Ach, we komen er wel.quote:Op maandag 14 september 2015 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt als een typische (huehue) havist dan
wel een lekker wijf toch, jantjequote:Op maandag 14 september 2015 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je er zelf maar om komt lachen jongen.
Ik zou het hier wel een beetje jammer vinden om klaar te zijn denk ik.quote:Op maandag 14 september 2015 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja daar zou ik wel blij om zijn denk ik
bijna nooit iemand nog gezienquote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat ook de laatste dag was dat ik de helft heb gezien
Dan is dat toch prima.quote:Op maandag 14 september 2015 22:51 schreef Fera het volgende:
Ben eigenlijk redelijk trots op mijn havo. Meer zat er gewoon niet in.
Even kort gezegt. Op je 16e haal je je GSCEs normaal in een hoop vakken. Dat zou het best te vergelijken zijn met vmbo-t/havo plusminus ongeveer.quote:Op maandag 14 september 2015 22:51 schreef Fera het volgende:
Inso, hoe werkt dat eigenlijk in Engeland? Met die A-levels en zo?
Bij mij ook niet hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 22:51 schreef Fera het volgende:
Ben eigenlijk redelijk trots op mijn havo. Meer zat er gewoon niet in.
Promoveren zou ik echt geen zin in hebbenquote:Op maandag 14 september 2015 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het hier wel een beetje jammer vinden om klaar te zijn denk ik.
Maar misschien ben ik over anderhalf jaar wel heel blij.
Rechten lijkt me ook een walgelijk saai vakgebied om in te promoverenquote:Op maandag 14 september 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Promoveren zou ik echt geen zin in hebben
zou liever gaan werken denk ik
heh gebruikt je broertje ook?quote:Op maandag 14 september 2015 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij studeert nu dat kan 2 kanten op gaan.
Zeker. Maar op FOK! ben je dan alsnog waardeloos volgens mij. Vandaar.quote:
Ah. Dus uiteindelijk heeft iedereen VWO gedaan? Behalve dan mensen die hun A-levels niet halen, die blijven dan op vmbo-t/havo niveau hangen?quote:Op maandag 14 september 2015 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even kort gezegt. Op je 16e haal je je GSCEs normaal in een hoop vakken. Dat zou het best te vergelijken zijn met vmbo-t/havo plusminus ongeveer.
Daarna kies je nog 2 jaar 3 tot 5 vakken om A-Levels te halen, en dat staat dan gelijk aan vwo.
dat is wel beterquote:Op maandag 14 september 2015 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even kort gezegt. Op je 16e haal je je GSCEs normaal in een hoop vakken. Dat zou het best te vergelijken zijn met vmbo-t/havo plusminus ongeveer.
Daarna kies je nog 2 jaar 3 tot 5 vakken om A-Levels te halen, en dat staat dan gelijk aan vwo.
Na je GSCEs is je leerplicht afgelopen en kun je ook een beroepsopleiding gaan doen (dat doen de meesten)quote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Fera het volgende:
Ah. Dus uiteindelijk heeft iedereen VWO gedaan? Behalve dan mensen die hun A-levels niet halen, die blijven dan op vmbo-t/havo niveau hangen?
Ja het interesseert mij ook niet bijster veel allemaalquote:Op maandag 14 september 2015 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rechten lijkt me ook een walgelijk saai vakgebied om in te promoveren
Trots omdat ik wel echt hard gewerkt heb voor de cijfers die ik erop heb staan. Het is geen havo met de hakken over de sloot, zeg maar.quote:Op maandag 14 september 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet hoor.
Maar trots erop zijn ben ik niet echt. Is maar een papiertje omdat het moet. Verder heb ik er weinig mee
Welnee. Hier zitten meer afgekeurde MBO'ers dan waar dan ook op de interwebz joh.quote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker. Maar op FOK! ben je dan alsnog waardeloos volgens mij. Vandaar.
Waarom heb je rechten gekozen dan eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja het interesseert mij ook niet bijster veel allemaal
beter gewoon werken bij de roverheid
spannendquote:Op maandag 14 september 2015 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij studeert nu dat kan 2 kanten op gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |