Af en toe. Maar hij claimed van niet meer. Vooral pep wel eens.quote:
semi-overheidquote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja het interesseert mij ook niet bijster veel allemaal
beter gewoon werken bij de roverheid
quote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ook in deze moet je me maar geloven
quote:Op maandag 14 september 2015 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Af en toe. Maar hij claimed van niet meer. Vooral pep wel eens.
Ik zei hem subtiel dat ie dat niet meer moest doen.
Nee hoor. Maar ik ben gewoon te negatief voor mezelf dat ik niet blij kan zijn over WO-prestaties.quote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Fera het volgende:
Zeker. Maar op FOK! ben je dan alsnog waardeloos volgens mij. Vandaar.
Je moet voor de overheid werken, niet er bij.quote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja het interesseert mij ook niet bijster veel allemaal
beter gewoon werken bij de roverheid
Omdat dat me het meeste interesseerdequote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb je rechten gekozen dan eigenlijk?
Gokte het al wel.quote:Op maandag 14 september 2015 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wou net zeggen
Daar zul je niet echt vrolijk van zijn geworden
Zelfde als MBO dus? Zit er nog iets tussen die beroepsopleiding en university? Of heb je beroepsopleidingen met verschillende moeilijkheidsgraden oid?quote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na je GSCEs is je leerplicht afgelopen en kun je ook een beroepsopleiding gaan doen (dat doen de meesten)
Ooh dat harde werken heb ik totaal niet gedaan, was ook best een verrassing dat ik het haaldequote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Trots omdat ik wel echt hard gewerkt heb voor de cijfers die ik erop heb staan. Het is geen havo met de hakken over de sloot, zeg maar.Dus daar ben ik wel trots op.
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welnee. Hier zitten meer afgekeurde MBO'ers dan waar dan ook op de interwebz joh.
Ja.quote:Op maandag 14 september 2015 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfde als MBO dus? Zit er nog iets tussen die beroepsopleiding en university? Of heb je beroepsopleidingen met verschillende moeilijkheidsgraden oid?
Doelde ook niet op jou Paxje.quote:Op maandag 14 september 2015 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik ben gewoon te negatief voor mezelf dat ik niet blij kan zijn over WO-prestaties.
Wat vind je Walter junior?quote:
Je mist de capaciteit om hard te werken? Je bedoelt discipline?quote:Op maandag 14 september 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat harde werken heb ik totaal niet gedaan, was ook best een verrassing dat ik het haalde![]()
Maar aangezien ik de capaciteit mis om echt hard te werken voor school zat er ook niet meer in.
Oh ja achjaquote:Op maandag 14 september 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Doelde ook niet op jou Paxje.Hoewel je niet te streng moet zijn voor jezelf.
Maar vaak wordt er veel geroepen over dat alles beneden WO waardeloos is in Nederland, blablabla.
wij zouden broers kunnen zijnquote:Op maandag 14 september 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat harde werken heb ik totaal niet gedaan, was ook best een verrassing dat ik het haalde![]()
Maar aangezien ik de capaciteit mis om echt hard te werken voor school zat er ook niet meer in.
Maar je kan verpleegkundige dan alleen volgen met A-levels of ... ?quote:Op maandag 14 september 2015 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
En nee.
Je hebt hier university.
En daar zitten ook studies in die in Nederland hbo zouden zijn. Zoals verpleegkundige bijvoorbeeld.
snap dat nietquote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja achja
Op FOK! heeft ook iedereen 30cm, iedereen lult maar wat
Yes. Waarschijnlijk met A-levels in een paar bepaalde vakken.quote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je kan verpleegkundige dan alleen volgen met A-levels of ... ?
Op wat voor soort onderwerpen kun je PhD doen in rechten eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Promoveren zou ik echt geen zin in hebben
zou liever gaan werken denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |