wat is jouw piemelmaat danquote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
snap dat niet
ik verdraai ook een hoop dingen maar niet over mijn piemelmaat
In het begin wel, maar op sommige momenten vond ik haar juist best wel sterk. Niet makkelijk samenleven met een figuur als Walt.quote:
Ik zou het oprecht niet eens wetenquote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op wat voor soort onderwerpen kun je PhD doen in rechten eigenlijk?
Nee gewoon dat ik school nooit zo heel belangrijk vond en het meer zag als verplicht tussendoortje dan dat ik er echt wat wou leren.quote:Op maandag 14 september 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mist de capaciteit om hard te werken? Je bedoelt discipline?
30 cm, laat de vrouw altijd meerdere keren per dag kirrend klaarkomen, houdt van beffen, kan uren neuken, verdiend 3 keer modaal etc. etc.quote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja achja
Op FOK! heeft ook iedereen 30cm, iedereen lult maar wat
Rechtsfilosofie.quote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op wat voor soort onderwerpen kun je PhD doen in rechten eigenlijk?
True. Dat neem ik dan niet zo serieus natuurlijk.quote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja achja
Op FOK! heeft ook iedereen 30cm, iedereen lult maar wat
Verleden jaar 11 toch? Gefeliciteerdquote:
ik ben nu bij seizoen 2quote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
In het begin wel, maar op sommige momenten vond ik haar juist best wel sterk. Niet makkelijk samenleven met een figuur als Walt.
Ja preciesquote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
30 cm, laat de vrouw altijd meerdere keren per dag kirrend klaarkomen, houdt van beffen, kan uren neuken, verdiend 3 keer modaal etc. etc.
gvdquote:Op maandag 14 september 2015 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is helemaal een debiel
deed mij een beetje aan jr denken
Beetje hetzelfde als met profielen hier, alleen dan nog specifieker. Wel lastig ... Had dat echt nog niet geweten op mijn zestiende.quote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Yes. Waarschijnlijk met A-levels in een paar bepaalde vakken.
Dus in feite moet je op je 16e al redelijk je vakgebied kennen.
12 altijd jaquote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verleden jaar 11 toch? Gefeliciteerd
wie is wilsonquote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
is dat voor of na Wilson?
Ik vertel louter waarheden op FOK!quote:Op maandag 14 september 2015 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja precies
Gelukkig weet je na een tijdje wel van welke users je wel op aan kan
Ik had 2 beta vakken gekozen ipv English Literature en Historyquote:Op maandag 14 september 2015 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met profielen hier, alleen dan nog specifieker. Wel lastig ... Had dat echt nog niet geweten op mijn zestiende.
ik zit nog gewoon op 11,5quote:Op maandag 14 september 2015 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
12 altijd ja
heb er wat centimeters bij
Netjes hoor. Hoe kreeg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 14 september 2015 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
12 altijd ja
heb er wat centimeters bij
Dat is gewoon laks. Je kan dus wel hard werken, je wil het alleen niet.quote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee gewoon dat ik school nooit zo heel belangrijk vond en het meer zag als verplicht tussendoortje dan dat ik er echt wat wou leren.
Jr is wot you see is wot you getquote:Op maandag 14 september 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vertel louter waarheden op FOK!
jij hebt tenminste wel veel chicks geneuktquote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik zit nog gewoon op 11,5
Heb de hoop op meer opgegeven Tjacka
Beetje yats, maar dan met inkomen?quote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
30 cm, laat de vrouw altijd meerdere keren per dag kirrend klaarkomen, houdt van beffen, kan uren neuken, verdiend 3 keer modaal etc. etc.
kut is dat héquote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik zit nog gewoon op 11,5
Heb de hoop op meer opgegeven Tjacka
Niet voor school neequote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is gewoon laks. Je kan dus wel hard werken, je wil het alleen niet.
ja weet nietquote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Netjes hoor. Hoe kreeg je dat voor elkaar?
valt mee/tegen hoorquote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij hebt tenminste wel veel chicks geneukt
quote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit Cast Away gezien?
[ afbeelding ]
'schijnt het'quote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
FOK!sters hebben allemaal open relatie en houden van sperma slikken schijnt het.
Ah. Dan verandert je perspectief wellicht nog. Maar ligt er natuurlijk ook aan hoeverre je kan inleven in de personages. Kon me juist wel erg vinden in Skyler in de laatste afleveringen.quote:
Dat krijg ik echt nog niet hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja weet niet
ben beetje laat in puberteit denk ik
krijg ook nu pas borsthaar enzo
Skyler moest natuurlijk gewoon al dood in S01E01quote:Op maandag 14 september 2015 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah. Dan verandert je perspectief wellicht nog. Maar ligt er natuurlijk ook aan hoeverre je kan inleven in de personages. Kon me juist wel erg vinden in Skyler in de laatste afleveringen.
Ik had waarschijnlijk ook die twee laatste gekozen denk ik. Misschien iets van Psychology erbij.quote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had 2 beta vakken gekozen ipv English Literature en History
zijn er ook maar een paar hoorquote:Op maandag 14 september 2015 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg ik echt nog niet hoor.
Krijg alleen vlassnorretje laatste tijd
Hehehe.quote:
Dat is ook wel opvallend, ja.quote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
FOK!sters hebben allemaal open relatie en houden van sperma slikken schijnt het.
Ach, niks mis mee. Hij schijnt na je 35ste weer te krimpen. Geniet er even van.quote:Op maandag 14 september 2015 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja weet niet
En welke opdrachten zijn dat? Wat doe je nu bijvoorbeeld?quote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet voor school nee
Als het om echte opdrachten gaat wil ik best hard werken. Maar voor schoolopdrachten heb ik me nooit kunnen opladen.
ik haat haar. En Walt jr.quote:Op maandag 14 september 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Skyler moest natuurlijk gewoon al dood in S01E01
Met haar kuthoofd
!quote:Op maandag 14 september 2015 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je er zelf maar om komt lachen jongen.
Snap niet hoe je daar van kunt houden. Het is geen chocola of zo.quote:Op maandag 14 september 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
Stel je niet aanquote:Op maandag 14 september 2015 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zijn er ook maar een paar hoor
ik had mijn vrienden beloofd om mijn schaamhaar niet te scheren tot dat ik weer seks heb
het groeit nu al mijn onderbroek uit
Wat waren je conclusies?quote:Op maandag 14 september 2015 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook wel opvallend, ja.
Ik keek nog in KPD naar de verschillen tussen foto's van de mannen en de vrouwen. Was wel grappig.
Oké man.quote:Op maandag 14 september 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Skyler moest natuurlijk gewoon al dood in S01E01
Met haar kuthoofd
Moet me dit jaar al inschrijven voor een studie zelfs, gelukkig weet ik al jaren wat ik wil doen.quote:Op maandag 14 september 2015 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met profielen hier, alleen dan nog specifieker. Wel lastig ... Had dat echt nog niet geweten op mijn zestiende.
Had ik al eens verteld dat mijne relatief lekker isquote:Op maandag 14 september 2015 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap niet hoe je daar van kunt houden. Het is geen chocola of zo.
Op stage maak ik wel echt opdrachten voor klanten en die ook echt gebruikt wordenquote:Op maandag 14 september 2015 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
En welke opdrachten zijn dat? Wat doe je nu bijvoorbeeld?
hoe oud ben jequote:Op maandag 14 september 2015 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja weet niet
Toch heb je er altijd een paar in die SEX-topics die even willen vermelden dat ze niets liever doen dan dat.quote:Op maandag 14 september 2015 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo 'al'? Je bent toch 17 of zo?quote:Op maandag 14 september 2015 23:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
Moet me dit jaar al inschrijven voor een studie zelfs, gelukkig weet ik al jaren wat ik wil doen.
Dat de mannen een gemiddeld een veel beter lichaam hebben dan de vrouwen.quote:
Voor sommige is het gewoon een turn-on.quote:Op maandag 14 september 2015 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zei het ook al tegen Paxcon (geloof ik). Als ik voor een bierfestival niet naar Grunna kom ga ik helemaal niet voor een basic chicaquote:Op maandag 14 september 2015 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal heel eerlijk zien: eigenlijk shipte ik jou en Opso
Relatief op het gebied van sperma is nog steeds niet lekker. Vergeleken met voedsel wat ik 1000 keer liever in mijn mond stop.quote:Op maandag 14 september 2015 23:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Had ik al eens verteld dat mijne relatief lekker is
Net alsof er users zitten te wachten op de naaktfoto's van de gemiddelde fok man.quote:Op maandag 14 september 2015 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat de mannen een gemiddeld een veel beter lichaam hebben dan de vrouwen.
Dat is wel tof ja.quote:Op maandag 14 september 2015 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op stage maak ik wel echt opdrachten voor klanten en die ook echt gebruikt wordenDat gaat tenminste ergens over.
quote:
Hopelijk kom je volgend jaar welquote:Op maandag 14 september 2015 23:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik zei het ook al tegen Paxcon (geloof ik). Als ik voor een bierfestival niet naar Grunna kom ga ik helemaal niet voor een basic chica
Tarzan en Jane zijn er al ingetrokken.quote:Op maandag 14 september 2015 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe groeit het bij jou?
Ik heb er niet veel van gezien, maar de mannen lijken wel altijd strakke gespierde bois te zijn inderdaad. De vrouwen gewoon gemiddeld.quote:Op maandag 14 september 2015 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat de mannen een gemiddeld een veel beter lichaam hebben dan de vrouwen.
#bilfiequote:Op maandag 14 september 2015 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof er users zitten te wachten op de naaktfoto's van de gemiddelde fok man.
Uitzonderingen daargelaten![]()
Opso basic noemenquote:Op maandag 14 september 2015 23:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik zei het ook al tegen Paxcon (geloof ik). Als ik voor een bierfestival niet naar Grunna kom ga ik helemaal niet voor een basic chica
Beetje jammer altijd. Ik bedoel, ik doe het ook wel. Maar om nou te zeggen dat ik het heerlijk vind is ook zoiets. Het smaakt gewoon niet lekker. Lijkt me ook niet de reden waarom je dat zou doen.quote:Op maandag 14 september 2015 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch heb je er altijd een paar in die SEX-topics die even willen vermelden dat ze niets liever doen dan dat.
quote:Op maandag 14 september 2015 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof er users zitten te wachten op de naaktfoto's van de gemiddelde fok man.
Uitzonderingen daargelaten![]()
van wat ik van haar gezien heb welquote:
Zou best kunnen. Denk eerder dat het voor de mannen een turn-on is, maar toch.quote:Op maandag 14 september 2015 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor sommige is het gewoon een turn-on.
mooiquote:Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neehoor heb zojuist voodoo uitgeoefend op iemand, jij was dat eeecht niet.
Goede PUA techniek wel van je.quote:Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
van wat ik van haar gezien heb wel
Jij was het dus wel.quote:Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mooi
anders moest ik mijn opdrachtgever verklappen
Rot gewoon opquote:Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Tja, het kan gebeuren per abuis.quote:Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje jammer altijd. Ik bedoel, ik doe het ook wel. Maar om nou te zeggen dat ik het heerlijk vind is ook zoiets. Het smaakt gewoon niet lekker. Lijkt me ook niet de reden waarom je dat zou doen.
Ja, oké. Maar voor Nederlandse begrippen dan weer niet. Ik was 16 toen ik mijn eerste hbo binnen rolde. Achteraf gezien was ik wel te jong om daar al te beginnen. Had misschien beter een tussenjaar kunnen doen.quote:Op maandag 14 september 2015 23:06 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nu nog 16, bijna 17 wel. Vind het alsnog vroeg
PUAquote:Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede PUA techniek wel van je.
Je hebt best hoge eisen of nietquote:Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Johannes maakt die lesbians instant hetero in de ritsquote:Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opso maakt homo's straight als ze weer eens de Rits in stapt.
En dan heb ik ze nog niet eens mijn nasi laten proevenquote:Op maandag 14 september 2015 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Johannes maakt die lesbians instant hetero in de rits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |