SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Ik leen ook eigenlijk alleen voor buffer+uitgaven aan leuke dingen in de toekomst nu, rondkomen lukt wel net met bijbaan gelukkig.quote:Op maandag 14 september 2015 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same here.
Ik kom er nu achter dat ik waarschijnlijk niet hoef te lenen. Dat zou geweldig zijn. Ik kan ook niks sparen maar ja, lenen voor vakantie dan. Dat ga ik dan wel doen
.
Ik moet goedkoper eten, niet minder.quote:
Onzinquote:Op maandag 14 september 2015 13:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedereen komt er wel, als je het maar graag genoeg wil. Gvd wat een slechte Nederlandse zin.
quote:Op maandag 14 september 2015 13:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedereen komt er wel, als je het maar graag genoeg wil. Gvd wat een slechte Nederlandse zin.
Jaa, hier ook met bijbaan. Is je werk al wat meer geregeld met uren werken en uren uitbetaald krijgen of blijft dat beetje scheef?quote:Op maandag 14 september 2015 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik leen ook eigenlijk alleen voor buffer+uitgaven aan leuke dingen in de toekomst nu, rondkomen lukt wel net met bijbaan gelukkig.
[..]
Ik moet goedkoper eten, niet minder.
Nou ja, dat blijft wel gewoon zo dat ik niet echt betaald krijg voor de uren voorbereiding thuis. Ik zou het voorbereiden ook wel kunnen laten, maar dat zou betekenen dat ik crappy werk zou afleveren. Maar goed, het is wel erg leuk werk, dus ik neem het wel op de koop toe.quote:Op maandag 14 september 2015 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, hier ook met bijbaan. Is je werk al wat meer geregeld met uren werken en uren uitbetaald krijgen of blijft dat beetje scheef?
dat is pas onzin anno 2015quote:Op maandag 14 september 2015 13:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onzin
Als je voor dubbeltje geboren bent zal je nooit een kwartje worden
Ligt eraan. Als je op evenementen wilt werken of op Schiphol heb je vaak wel een probleem ja.quote:Op maandag 14 september 2015 13:40 schreef Elan het volgende:
Sowieso ben je enorm beperkt in je banenaanbod als je geen rijbewijs hebt voor beveiliging.
Veel werk is buiten OV-tijden of je moet constant naar andere locaties toch?
Tegenwoordig is dat best wel erg belangrijk, schijnt het.quote:Op maandag 14 september 2015 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja maar ik bedoel
Je hoeft je niet druk te maken om je cv. De meeste hebben geen relevante werkervaring toch als je net je studie afgerond hebt.
Ook zeer belangrijk jaquote:Op maandag 14 september 2015 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, dat blijft wel gewoon zo dat ik niet echt betaald krijg voor de uren voorbereiding thuis. Ik zou het voorbereiden ook wel kunnen laten, maar dat zou betekenen dat ik crappy werk zou afleveren. Maar goed, het is wel erg leuk werk, dus ik neem het wel op de koop toe.
Verpest het maar weer.quote:Op maandag 14 september 2015 13:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onzin
Als je voor dubbeltje geboren bent zal je nooit een kwartje worden
Ja oke. Zit wat in.quote:Op maandag 14 september 2015 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat best wel erg belangrijk, schijnt het.
Omdat anders die enkele mensen die wel relevante ervaring alle banen voor je neus weg pikken.
Een eis vaak niet nee maar wel een enorme pré.quote:Op maandag 14 september 2015 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je op evenementen wilt werken of op Schiphol heb je vaak wel een probleem ja.
De rest stelt het niet als een eis.
Ja, ze vragen overal mensen met ervaring. Echt overal.quote:Op maandag 14 september 2015 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat best wel erg belangrijk, schijnt het.
Omdat anders die enkele mensen die wel relevante ervaring alle banen voor je neus weg pikken.
Wil eigenlijk wel graag verder op de uni na mijn master, dus ze moeten me wel een beetje positief leren kennen natuurlijk.quote:
Je hebt genoeg hoor. Objectbeveiliging bijv hoef je echt niet op meerdere plekken tegelijk te zijn tijdnes je shift. Het is alleen de vraag of het je voorkeur isquote:Op maandag 14 september 2015 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Een eis vaak niet nee maar wel een enorme pré.
Er zijn nu eenmaal weinig banen in die sector waar je van 9 tot 5 op een vaste locatie gesitueerd bent.
Of je moet op gemeentehuis gaan zitten maar daar vragen ze vaak ivm agressieproblematiek meer ervaren mensen voor juist.
flikker toch op johquote:Op maandag 14 september 2015 13:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Absoluut niet
Echt zo'n mythe van het economisme. Als je maar genoeg je best doet etc
Voor dergelijke bedrijven is mobiliteit wel degelijk belangrijk hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt genoeg hoor. Objectbeveiliging bijv hoef je echt niet op meerdere plekken tegelijk te zijn tijdnes je shift. Het is alleen de vraag of het je voorkeur is
Vandaar dat er zoveel ouderen thuis komen te zitten na langdurig bij dezelfde werkgever in dienst te zijn geweest.quote:Op maandag 14 september 2015 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
flikker toch op joh
zo goed als iedereen in nederland kan een opleiding afronden en naar eigen keuze die opleiding invullen
die uitspraak komt uit de tijd dat mensen als zoon van de schoenmaker maar schoenmaker moesten worden, dat is al lang niet meer
Winkels, musea, overheidsgebouwen, gevangenissen/inrichtingen,luchthavens. allemaal werkplekken waar het niet nodig is.quote:Op maandag 14 september 2015 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor dergelijke bedrijven is mobiliteit wel degelijk belangrijk hoor.
Bijvoorbeeld als er ergens een alarm af gaat dat je direct kan gaan kijken. Niet dat je eerst een kwartier met de bus moet en twee keer overstappen.
Kijk maar bij de vacatures op website van Securitas. Rijbewijs is bij allemaal een eis.
Hm. Misschien zou het mogen, misschien niet. Maar ik heb nu al m`n hele leven ervaring met mijn oogafwijking en met hoe het is als ik als bijrijder in een auto zit.quote:Op maandag 14 september 2015 13:48 schreef Typisch het volgende:
Kun je je rijbewijs niet alsnog halen Fok-it?
Donder en Fleurine Halsema gaan naar de vrije school, universiteit en lopen fluitend de boardroom binnen en Muhamed kan na heel misschien een hbo opleiding gedaan te hebben heel misschien aan de slag als administratief medewerker. Als de maatschappij hem niet richting criminaliteit drijft.quote:Op maandag 14 september 2015 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
flikker toch op joh
zo goed als iedereen in nederland kan een opleiding afronden en naar eigen keuze die opleiding invullen
die uitspraak komt uit de tijd dat mensen als zoon van de schoenmaker maar schoenmaker moesten worden, dat is al lang niet meer
Bij ons op kantoor lopen er steeds verschillende van die pikkies rond. Al weet ik ook niet of dat de norm is verder hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Winkels, musea, overheidsgebouwen, gevangenissen/inrichtingen,luchthavens. allemaal werkplekken waar het niet nodig is.
Maar een rijbewijs hebben is inderdaad een enorme pre dat ben ik met je eens
quote:Op maandag 14 september 2015 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij ons op kantoor lopen er steeds verschillende van die pikkies rond. Al weet ik ook niet of dat de norm is verder hoor.
Wat is dit voor smerig links gedachtegoed.quote:Op maandag 14 september 2015 13:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Donder en Fleurine Halsema gaan naar de vrije school, universiteit en lopen fluitend de boardroom binnen en Muhamed kan na heel misschien een hbo opleiding gedaan te hebben heel misschien aan de slag als administratief medewerker. Als de maatschappij hem niet richting criminaliteit drijft.
Misschien moet je even de betekenis van dat gezegde opzoeken als je denkt dat dat daar wat mee te maken heeft, helder licht.quote:Op maandag 14 september 2015 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaar dat er zoveel ouderen thuis komen te zitten na langdurig bij dezelfde werkgever in dienst te zijn geweest.
Je hebt er weer niet bijster veel van begrepen meid.
Ja, want Muhamed kan in ons schoolsysteem onmogelijk nog op de universiteit terecht komen na zijn mbo/hbo,quote:Op maandag 14 september 2015 13:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Donder en Fleurine Halsema gaan naar de vrije school, universiteit en lopen fluitend de boardroom binnen en Muhamed kan na heel misschien een hbo opleiding gedaan te hebben heel misschien aan de slag als administratief medewerker. Als de maatschappij hem niet richting criminaliteit drijft.
Neequote:Op maandag 14 september 2015 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien moet je even de betekenis van dat gezegde opzoeken als je denkt dat dat daar wat mee te maken heeft, helder licht.
Daarna worden zijn sollicitatiebrieven wel een tikkeltje minder snel geselecteerd dan die van Adriaan gok ik zo.quote:Op maandag 14 september 2015 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, want Muhamed kan in ons schoolsysteem onmogelijk nog op de universiteit terecht komen na zijn mbo/hbo,
Dan wil ik je vriendelijk verzoeken niet mee te doen in een discussie als je de kern van het discussiepunt niet eens begrijpt. Bedankt alvast.quote:
Was niet veel he. Kuyt kan nu al niet meerquote:Op maandag 14 september 2015 14:00 schreef Elan het volgende:
Heb je Feyenoord nog bekeken gisteren fokkie.
Pertinent onwaar en derhalve verworpen.quote:Op maandag 14 september 2015 14:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan wil ik je vriendelijk verzoeken niet mee te doen in een discussie als je de kern van het discussiepunt niet eens begrijpt. Bedankt alvast.
Dat klopt, maar dat neemt niet weg dat die uitspraak dat een dubbeltje geen kwartje kan worden anno 2015 in Nederland echt niet meer op gaat.quote:Op maandag 14 september 2015 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarna worden zijn sollicitatiebrieven wel een tikkeltje minder snel geselecteerd dan die van Adriaan gok ik zo.
jammer dat inso er niet isquote:Op maandag 14 september 2015 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is dit voor smerig links gedachtegoed.
Kuyt is 36 snap niet dat mensen daar nog zoveel van verwachtten voor de aanvang van dit seizoen.quote:Op maandag 14 september 2015 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was niet veel he. Kuyt kan nu al niet meer
Wel lekker kooltje van Elia
Snap ook niet dat die Gustafson nooit bij de selectie zit, laat staan speelminuten krijgt.quote:Op maandag 14 september 2015 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Kuyt is 36 snap niet dat mensen daar nog zoveel van verwachtten voor de aanvang van dit seizoen.
Kramer ook kut man man.
Inderdaad, waarom haalt Van Geel hem dan op als Gio er niets in lijkt te zien. Vilhena zat ook weer lekker op het bankje.quote:Op maandag 14 september 2015 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ook niet dat die Gustafson nooit bij de selectie zit, laat staan speelminuten krijgt.
ben je volgend jaar ook weer kwijt
Jij bent mij minstens 2000 euro waard :$quote:Op maandag 14 september 2015 14:24 schreef Fera het volgende:
Ben geboren als kwartje maar ben nu geen stuiver meer waard.
Is dat opgeteld wat je in die anderhalf jaar dat je me kent al allemaal aan me hebt uitgegeven?quote:Op maandag 14 september 2015 14:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent mij minstens 2000 euro waard :$
Hij heeft alle bonnetjes van de Sumo bewaardquote:Op maandag 14 september 2015 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat opgeteld wat je in die anderhalf jaar dat je me kent al allemaal aan me hebt uitgegeven?
quote:Op maandag 14 september 2015 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat opgeteld wat je in die anderhalf jaar dat je me kent al allemaal aan me hebt uitgegeven?
quote:Op maandag 14 september 2015 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Neem abo dan. Ben je veel goedkoper uitquote:
Reiskosten tellen niet.quote:
Heb je die überhaupt wel gehad?quote:Op maandag 14 september 2015 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
Heb nog nooit een succesvolle korte afstand relatie gehad. :$
Nee man. Abos zijn vies duur. Heeft alleen zin als je 7 dagen per week reistquote:Op maandag 14 september 2015 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem abo dan. Ben je veel goedkoper uit
Heb ik al.quote:Op maandag 14 september 2015 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem abo dan. Ben je veel goedkoper uit
succesvolle relaties hebbenquote:Op maandag 14 september 2015 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
Heb nog nooit een succesvolle korte afstand relatie gehad. :$
Wat voor abo heb je dan? Dal Vrij? Of zo`n trajectding?quote:Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik al.maar in het begin van onze relatie was ik 50 euro kwijt heen en terug
Van de drie jaar dat jullie samen waren. Dus de rest was wel heen en weer karren.quote:Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, woonde op 50m afstand van ex de laatste 6 maanden
Ze zijn ook duur maar je reist zowat de hele week gratis. En telkens opwaarderen omdat er net niet genoeg op je ov staat kost ook bakken met geldquote:Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee man. Abos zijn vies duur. Heeft alleen zin als je 7 dagen per week reist
Ja ik ook. Niet miepen dus.quote:Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik al.maar in het begin van onze relatie was ik 50 euro kwijt heen en terug
Weekend met de trein vrij. Muv spitsuren 40% korting. 30 per maand.quote:Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor abo heb je dan? Dal Vrij? Of zo`n trajectding?
Oh die is ook wel nice jaquote:Op maandag 14 september 2015 14:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weekend met de trein vrij. Muv spitsuren 40% korting. 30 per maand.
Ja klopt. Was veel makkelijker eigenlijk. Veel orderlijker wanneer je elkaar zag. :$quote:Op maandag 14 september 2015 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Van de drie jaar dat jullie samen waren. Dus de rest was wel heen en weer karren.
Ik zsg niet dat ik het er niet voor over heb enkel dat het veel isquote:
Is dat nog wel rendabel? Want je hebt eigenlijk zelden het weekend vrij tegenwoordig.quote:Op maandag 14 september 2015 14:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weekend met de trein vrij. Muv spitsuren 40% korting. 30 per maand.
Inderdaad. Neem dan geen vriendin als je je geld op wilt potten goffedommequote:
Wat is gezeur?quote:
Weekend vrij hebben ze soms wel prima aanbiedingen van. Voor paar tientjes per maand in je weekenden kan nog wel rendabel zijn, ex had zo'n abo.quote:Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee man. Abos zijn vies duur. Heeft alleen zin als je 7 dagen per week reist
vrouwen zijn duurquote:Op maandag 14 september 2015 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Neem dan geen vriendin als je je geld op wilt potten goffedomme
Reinkweken? Van een bacteriekolonie met verschillende soorten uiteindelijk één soort verkrijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het ook. Eigenlijk moeten we maar zo snel mogelijk samenwonen.quote:Op maandag 14 september 2015 14:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zsg niet dat ik het er niet voor over heb enkel dat het veel is
In Azie niet hoor. Net zo duur als Maccie hierquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 14:37 schreef Faxie het volgende:
Geen relatie, lekker transformertjes en vliegers kopenSingle leef beste leefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan. Gewoon een vriendin zoeken die af en toe wat terug geeft.quote:
Ik ruik racisme richting bepaalde bacteriele groepen.quote:Op maandag 14 september 2015 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Reinkweken? Van een bacteriekolonie met verschillende soorten uiteindelijk één soort verkrijgen
quote:Op maandag 14 september 2015 14:37 schreef Faxie het volgende:
Geen relatie, lekker transformertjes, lego en vliegers kopenVergeet de katten nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 14 september 2015 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Azie niet hoor. Net zo duur als Maccie hier
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Een knuffel op zijn tijd en ik ben tevreden :s S:quote:Op maandag 14 september 2015 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Gewoon een vriendin zoeken die af en toe wat terug geeft.
Had het laatst een keer berekend en is nog steeds handig jaquote:Op maandag 14 september 2015 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat nog wel rendabel? Want je hebt eigenlijk zelden het weekend vrij tegenwoordig.
Ik wil stiekem een schildpad die ik henk ga noemenquote:Op maandag 14 september 2015 14:39 schreef Fera het volgende:
Katten. Dé huisdieren voor de vrijgezelle mens.
Mijn labpartner en ik vinden dat goed bedachtquote:Op maandag 14 september 2015 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ruik racisme richting bepaalde bacteriele groepen.
Ben onderwegquote:Op maandag 14 september 2015 14:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het ook. Eigenlijk moeten we maar zo snel mogelijk samenwonen.
Ja. Dan laat je financieel misbruik dus gewoon toe.quote:Op maandag 14 september 2015 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een knuffel op zijn tijd en ik ben tevreden :s S:
Ik weet niet, volgens mij ben ik best goedkoop.quote:Op maandag 14 september 2015 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen zijn duur. In een gezonde situatie krijg je er ook genoeg voor terug.
Honden ook. ik wilde vroeger als klein kind altijd met m`n hond trouwen. Misschien tochgeen gek idee.quote:Op maandag 14 september 2015 14:39 schreef Fera het volgende:
Katten. Dé huisdieren voor de vrijgezelle mens.
Godver.quote:Op maandag 14 september 2015 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil stiekem een schildpad die ik henk ga noemen
Oh dat was helemaal niet aan de hand hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Dan laat je financieel misbruik dus gewoon toe.
Ik wil met mijn kat trouwenquote:Op maandag 14 september 2015 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Honden ook. ik wilde vroeger als klein kind altijd met m`n hond trouwen. Misschien tochgeen gek idee.
Honden zijn meer gezinsdieren.quote:Op maandag 14 september 2015 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Honden ook. ik wilde vroeger als klein kind altijd met m`n hond trouwen. Misschien tochgeen gek idee.
Ik heb echt nog nooit (het gevoel gehad) dat ik veel meer betaalde dan een chick.quote:Op maandag 14 september 2015 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een knuffel op zijn tijd en ik ben tevreden :s S:
Opzich wel. Maar je haalt er ook wel veel liefde uit.quote:
Ik ben ook niet duur. Maar als iemand me iets aanbiedt ga ik niet 'nee' zeggen uit beleefdheid. Bied het dan niet aan zou ik zeggen.quote:Op maandag 14 september 2015 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, volgens mij ben ik best goedkoop.
Dat spreekt elkaar dan ook niet tegen.quote:Op maandag 14 september 2015 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel. Maar je haalt er ook wel veel liefde uit.
dat doen vrouwen vaak jaquote:Op maandag 14 september 2015 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk is het mijn ex zijn kat maar ik heb de kat geclaimd
Haha ik heb vanaf het begin bijna alles betaald (op 1 zak voer en 1 bezoek naar de DA na). Dus ik (en andere mensen) vinden dat ik gewoon recht heb op de kat. Ik zorg er ook voor, heeft hij ook nooit echt gedaan.quote:Op maandag 14 september 2015 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat doen vrouwen vaak ja
als er geen kinderen zijn nemen ze de huisdieren mee
ik dacht dat hij half R&P had afgeneuktquote:
Mijn ex nam alle spullen mee en dumpte de dieren bij mij. Zo kan het ook.quote:Op maandag 14 september 2015 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat doen vrouwen vaak ja
als er geen kinderen zijn nemen ze de huisdieren mee
quote:Op maandag 14 september 2015 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ex nam alle spullen mee en dumpte de dieren bij mij. Zo kan het ook.
Ja deed mijn ex zijn ex ook. Die dumpte de dieren ook bij hem. Hij had ook een kat van hun samen hier maar die is 2 jaar terug weggelopen.quote:Op maandag 14 september 2015 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ex nam alle spullen mee en dumpte de dieren bij mij. Zo kan het ook.
Dat kan. GRTD is nextquote:Op maandag 14 september 2015 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik dacht dat hij half R&P had afgeneukt
Met jou hwnbquote:
Kaneeltje hoeft nooit naar mij te reizen. En af en toe probeer ik boodschapjes te betalen. Anders voel ik me leecher. :$quote:Op maandag 14 september 2015 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook niet duur. Maar als iemand me iets aanbiedt ga ik niet 'nee' zeggen uit beleefdheid. Bied het dan niet aan zou ik zeggen.
die laatste 2 zijn best aardigquote:Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef Elan het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/artikel/4923
Ik ben nergens veiligquote:Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat kan. GRTD is next
[..]
Met jou hwnb
Vond ik niet erg. Hield veel te veel van die beestjes. En hij had de spullen eerder nodig dan ikzelf, aangezien ik bij m'n moeder introk en hij meteen weer op zichzelf ging wonen. Maar wel gevochten voor m'n wasmachine. Die had m'n oma tenslotte betaald.quote:
Bij mijquote:Op maandag 14 september 2015 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nergens veilig
Waar gaat dit over.quote:Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef Elan het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/artikel/4923
hwnb?quote:Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat kan. GRTD is next
[..]
Met jou hwnb
Ook niet naar je nieuwe stek? Nu lijkt het me toch wat meer geschikt om iemand te laten logeren.quote:Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneeltje hoeft nooit naar mij te reizen. En af en toe probeer ik boodschapjes te betalen. Anders voel ik me leecher. :$
iewl, in arnhem ook al nietquote:
Nog nooit last van gehad. Ze mogen bij mij slapen, eten e.d. maar alles in mijn huis is van mij.quote:Op maandag 14 september 2015 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Vond ik niet erg. Hield veel te veel van die beestjes. En hij had de spullen eerder nodig dan ikzelf, aangezien ik bij m'n moeder introk en hij meteen weer op zichzelf ging wonen. Maar wel gevochten voor m'n wasmachine. Die had m'n oma tenslotte betaald.
We hadden alles samen gekocht. Vandaar. Als alles inderdaad echt van mij was geweest dan had hij het uit kunnen zoeken.quote:Op maandag 14 september 2015 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad. Ze mogen bij mij slapen, eten e.d. maar alles in mijn huis is van mij.
Die zijlemans maakt zequote:Op maandag 14 september 2015 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
die laatste 2 zijn best aardig
de stagair die dat gemaakt heeft verder moet wel nog een cursusje fotosjop nemen
Kwaliteitsmedium wel.quote:Op maandag 14 september 2015 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen flauw idee lijkt me meer iets voor kinderen of zo.
Ik heb een hoogslaper.quote:Op maandag 14 september 2015 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook niet naar je nieuwe stek? Nu lijkt het me toch wat meer geschikt om iemand te laten logeren.
Nu ik werkloos ben, voel ik me wel een leecher. Hopelijk verandert dat snel.
Eenpersoons?quote:Op maandag 14 september 2015 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een hoogslaper.
En een gratis weekendreizen abonnement. Maar in de vakantie komt hij wel een keertje langs.
VI is sowieso kut alleen Van der Grijp heeft er soms wel kijk op.quote:
Ah, ja dat is echt iets waar ik voorlopig nog niet aan begin. Vastigheid is eng.quote:Op maandag 14 september 2015 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
We hadden alles samen gekocht. Vandaar. Als alles inderdaad echt van mij was geweest dan had hij het uit kunnen zoeken.
Bezint eer gij de telefoon stuk gooit.quote:Op maandag 14 september 2015 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Echt ruk man, kan nu niet op digi-d komen. Want moet je zo'n sms code voor hebben
Van Geel is ook weer koeien met paarden aan het vergelijken.quote:Op maandag 14 september 2015 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
VI is sowieso kut alleen Van der Grijp heeft er soms wel kijk op.
Beter FOX kijken of BBC voor Engels voetbal
Nu woon ik alleen en is wel alles van mij.quote:Op maandag 14 september 2015 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ja dat is echt iets waar ik voorlopig nog niet aan begin. Vastigheid is eng.
Nee tweepersoons. Maar de ruimte is niet hoog genoeg om recht overeind te zitten. :$quote:
Als ik niet met mijn knie zat was ik wel even een tussen stukje gaan halen voor mijn simkaartquote:Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Bezint eer gij de telefoon stuk gooit.
Je moet dat toch via post aanvragen. Duurt weer 5 dagenquote:Op maandag 14 september 2015 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Echt ruk man, kan nu niet op digi-d komen. Want moet je zo'n sms code voor hebben
Hoe was je eerste dagje ?quote:
Goed hoor.quote:
Lastig seksen ook.quote:Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee tweepersoons. Maar de ruimte is niet hoog genoeg om recht overeind te zitten. :$
Weet niet, het is toch praktischer om daarheen te gaan.
quote:Op maandag 14 september 2015 14:48 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2015 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed hoor.
Beetje vermoeiend allemaal blij dat ik thuis ben :$
Klinkt als een legitiem excuus om nog eens 25 jaar geen kampioen van Nederland te wordenquote:Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van Geel is ook weer koeien met paarden aan het vergelijken.
Feyenoord is een grote club, kent een prachtige historie en heeft een geweldig Legioen, maar financieel leggen wij het momenteel af tegen de onderkant van het Championship.
Legioenquote:Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van Geel is ook weer koeien met paarden aan het vergelijken.
Feyenoord is een grote club, kent een prachtige historie en heeft een geweldig Legioen, maar financieel leggen wij het momenteel af tegen de onderkant van het Championship.
Ja, dat lijkt me niet zo'n goed idee in bed. Ik heb wel een driezitsbank met chaise longue, voor het geval dat.quote:
Kan gewoon bij telefoonwinkel toch?quote:Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet dat toch via post aanvragen. Duurt weer 5 dagen
Echt he. Echt een excuus dat clubs als Heerenveen/Groningen beter scouten dan Feyenoord ook.quote:Op maandag 14 september 2015 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt als een legitiem excuus om nog eens 25 jaar geen kampioen van Nederland te worden
Een chaise longue.quote:Op maandag 14 september 2015 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me niet zo'n goed idee in bed. Ik heb wel een driezitsbank met chaise longue, voor het geval dat.
Ik wilde zo'n bank maar vies duurquote:Op maandag 14 september 2015 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Een chaise longue.Is zo relaxed met film kijken ook.
Arme VA, Ik ben er voor jequote:Op maandag 14 september 2015 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nergens veilig
Hate with no benefitsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2015 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Een chaise longue.Is zo relaxed met film kijken ook.
Dat is echt een schande die maar niet erkent wordtquote:Op maandag 14 september 2015 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat clubs als Heerenveen/Groningen beter scouten dan Feyenoord ook.
Ik dacht altijd dat jij een rijke boi was.quote:Op maandag 14 september 2015 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wilde zo'n bank maar vies duur
70 euro m.arktplaats enige gebruiksspoor was een lijmvlekje in een van de kussens en een paar losse draadjes aan de rechter zijkantquote:Op maandag 14 september 2015 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wilde zo'n bank maar vies duur
introductiecolleges theologie/culturele wetenschappenquote:Op maandag 14 september 2015 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]Voldaan is chill gevoel
Wat voor lessen hadj e?
Beetje klaar met Feyenoord, althans klaar met dit bestuur en dit beleid.quote:Op maandag 14 september 2015 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt he. Echt een excuus dat clubs als Heerenveen/Groningen beter scouten dan Feyenoord ook.
Allemaal door die gemene championship
quote:Op maandag 14 september 2015 14:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme VA, Ik ben er voor je
[..]
Hate with no benefitsBeetje borderline ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2015 14:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme VA, Ik ben er voor je
[..]
Hate with no benefitsBen ik in groningen wel veilig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Elia is een prima voetballer voor de eredivisie.quote:Op maandag 14 september 2015 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje klaar met Feyenoord, althans klaar met dit bestuur en dit beleid.
Voetbal is ook niet om aan te gluren doet gewoon pijn aan de ogen.
Gelukkig Elia-GodEn dan waren er nog debielen in F'Noord topic die twijfelden of we hem wel moesten halen
Dat jouw concentratie het überhaupt toestaat zulke lessen te bezoeken .quote:Op maandag 14 september 2015 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
introductiecolleges theologie/culturele wetenschappen
maar moet zeggen dat ik soms even 10 minuutjes weg was met de gedachten
Dat Feyenoord topic is echt aids jaquote:Op maandag 14 september 2015 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje klaar met Feyenoord, althans klaar met dit bestuur en dit beleid.
Gelukkig Elia-GodEn dan waren er nog debielen in F'Noord topic die twijfelden of we hem wel moesten halen
Al jaren saai/slecht voetbal.quote:Op maandag 14 september 2015 14:53 schreef Elan het volgende:
Niks mis meequote:Op maandag 14 september 2015 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
introductiecolleges theologie/culturele wetenschappen
maar moet zeggen dat ik soms even 10 minuutjes weg was met de gedachten
Ja, kom hier. Pax johannes en ik zijn er voor jequote:Op maandag 14 september 2015 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik in groningen wel veilig?
Bipolair bedoel je, mallootquote:
pasta tonijnquote:Op maandag 14 september 2015 14:54 schreef Typisch het volgende:
ik wil denk ik een salade eten vanavond
iemand aanraders?
Onder Rutten was het een tijdje best goed.quote:Op maandag 14 september 2015 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al jaren saai/slecht voetbal.
Kijk ook steeds minder uit om er naar te kijken
Colleges he.quote:Op maandag 14 september 2015 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat jouw concentratie het überhaupt toestaat zulke lessen te bezoeken .
Klopt.quote:Op maandag 14 september 2015 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elia is een prima voetballer voor de eredivisie.
Vorig jaar ook paar aardige wedstrijden bij Southampton gespeeld maar PL net te hoog.
Een wedstrijd of 10 ja.quote:Op maandag 14 september 2015 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onder Rutten was het een tijdje best goed.
quote:Op maandag 14 september 2015 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, kom hier. Pax johannes en ik zijn er voor je
[..]
Bipolair bedoel je, malloot
Yessir.quote:Op maandag 14 september 2015 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo voor de winterstop was goed.
Toen domme wedstrijd tegen PSV daarna na winterstop weer slecht.
surimisalade met krabquote:Op maandag 14 september 2015 14:54 schreef Typisch het volgende:
ik wil denk ik een salade eten vanavond
iemand aanraders?
Ben niet zo'n fancy kokquote:Op maandag 14 september 2015 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dat zijn die standaard salades.
ik weet niet of ik me veilig voel bij die twee :squote:Op maandag 14 september 2015 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, kom hier. Pax johannes en ik zijn er voor je
[..]
Bipolair bedoel je, malloot
Klopt.quote:Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef Elan het volgende:
Van Beek is wel een fucking baas he Inso die moest allang in Oranje
Voetbalprimeurquote:Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef Elan het volgende:
Van Beek is wel een fucking baas he Inso die moest allang in Oranje
in thailand goede verse krab gegeten dat was niet mis.quote:
aardappel in salade vind ik nietsquote:Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef Fera het volgende:
Salade niçoise. Ook met tonijn, maar toch.
Is juist lekker. Krijgt op die plek de vrijheid aanvallend om te doen wat hij wil.quote:Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Karsdorp ook zeer goede match gister.
Jammer dat ie "omgeschoold' is naar back kan echt goed voetballen
Zal alleen niet bij Oranje komen vrees ik. Ajax bondscoaches gaan altijd voor die Tetequote:Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Beter als CAM uit de voeten.quote:Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Dan laat je die weg.quote:Op maandag 14 september 2015 14:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
aardappel in salade vind ik niets
Vieze blindjood zou allang ontslagen moeten zijn wegens Van der Wiel tegen Turkije gewoon weer opstellenquote:Op maandag 14 september 2015 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal alleen niet bij Oranje komen vrees ik. Ajax bondscoaches gaan altijd voor die Tete
quote:
Kom dan maar naar mijquote:Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik weet niet of ik me veilig voel bij die twee :s
Janmaat was er niet bij, moest hij dan die Tete met 5 wedstrijden ervaring opstellen?quote:Op maandag 14 september 2015 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Vieze blindjood zou allang ontslagen moeten zijn wegens Van der Wiel tegen Turkije gewoon weer opstellen
Ik heb een goed topic gemaakt over blind. Maanden geleden al maar niemand wou luisterenquote:Op maandag 14 september 2015 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Vieze blindjood zou allang ontslagen moeten zijn wegens Van der Wiel tegen Turkije gewoon weer opstellen
Als je kan voetballen, dan kan je voetballen.quote:Op maandag 14 september 2015 15:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Janmaat was er niet bij, moest hij dan die Tete met 5 wedstrijden ervaring opstellen?
Wel serieus goeie spelerquote:Op maandag 14 september 2015 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder kijk ik nooit Ajax dus zou het niet weten
Tete ook nog nooit gezien verder.quote:Op maandag 14 september 2015 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder kijk ik nooit Ajax dus zou het niet weten
Verhaegh had gekund die heeft vorig seizoen alles gespeeld in de Bundesliga.quote:Op maandag 14 september 2015 15:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Janmaat was er niet bij, moest hij dan die Tete met 5 wedstrijden ervaring opstellen?
Ik neem pyjama wel gewoon meequote:Op maandag 14 september 2015 15:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
heeft OF je akkaunt gehekt?
[..]
Kom dan maar naar mij
Dat moet bij het chemisch afval.quote:Op maandag 14 september 2015 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik heb dus gisteren mijn telefoon in de prullenbak gegooid, maar hij staat nog aan schijnbaar. De wekker bleef maar af gaan vanochtend!!! Had misschien batterij er even uit moeten halen.
Hebben we hier niet. En ga hem niet meer onder het afval weg halenquote:Op maandag 14 september 2015 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet bij het chemisch afval.
Zulke apparaten kun je toch ergens inleveren dacht ik?quote:Op maandag 14 september 2015 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet bij het chemisch afval.
Bij de telefoonwinkels willen ze je vaak nog wel een tientje geven ervoor.quote:Op maandag 14 september 2015 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Zulke apparaten kun je toch ergens inleveren dacht ik?
Ach hij ligt nu begraven onder een berg afvalquote:Op maandag 14 september 2015 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Zulke apparaten kun je toch ergens inleveren dacht ik?
Doe een boterhamzakje om je hand en vis hem er even uit. Dat hoort daar gewoon niet.quote:Op maandag 14 september 2015 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach hij ligt nu begraven onder een berg afval
Dat kan ook gewoon, bij het gft.quote:Op maandag 14 september 2015 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Zo werden mensen ook helemaal gek toen ik zei dat ik een opgezette vogel in de container had gegooid. Kreeg ik ooit vanuit ChinaNooit besteld.
Geen idee waar hij in is gegooid, mijn ex heeft hem toen snel weggegooid voor mij. Was wel raar wakker worden hoorquote:Op maandag 14 september 2015 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon, bij het gft.
Slaapfeestjequote:Op maandag 14 september 2015 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik neem pyjama wel gewoon mee
En je buren maar wachten op hun vogelquote:Op maandag 14 september 2015 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee waar hij in is gegooid, mijn ex heeft hem toen snel weggegooid voor mij. Was wel raar wakker worden hoorWerd wakker, had pakketje gekregen dus ik maak hem meteen open (nog half slapend).. zit er een dode vogel in. Wtf
!
Ik neem een zaklamp mee voor de enge verhaaltjesquote:
Volgens mij stond mijn naam er wel op.quote:Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En je buren maar wachten op hun vogel
Je mag het ook wel je fleshlight noemen hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik neem een zaklamp mee voor de enge verhaaltjes
Neem ook je mooie petje van tc meequote:Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik neem een zaklamp mee voor de enge verhaaltjes
Pizza.quote:Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef Typisch het volgende:
godverdomme weet niet wat ik wil eten
struggles
quote:Op maandag 14 september 2015 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag het ook wel je fleshlight noemen hoor.
wat is dat steeds met mijn petje :squote:Op maandag 14 september 2015 15:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neem ook je mooie petje van tc mee![]()
Een halve pizza.quote:Op maandag 14 september 2015 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Typisch moet op zijn ideale lijn letten.
misschien daarom wel hequote:Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat mijn moeder mij heel vaak heeft geprobeerd te bellen. Die ligt in het ziekenhuis?
Dan regel je een telefoon en bel je terug?quote:Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat mijn moeder mij heel vaak heeft geprobeerd te bellen. Die ligt in het ziekenhuis?
Pff weet haar nummer niet uit mijn hoofd. Weet 1 nr uit mijn hoofd van mijn ouders, gisteren heen gebeld en dat is dus mijn vader. En ze reageert amper terug op FBquote:Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan regel je een telefoon en bel je terug?
Limburger. Heerlen.quote:Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
NWS / Spacecake op schoolplein: 5 euro per plakje
wat een domkop
Wat?quote:Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Weet je vader het nummer niet? En als ze in het ziekenhuis ligt, kun je toch het ziekenhuis bellen en vragen naar haar?quote:Op maandag 14 september 2015 15:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff weet haar nummer niet uit mijn hoofd. Weet 1 nr uit mijn hoofd van mijn ouders, gisteren heen gebeld en dat is dus mijn vader. En ze reageert amper terug op FB
Dat laatste lijkt me wel overduidelijk de makkelijkste oplossing jaquote:Op maandag 14 september 2015 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je vader het nummer niet? En als ze in het ziekenhuis ligt, kun je toch het ziekenhuis bellen en vragen naar haar?
Nee mijn vader wil geen contact met haar dus weet haar nummer ook niet meer. Als ik straks nog geen reactie heb dan is dat wel een idee jaquote:Op maandag 14 september 2015 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je vader het nummer niet? En als ze in het ziekenhuis ligt, kun je toch het ziekenhuis bellen en vragen naar haar?
Je kan altijd bellen. Als het niet uitkomt dan hoor je dat vanzelf wel lijkt me. Vinden ouders heus niet erg hoor, als ze gebeld worden door hun kinderen.quote:Op maandag 14 september 2015 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Haha zelf even niet bij nagedacht. Maar wacht liever even reactie af. Straks ligt ze gewoon daar omdat ze een controle heeft vanmiddag.
Ja kan straks wel even bellen. Reactie afwachten is wel goed idee maar werkt alleen als je een moeder of vader hebt die ook echt altijd die privé berichten leestquote:Op maandag 14 september 2015 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan altijd bellen. Als het niet uitkomt dan hoor je dat vanzelf wel lijkt me. Vinden ouders heus niet erg hoor, als ze gebeld worden door hun kinderen.
Ik weiger mij met de rest van de SC te associerenquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weiger mij met de rest van de SC te associeren
Oh.quote:Op maandag 14 september 2015 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weiger mij met de rest van de SC te associeren
Seksquote:Op maandag 14 september 2015 15:26 schreef Fok-it het volgende:
Geen idee waar jullie overpraten seks enzo
Zal wel iets van de laatste tijd zijn
seksquote:Op maandag 14 september 2015 15:26 schreef Fok-it het volgende:
Seks is vooral zo'n enorm saai onderwerp.quote:Op maandag 14 september 2015 15:26 schreef Fok-it het volgende:
Geen woorden maar daden.quote:Op maandag 14 september 2015 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Seks is vooral zo'n enorm saai onderwerp.
seks is niet echt iets van de laatste tijdquote:Op maandag 14 september 2015 15:26 schreef Fok-it het volgende:
Ironisch wel dat feyenoord dat zingtquote:
of wil kaneel gewoon geen seks :squote:
Nee er waren andere redenen.quote:Op maandag 14 september 2015 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
of wil kaneel gewoon geen seks :s
Ja helemaalquote:Op maandag 14 september 2015 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat Paxcon de enige is die seks heeft van deze sc
Ja denk ik ook wel.quote:Op maandag 14 september 2015 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
Op mijn leeftijd hoef je niet meer zonodig.quote:Op maandag 14 september 2015 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij toch ook al half jaar niet Elan
Heb ik nu al. Seks is overratedquote:Op maandag 14 september 2015 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd hoef je niet meer zonodig.
Pax toch 20. Homo`s zijn niet zo moeilijkquote:
nah, fera en heppie weten vast van geen ophouden.quote:Op maandag 14 september 2015 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |