Jawelh oor.quote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HBO-P is dat. Volgens mij duurt WO-P niet een jaar hoor.
Ik ben ook gewoon te negatief. Ik denk dan echt van: ik heb m'n propedeuse gehaald, maar wat stelt het voor. Je hebt een aantal voldoendes gehaald in een jaar.quote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jais voor hem ook WO. Is toch gewoon iets wat je binnen haalt. Gaat er toch niet zo zeer om hoeveel nut het nou werkelijk heeft
Ohquote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is een bachelor. Een propedeuse is het eerste jaar, dus de eerste 60 ECTS.
Ik heb de meeste nog wel gezien bij het inleveren van de boeken.quote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat ook de laatste dag was dat ik de helft heb gezien
Ik ging omdat er gratis bier was en we daarna gingen stappen.quote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben alleen naar mn diplomauitreiking geweest omdat ik het leuk voor mn vriendin vond dat ze dr diploma had gehaald.
Herken ik wel. Vraag me af wat ik zou moeten doen om trots op mezelf te zijn. Promoveren misschien.quote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon te negatief. Ik denk dan echt van: ik heb m'n propedeuse gehaald, maar wat stelt het voor. Je hebt een aantal voldoendes gehaald in een jaar.
Maar er zijn vast veel mensen die dat dolgraag zouden willen maar niet kunnenMaar ben altijd wel streng voor mezelf.
Heb ik ook wel jaquote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon te negatief. Ik denk dan echt van: ik heb m'n propedeuse gehaald, maar wat stelt het voor. Je hebt een aantal voldoendes gehaald in een jaar.
Maar er zijn vast veel mensen die dat dolgraag zouden willen maar niet kunnenMaar ben altijd wel streng voor mezelf.
Ik ook.quote:Op maandag 14 september 2015 22:46 schreef Typisch het volgende:
Ik ging omdat er gratis bier was en we daarna gingen stappen.
Heb jij havo of vwo gedaan eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2015 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging omdat er gratis bier was en we daarna gingen stappen.
Ik weet nog dat ik letterlijk zei: ''ik heb niet echt het idee dat ik wat bereikt heb nu.'', dat vind ik trouwens nog steeds.
Jup is ook jaar 1 alles halenquote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HBO-P is dat. Volgens mij duurt WO-P niet een jaar hoor.
Havo. En dat neem ik mijzelf wel kwalijk.quote:Op maandag 14 september 2015 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij havo of vwo gedaan eigenlijk?
Klinkt als een typische (huehue) havist danquote:Op maandag 14 september 2015 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Havo. En dat neem ik mijzelf wel kwalijk.
Dat had ik ook. Net zoals mijn vakkeuze hier voor m'n A-Levels.quote:Op maandag 14 september 2015 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Havo. En dat neem ik mijzelf wel kwalijk.
Als je er zelf maar om komt lachen jongen.quote:Op maandag 14 september 2015 22:49 schreef Tjacka het volgende:
GC / Tjacka feliciteert opso en typisch
feel the love
Ik ben ook niet blij ofzo als ik m'n master heb denk ik. Is gewoon iets wat gedaan moet worden, niet echt een prestatie ofzo.quote:Op maandag 14 september 2015 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herken ik wel. Vraag me af wat ik zou moeten doen om trots op mezelf te zijn. Promoveren misschien.
hoe gaat het met zijn verslavingquote:Op maandag 14 september 2015 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Net zoals mijn vakkeuze hier voor m'n A-Levels.
Daardoor heb ik de slechte eigenschap om redelijk te pushen bij mn broertje dat ie vwo ging halen na z'n havo.
Ook niet blij dat je klaar bent? :$quote:Op maandag 14 september 2015 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ook niet blij ofzo als ik m'n master heb denk ik. Is gewoon iets wat gedaan moet worden, niet echt een prestatie ofzo.
Mijn broer pushte mij om mbo te doenquote:Op maandag 14 september 2015 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Net zoals mijn vakkeuze hier voor m'n A-Levels.
Daardoor heb ik de slechte eigenschap om redelijk te pushen bij mn broertje dat ie vwo ging halen na z'n havo.
Ja daar zou ik wel blij om zijn denk ikquote:Op maandag 14 september 2015 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook niet blij dat je klaar bent? :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |