Oke schatje.quote:Op maandag 14 september 2015 21:47 schreef Typisch het volgende:
Of je de volgende keer gewoon de eerste keer gewoon in één keer wil antwoorden. Dingen twee keer doen of vragen ben ik niet zo van gediend.
Alvast bedankt.
Aan Hanze zeker?quote:Op maandag 14 september 2015 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek: medisch diagnostiek
* Tjacka zich inschrijft voor een beta-studie in groningenquote:Op maandag 14 september 2015 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Betastudies
[..]
We waren aan het vortexen.![]()
![]()
Vrachtwagenchauffeur toch? Vroomvroom mothafokaquote:Op maandag 14 september 2015 21:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
mijn studie is pas om te lachen
Maar je maakt wel centjes ondertussen toch?quote:Op maandag 14 september 2015 21:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
mijn studie is pas om te lachen
Kommaar heur, Groningen is de place to bequote:Op maandag 14 september 2015 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
* Tjacka zich inschrijft voor een beta-studie in groningen
jaquote:Op maandag 14 september 2015 21:49 schreef Tjacka het volgende:
typisch en opso gaan jullie met elkaar
Misschien farmacie in Groningen als ik uitgeloot word voor geneeskundequote:Op maandag 14 september 2015 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kommaar heur, Groningen is de place to be
Lekker hoor.quote:
Welke?quote:Op maandag 14 september 2015 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik doe wel een amateurbetastudie, de echte fysici lachen er waarschijnlijk om
Aardwetenschappen geofysicamasterquote:Op maandag 14 september 2015 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker hoor.
[..]
Welke?
Niet iedereen is geschikt voor natuur- of wiskunde genot.
Doe zelf chemie.
Aan de ene kant wil ik wel dat je farmacie gaat doen. Kwaii in Groningenquote:Op maandag 14 september 2015 21:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Misschien farmacie in Groningen als ik uitgeloot word voor geneeskunde
Ja, we whatsappen. Dat is erg serieus dusquote:Op maandag 14 september 2015 21:49 schreef Tjacka het volgende:
typisch en opso gaan jullie met elkaar
Tof.quote:Op maandag 14 september 2015 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aardwetenschappen geofysicamaster
90 per week voor 32 uurquote:Op maandag 14 september 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je maakt wel centjes ondertussen toch?
Waar studeer jij chemie dan?quote:Op maandag 14 september 2015 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker hoor.
[..]
Welke?
Niet iedereen is geschikt voor natuur- of wiskunde genot.
Doe zelf chemie.
sws mensen aanrije swaquote:Op maandag 14 september 2015 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeur toch? Vroomvroom mothafoka
nee kloptquote:Op maandag 14 september 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh schrale zaken. Daar koop je niet veel groen genot voor
ik kan prima rije hoorquote:Op maandag 14 september 2015 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij en ik moeten echt rijverbod krijgen ma nigga
Heb jij theorie examen al gefixt danquote:Op maandag 14 september 2015 21:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik kan prima rije hoor
twijfel alleen nog aan jou
Dus 32 uur werk voor 180 ekkies?quote:Op maandag 14 september 2015 21:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee klopt
maar de andere 90 gaat in spaarpot daar krijg je de rijbewijzen van
Rotterrrdam.quote:Op maandag 14 september 2015 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar studeer jij chemie dan?
Ben binnen gerold bij Shell en denk dat ik mij daar ga focussen op een bepaalde richting, nog niet echt duidelijk wat ik wil.quote:Op maandag 14 september 2015 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voor richting in chemie doe je of wil je doen?
binnenkort ik leer die shit nogquote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij theorie examen al gefixt dan
zoiets maybe iets meerquote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus 32 uur werk voor 180 ekkies?
holy shitquote:Op maandag 14 september 2015 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik wel dat je farmacie gaat doen. Kwaii in Groningen
[..]
Ja, we whatsappen. Dat is erg serieus dus
Netjes hoor. Misschien wijst het zichzelf wel als je eenmaal bezig bent.quote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rotterrrdam.
[..]
Ben binnen gerold bij Shell en denk dat ik mij daar ga focussen op een bepaalde richting, nog niet echt duidelijk wat ik wil.
Je hebt zeg maar een tak waar je meer geld verdiend, maar saaier is. En een tak dat veel leuker is maar je veel meer kennis voor moet hebben en in de regel minder verdient.quote:Op maandag 14 september 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Netjes hoor. Misschien wijst het zichzelf wel als je eenmaal bezig bent.
Luxeproblemen.quote:Op maandag 14 september 2015 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt zeg maar een tak waar je meer geld verdiend, maar saaier is. En een tak dat veel leuker is maar je veel meer kennis voor moet hebben en in de regel minder verdient.
Struggles yo.
Dat vind ik niet zo leukquote:Op maandag 14 september 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo leuk
Ik kijk VI
Als ik legale struggles heb, huur ik Paxje in.quote:
quote:Op maandag 14 september 2015 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik legale struggles heb, huur ik Paxje in.
Al kan ik hem dan niet in natura betalen.
Dat zegt niet altijd allesquote:
Aldus de west frieze clownquote:Op maandag 14 september 2015 22:00 schreef Tjacka het volgende:
fokkie in het topic
ja dat brengt het gemiddelde IQ weer naar 90
Correct.quote:
Als je echt van elkaar houdt gun je de ander een open relatiequote:Op maandag 14 september 2015 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, ben niet zo van de open relaties
Nou zeg niet eens wij, je grtd freunden?quote:Op maandag 14 september 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nu Mortaxx nodig voor mental support
Ja dat klopt wel natuurlijkquote:Op maandag 14 september 2015 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zegt niet altijd alles![]()
Al is Pax een slimme jongen verder
Mn vriendin kijkt al 10 jaar Flikkenquote:Op maandag 14 september 2015 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik mis het ook vaak hoor
Vrijdag altijd Flikken Maastricht op dat tijdstip
Ik ben blij dat ik uitkering hebquote:Op maandag 14 september 2015 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat vind jij er nou van als moslim zijnde
Mortaxx geeft mij mental support dat het goed is om werkloos te blijvenquote:Op maandag 14 september 2015 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou zeg niet eens wij, je grtd freunden?
Dit heeft vrij weinig met intelligentie te makenquote:
Ik ben niet zo'n grote fan ofzo maar ik vind het altijd wel vermakelijkquote:Op maandag 14 september 2015 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mn vriendin kijkt al 10 jaar Flikkendie is ech helemaal diehard fan
quote:Op maandag 14 september 2015 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxx geeft mij mental support dat het goed is om werkloos te blijven
heldquote:Op maandag 14 september 2015 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit heeft vrij weinig met intelligentie te maken
quote:Op maandag 14 september 2015 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n grote fan ofzo maar ik vind het altijd wel vermakelijk
Natuurlijk mag hij een open relatie, maar dan moet hij er wel iemand anders voor opzoeken dan mij.quote:Op maandag 14 september 2015 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je echt van elkaar houdt gun je de ander een open relatie
Zo vaak dat je iemand hoger inschat qua wat hij doet en dan doet hij wat lager vice versa. Best grappig welquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij een open relatie, maar dan moet hij er wel iemand anders voor opzoeken dan mij.
Meer met inzet, je bent dus naast niet zo intelligent nog lui ook.quote:Op maandag 14 september 2015 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit heeft vrij weinig met intelligentie te maken
Nou, ik kan maar net zo goed de Maas inspringen in danquote:Op maandag 14 september 2015 22:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meer met inzet, je bent dus naast niet zo intelligent nog lui ook.
dat is een understatementquote:Op maandag 14 september 2015 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ik kan maar net zo goed de Maas inspringen in dan
Dat lijkt me niks voor mij.quote:Op maandag 14 september 2015 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij een open relatie, maar dan moet hij er wel iemand anders voor opzoeken dan mij.
Ja of je goed kan leren betekent niet meteen dat je ook street smart bentquote:Op maandag 14 september 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo vaak dat je iemand hoger inschat qua wat hij doet en dan doet hij wat lager vice versa. Best grappig wel
Tr gemaaktquote:
Niet zoveel zelfmedelijden.quote:Op maandag 14 september 2015 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks voor mij.
Ik heb al meer dan genoeg om handen met 1 persoon.
Als ik 2 mensen tegelijk teleur wil stellen, ga ik wel bij mijn ouders langs.
Klopt, kijk maar naar mij.quote:Op maandag 14 september 2015 22:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja of je goed kan leren betekent niet meteen dat je ook street smart bent
Oh, je kan ook al niet zwemmen?quote:Op maandag 14 september 2015 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ik kan maar net zo goed de Maas inspringen in dan
Jij bent wel echt intelligent though.quote:
Dat was een suïcidale opmerking Typisch. Daar moet serieus op gereageerd worden.quote:
Zoals ze het meten wel misschien. Maar ik ben absoluut niet street smart.quote:Op maandag 14 september 2015 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel echt intelligent though.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 14 september 2015 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was een suïcidale opmerking Typisch. Daar moet serieus op gereageerd worden.
je maakt hem toch zelfquote:Op maandag 14 september 2015 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was een suïcidale opmerking Typisch. Daar moet serieus op gereageerd worden.
grapje tochquote:
ik zie altijd TRs van jou voorbij komenquote:Op maandag 14 september 2015 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
grapje toch
Ik maak nooit TR`s vraag maar aan Elan
Maar vraag me af of dat je dat ook echt minder intelligent maakt. Meer een leuke bijkomstigheid ofzoquote:Op maandag 14 september 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoals ze het meten wel misschien. Maar ik ben absoluut niet street smart.
Dit is onwaar. Je loopt het vuurtje alleen maar op te stoken zoquote:Op maandag 14 september 2015 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zie altijd TRs van jou voorbij komen
Oke je hebt gelijktquote:Op maandag 14 september 2015 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is onwaar. Je loopt het vuurtje alleen maar op te stoken zo
Had etsu dan toch gelijk?quote:Op maandag 14 september 2015 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is onwaar. Je loopt het vuurtje alleen maar op te stoken zo
Hm?quote:
Weet je een beetje wat er speelt in de wereld, hoe je je moet gedragen in verschillende groepen mensen, ben je een beetje over je naiviteit heengegroeid?quote:Op maandag 14 september 2015 22:10 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik street smart ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |