Aldus de west frieze clownquote:Op maandag 14 september 2015 22:00 schreef Tjacka het volgende:
fokkie in het topic
ja dat brengt het gemiddelde IQ weer naar 90
Correct.quote:
Als je echt van elkaar houdt gun je de ander een open relatiequote:Op maandag 14 september 2015 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, ben niet zo van de open relaties
Nou zeg niet eens wij, je grtd freunden?quote:Op maandag 14 september 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nu Mortaxx nodig voor mental support
Ja dat klopt wel natuurlijkquote:Op maandag 14 september 2015 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zegt niet altijd alles![]()
Al is Pax een slimme jongen verder
Mn vriendin kijkt al 10 jaar Flikkenquote:Op maandag 14 september 2015 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik mis het ook vaak hoor
Vrijdag altijd Flikken Maastricht op dat tijdstip
Ik ben blij dat ik uitkering hebquote:Op maandag 14 september 2015 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat vind jij er nou van als moslim zijnde
Mortaxx geeft mij mental support dat het goed is om werkloos te blijvenquote:Op maandag 14 september 2015 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou zeg niet eens wij, je grtd freunden?
Dit heeft vrij weinig met intelligentie te makenquote:
Ik ben niet zo'n grote fan ofzo maar ik vind het altijd wel vermakelijkquote:Op maandag 14 september 2015 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mn vriendin kijkt al 10 jaar Flikkendie is ech helemaal diehard fan
quote:Op maandag 14 september 2015 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxx geeft mij mental support dat het goed is om werkloos te blijven
heldquote:Op maandag 14 september 2015 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit heeft vrij weinig met intelligentie te maken
quote:Op maandag 14 september 2015 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n grote fan ofzo maar ik vind het altijd wel vermakelijk
Natuurlijk mag hij een open relatie, maar dan moet hij er wel iemand anders voor opzoeken dan mij.quote:Op maandag 14 september 2015 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je echt van elkaar houdt gun je de ander een open relatie
Zo vaak dat je iemand hoger inschat qua wat hij doet en dan doet hij wat lager vice versa. Best grappig welquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij een open relatie, maar dan moet hij er wel iemand anders voor opzoeken dan mij.
Meer met inzet, je bent dus naast niet zo intelligent nog lui ook.quote:Op maandag 14 september 2015 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit heeft vrij weinig met intelligentie te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |