wat is jouw piemelmaat danquote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
snap dat niet
ik verdraai ook een hoop dingen maar niet over mijn piemelmaat
In het begin wel, maar op sommige momenten vond ik haar juist best wel sterk. Niet makkelijk samenleven met een figuur als Walt.quote:
Ik zou het oprecht niet eens wetenquote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op wat voor soort onderwerpen kun je PhD doen in rechten eigenlijk?
Nee gewoon dat ik school nooit zo heel belangrijk vond en het meer zag als verplicht tussendoortje dan dat ik er echt wat wou leren.quote:Op maandag 14 september 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mist de capaciteit om hard te werken? Je bedoelt discipline?
30 cm, laat de vrouw altijd meerdere keren per dag kirrend klaarkomen, houdt van beffen, kan uren neuken, verdiend 3 keer modaal etc. etc.quote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja achja
Op FOK! heeft ook iedereen 30cm, iedereen lult maar wat
Rechtsfilosofie.quote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op wat voor soort onderwerpen kun je PhD doen in rechten eigenlijk?
True. Dat neem ik dan niet zo serieus natuurlijk.quote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja achja
Op FOK! heeft ook iedereen 30cm, iedereen lult maar wat
Verleden jaar 11 toch? Gefeliciteerdquote:
ik ben nu bij seizoen 2quote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
In het begin wel, maar op sommige momenten vond ik haar juist best wel sterk. Niet makkelijk samenleven met een figuur als Walt.
Ja preciesquote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
30 cm, laat de vrouw altijd meerdere keren per dag kirrend klaarkomen, houdt van beffen, kan uren neuken, verdiend 3 keer modaal etc. etc.
gvdquote:Op maandag 14 september 2015 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is helemaal een debiel
deed mij een beetje aan jr denken
Beetje hetzelfde als met profielen hier, alleen dan nog specifieker. Wel lastig ... Had dat echt nog niet geweten op mijn zestiende.quote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Yes. Waarschijnlijk met A-levels in een paar bepaalde vakken.
Dus in feite moet je op je 16e al redelijk je vakgebied kennen.
12 altijd jaquote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verleden jaar 11 toch? Gefeliciteerd
wie is wilsonquote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
is dat voor of na Wilson?
Ik vertel louter waarheden op FOK!quote:Op maandag 14 september 2015 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja precies
Gelukkig weet je na een tijdje wel van welke users je wel op aan kan
Ik had 2 beta vakken gekozen ipv English Literature en Historyquote:Op maandag 14 september 2015 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met profielen hier, alleen dan nog specifieker. Wel lastig ... Had dat echt nog niet geweten op mijn zestiende.
ik zit nog gewoon op 11,5quote:Op maandag 14 september 2015 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
12 altijd ja
heb er wat centimeters bij
Netjes hoor. Hoe kreeg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 14 september 2015 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
12 altijd ja
heb er wat centimeters bij
Dat is gewoon laks. Je kan dus wel hard werken, je wil het alleen niet.quote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee gewoon dat ik school nooit zo heel belangrijk vond en het meer zag als verplicht tussendoortje dan dat ik er echt wat wou leren.
Jr is wot you see is wot you getquote:Op maandag 14 september 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vertel louter waarheden op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |