Klopt, vind het genant worden als je dan wat veren in je reet krijgtquote:Op maandag 14 september 2015 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh die van de middelbare was ik wel
Maar ik vind mezelf ook niet zo boeiend dat ik graag op zo'n podium ga en moet aanhoren hoe geweldig de prestatie is
Lekker boeiendquote:Op maandag 14 september 2015 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet asociaal maar als je hele klas gaat, tsja dan staat het wel een beetje apart.
Ja oke. Middelbare ben je wel geweest?quote:Op maandag 14 september 2015 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb geen klas, iedereen studeert op een ander moment in het jaar af ook.
Dat slaat echt nergens op.quote:Op maandag 14 september 2015 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze hadden hier zelfs een propedeuse-uitreiking
sorry hoor maar dat gaat me echt te ver
Hebben ze bij m`n broertje ook hoor. Ik ben er voor uitgenodigdquote:Op maandag 14 september 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op.
Wat kun je nu weer met een WO-propedeuse.
Ja ik weet het ook niet hoorquote:Op maandag 14 september 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op.
Wat kun je nu weer met een WO-propedeuse.
Na hevige ruzie toch maar gegaan. Moest ook nog drie keer op podium komen. Ben niet vaak zo onnoemelijk chagrijnig geweest.quote:Op maandag 14 september 2015 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke. Middelbare ben je wel geweest?
met kip kun je zoveel lekkers makenquote:Op maandag 14 september 2015 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
frikandellen![]()
Kipfiletdat is dan ook enige wat ik lust denk ik
quote:Op maandag 14 september 2015 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na hevige ruzie toch maar gegaan. Moest ook nog drie keer op podium komen. Ben niet vaak zo onnoemelijk chagrijnig geweest.
Bij hbo heeft het nog een soort van nut om een propedeuse te verstrekken, omdat je dat nodig kan hebben als toegangsbewijs voor andere opleidingen. Maar bij een WO-opleiding zie ik gewoon echt niet waar het goed voor is.quote:Op maandag 14 september 2015 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze bij m`n broertje ook hoor. Ik ben er voor uitgenodigd
Naar voren komen, een speech van je mentor en dan weer naar huis.quote:Op maandag 14 september 2015 22:42 schreef Kauai het volgende:
Ik zou mn diplomauitreiking niet willen missen hoor.
Jais voor hem ook WO. Is toch gewoon iets wat je binnen haalt. Gaat er toch niet zo zeer om hoeveel nut het nou werkelijk heeftquote:Op maandag 14 september 2015 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij hbo heeft het nog een soort van nut om een propedeuse te verstrekken, omdat je dat nodig kan hebben als toegangsbewijs voor andere opleidingen. Maar bij een WO-opleiding zie ik gewoon echt niet waar het goed voor is.
Zo snel mogelijk weer naar huis ja, herkenbaar.quote:Op maandag 14 september 2015 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel vreselijk ja. Mijn moeder was ook helemaal mad dat ik daar zo snel mogelijk weg wilde. Is niks voor mij die onzin
Daarna zeldzaam dronken geworden met klas.quote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar voren komen, een speech van je mentor en dan weer naar huis.
Is toch niet zo boeiend
Een WO-P is gewoon hetzelfde als het 2e jaar halen toch?quote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jais voor hem ook WO. Is toch gewoon iets wat je binnen haalt. Gaat er toch niet zo zeer om hoeveel nut het nou werkelijk heeft
Ja precies, geforceerde gezelligheid. Dan leraren die opeens bij je gaan slijmen. Doe lekker normaal.quote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weer naar huis ja, herkenbaar.
Zat er niet meer op te wachten om ook nog gezellig te moeten doen met drankjes. In de aula van de school.
Toch wel leuk momentquote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar voren komen, een speech van je mentor en dan weer naar huis.
Is toch niet zo boeiend
Duurt toch gewoon 3 jaar?quote:Op maandag 14 september 2015 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een WO-P is gewoon hetzelfde als het 2e jaar halen toch?
Hier kreeg je niet eens bericht van een 'propedeuse'. Het bestaat bij mijn faculteit niet eens. Het is gewoon iets dat ze op sommige plaatsen verzinnen om een extra papiertje en uitreiking te kunnen geven.quote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jais voor hem ook WO. Is toch gewoon iets wat je binnen haalt. Gaat er toch niet zo zeer om hoeveel nut het nou werkelijk heeft
Ik had niks met die mensen van mijn middelbare school.quote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarna zeldzaam dronken geworden met klas.
HBO-P is dat. Volgens mij duurt WO-P niet een jaar hoor.quote:
Ik moet zeggen dat dat ook de laatste dag was dat ik de helft heb gezienquote:Op maandag 14 september 2015 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had niks met die mensen van mijn middelbare school.
Jawelh oor.quote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HBO-P is dat. Volgens mij duurt WO-P niet een jaar hoor.
Ik ben ook gewoon te negatief. Ik denk dan echt van: ik heb m'n propedeuse gehaald, maar wat stelt het voor. Je hebt een aantal voldoendes gehaald in een jaar.quote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is een bachelor. Een propedeuse is het eerste jaar, dus de eerste 60 ECTS.
Ik heb de meeste nog wel gezien bij het inleveren van de boeken.quote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat ook de laatste dag was dat ik de helft heb gezien
Ik ging omdat er gratis bier was en we daarna gingen stappen.quote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben alleen naar mn diplomauitreiking geweest omdat ik het leuk voor mn vriendin vond dat ze dr diploma had gehaald.
Herken ik wel. Vraag me af wat ik zou moeten doen om trots op mezelf te zijn. Promoveren misschien.quote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon te negatief. Ik denk dan echt van: ik heb m'n propedeuse gehaald, maar wat stelt het voor. Je hebt een aantal voldoendes gehaald in een jaar.
Maar er zijn vast veel mensen die dat dolgraag zouden willen maar niet kunnenMaar ben altijd wel streng voor mezelf.
Heb ik ook wel jaquote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon te negatief. Ik denk dan echt van: ik heb m'n propedeuse gehaald, maar wat stelt het voor. Je hebt een aantal voldoendes gehaald in een jaar.
Maar er zijn vast veel mensen die dat dolgraag zouden willen maar niet kunnenMaar ben altijd wel streng voor mezelf.
Ik ook.quote:Op maandag 14 september 2015 22:46 schreef Typisch het volgende:
Ik ging omdat er gratis bier was en we daarna gingen stappen.
Heb jij havo of vwo gedaan eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2015 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging omdat er gratis bier was en we daarna gingen stappen.
Ik weet nog dat ik letterlijk zei: ''ik heb niet echt het idee dat ik wat bereikt heb nu.'', dat vind ik trouwens nog steeds.
Jup is ook jaar 1 alles halenquote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HBO-P is dat. Volgens mij duurt WO-P niet een jaar hoor.
Havo. En dat neem ik mijzelf wel kwalijk.quote:Op maandag 14 september 2015 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij havo of vwo gedaan eigenlijk?
Klinkt als een typische (huehue) havist danquote:Op maandag 14 september 2015 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Havo. En dat neem ik mijzelf wel kwalijk.
Dat had ik ook. Net zoals mijn vakkeuze hier voor m'n A-Levels.quote:Op maandag 14 september 2015 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Havo. En dat neem ik mijzelf wel kwalijk.
Als je er zelf maar om komt lachen jongen.quote:Op maandag 14 september 2015 22:49 schreef Tjacka het volgende:
GC / Tjacka feliciteert opso en typisch
feel the love
Ik ben ook niet blij ofzo als ik m'n master heb denk ik. Is gewoon iets wat gedaan moet worden, niet echt een prestatie ofzo.quote:Op maandag 14 september 2015 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herken ik wel. Vraag me af wat ik zou moeten doen om trots op mezelf te zijn. Promoveren misschien.
hoe gaat het met zijn verslavingquote:Op maandag 14 september 2015 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Net zoals mijn vakkeuze hier voor m'n A-Levels.
Daardoor heb ik de slechte eigenschap om redelijk te pushen bij mn broertje dat ie vwo ging halen na z'n havo.
Ook niet blij dat je klaar bent? :$quote:Op maandag 14 september 2015 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ook niet blij ofzo als ik m'n master heb denk ik. Is gewoon iets wat gedaan moet worden, niet echt een prestatie ofzo.
Mijn broer pushte mij om mbo te doenquote:Op maandag 14 september 2015 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Net zoals mijn vakkeuze hier voor m'n A-Levels.
Daardoor heb ik de slechte eigenschap om redelijk te pushen bij mn broertje dat ie vwo ging halen na z'n havo.
Ja daar zou ik wel blij om zijn denk ikquote:Op maandag 14 september 2015 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook niet blij dat je klaar bent? :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |