Dus 32 uur werk voor 180 ekkies?quote:Op maandag 14 september 2015 21:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee klopt
maar de andere 90 gaat in spaarpot daar krijg je de rijbewijzen van
Rotterrrdam.quote:Op maandag 14 september 2015 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar studeer jij chemie dan?
Ben binnen gerold bij Shell en denk dat ik mij daar ga focussen op een bepaalde richting, nog niet echt duidelijk wat ik wil.quote:Op maandag 14 september 2015 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voor richting in chemie doe je of wil je doen?
binnenkort ik leer die shit nogquote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij theorie examen al gefixt dan
zoiets maybe iets meerquote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus 32 uur werk voor 180 ekkies?
holy shitquote:Op maandag 14 september 2015 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik wel dat je farmacie gaat doen. Kwaii in Groningen
[..]
Ja, we whatsappen. Dat is erg serieus dus
Netjes hoor. Misschien wijst het zichzelf wel als je eenmaal bezig bent.quote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rotterrrdam.
[..]
Ben binnen gerold bij Shell en denk dat ik mij daar ga focussen op een bepaalde richting, nog niet echt duidelijk wat ik wil.
Je hebt zeg maar een tak waar je meer geld verdiend, maar saaier is. En een tak dat veel leuker is maar je veel meer kennis voor moet hebben en in de regel minder verdient.quote:Op maandag 14 september 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Netjes hoor. Misschien wijst het zichzelf wel als je eenmaal bezig bent.
Luxeproblemen.quote:Op maandag 14 september 2015 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt zeg maar een tak waar je meer geld verdiend, maar saaier is. En een tak dat veel leuker is maar je veel meer kennis voor moet hebben en in de regel minder verdient.
Struggles yo.
Dat vind ik niet zo leukquote:Op maandag 14 september 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo leuk
Ik kijk VI
Als ik legale struggles heb, huur ik Paxje in.quote:
quote:Op maandag 14 september 2015 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik legale struggles heb, huur ik Paxje in.
Al kan ik hem dan niet in natura betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |