op vmbo-t/havo niveau hangen?
Ja het interesseert mij ook niet bijster veel allemaalquote:Op maandag 14 september 2015 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rechten lijkt me ook een walgelijk saai vakgebied om in te promoveren
Trots omdat ik wel echt hard gewerkt heb voor de cijfers die ik erop heb staan. Het is geen havo met de hakken over de sloot, zeg maar.quote:Op maandag 14 september 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet hoor.
Maar trots erop zijn ben ik niet echt. Is maar een papiertje omdat het moet. Verder heb ik er weinig mee
Welnee. Hier zitten meer afgekeurde MBO'ers dan waar dan ook op de interwebz joh.quote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker. Maar op FOK! ben je dan alsnog waardeloos volgens mij. Vandaar.
Waarom heb je rechten gekozen dan eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja het interesseert mij ook niet bijster veel allemaal
beter gewoon werken bij de roverheid
spannendquote:Op maandag 14 september 2015 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij studeert nu dat kan 2 kanten op gaan.
Af en toe. Maar hij claimed van niet meer. Vooral pep wel eens.quote:
semi-overheidquote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ook in deze moet je me maar geloven
quote:Op maandag 14 september 2015 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Af en toe. Maar hij claimed van niet meer. Vooral pep wel eens.
Ik zei hem subtiel dat ie dat niet meer moest doen.
Nee hoor. Maar ik ben gewoon te negatief voor mezelf dat ik niet blij kan zijn over WO-prestaties.quote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Fera het volgende:
Zeker. Maar op FOK! ben je dan alsnog waardeloos volgens mij. Vandaar.
Je moet voor de overheid werken, niet er bij.quote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat dat me het meeste interesseerdequote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb je rechten gekozen dan eigenlijk?
Gokte het al wel.quote:Op maandag 14 september 2015 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wou net zeggen
Daar zul je niet echt vrolijk van zijn geworden
Zelfde als MBO dus? Zit er nog iets tussen die beroepsopleiding en university? Of heb je beroepsopleidingen met verschillende moeilijkheidsgraden oid?quote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na je GSCEs is je leerplicht afgelopen en kun je ook een beroepsopleiding gaan doen (dat doen de meesten)
Ooh dat harde werken heb ik totaal niet gedaan, was ook best een verrassing dat ik het haaldequote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Trots omdat ik wel echt hard gewerkt heb voor de cijfers die ik erop heb staan. Het is geen havo met de hakken over de sloot, zeg maar.Dus daar ben ik wel trots op.
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welnee. Hier zitten meer afgekeurde MBO'ers dan waar dan ook op de interwebz joh.
Ja.quote:Op maandag 14 september 2015 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfde als MBO dus? Zit er nog iets tussen die beroepsopleiding en university? Of heb je beroepsopleidingen met verschillende moeilijkheidsgraden oid?
Doelde ook niet op jou Paxje.quote:Op maandag 14 september 2015 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik ben gewoon te negatief voor mezelf dat ik niet blij kan zijn over WO-prestaties.
Wat vind je Walter junior?quote:
Je mist de capaciteit om hard te werken? Je bedoelt discipline?quote:Op maandag 14 september 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat harde werken heb ik totaal niet gedaan, was ook best een verrassing dat ik het haalde![]()
Maar aangezien ik de capaciteit mis om echt hard te werken voor school zat er ook niet meer in.
Oh ja achjaquote:Op maandag 14 september 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Doelde ook niet op jou Paxje.Hoewel je niet te streng moet zijn voor jezelf.
Maar vaak wordt er veel geroepen over dat alles beneden WO waardeloos is in Nederland, blablabla.
wij zouden broers kunnen zijnquote:Op maandag 14 september 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat harde werken heb ik totaal niet gedaan, was ook best een verrassing dat ik het haalde![]()
Maar aangezien ik de capaciteit mis om echt hard te werken voor school zat er ook niet meer in.
Maar je kan verpleegkundige dan alleen volgen met A-levels of ... ?quote:Op maandag 14 september 2015 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
En nee.
Je hebt hier university.
En daar zitten ook studies in die in Nederland hbo zouden zijn. Zoals verpleegkundige bijvoorbeeld.
snap dat nietquote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja achja
Op FOK! heeft ook iedereen 30cm, iedereen lult maar wat
Yes. Waarschijnlijk met A-levels in een paar bepaalde vakken.quote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je kan verpleegkundige dan alleen volgen met A-levels of ... ?
Op wat voor soort onderwerpen kun je PhD doen in rechten eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Promoveren zou ik echt geen zin in hebben
zou liever gaan werken denk ik
wat is jouw piemelmaat danquote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
snap dat niet
ik verdraai ook een hoop dingen maar niet over mijn piemelmaat
In het begin wel, maar op sommige momenten vond ik haar juist best wel sterk. Niet makkelijk samenleven met een figuur als Walt.quote:
Ik zou het oprecht niet eens wetenquote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op wat voor soort onderwerpen kun je PhD doen in rechten eigenlijk?
Nee gewoon dat ik school nooit zo heel belangrijk vond en het meer zag als verplicht tussendoortje dan dat ik er echt wat wou leren.quote:Op maandag 14 september 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mist de capaciteit om hard te werken? Je bedoelt discipline?
30 cm, laat de vrouw altijd meerdere keren per dag kirrend klaarkomen, houdt van beffen, kan uren neuken, verdiend 3 keer modaal etc. etc.quote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja achja
Rechtsfilosofie.quote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op wat voor soort onderwerpen kun je PhD doen in rechten eigenlijk?
True. Dat neem ik dan niet zo serieus natuurlijk.quote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja achja
Verleden jaar 11 toch? Gefeliciteerdquote:
ik ben nu bij seizoen 2quote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
In het begin wel, maar op sommige momenten vond ik haar juist best wel sterk. Niet makkelijk samenleven met een figuur als Walt.
Ja preciesquote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
30 cm, laat de vrouw altijd meerdere keren per dag kirrend klaarkomen, houdt van beffen, kan uren neuken, verdiend 3 keer modaal etc. etc.
gvdquote:Op maandag 14 september 2015 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is helemaal een debiel
deed mij een beetje aan jr denken
Beetje hetzelfde als met profielen hier, alleen dan nog specifieker. Wel lastig ... Had dat echt nog niet geweten op mijn zestiende.quote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Yes. Waarschijnlijk met A-levels in een paar bepaalde vakken.
Dus in feite moet je op je 16e al redelijk je vakgebied kennen.
12 altijd jaquote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verleden jaar 11 toch? Gefeliciteerd
wie is wilsonquote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
is dat voor of na Wilson?
Ik vertel louter waarheden op FOK!quote:Op maandag 14 september 2015 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja precies
Gelukkig weet je na een tijdje wel van welke users je wel op aan kan
Ik had 2 beta vakken gekozen ipv English Literature en Historyquote:Op maandag 14 september 2015 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met profielen hier, alleen dan nog specifieker. Wel lastig ... Had dat echt nog niet geweten op mijn zestiende.
ik zit nog gewoon op 11,5quote:Op maandag 14 september 2015 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
12 altijd ja
heb er wat centimeters bij
Netjes hoor. Hoe kreeg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 14 september 2015 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
12 altijd ja
heb er wat centimeters bij
Dat is gewoon laks. Je kan dus wel hard werken, je wil het alleen niet.quote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee gewoon dat ik school nooit zo heel belangrijk vond en het meer zag als verplicht tussendoortje dan dat ik er echt wat wou leren.
Jr is wot you see is wot you getquote:Op maandag 14 september 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vertel louter waarheden op FOK!
jij hebt tenminste wel veel chicks geneuktquote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik zit nog gewoon op 11,5
Heb de hoop op meer opgegeven Tjacka
Beetje yats, maar dan met inkomen?quote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
30 cm, laat de vrouw altijd meerdere keren per dag kirrend klaarkomen, houdt van beffen, kan uren neuken, verdiend 3 keer modaal etc. etc.
kut is dat héquote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik zit nog gewoon op 11,5
Heb de hoop op meer opgegeven Tjacka
Niet voor school neequote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is gewoon laks. Je kan dus wel hard werken, je wil het alleen niet.
ja weet nietquote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Netjes hoor. Hoe kreeg je dat voor elkaar?
valt mee/tegen hoorquote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij hebt tenminste wel veel chicks geneukt
quote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit Cast Away gezien?
[ afbeelding ]
'schijnt het'quote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
FOK!sters hebben allemaal open relatie en houden van sperma slikken schijnt het.
Ah. Dan verandert je perspectief wellicht nog. Maar ligt er natuurlijk ook aan hoeverre je kan inleven in de personages. Kon me juist wel erg vinden in Skyler in de laatste afleveringen.quote:
Dat krijg ik echt nog niet hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja weet niet
ben beetje laat in puberteit denk ik
krijg ook nu pas borsthaar enzo
Skyler moest natuurlijk gewoon al dood in S01E01quote:Op maandag 14 september 2015 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah. Dan verandert je perspectief wellicht nog. Maar ligt er natuurlijk ook aan hoeverre je kan inleven in de personages. Kon me juist wel erg vinden in Skyler in de laatste afleveringen.
Ik had waarschijnlijk ook die twee laatste gekozen denk ik. Misschien iets van Psychology erbij.quote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had 2 beta vakken gekozen ipv English Literature en History
zijn er ook maar een paar hoorquote:Op maandag 14 september 2015 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg ik echt nog niet hoor.
Krijg alleen vlassnorretje laatste tijd
Hehehe.quote:
Dat is ook wel opvallend, ja.quote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
FOK!sters hebben allemaal open relatie en houden van sperma slikken schijnt het.
Ach, niks mis mee. Hij schijnt na je 35ste weer te krimpen. Geniet er even van.quote:Op maandag 14 september 2015 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja weet niet
En welke opdrachten zijn dat? Wat doe je nu bijvoorbeeld?quote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet voor school nee
Als het om echte opdrachten gaat wil ik best hard werken. Maar voor schoolopdrachten heb ik me nooit kunnen opladen.
ik haat haar. En Walt jr.quote:Op maandag 14 september 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Skyler moest natuurlijk gewoon al dood in S01E01
Met haar kuthoofd
!quote:Op maandag 14 september 2015 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je er zelf maar om komt lachen jongen.
Snap niet hoe je daar van kunt houden. Het is geen chocola of zo.quote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
Stel je niet aanquote:Op maandag 14 september 2015 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zijn er ook maar een paar hoor
ik had mijn vrienden beloofd om mijn schaamhaar niet te scheren tot dat ik weer seks heb
het groeit nu al mijn onderbroek uit
Wat waren je conclusies?quote:Op maandag 14 september 2015 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook wel opvallend, ja.
Ik keek nog in KPD naar de verschillen tussen foto's van de mannen en de vrouwen. Was wel grappig.
Oké man.quote:Op maandag 14 september 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Skyler moest natuurlijk gewoon al dood in S01E01
Met haar kuthoofd
Moet me dit jaar al inschrijven voor een studie zelfs, gelukkig weet ik al jaren wat ik wil doen.quote:Op maandag 14 september 2015 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met profielen hier, alleen dan nog specifieker. Wel lastig ... Had dat echt nog niet geweten op mijn zestiende.
Had ik al eens verteld dat mijne relatief lekker isquote:Op maandag 14 september 2015 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap niet hoe je daar van kunt houden. Het is geen chocola of zo.
Op stage maak ik wel echt opdrachten voor klanten en die ook echt gebruikt wordenquote:Op maandag 14 september 2015 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
En welke opdrachten zijn dat? Wat doe je nu bijvoorbeeld?
hoe oud ben jequote:Op maandag 14 september 2015 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja weet niet
Toch heb je er altijd een paar in die SEX-topics die even willen vermelden dat ze niets liever doen dan dat.quote:Op maandag 14 september 2015 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo 'al'? Je bent toch 17 of zo?quote:Op maandag 14 september 2015 23:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
Moet me dit jaar al inschrijven voor een studie zelfs, gelukkig weet ik al jaren wat ik wil doen.
Dat de mannen een gemiddeld een veel beter lichaam hebben dan de vrouwen.quote:
Voor sommige is het gewoon een turn-on.quote:Op maandag 14 september 2015 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zei het ook al tegen Paxcon (geloof ik). Als ik voor een bierfestival niet naar Grunna kom ga ik helemaal niet voor een basic chicaquote:Op maandag 14 september 2015 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal heel eerlijk zien: eigenlijk shipte ik jou en Opso
Relatief op het gebied van sperma is nog steeds niet lekker. Vergeleken met voedsel wat ik 1000 keer liever in mijn mond stop.quote:Op maandag 14 september 2015 23:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Had ik al eens verteld dat mijne relatief lekker is
Net alsof er users zitten te wachten op de naaktfoto's van de gemiddelde fok man.quote:Op maandag 14 september 2015 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat de mannen een gemiddeld een veel beter lichaam hebben dan de vrouwen.
Dat is wel tof ja.quote:Op maandag 14 september 2015 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op stage maak ik wel echt opdrachten voor klanten en die ook echt gebruikt wordenDat gaat tenminste ergens over.
quote:
Hopelijk kom je volgend jaar welquote:Op maandag 14 september 2015 23:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik zei het ook al tegen Paxcon (geloof ik). Als ik voor een bierfestival niet naar Grunna kom ga ik helemaal niet voor een basic chica
Tarzan en Jane zijn er al ingetrokken.quote:Op maandag 14 september 2015 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe groeit het bij jou?
Ik heb er niet veel van gezien, maar de mannen lijken wel altijd strakke gespierde bois te zijn inderdaad. De vrouwen gewoon gemiddeld.quote:Op maandag 14 september 2015 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat de mannen een gemiddeld een veel beter lichaam hebben dan de vrouwen.
#bilfiequote:Op maandag 14 september 2015 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof er users zitten te wachten op de naaktfoto's van de gemiddelde fok man.
Uitzonderingen daargelaten![]()
Opso basic noemenquote:Op maandag 14 september 2015 23:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik zei het ook al tegen Paxcon (geloof ik). Als ik voor een bierfestival niet naar Grunna kom ga ik helemaal niet voor een basic chica
Beetje jammer altijd. Ik bedoel, ik doe het ook wel. Maar om nou te zeggen dat ik het heerlijk vind is ook zoiets. Het smaakt gewoon niet lekker. Lijkt me ook niet de reden waarom je dat zou doen.quote:Op maandag 14 september 2015 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch heb je er altijd een paar in die SEX-topics die even willen vermelden dat ze niets liever doen dan dat.
quote:Op maandag 14 september 2015 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof er users zitten te wachten op de naaktfoto's van de gemiddelde fok man.
Uitzonderingen daargelaten![]()
van wat ik van haar gezien heb welquote:
Zou best kunnen. Denk eerder dat het voor de mannen een turn-on is, maar toch.quote:Op maandag 14 september 2015 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor sommige is het gewoon een turn-on.
mooiquote:Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neehoor heb zojuist voodoo uitgeoefend op iemand, jij was dat eeecht niet.
Goede PUA techniek wel van je.quote:Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
van wat ik van haar gezien heb wel
Jij was het dus wel.quote:Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mooi
anders moest ik mijn opdrachtgever verklappen
Rot gewoon opquote:Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Tja, het kan gebeuren per abuis.quote:Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje jammer altijd. Ik bedoel, ik doe het ook wel. Maar om nou te zeggen dat ik het heerlijk vind is ook zoiets. Het smaakt gewoon niet lekker. Lijkt me ook niet de reden waarom je dat zou doen.
Ja, oké. Maar voor Nederlandse begrippen dan weer niet. Ik was 16 toen ik mijn eerste hbo binnen rolde. Achteraf gezien was ik wel te jong om daar al te beginnen. Had misschien beter een tussenjaar kunnen doen.quote:Op maandag 14 september 2015 23:06 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nu nog 16, bijna 17 wel. Vind het alsnog vroeg
PUAquote:Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede PUA techniek wel van je.
Je hebt best hoge eisen of nietquote:Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Johannes maakt die lesbians instant hetero in de ritsquote:Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opso maakt homo's straight als ze weer eens de Rits in stapt.
En dan heb ik ze nog niet eens mijn nasi laten proevenquote:Op maandag 14 september 2015 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Johannes maakt die lesbians instant hetero in de rits
Wat is dat PUA?quote:Op maandag 14 september 2015 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PUAPope of dope die 2 lesbische vrouwen in 1 avond omtoverde tot hetero`s die een trio met hem wilde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |