Nou, ik kan maar net zo goed de Maas inspringen in danquote:Op maandag 14 september 2015 22:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meer met inzet, je bent dus naast niet zo intelligent nog lui ook.
dat is een understatementquote:Op maandag 14 september 2015 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ik kan maar net zo goed de Maas inspringen in dan
Dat lijkt me niks voor mij.quote:Op maandag 14 september 2015 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij een open relatie, maar dan moet hij er wel iemand anders voor opzoeken dan mij.
Ja of je goed kan leren betekent niet meteen dat je ook street smart bentquote:Op maandag 14 september 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo vaak dat je iemand hoger inschat qua wat hij doet en dan doet hij wat lager vice versa. Best grappig wel
Tr gemaaktquote:
Niet zoveel zelfmedelijden.quote:Op maandag 14 september 2015 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks voor mij.
Ik heb al meer dan genoeg om handen met 1 persoon.
Als ik 2 mensen tegelijk teleur wil stellen, ga ik wel bij mijn ouders langs.
Klopt, kijk maar naar mij.quote:Op maandag 14 september 2015 22:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja of je goed kan leren betekent niet meteen dat je ook street smart bent
Oh, je kan ook al niet zwemmen?quote:Op maandag 14 september 2015 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ik kan maar net zo goed de Maas inspringen in dan
Jij bent wel echt intelligent though.quote:
Dat was een suïcidale opmerking Typisch. Daar moet serieus op gereageerd worden.quote:
Zoals ze het meten wel misschien. Maar ik ben absoluut niet street smart.quote:Op maandag 14 september 2015 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel echt intelligent though.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 14 september 2015 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was een suïcidale opmerking Typisch. Daar moet serieus op gereageerd worden.
je maakt hem toch zelfquote:Op maandag 14 september 2015 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was een suïcidale opmerking Typisch. Daar moet serieus op gereageerd worden.
grapje tochquote:
ik zie altijd TRs van jou voorbij komenquote:Op maandag 14 september 2015 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
grapje toch
Ik maak nooit TR`s vraag maar aan Elan
Maar vraag me af of dat je dat ook echt minder intelligent maakt. Meer een leuke bijkomstigheid ofzoquote:Op maandag 14 september 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoals ze het meten wel misschien. Maar ik ben absoluut niet street smart.
Dit is onwaar. Je loopt het vuurtje alleen maar op te stoken zoquote:Op maandag 14 september 2015 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zie altijd TRs van jou voorbij komen
Oke je hebt gelijktquote:Op maandag 14 september 2015 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is onwaar. Je loopt het vuurtje alleen maar op te stoken zo
Had etsu dan toch gelijk?quote:Op maandag 14 september 2015 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is onwaar. Je loopt het vuurtje alleen maar op te stoken zo
Hm?quote:
Weet je een beetje wat er speelt in de wereld, hoe je je moet gedragen in verschillende groepen mensen, ben je een beetje over je naiviteit heengegroeid?quote:Op maandag 14 september 2015 22:10 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik street smart ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |