SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dat had ik ook.quote:Op maandag 14 september 2015 22:14 schreef Kauai het volgende:
Morgen maar thuis blijven denk ik
Vandaag was ik op de helft van de lessen al door mijn voorraad tissues heen
quote:Op maandag 14 september 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
Maar dat kan ook aan mijn lerares liggen
Vuige boi.quote:Op maandag 14 september 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
Was ze zo ontroerend?quote:Op maandag 14 september 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
Ik heb iets gemistquote:Op maandag 14 september 2015 22:18 schreef Tjacka het volgende:
opso en typisch is echt serieus
hoeveelste grtd stel is dit nu wel niet jezus he
quote:Op maandag 14 september 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
Jawel, tweede punt kan beter, en naïef ben ik niet echt nee.quote:Op maandag 14 september 2015 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet je een beetje wat er speelt in de wereld, hoe je je moet gedragen in verschillende groepen mensen, ben je een beetje over je naiviteit heengegroeid?
Ja best welquote:
Cadeaus kopenquote:Op maandag 14 september 2015 22:18 schreef Typisch het volgende:
aids
ik had een cadeautje besteld op den interwebz
maar nu krijg ik een mailtje dat hij pas vrijdag geleverd kan worden
en heb hem woensdagavond nodig
nu moet ik wat nieuws verzinnen
Zeg dat. Echt beschamend hoe zwak ik geworden ben door allesquote:
wie wil nou weer met typquote:Op maandag 14 september 2015 22:18 schreef Tjacka het volgende:
opso en typisch is echt serieus
hoeveelste grtd stel is dit nu wel niet jezus he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
nee johquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij wel soms een beetje
of denk jij aan iedereen in de trein?
hoer
Wel goedquote:Op maandag 14 september 2015 22:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg dat. Echt beschamend hoe zwak ik geworden ben door alleskan nu amper 10 reps met 6 kg doen
Niet vaak moet ik eerlijk zeggenquote:Op maandag 14 september 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken jullie vaak aan FOK!kers in het dagelijks leven als je iets herkenbaar ziet?
inb4 mensen die aan mij denken als ze naar Beter Bed gaan
nee sorryquote:Op maandag 14 september 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken jullie vaak aan FOK!kers in het dagelijks leven als je iets herkenbaar ziet?
alleen aan fokkerts die ik wel eens gezien heb I guessquote:Op maandag 14 september 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar gewoon aan een situatie dat je opeens een FOK!ker te binnen schiet die daar over verteld hadquote:Op maandag 14 september 2015 22:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee sorry
op de plekken waar ik kom zijn geen fokkers
Iedere dag.quote:Op maandag 14 september 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik besef me dan elke keer weer dat ik gelukkig niet zo'n staatsmongool ben als hmfquote:Op maandag 14 september 2015 22:28 schreef Typisch het volgende:
mensen die niet eens per dag aan hmfgod denken
nee nooitquote:Op maandag 14 september 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar gewoon aan een situatie dat je opeens een FOK!ker te binnen schiet die daar over verteld had
Ik heb geen idee eigenlijk hoe veel dat isquote:Op maandag 14 september 2015 22:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
6 kg is toch dieptriestwel per arm
Jij toch.quote:Op maandag 14 september 2015 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel sterkte als je haar mee uit eten neemt dan
je moet ergens beginnenquote:Op maandag 14 september 2015 22:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
6 kg is toch dieptriestwel per arm
Romantisch samen verdwalen wel met haarquote:Op maandag 14 september 2015 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel sterkte als je haar mee uit eten neemt dan
Weinigquote:Op maandag 14 september 2015 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk hoe veel dat is
Dat kloptquote:Op maandag 14 september 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als wij uit eten gaan bezorgen we de gehele keuken daar een depressie.
Gewoon lekker naar de mac gaanquote:Op maandag 14 september 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, is zo. En beter lager gewicht met goede techniek dan hoog gewicht en slechte techniekquote:Op maandag 14 september 2015 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet ergens beginnen
je zal al vooruit gaan de eerste paar weken/maanden
Jullie twee kennen mij te goedquote:Op maandag 14 september 2015 22:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Romantisch samen verdwalen wel met haar
Ik denk dat jij de keuken vooral een depressie bezorgd. En de andere restaurantbezoekersquote:Op maandag 14 september 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Dan kunnen wij uw de dagschotel aanbevelen met..."quote:Op maandag 14 september 2015 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat klopt!! Rozebroodjesmeet
quote:Op maandag 14 september 2015 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jullie twee kennen mij te goed
ik denk wel nog eens aan mijn eigen pegverhaalquote:Op maandag 14 september 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar gewoon aan een situatie dat je opeens een FOK!ker te binnen schiet die daar over verteld had
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 14 september 2015 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Dan kunnen wij uw de dagschotel aanbevelen met..."
"Iewl" "Gatverdamme, zou het mijn hond nog niet voeren"
Opso lust nog minder hoorquote:Op maandag 14 september 2015 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de keuken vooral een depressie bezorgd. En de andere restaurantbezoekers
Oh absoluutquote:Op maandag 14 september 2015 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan kom jij ook toch? Because euroknallers.![]()
![]()
Beetej jammere constatering ditquote:
Elke keer als ik Blind zie spelen denk ik aan jouquote:Op maandag 14 september 2015 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk wel nog eens aan mijn eigen pegverhaal
quote:Op maandag 14 september 2015 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaat je bruiloft ooit vieren bij de mac zeker.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 14 september 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
Mijn familie is nog groter geworden. Achterneefje erbij.
Kjoett babyquote:Op maandag 14 september 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
Ben je ook bang voor het fotograferen gedeelte?quote:Op maandag 14 september 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Nee bruiloft lijkt me kut
Snel handtekening zetten en naar huis
Naar huis, huwelijksnacht etc etcquote:Op maandag 14 september 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Hoe kan je nog minder lusten dan JR ;')quote:
daaromquote:Op maandag 14 september 2015 22:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, is zo. En beter lager gewicht met goede techniek dan hoog gewicht en slechte techniek
Aw leukquote:Op maandag 14 september 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
Feestje lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 14 september 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Dank je.quote:
Hij is best wel cute ja.quote:
Ik lust genoegquote:Op maandag 14 september 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je nog minder lusten dan JR ;')
quote:Op maandag 14 september 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opso lust al geen vlees en vis
Nee hoorquote:Op maandag 14 september 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je ook bang voor het fotograferen gedeelte?
haha watquote:Op maandag 14 september 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lust genoeg
Opso lust al geen vlees en vis
quote:Op maandag 14 september 2015 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naar huis, huwelijksnacht etc etc![]()
Zou ik niet aankunnen.quote:Op maandag 14 september 2015 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iemand die geen seks voor het huwelijk wil lijkt me wel lastig :s
Ja volgens mij haat ik dat ookquote:Op maandag 14 september 2015 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feestje lijkt me wel leuk.
Hoef alleen niet in het middelpunt van de belangstelling te staan. Dan haak ik af.
Ooh toen werd ik gedwongen door mijn moeder om erheen te gaan. Moest ik naar voren komen, kreeg ik een vieze preek van mijn mentor en ik voelde dat iedereen naar mij keek. Je kan mij geen ergere dingen aandoen dan datquote:Op maandag 14 september 2015 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja volgens mij haat ik dat ook
Diploma ook lekker gekozen voor ophalen ipv de uitreikingsavond
Je bent toch niet het type van `Ik eet eigenlijk maar frikandellen, want ik hou sowieso niet van vlees' toch?quote:
dat is echt liefquote:Op maandag 14 september 2015 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke keer als ik Blind zie spelen denk ik aan jou
Zelfde met Rusnak en Paxcon en van der Velden en johannes
Niets mis mee.quote:Op maandag 14 september 2015 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iemand die geen seks voor het huwelijk wil lijkt me wel lastig :s
Oh die van de middelbare was ik welquote:Op maandag 14 september 2015 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh toen werd ik gedwongen door mijn moeder om erheen te gaan. Moest ik naar voren komen, kreeg ik een vieze preek van mijn mentor en ik voelde dat iedereen naar mij keek. Je kan mij geen ergere dingen aandoen dan dat
Heb ik ook gedaan. Kreeg wel moeder op mijn dak, ze vond het asociaal ofzo. Is toch mijn diploma, mag ik toch lekker zelf weten.quote:Op maandag 14 september 2015 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja volgens mij haat ik dat ook
Diploma ook lekker gekozen voor ophalen ipv de uitreikingsavond
Het is niet asociaal maar als je hele klas gaat, tsja dan staat het wel een beetje apart.quote:Op maandag 14 september 2015 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Kreeg wel moeder op mijn dak, ze vond het asociaal ofzo. Is toch mijn diploma, mag ik toch lekker zelf weten.
En bij Kate Middleton denk ik aan Inso en bij Kaya aan Fok-it.quote:
frikandellenquote:Op maandag 14 september 2015 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent toch niet het type van `Ik eet eigenlijk maar frikandellen, want ik hou sowieso niet van vlees' toch?
Ze hadden hier zelfs een propedeuse-uitreikingquote:Op maandag 14 september 2015 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Kreeg wel moeder op mijn dak, ze vond het asociaal ofzo. Is toch mijn diploma, mag ik toch lekker zelf weten.
Heb geen klas, iedereen studeert op een ander moment in het jaar af ook.quote:Op maandag 14 september 2015 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet asociaal maar als je hele klas gaat, tsja dan staat het wel een beetje apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |