SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dat had ik ook.quote:Op maandag 14 september 2015 22:14 schreef Kauai het volgende:
Morgen maar thuis blijven denk ik
Vandaag was ik op de helft van de lessen al door mijn voorraad tissues heen
quote:Op maandag 14 september 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
Maar dat kan ook aan mijn lerares liggen
Vuige boi.quote:Op maandag 14 september 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
Was ze zo ontroerend?quote:Op maandag 14 september 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
Ik heb iets gemistquote:Op maandag 14 september 2015 22:18 schreef Tjacka het volgende:
opso en typisch is echt serieus
hoeveelste grtd stel is dit nu wel niet jezus he
quote:Op maandag 14 september 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
Jawel, tweede punt kan beter, en naïef ben ik niet echt nee.quote:Op maandag 14 september 2015 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet je een beetje wat er speelt in de wereld, hoe je je moet gedragen in verschillende groepen mensen, ben je een beetje over je naiviteit heengegroeid?
Ja best welquote:
Cadeaus kopenquote:Op maandag 14 september 2015 22:18 schreef Typisch het volgende:
aids
ik had een cadeautje besteld op den interwebz
maar nu krijg ik een mailtje dat hij pas vrijdag geleverd kan worden
en heb hem woensdagavond nodig
nu moet ik wat nieuws verzinnen
Zeg dat. Echt beschamend hoe zwak ik geworden ben door allesquote:
wie wil nou weer met typquote:Op maandag 14 september 2015 22:18 schreef Tjacka het volgende:
opso en typisch is echt serieus
hoeveelste grtd stel is dit nu wel niet jezus he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
nee johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |