Ja, is zo. En beter lager gewicht met goede techniek dan hoog gewicht en slechte techniekquote:Op maandag 14 september 2015 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet ergens beginnen
je zal al vooruit gaan de eerste paar weken/maanden
Jullie twee kennen mij te goedquote:Op maandag 14 september 2015 22:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Romantisch samen verdwalen wel met haar
Ik denk dat jij de keuken vooral een depressie bezorgd. En de andere restaurantbezoekersquote:Op maandag 14 september 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als wij uit eten gaan bezorgen we de gehele keuken daar een depressie.
"Dan kunnen wij uw de dagschotel aanbevelen met..."quote:Op maandag 14 september 2015 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat klopt!! Rozebroodjesmeet
quote:Op maandag 14 september 2015 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jullie twee kennen mij te goed
ik denk wel nog eens aan mijn eigen pegverhaalquote:Op maandag 14 september 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar gewoon aan een situatie dat je opeens een FOK!ker te binnen schiet die daar over verteld had
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 14 september 2015 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Dan kunnen wij uw de dagschotel aanbevelen met..."
"Iewl" "Gatverdamme, zou het mijn hond nog niet voeren"
Opso lust nog minder hoorquote:Op maandag 14 september 2015 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de keuken vooral een depressie bezorgd. En de andere restaurantbezoekers
Oh absoluutquote:Op maandag 14 september 2015 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan kom jij ook toch? Because euroknallers.![]()
![]()
Beetej jammere constatering ditquote:
Elke keer als ik Blind zie spelen denk ik aan jouquote:Op maandag 14 september 2015 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk wel nog eens aan mijn eigen pegverhaal
quote:Op maandag 14 september 2015 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaat je bruiloft ooit vieren bij de mac zeker.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 14 september 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
Mijn familie is nog groter geworden. Achterneefje erbij.
Kjoett babyquote:Op maandag 14 september 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
Mijn familie is nog groter geworden. Achterneefje erbij.
Ben je ook bang voor het fotograferen gedeelte?quote:Op maandag 14 september 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Nee bruiloft lijkt me kut
Snel handtekening zetten en naar huis
Naar huis, huwelijksnacht etc etcquote:Op maandag 14 september 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Nee bruiloft lijkt me kut
Snel handtekening zetten en naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |