Oke schatje.quote:Op maandag 14 september 2015 21:47 schreef Typisch het volgende:
Of je de volgende keer gewoon de eerste keer gewoon in één keer wil antwoorden. Dingen twee keer doen of vragen ben ik niet zo van gediend.
Alvast bedankt.
Aan Hanze zeker?quote:Op maandag 14 september 2015 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek: medisch diagnostiek
* Tjacka zich inschrijft voor een beta-studie in groningenquote:Op maandag 14 september 2015 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Betastudies
[..]
We waren aan het vortexen.![]()
![]()
Vrachtwagenchauffeur toch? Vroomvroom mothafokaquote:Op maandag 14 september 2015 21:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
mijn studie is pas om te lachen
Maar je maakt wel centjes ondertussen toch?quote:Op maandag 14 september 2015 21:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
mijn studie is pas om te lachen
Kommaar heur, Groningen is de place to bequote:Op maandag 14 september 2015 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
* Tjacka zich inschrijft voor een beta-studie in groningen
jaquote:Op maandag 14 september 2015 21:49 schreef Tjacka het volgende:
typisch en opso gaan jullie met elkaar
Misschien farmacie in Groningen als ik uitgeloot word voor geneeskundequote:Op maandag 14 september 2015 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kommaar heur, Groningen is de place to be
Lekker hoor.quote:
Welke?quote:Op maandag 14 september 2015 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik doe wel een amateurbetastudie, de echte fysici lachen er waarschijnlijk om
Aardwetenschappen geofysicamasterquote:Op maandag 14 september 2015 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker hoor.
[..]
Welke?
Niet iedereen is geschikt voor natuur- of wiskunde genot.
Doe zelf chemie.
Aan de ene kant wil ik wel dat je farmacie gaat doen. Kwaii in Groningenquote:Op maandag 14 september 2015 21:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Misschien farmacie in Groningen als ik uitgeloot word voor geneeskunde
Ja, we whatsappen. Dat is erg serieus dusquote:Op maandag 14 september 2015 21:49 schreef Tjacka het volgende:
typisch en opso gaan jullie met elkaar
Tof.quote:Op maandag 14 september 2015 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aardwetenschappen geofysicamaster
90 per week voor 32 uurquote:Op maandag 14 september 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je maakt wel centjes ondertussen toch?
Waar studeer jij chemie dan?quote:Op maandag 14 september 2015 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker hoor.
[..]
Welke?
Niet iedereen is geschikt voor natuur- of wiskunde genot.
Doe zelf chemie.
sws mensen aanrije swaquote:Op maandag 14 september 2015 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeur toch? Vroomvroom mothafoka
nee kloptquote:Op maandag 14 september 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh schrale zaken. Daar koop je niet veel groen genot voor
ik kan prima rije hoorquote:Op maandag 14 september 2015 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij en ik moeten echt rijverbod krijgen ma nigga
Heb jij theorie examen al gefixt danquote:Op maandag 14 september 2015 21:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik kan prima rije hoor
twijfel alleen nog aan jou
Dus 32 uur werk voor 180 ekkies?quote:Op maandag 14 september 2015 21:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee klopt
maar de andere 90 gaat in spaarpot daar krijg je de rijbewijzen van
Rotterrrdam.quote:Op maandag 14 september 2015 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar studeer jij chemie dan?
Ben binnen gerold bij Shell en denk dat ik mij daar ga focussen op een bepaalde richting, nog niet echt duidelijk wat ik wil.quote:Op maandag 14 september 2015 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voor richting in chemie doe je of wil je doen?
binnenkort ik leer die shit nogquote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij theorie examen al gefixt dan
zoiets maybe iets meerquote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus 32 uur werk voor 180 ekkies?
holy shitquote:Op maandag 14 september 2015 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik wel dat je farmacie gaat doen. Kwaii in Groningen
[..]
Ja, we whatsappen. Dat is erg serieus dus
Netjes hoor. Misschien wijst het zichzelf wel als je eenmaal bezig bent.quote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rotterrrdam.
[..]
Ben binnen gerold bij Shell en denk dat ik mij daar ga focussen op een bepaalde richting, nog niet echt duidelijk wat ik wil.
Je hebt zeg maar een tak waar je meer geld verdiend, maar saaier is. En een tak dat veel leuker is maar je veel meer kennis voor moet hebben en in de regel minder verdient.quote:Op maandag 14 september 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Netjes hoor. Misschien wijst het zichzelf wel als je eenmaal bezig bent.
Luxeproblemen.quote:Op maandag 14 september 2015 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt zeg maar een tak waar je meer geld verdiend, maar saaier is. En een tak dat veel leuker is maar je veel meer kennis voor moet hebben en in de regel minder verdient.
Struggles yo.
Dat vind ik niet zo leukquote:Op maandag 14 september 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo leuk
Ik kijk VI
Als ik legale struggles heb, huur ik Paxje in.quote:
quote:Op maandag 14 september 2015 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik legale struggles heb, huur ik Paxje in.
Al kan ik hem dan niet in natura betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |