abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156076684

Welkom in het GRTD SC topic.

V: Klinkt heel leuk een SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!.
Bagger users die komen bashen of wat dan ook worden genegeerd.

V: Mag ik hier elke plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van Fok! in gaat. (e.g. tetten en piemols)
Hou er wel rekening mee dan sommige users ook FOK!'en op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Geen gezeik, kapen is toegestaan!

Statistieken

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn op de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)

U can't sit with us als je dit lijstje niet invult.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
pi_156076705
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je komt er wel hoor :Y
Iedereen komt er wel, als je het maar graag genoeg wil. Gvd wat een slechte Nederlandse zin.
pi_156076708
Of in pretpark
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_156076709
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:36 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Same here.

Ik kom er nu achter dat ik waarschijnlijk niet hoef te lenen. Dat zou geweldig zijn :D. Ik kan ook niks sparen maar ja, lenen voor vakantie dan. Dat ga ik dan wel doen :').
Ik leen ook eigenlijk alleen voor buffer+uitgaven aan leuke dingen in de toekomst nu, rondkomen lukt wel net met bijbaan gelukkig. O+

quote:
9s.gif Op maandag 14 september 2015 13:37 schreef Elan het volgende:

[..]

En je eet al zo weinig.
Ik moet goedkoper eten, niet minder.
pi_156076732
quote:
9s.gif Op maandag 14 september 2015 13:38 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Iedereen komt er wel, als je het maar graag genoeg wil. Gvd wat een slechte Nederlandse zin.
Onzin

Als je voor dubbeltje geboren bent zal je nooit een kwartje worden
pi_156076733
quote:
9s.gif Op maandag 14 september 2015 13:38 schreef Flippiee het volgende:

[..]

:D Ja maar ik bedoel
Je hoeft je niet druk te maken om je cv. De meeste hebben geen relevante werkervaring toch als je net je studie afgerond hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_156076735
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 13:38 schreef Mortaxx het volgende:
Of in pretpark
Toverland O+
blablablabla
pi_156076740
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik leen ook eigenlijk alleen voor buffer+uitgaven aan leuke dingen in de toekomst nu, rondkomen lukt wel net met bijbaan gelukkig. O+

[..]

Ik moet goedkoper eten, niet minder.
Jaa, hier ook met bijbaan. Is je werk al wat meer geregeld met uren werken en uren uitbetaald krijgen of blijft dat beetje scheef?
Baby darling doll face honey
pi_156076769
Sowieso ben je enorm beperkt in je banenaanbod als je geen rijbewijs hebt voor beveiliging.
Veel werk is buiten OV-tijden of je moet constant naar andere locaties toch?
blablablabla
pi_156076782
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:39 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Jaa, hier ook met bijbaan. Is je werk al wat meer geregeld met uren werken en uren uitbetaald krijgen of blijft dat beetje scheef?
Nou ja, dat blijft wel gewoon zo dat ik niet echt betaald krijg voor de uren voorbereiding thuis. Ik zou het voorbereiden ook wel kunnen laten, maar dat zou betekenen dat ik crappy werk zou afleveren. Maar goed, het is wel erg leuk werk, dus ik neem het wel op de koop toe. :)
pi_156076785
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 13:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Onzin

dat is pas onzin anno 2015
pi_156076793
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:40 schreef Elan het volgende:
Sowieso ben je enorm beperkt in je banenaanbod als je geen rijbewijs hebt voor beveiliging.
Veel werk is buiten OV-tijden of je moet constant naar andere locaties toch?
Ligt eraan. Als je op evenementen wilt werken of op Schiphol heb je vaak wel een probleem ja.

De rest stelt het niet als een eis.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_156076809
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

:D Ja maar ik bedoel
Je hoeft je niet druk te maken om je cv. De meeste hebben geen relevante werkervaring toch als je net je studie afgerond hebt.
Tegenwoordig is dat best wel erg belangrijk, schijnt het.
Omdat anders die enkele mensen die wel relevante ervaring alle banen voor je neus weg pikken. :)
pi_156076821
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nou ja, dat blijft wel gewoon zo dat ik niet echt betaald krijg voor de uren voorbereiding thuis. Ik zou het voorbereiden ook wel kunnen laten, maar dat zou betekenen dat ik crappy werk zou afleveren. Maar goed, het is wel erg leuk werk, dus ik neem het wel op de koop toe. :)
Ook zeer belangrijk ja :D
pi_156076823
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 13:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Onzin

Verpest het maar weer.
pi_156076827
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Omdat anders die enkele mensen die wel relevante ervaring alle banen voor je neus weg pikken. :)
Ja oke. Zit wat in.
pi_156076832
Wowowow, ik had mn Beirut kaartje op Ticketswap gezet en binnen 3 minuten verkocht :') :D
pi_156076833
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 13:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

dat is pas onzin anno 2015
Absoluut niet

Echt zo'n mythe van het economisme. Als je maar genoeg je best doet etc :')
pi_156076844
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ligt eraan. Als je op evenementen wilt werken of op Schiphol heb je vaak wel een probleem ja.

De rest stelt het niet als een eis.
Een eis vaak niet nee maar wel een enorme pré.
Er zijn nu eenmaal weinig banen in die sector waar je van 9 tot 5 op een vaste locatie gesitueerd bent.

Of je moet op gemeentehuis gaan zitten maar daar vragen ze vaak ivm agressieproblematiek meer ervaren mensen voor juist.
blablablabla
pi_156076847
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, ze vragen overal mensen met ervaring. Echt overal.

Ken al verschillende mensen die nadat ze hun opleiding haddne afgerond nog even stage deden enkel voor de ervaring. Anders kwam je gewoon niet aan een baan
pi_156076866
Ik denk gewoon nog niet na over baangarantie en weet ik het. Ik weet dat het bij deze opleiding heel hoog is (80% heeft werk op niveau eerste half jaar na behalen diploma) maar ik weet uberhaupt niet wat voor werk ik zou willen dus hé :D
pi_156076868
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:42 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ook zeer belangrijk ja :D
Wil eigenlijk wel graag verder op de uni na mijn master, dus ze moeten me wel een beetje positief leren kennen natuurlijk.
pi_156076878
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Een eis vaak niet nee maar wel een enorme pré.
Er zijn nu eenmaal weinig banen in die sector waar je van 9 tot 5 op een vaste locatie gesitueerd bent.

Of je moet op gemeentehuis gaan zitten maar daar vragen ze vaak ivm agressieproblematiek meer ervaren mensen voor juist.
Je hebt genoeg hoor. Objectbeveiliging bijv hoef je echt niet op meerdere plekken tegelijk te zijn tijdnes je shift. Het is alleen de vraag of het je voorkeur is
pi_156076892
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 13:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Absoluut niet

Echt zo'n mythe van het economisme. Als je maar genoeg je best doet etc :')
flikker toch op joh

zo goed als iedereen in nederland kan een opleiding afronden en naar eigen keuze die opleiding invullen

die uitspraak komt uit de tijd dat mensen als zoon van de schoenmaker maar schoenmaker moesten worden, dat is al lang niet meer
pi_156076951
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je hebt genoeg hoor. Objectbeveiliging bijv hoef je echt niet op meerdere plekken tegelijk te zijn tijdnes je shift. Het is alleen de vraag of het je voorkeur is
Voor dergelijke bedrijven is mobiliteit wel degelijk belangrijk hoor.
Bijvoorbeeld als er ergens een alarm af gaat dat je direct kan gaan kijken. Niet dat je eerst een kwartier met de bus moet en twee keer overstappen.

Kijk maar bij de vacatures op website van Securitas. Rijbewijs is bij allemaal een eis.
blablablabla
pi_156076987
Kun je je rijbewijs niet alsnog halen Fok-it?
pi_156076993
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 13:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

flikker toch op joh

zo goed als iedereen in nederland kan een opleiding afronden en naar eigen keuze die opleiding invullen

die uitspraak komt uit de tijd dat mensen als zoon van de schoenmaker maar schoenmaker moesten worden, dat is al lang niet meer
Vandaar dat er zoveel ouderen thuis komen te zitten na langdurig bij dezelfde werkgever in dienst te zijn geweest.
Je hebt er weer niet bijster veel van begrepen meid.
blablablabla
pi_156077002
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Voor dergelijke bedrijven is mobiliteit wel degelijk belangrijk hoor.
Bijvoorbeeld als er ergens een alarm af gaat dat je direct kan gaan kijken. Niet dat je eerst een kwartier met de bus moet en twee keer overstappen.

Kijk maar bij de vacatures op website van Securitas. Rijbewijs is bij allemaal een eis.
Winkels, musea, overheidsgebouwen, gevangenissen/inrichtingen,luchthavens. allemaal werkplekken waar het niet nodig is.

Maar een rijbewijs hebben is inderdaad een enorme pre dat ben ik met je eens
pi_156077058
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 13:48 schreef Typisch het volgende:
Kun je je rijbewijs niet alsnog halen Fok-it?
Hm. Misschien zou het mogen, misschien niet. Maar ik heb nu al m`n hele leven ervaring met mijn oogafwijking en met hoe het is als ik als bijrijder in een auto zit.

En met de beperkingen die ik zie weet ik gewoon dat ik een gevaar vorm voor anderen en mezelf :P Dus dat alleen al is een reden dat het gewoon niet verstandig is om eraan te beginnen
pi_156077133
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 13:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

flikker toch op joh

Donder en Fleurine Halsema gaan naar de vrije school, universiteit en lopen fluitend de boardroom binnen en Muhamed kan na heel misschien een hbo opleiding gedaan te hebben heel misschien aan de slag als administratief medewerker. Als de maatschappij hem niet richting criminaliteit drijft.
pi_156077158
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Winkels, musea, overheidsgebouwen, gevangenissen/inrichtingen,luchthavens. allemaal werkplekken waar het niet nodig is.

Maar een rijbewijs hebben is inderdaad een enorme pre dat ben ik met je eens
Bij ons op kantoor lopen er steeds verschillende van die pikkies rond. Al weet ik ook niet of dat de norm is verder hoor.
blablablabla
pi_156077181
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Bij ons op kantoor lopen er steeds verschillende van die pikkies rond. Al weet ik ook niet of dat de norm is verder hoor.
:D
Het word wel vaker in verschillende branches gevraagd ja :P
pi_156077247
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 13:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Donder en Fleurine Halsema gaan naar de vrije school, universiteit en lopen fluitend de boardroom binnen en Muhamed kan na heel misschien een hbo opleiding gedaan te hebben heel misschien aan de slag als administratief medewerker. Als de maatschappij hem niet richting criminaliteit drijft.
Wat is dit voor smerig links gedachtegoed.
blablablabla
pi_156077249
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Vandaar dat er zoveel ouderen thuis komen te zitten na langdurig bij dezelfde werkgever in dienst te zijn geweest.
Je hebt er weer niet bijster veel van begrepen meid.
Misschien moet je even de betekenis van dat gezegde opzoeken als je denkt dat dat daar wat mee te maken heeft, helder licht.
pi_156077281
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 13:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja, want Muhamed kan in ons schoolsysteem onmogelijk nog op de universiteit terecht komen na zijn mbo/hbo,
pi_156077305
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 13:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Misschien moet je even de betekenis van dat gezegde opzoeken als je denkt dat dat daar wat mee te maken heeft, helder licht.
Nee
blablablabla
pi_156077327
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 13:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, want Muhamed kan in ons schoolsysteem onmogelijk nog op de universiteit terecht komen na zijn mbo/hbo,
Daarna worden zijn sollicitatiebrieven wel een tikkeltje minder snel geselecteerd dan die van Adriaan gok ik zo.
pi_156077336
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 13:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee
Dan wil ik je vriendelijk verzoeken niet mee te doen in een discussie als je de kern van het discussiepunt niet eens begrijpt. Bedankt alvast.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2015 14:00:53 ]
pi_156077342
Heb je Feyenoord nog bekeken gisteren fokkie.
blablablabla
pi_156077353
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:00 schreef Elan het volgende:
Heb je Feyenoord nog bekeken gisteren fokkie.
Was niet veel he. Kuyt kan nu al niet meer ;(
Wel lekker kooltje van Elia
pi_156077355
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dan wil ik je vriendelijk verzoeken niet mee te doen in een discussie als je de kern van het discussiepunt niet eens begrijpt. Bedankt alvast.
Pertinent onwaar en derhalve verworpen.
blablablabla
pi_156077360
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Daarna worden zijn sollicitatiebrieven wel een tikkeltje minder snel geselecteerd dan die van Adriaan gok ik zo.
Dat klopt, maar dat neemt niet weg dat die uitspraak dat een dubbeltje geen kwartje kan worden anno 2015 in Nederland echt niet meer op gaat.

Dat er mensen zijn met voordelen en mensen zijn met nadelen is duidelijk.
pi_156077372
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat is dit voor smerig links gedachtegoed.
jammer dat inso er niet is
  roze maandag 14 september 2015 @ 14:02:29 #44
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156077380
:W
Your beauty never ever scared me.
pi_156077395
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Was niet veel he. Kuyt kan nu al niet meer ;(
Wel lekker kooltje van Elia
Kuyt is 36 snap niet dat mensen daar nog zoveel van verwachtten voor de aanvang van dit seizoen.
Kramer ook kut man man.
blablablabla
  roze maandag 14 september 2015 @ 14:05:38 #46
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156077448
Eindelijk tosti maken :D
pi_156077461
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

jammer dat inso er niet is
Die zou dat soort opmerkingen niet echt kunnen waarderen.
blablablabla
pi_156077469
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Kuyt is 36 snap niet dat mensen daar nog zoveel van verwachtten voor de aanvang van dit seizoen.
Kramer ook kut man man.
Snap ook niet dat die Gustafson nooit bij de selectie zit, laat staan speelminuten krijgt.

ben je volgend jaar ook weer kwijt
pi_156077527
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Snap ook niet dat die Gustafson nooit bij de selectie zit, laat staan speelminuten krijgt.

ben je volgend jaar ook weer kwijt
Inderdaad, waarom haalt Van Geel hem dan op als Gio er niets in lijkt te zien. Vilhena zat ook weer lekker op het bankje.
blablablabla
  maandag 14 september 2015 @ 14:24:11 #50
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156077882
Ben geboren als kwartje maar ben nu geen stuiver meer waard.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_156077916
quote:
9s.gif Op maandag 14 september 2015 14:24 schreef Fera het volgende:
Ben geboren als kwartje maar ben nu geen stuiver meer waard.
Jij bent mij minstens 2000 euro waard :$
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_156077938
Ik haat reinstrijken.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  maandag 14 september 2015 @ 14:26:31 #53
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156077943
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:25 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Jij bent mij minstens 2000 euro waard :$
Is dat opgeteld wat je in die anderhalf jaar dat je me kent al allemaal aan me hebt uitgegeven?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_156077956
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 14:26 schreef Fera het volgende:

[..]

Is dat opgeteld wat je in die anderhalf jaar dat je me kent al allemaal aan me hebt uitgegeven?
Hij heeft alle bonnetjes van de Sumo bewaard
pi_156078006
quote:

[..]

_O-
pi_156078020
quote:

[..]

Dan komt er nog 1500 bij :@
pi_156078024
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik haat reinstrijken.
wat is dat dan weer
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156078032
OV leef is duur
pi_156078044
quote:
8s.gif Op maandag 14 september 2015 14:30 schreef 2Happy4U het volgende:
OV leef is duur
Neem abo dan. Ben je veel goedkoper uit
  maandag 14 september 2015 @ 14:32:02 #60
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078081
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:29 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dan komt er nog 1500 bij :@
Reiskosten tellen niet. :{w
pi_156078101
Heb nog nooit een succesvolle korte afstand relatie gehad. :$
  maandag 14 september 2015 @ 14:33:43 #62
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078115
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
Heb je die überhaupt wel gehad?
pi_156078129
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:33 schreef Fera het volgende:

[..]

Heb je die überhaupt wel gehad?
Ja, woonde op 50m afstand van ex de laatste 6 maanden
pi_156078132
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:30 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee man. Abos zijn vies duur. Heeft alleen zin als je 7 dagen per week reist
pi_156078136
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:30 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Heb ik al. :P maar in het begin van onze relatie was ik 50 euro kwijt heen en terug :')
pi_156078142
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
succesvolle relaties hebben :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156078145
Maar ik zag hem bijna minder dan toen hij 2 uur verderop woonde. :')
pi_156078156
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Heb ik al. :P maar in het begin van onze relatie was ik 50 euro kwijt heen en terug :')
Wat voor abo heb je dan? Dal Vrij? Of zo`n trajectding? :P
  maandag 14 september 2015 @ 14:35:19 #69
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078161
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, woonde op 50m afstand van ex de laatste 6 maanden
Van de drie jaar dat jullie samen waren. Dus de rest was wel heen en weer karren.
pi_156078169
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ze zijn ook duur maar je reist zowat de hele week gratis. En telkens opwaarderen omdat er net niet genoeg op je ov staat kost ook bakken met geld :')
  maandag 14 september 2015 @ 14:35:45 #71
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078172
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ja ik ook. Niet miepen dus.
pi_156078178
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat voor abo heb je dan? Dal Vrij? Of zo`n trajectding? :P
Weekend met de trein vrij. Muv spitsuren 40% korting. 30 per maand.
pi_156078183
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:36 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Oh die is ook wel nice ja
pi_156078188
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:35 schreef Fera het volgende:

[..]

wat een gezeur joh _O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156078193
quote:

[..]

Van de drie jaar dat jullie samen waren. Dus de rest was wel heen en weer karren.
Ja klopt. Was veel makkelijker eigenlijk. Veel orderlijker wanneer je elkaar zag. :$
pi_156078194
quote:

[..]

Ik zsg niet dat ik het er niet voor over heb enkel dat het veel is
  maandag 14 september 2015 @ 14:36:42 #77
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078199
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:36 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Is dat nog wel rendabel? Want je hebt eigenlijk zelden het weekend vrij tegenwoordig.
pi_156078200
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

wat een gezeur joh _O-
Inderdaad. Neem dan geen vriendin als je je geld op wilt potten goffedomme :r
  maandag 14 september 2015 @ 14:37:00 #79
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078205
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

wat een gezeur joh _O-
Wat is gezeur?
pi_156078220
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Weekend vrij hebben ze soms wel prima aanbiedingen van. Voor paar tientjes per maand in je weekenden kan nog wel rendabel zijn, ex had zo'n abo.
pi_156078221
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Inderdaad. Neem dan geen vriendin als je je geld op wilt potten goffedomme :r
vrouwen zijn duur :r
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156078222
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

wat is dat dan weer
Reinkweken? Van een bacteriekolonie met verschillende soorten uiteindelijk één soort verkrijgen
smerig
pi_156078227
Geen relatie, lekker transformertjes, lego en vliegers kopen :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 september 2015 @ 14:37:46 #84
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078230
quote:
8s.gif Op maandag 14 september 2015 14:36 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik zsg niet dat ik het er niet voor over heb enkel dat het veel is
Is het ook. Eigenlijk moeten we maar zo snel mogelijk samenwonen. :)
pi_156078234
Bijna vrij O+
smerig
pi_156078235
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

In Azie niet hoor. Net zo duur als Maccie hier
pi_156078236
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:37 schreef Faxie het volgende:
Geen relatie, lekker transformertjes en vliegers kopen :9

SPOILER
Single leef beste leef
smerig
  roze maandag 14 september 2015 @ 14:38:17 #88
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156078242
#vrijgezellenleven
  maandag 14 september 2015 @ 14:38:31 #89
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078247
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ligt eraan. Gewoon een vriendin zoeken die af en toe wat terug geeft.
pi_156078249
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Reinkweken? Van een bacteriekolonie met verschillende soorten uiteindelijk één soort verkrijgen
Ik ruik racisme richting bepaalde bacteriele groepen.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156078257
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:38 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Single leef beste leef
Niet als het de enige leef is }:|
pi_156078259
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:37 schreef Faxie het volgende:
Geen relatie, lekker transformertjes, lego en vliegers kopen :9

SPOILER
Vergeet de katten niet
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]

In Azie niet hoor. Net zo duur als Maccie hier
:'(
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156078268
quote:

[..]

Mensen zijn duur. In een gezonde situatie krijg je er ook genoeg voor terug.
  maandag 14 september 2015 @ 14:39:34 #94
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078277
Katten. Dé huisdieren voor de vrijgezelle mens. _O_
pi_156078279
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:38 schreef Fera het volgende:

[..]

Ligt eraan. Gewoon een vriendin zoeken die af en toe wat terug geeft.
Een knuffel op zijn tijd en ik ben tevreden :s S:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156078283
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:36 schreef Fera het volgende:

[..]

Is dat nog wel rendabel? Want je hebt eigenlijk zelden het weekend vrij tegenwoordig.
Had het laatst een keer berekend en is nog steeds handig ja
pi_156078289
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:39 schreef Fera het volgende:
Ik wil stiekem een schildpad die ik henk ga noemen
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156078290
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik ruik racisme richting bepaalde bacteriele groepen.
Mijn labpartner en ik vinden dat goed bedacht
smerig
  roze maandag 14 september 2015 @ 14:40:05 #99
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156078291
Als ik naar buienradar kijk ben ik blij dat ik anderhalf uur geleden naar de winkel ben gesjokt _O_
pi_156078297
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet als het de enige leef is }:|
Fwb voor behoeften
smerig
pi_156078298
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:37 schreef Fera het volgende:

[..]

Is het ook. Eigenlijk moeten we maar zo snel mogelijk samenwonen. :)
Ben onderweg
  maandag 14 september 2015 @ 14:40:18 #102
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078300
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ja. Dan laat je financieel misbruik dus gewoon toe.
pi_156078302
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mensen zijn duur. In een gezonde situatie krijg je er ook genoeg voor terug.
Ik weet niet, volgens mij ben ik best goedkoop. ;(
  maandag 14 september 2015 @ 14:40:36 #104
319979 Fok-it
All is well
pi_156078313
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:39 schreef Fera het volgende:
Honden ook. ik wilde vroeger als klein kind altijd met m`n hond trouwen. Misschien tochgeen gek idee.
pi_156078315
Nu rijden doei gr
  maandag 14 september 2015 @ 14:40:45 #106
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078317
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik wil stiekem een schildpad die ik henk ga noemen
Godver. :')
pi_156078321
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 14:40 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja. Dan laat je financieel misbruik dus gewoon toe.
Oh dat was helemaal niet aan de hand hoor.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  roze maandag 14 september 2015 @ 14:40:57 #108
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156078326
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Honden ook. ik wilde vroeger als klein kind altijd met m`n hond trouwen. Misschien tochgeen gek idee.
Ik wil met mijn kat trouwen O+
  maandag 14 september 2015 @ 14:41:11 #109
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078334
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Honden zijn meer gezinsdieren. :@
pi_156078337
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik heb echt nog nooit (het gevoel gehad) dat ik veel meer betaalde dan een chick.
  maandag 14 september 2015 @ 14:41:24 #111
436595 Sked
Zonnestraal
pi_156078339
Ik wil uitsluitend met mezelf trouwen
  roze maandag 14 september 2015 @ 14:41:27 #112
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156078341
Ik word echt altijd zo blij van Kuroi O+
  maandag 14 september 2015 @ 14:41:30 #113
319979 Fok-it
All is well
pi_156078343
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:41 schreef Fera het volgende:

[..]

Honden zijn meer gezinsdieren. :@
Opzich wel. Maar je haalt er ook wel veel liefde uit.
  roze maandag 14 september 2015 @ 14:41:54 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156078349
Eigenlijk is het mijn ex zijn kat maar ik heb de kat geclaimd :@
  maandag 14 september 2015 @ 14:42:04 #115
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078357
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik weet niet, volgens mij ben ik best goedkoop. ;(
Ik ben ook niet duur. Maar als iemand me iets aanbiedt ga ik niet 'nee' zeggen uit beleefdheid. Bied het dan niet aan zou ik zeggen.
pi_156078363
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Fwb voor behoeften
;)
  maandag 14 september 2015 @ 14:42:22 #117
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078368
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Opzich wel. Maar je haalt er ook wel veel liefde uit.
Dat spreekt elkaar dan ook niet tegen.
pi_156078373
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2015 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk is het mijn ex zijn kat maar ik heb de kat geclaimd :@
dat doen vrouwen vaak ja
als er geen kinderen zijn nemen ze de huisdieren mee
  roze maandag 14 september 2015 @ 14:43:25 #119
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156078394
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

dat doen vrouwen vaak ja
Haha ik heb vanaf het begin bijna alles betaald (op 1 zak voer en 1 bezoek naar de DA na). Dus ik (en andere mensen) vinden dat ik gewoon recht heb op de kat. Ik zorg er ook voor, heeft hij ook nooit echt gedaan.
pi_156078400
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Fwb voor behoeften
ik dacht dat hij half R&P had afgeneukt
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 14 september 2015 @ 14:43:50 #121
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078404
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

dat doen vrouwen vaak ja
Mijn ex nam alle spullen mee en dumpte de dieren bij mij. Zo kan het ook.
  roze maandag 14 september 2015 @ 14:43:53 #122
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156078406
En hij geeft mij ook gelijk :).
pi_156078432
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:43 schreef Fera het volgende:

[..]

_O- Netjes.
  roze maandag 14 september 2015 @ 14:44:29 #125
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156078433
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:43 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja deed mijn ex zijn ex ook. Die dumpte de dieren ook bij hem. Hij had ook een kat van hun samen hier maar die is 2 jaar terug weggelopen.
pi_156078434
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

ik dacht dat hij half R&P had afgeneukt
Dat kan. GRTD is next

quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

;)
Met jou hwnb
smerig
pi_156078447
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:42 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik ben ook niet duur. Maar als iemand me iets aanbiedt ga ik niet 'nee' zeggen uit beleefdheid. Bied het dan niet aan zou ik zeggen.
Kaneeltje hoeft nooit naar mij te reizen. En af en toe probeer ik boodschapjes te betalen. Anders voel ik me leecher. :$
  roze maandag 14 september 2015 @ 14:45:19 #128
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156078457
Zodra ik of mijn ex hier niet meer woont ga ik de kat ook overschrijven van naam. Ik heb ook alle gegevens van de chip in mijn bezit (had ik al).
pi_156078463
quote:
die laatste 2 zijn best aardig

de stagair die dat gemaakt heeft verder moet wel nog een cursusje fotosjop nemen
pi_156078464
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Dat kan. GRTD is next

[..]

Met jou hwnb
Ik ben nergens veilig ;(
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 14 september 2015 @ 14:45:35 #131
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078468
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O- Netjes.
Vond ik niet erg. Hield veel te veel van die beestjes. En hij had de spullen eerder nodig dan ikzelf, aangezien ik bij m'n moeder introk en hij meteen weer op zichzelf ging wonen. Maar wel gevochten voor m'n wasmachine. Die had m'n oma tenslotte betaald. :{w
  maandag 14 september 2015 @ 14:46:04 #132
436595 Sked
Zonnestraal
pi_156078477
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik ben nergens veilig ;(
Bij mij
pi_156078490
quote:
Waar gaat dit over.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_156078497
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Dat kan. GRTD is next

[..]

Met jou hwnb
hwnb?
  maandag 14 september 2015 @ 14:46:40 #135
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078502
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Kaneeltje hoeft nooit naar mij te reizen. En af en toe probeer ik boodschapjes te betalen. Anders voel ik me leecher. :$
Ook niet naar je nieuwe stek? Nu lijkt het me toch wat meer geschikt om iemand te laten logeren.

Nu ik werkloos ben, voel ik me wel een leecher. Hopelijk verandert dat snel.
pi_156078504
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:46 schreef Sked het volgende:

[..]

Bij mij
iewl, in arnhem ook al niet
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156078506
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:45 schreef Fera het volgende:

[..]

Vond ik niet erg. Hield veel te veel van die beestjes. En hij had de spullen eerder nodig dan ikzelf, aangezien ik bij m'n moeder introk en hij meteen weer op zichzelf ging wonen. Maar wel gevochten voor m'n wasmachine. Die had m'n oma tenslotte betaald. :{w
Nog nooit last van gehad. Ze mogen bij mij slapen, eten e.d. maar alles in mijn huis is van mij.
  maandag 14 september 2015 @ 14:47:22 #138
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078518
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2015 14:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nog nooit last van gehad. Ze mogen bij mij slapen, eten e.d. maar alles in mijn huis is van mij.
We hadden alles samen gekocht. Vandaar. Als alles inderdaad echt van mij was geweest dan had hij het uit kunnen zoeken.
pi_156078524
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

die laatste 2 zijn best aardig

de stagair die dat gemaakt heeft verder moet wel nog een cursusje fotosjop nemen
Die zijlemans maakt ze :')
  roze maandag 14 september 2015 @ 14:47:31 #140
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156078528
Maar ik had persoonlijk wel liever nog even willen wachten met weer een kat nemen.

Maar weinig keuze, Kuroi moest gered worden.
pi_156078535
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Waar gaat dit over.
Geen flauw idee lijkt me meer iets voor kinderen of zo.
blablablabla
pi_156078542
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Geen flauw idee lijkt me meer iets voor kinderen of zo.
Kwaliteitsmedium wel.
pi_156078543
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:46 schreef Fera het volgende:

[..]

Ook niet naar je nieuwe stek? Nu lijkt het me toch wat meer geschikt om iemand te laten logeren.

Nu ik werkloos ben, voel ik me wel een leecher. Hopelijk verandert dat snel.
Ik heb een hoogslaper. :D
En een gratis weekendreizen abonnement. Maar in de vakantie komt hij wel een keertje langs.
  roze maandag 14 september 2015 @ 14:48:31 #144
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156078559
Echt ruk man, kan nu niet op digi-d komen. Want moet je zo'n sms code voor hebben :')
  maandag 14 september 2015 @ 14:48:31 #145
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078560
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb een hoogslaper. :D
En een gratis weekendreizen abonnement. Maar in de vakantie komt hij wel een keertje langs.
Eenpersoons?
pi_156078567
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Kwaliteitsmedium wel.
VI is sowieso kut alleen Van der Grijp heeft er soms wel kijk op.
Beter FOX kijken of BBC voor Engels voetbal
blablablabla
pi_156078570
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:47 schreef Fera het volgende:

[..]

We hadden alles samen gekocht. Vandaar. Als alles inderdaad echt van mij was geweest dan had hij het uit kunnen zoeken.
Ah, ja dat is echt iets waar ik voorlopig nog niet aan begin. Vastigheid is eng.
  maandag 14 september 2015 @ 14:49:02 #148
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078576
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2015 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Echt ruk man, kan nu niet op digi-d komen. Want moet je zo'n sms code voor hebben :')
Bezint eer gij de telefoon stuk gooit.
pi_156078585
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:48 schreef Elan het volgende:

[..]

VI is sowieso kut alleen Van der Grijp heeft er soms wel kijk op.
Beter FOX kijken of BBC voor Engels voetbal
Van Geel is ook weer koeien met paarden aan het vergelijken.

Feyenoord is een grote club, kent een prachtige historie en heeft een geweldig Legioen, maar financieel leggen wij het momenteel af tegen de onderkant van het Championship.
  maandag 14 september 2015 @ 14:49:26 #150
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078586
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2015 14:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ah, ja dat is echt iets waar ik voorlopig nog niet aan begin. Vastigheid is eng.
Nu woon ik alleen en is wel alles van mij. :9
pi_156078592
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:48 schreef Fera het volgende:

[..]

Eenpersoons?
Nee tweepersoons. Maar de ruimte is niet hoog genoeg om recht overeind te zitten. :$
Weet niet, het is toch praktischer om daarheen te gaan.
  roze maandag 14 september 2015 @ 14:49:42 #152
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156078593
quote:
9s.gif Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef Fera het volgende:

[..]

Bezint eer gij de telefoon stuk gooit.
Als ik niet met mijn knie zat was ik wel even een tussen stukje gaan halen voor mijn simkaart :9
pi_156078596
quote:
Je moet dat toch via post aanvragen. Duurt weer 5 dagen :')
blablablabla
  maandag 14 september 2015 @ 14:49:52 #154
319979 Fok-it
All is well
pi_156078598
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Waar gaat dit over.
Hoe was je eerste dagje ?
pi_156078602
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoe was je eerste dagje ?
Goed hoor.
Beetje vermoeiend allemaal blij dat ik thuis ben :$
  maandag 14 september 2015 @ 14:50:13 #156
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078605
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee tweepersoons. Maar de ruimte is niet hoog genoeg om recht overeind te zitten. :$
Weet niet, het is toch praktischer om daarheen te gaan.
Lastig seksen ook. ;(
pi_156078608
quote:
:')____
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 14 september 2015 @ 14:50:29 #158
319979 Fok-it
All is well
pi_156078609
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Goed hoor.
Beetje vermoeiend allemaal blij dat ik thuis ben :$
:D Voldaan is chill gevoel
Wat voor lessen hadj e?
pi_156078614
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Feyenoord is een grote club, kent een prachtige historie en heeft een geweldig Legioen, maar financieel leggen wij het momenteel af tegen de onderkant van het Championship.
Klinkt als een legitiem excuus om nog eens 25 jaar geen kampioen van Nederland te worden _O-
blablablabla
pi_156078615
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Legioen :')
pi_156078624
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:50 schreef Fera het volgende:

[..]

Lastig seksen ook. ;(
Ja, dat lijkt me niet zo'n goed idee in bed. Ik heb wel een driezitsbank met chaise longue, voor het geval dat. :)
  roze maandag 14 september 2015 @ 14:51:15 #162
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156078626
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Je moet dat toch via post aanvragen. Duurt weer 5 dagen :')
Kan gewoon bij telefoonwinkel toch? :o
pi_156078631
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Klinkt als een legitiem excuus om nog eens 25 jaar geen kampioen van Nederland te worden _O-
Echt he. Echt een excuus dat clubs als Heerenveen/Groningen beter scouten dan Feyenoord ook.
Allemaal door die gemene championship :')
  maandag 14 september 2015 @ 14:51:38 #164
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078639
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me niet zo'n goed idee in bed. Ik heb wel een driezitsbank met chaise longue, voor het geval dat. :)
Een chaise longue. O+ Is zo relaxed met film kijken ook.
pi_156078646
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:50 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Legioen :')
blablablabla
pi_156078650
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik wilde zo'n bank maar vies duur
pi_156078652
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik ben nergens veilig ;(
Arme VA, Ik ben er voor je ;(

quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:46 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

hwnb?
Hate with no benefits
SPOILER
smerig
pi_156078653
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Inderdaad. _O_
Pas er op twee manieren languit op. O+
  maandag 14 september 2015 @ 14:52:15 #169
319979 Fok-it
All is well
pi_156078656
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

dat clubs als Heerenveen/Groningen beter scouten dan Feyenoord ook.
Dat is echt een schande die maar niet erkent wordt
  maandag 14 september 2015 @ 14:52:48 #170
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078669
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:52 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat jij een rijke boi was.
pi_156078671
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:52 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

70 euro m.arktplaats enige gebruiksspoor was een lijmvlekje in een van de kussens en een paar losse draadjes aan de rechter zijkant
pi_156078675
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

:D Voldaan is chill gevoel
Wat voor lessen hadj e?
introductiecolleges theologie/culturele wetenschappen
maar moet zeggen dat ik soms even 10 minuutjes weg was met de gedachten
pi_156078678
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Echt he. Echt een excuus dat clubs als Heerenveen/Groningen beter scouten dan Feyenoord ook.
Allemaal door die gemene championship :')
Beetje klaar met Feyenoord, althans klaar met dit bestuur en dit beleid.
Voetbal is ook niet om aan te gluren doet gewoon pijn aan de ogen.

Gelukkig Elia-God _O_ En dan waren er nog debielen in F'Noord topic die twijfelden of we hem wel moesten halen :')
blablablabla
pi_156078685
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:52 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

[..]

Hate with no benefits
SPOILER
Beetje borderline eh
pi_156078686
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:52 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

[..]

Hate with no benefits
SPOILER
Ben ik in groningen wel veilig? ;(
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156078697
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Gelukkig Elia-God _O_ En dan waren er nog debielen in F'Noord topic die twijfelden of we hem wel moesten halen :')
Elia is een prima voetballer voor de eredivisie.
Vorig jaar ook paar aardige wedstrijden bij Southampton gespeeld maar PL net te hoog.
pi_156078705
ik wil denk ik een salade eten vanavond
iemand aanraders?
pi_156078706
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat jouw concentratie het überhaupt toestaat zulke lessen te bezoeken .
blablablabla
  maandag 14 september 2015 @ 14:54:08 #179
319979 Fok-it
All is well
pi_156078709
quote:

[..]

Dat Feyenoord topic is echt aids ja :')
Die wilde liever die Iranees zien komen die niemand ooit heeft zien spelen _O-
pi_156078712
quote:
Al jaren saai/slecht voetbal.
Kijk ook steeds minder uit om er naar te kijken :')
  maandag 14 september 2015 @ 14:54:18 #181
319979 Fok-it
All is well
pi_156078717
quote:

[..]

Niks mis mee
pi_156078723
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ben ik in groningen wel veilig? ;(
Ja, kom hier. Pax johannes en ik zijn er voor je O+

quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Beetje borderline eh
Bipolair bedoel je, malloot
smerig
pi_156078737
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:54 schreef Typisch het volgende:
iemand aanraders?
pasta tonijn
pi_156078739
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Al jaren saai/slecht voetbal.
Kijk ook steeds minder uit om er naar te kijken :')
Onder Rutten was het een tijdje best goed.
pi_156078740
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat jouw concentratie het überhaupt toestaat zulke lessen te bezoeken .
Colleges he.
Achterin gaan zitten uiteraard.

Niets mis mee.
pi_156078742
quote:

[..]

Elia is een prima voetballer voor de eredivisie.
Vorig jaar ook paar aardige wedstrijden bij Southampton gespeeld maar PL net te hoog.
Klopt.
Sowieso een baasje, bijna alleen maar lelijke voetballers nu Jan Arie :') Lex :') Kramer :') Kuyt :')
blablablabla
pi_156078748
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Onder Rutten was het een tijdje best goed.
Een wedstrijd of 10 ja.
pi_156078751
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

pasta tonijn
Ja dat zijn die standaard salades. ;(
pi_156078764
Zo voor de winterstop was goed.
Toen domme wedstrijd tegen PSV daarna na winterstop weer slecht.
pi_156078767
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

[..]

w/e ben geen psiegooloog
pi_156078770
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo voor de winterstop was goed.
Toen domme wedstrijd tegen PSV daarna na winterstop weer slecht.
Yessir.
pi_156078774
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:54 schreef Typisch het volgende:
iemand aanraders?
surimisalade met krab _O_
blablablabla
pi_156078775
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja dat zijn die standaard salades. ;(
Ben niet zo'n fancy kok
pi_156078792
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:56 schreef Elan het volgende:

[..]

surimisalade met krab _O_
krab is kk vies
pi_156078796
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

krab is kk vies
wat :')
pi_156078798
Van Beek is wel een fucking baas he Inso die moest allang in Oranje
blablablabla
pi_156078810
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

[..]

ik weet niet of ik me veilig voel bij die twee :s
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156078811
quote:

[..]

krab is kk vies
Goede krab niet joh kkgek
blablablabla
pi_156078813
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef Elan het volgende:
Klopt.
Karsdorp ook zeer goede match gister.

Jammer dat ie "omgeschoold' is naar back kan echt goed voetballen
  maandag 14 september 2015 @ 14:57:50 #200
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078814
Salade niçoise. Ook met tonijn, maar toch. :D
  maandag 14 september 2015 @ 14:57:52 #201
319979 Fok-it
All is well
pi_156078815
quote:
Voetbalprimeur :') kwam met het gerucht dat Klopp naar Oranje zou gaan als vervanger van Blind _O-
  roze maandag 14 september 2015 @ 14:57:53 #202
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156078816
quote:

[..]

krab is kk vies
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

wat :')
pi_156078825
quote:

[..]

Goede krab niet joh kkgek
in thailand goede verse krab gegeten dat was niet mis.
pi_156078841
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef Fera het volgende:
Salade niçoise. Ook met tonijn, maar toch. :D
aardappel in salade vind ik niets
pi_156078848
quote:

[..]

Klopt.

Is juist lekker. Krijgt op die plek de vrijheid aanvallend om te doen wat hij wil.

Jammer dat we op zijn echte plek Immers en de Toorn hebben lopen, dat wel.
  maandag 14 september 2015 @ 14:58:45 #206
319979 Fok-it
All is well
pi_156078850
quote:

[..]

Klopt.

Zal alleen niet bij Oranje komen vrees ik. Ajax bondscoaches gaan altijd voor die Tete
pi_156078851
quote:

[..]

Klopt.

Beter als CAM uit de voeten.
Zijn we meteen van Lex af ook ;(
blablablabla
  maandag 14 september 2015 @ 14:59:01 #208
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078856
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

aardappel in salade vind ik niets
Dan laat je die weg.
pi_156078858
Ik vind pasta in salade meestal zo smakeloos. Sowieso koude pasta.
pi_156078876
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zal alleen niet bij Oranje komen vrees ik. Ajax bondscoaches gaan altijd voor die Tete
Vieze blindjood zou allang ontslagen moeten zijn wegens Van der Wiel tegen Turkije gewoon weer opstellen :r
blablablabla
pi_156078886
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

w/e ben geen psiegooloog
_O- _O- heeft OF je akkaunt gehekt?

quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

ik weet niet of ik me veilig voel bij die twee :s
Kom dan maar naar mij }:|
smerig
  maandag 14 september 2015 @ 15:00:17 #212
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156078887
Of die kikkererwten-doperwten salade die Kaneel maakt. Die is ook erg lekker. :)
pi_156078888
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Vieze blindjood zou allang ontslagen moeten zijn wegens Van der Wiel tegen Turkije gewoon weer opstellen :r
Janmaat was er niet bij, moest hij dan die Tete met 5 wedstrijden ervaring opstellen?
pi_156078893
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik heb een goed topic gemaakt over blind. Maanden geleden al maar niemand wou luisteren
pi_156078897
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 15:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Janmaat was er niet bij, moest hij dan die Tete met 5 wedstrijden ervaring opstellen?
Als je kan voetballen, dan kan je voetballen.
pi_156078899
Verder kijk ik nooit Ajax dus zou het niet weten
  maandag 14 september 2015 @ 15:01:10 #217
319979 Fok-it
All is well
pi_156078912
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel serieus goeie speler
pi_156078926
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Tete ook nog nooit gezien verder.
pi_156078931
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 15:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Verhaegh had gekund die heeft vorig seizoen alles gespeeld in de Bundesliga.
blablablabla
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:04:14 #220
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156078998
Haha ik heb dus gisteren mijn telefoon in de prullenbak gegooid, maar hij staat nog aan schijnbaar. De wekker bleef maar af gaan vanochtend :')!!! Had misschien batterij er even uit moeten halen.

Bedenk mij nu dat ik de batterij er uit heb gehaald om simkaart enz te pakken. Maar telefoon bleef gewoon aanstaan *kon ik aan lampje bovenin zien*
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:04:32 #221
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079003
Maar het is een smartphone dus zal wel vandaag of morgen leeg zijn.
pi_156079054
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 15:00 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

_O- _O- heeft OF je akkaunt gehekt?

[..]

Kom dan maar naar mij }:|
Ik neem pyjama wel gewoon mee :@
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156079064
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2015 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik heb dus gisteren mijn telefoon in de prullenbak gegooid, maar hij staat nog aan schijnbaar. De wekker bleef maar af gaan vanochtend :')!!! Had misschien batterij er even uit moeten halen.
Dat moet bij het chemisch afval.
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:06:48 #224
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079074
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hebben we hier niet. En ga hem niet meer onder het afval weg halen :r
  maandag 14 september 2015 @ 15:07:05 #225
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156079084
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zulke apparaten kun je toch ergens inleveren dacht ik?
pi_156079089
Ik eet vanavond soep.
pi_156079099
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 15:07 schreef Fera het volgende:

[..]

Bij de telefoonwinkels willen ze je vaak nog wel een tientje geven ervoor.
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:07:29 #228
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079100
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 15:07 schreef Fera het volgende:

[..]

Ach hij ligt nu begraven onder een berg afval _O-
pi_156079114
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik eet vanavond soep.
welke soep
blablablabla
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:08:13 #230
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079122
Zo werden mensen ook helemaal gek toen ik zei dat ik een opgezette vogel in de container had gegooid. Kreeg ik ooit vanuit China :') Nooit besteld.
  maandag 14 september 2015 @ 15:08:19 #231
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156079129
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2015 15:07 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ach hij ligt nu begraven onder een berg afval _O-
Doe een boterhamzakje om je hand en vis hem er even uit. Dat hoort daar gewoon niet.
pi_156079136
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:07 schreef Elan het volgende:

[..]

welke soep
pittige linzensoep
pi_156079147
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2015 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Zo werden mensen ook helemaal gek toen ik zei dat ik een opgezette vogel in de container had gegooid. Kreeg ik ooit vanuit China :') Nooit besteld.
Dat kan ook gewoon, bij het gft.
pi_156079174
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

pittige linzensoep
veel carbs
blablablabla
pi_156079179
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:09 schreef Elan het volgende:

[..]

veel carbs
klopt eigk slecht
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:09:57 #236
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079181
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat kan ook gewoon, bij het gft.
Geen idee waar hij in is gegooid, mijn ex heeft hem toen snel weggegooid voor mij. Was wel raar wakker worden hoor ;( Werd wakker, had pakketje gekregen dus ik maak hem meteen open (nog half slapend).. zit er een dode vogel in. Wtf _O-!
pi_156079217
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik neem pyjama wel gewoon mee :@
Slaapfeestje *O*
smerig
pi_156079224
godverdomme weet niet wat ik wil eten

struggles
pi_156079227
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2015 15:09 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Geen idee waar hij in is gegooid, mijn ex heeft hem toen snel weggegooid voor mij. Was wel raar wakker worden hoor ;( Werd wakker, had pakketje gekregen dus ik maak hem meteen open (nog half slapend).. zit er een dode vogel in. Wtf _O-!
En je buren maar wachten op hun vogel
pi_156079236
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Slaapfeestje *O*
Ik neem een zaklamp mee voor de enge verhaaltjes
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:12:06 #241
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079257
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

En je buren maar wachten op hun vogel
Volgens mij stond mijn naam er wel op.
  maandag 14 september 2015 @ 15:13:23 #242
319979 Fok-it
All is well
pi_156079300
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Je mag het ook wel je fleshlight noemen hoor.
pi_156079302
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Neem ook je mooie petje van tc mee ;) ;)
smerig
  maandag 14 september 2015 @ 15:13:47 #244
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156079314
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef Typisch het volgende:
godverdomme weet niet wat ik wil eten

struggles
Pizza.
pi_156079339
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 15:13 schreef Fera het volgende:

[..]

Pizza.
Typisch moet op zijn ideale lijn letten.
blablablabla
pi_156079364
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je mag het ook wel je fleshlight noemen hoor.
:')
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 15:13 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Neem ook je mooie petje van tc mee ;) ;)
wat is dat steeds met mijn petje :s
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 14 september 2015 @ 15:15:30 #247
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156079367
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Typisch moet op zijn ideale lijn letten.
Een halve pizza.
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:16:23 #248
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079393
Denk dat mijn moeder mij heel vaak heeft geprobeerd te bellen. Die ligt in het ziekenhuis? :?
pi_156079396
pi_156079405
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat mijn moeder mij heel vaak heeft geprobeerd te bellen. Die ligt in het ziekenhuis? :?
misschien daarom wel he
  maandag 14 september 2015 @ 15:16:54 #251
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156079413
quote:
Dan regel je een telefoon en bel je terug?
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:17:40 #252
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079433
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Fera het volgende:

[..]

Dan regel je een telefoon en bel je terug?
Pff weet haar nummer niet uit mijn hoofd. Weet 1 nr uit mijn hoofd van mijn ouders, gisteren heen gebeld en dat is dus mijn vader. En ze reageert amper terug op FB :{
  maandag 14 september 2015 @ 15:17:44 #253
319979 Fok-it
All is well
pi_156079436
quote:
Limburger. Heerlen.

All you have to know
pi_156079454
quote:
Wat?
Bel je terug?
blablablabla
  maandag 14 september 2015 @ 15:18:45 #255
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156079459
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2015 15:17 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Pff weet haar nummer niet uit mijn hoofd. Weet 1 nr uit mijn hoofd van mijn ouders, gisteren heen gebeld en dat is dus mijn vader. En ze reageert amper terug op FB :{
Weet je vader het nummer niet? En als ze in het ziekenhuis ligt, kun je toch het ziekenhuis bellen en vragen naar haar?
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:18:51 #256
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079464
Klik normaal altijd papa of mama aan als ik ze moet bellen :@
  maandag 14 september 2015 @ 15:19:30 #257
319979 Fok-it
All is well
pi_156079485
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 15:18 schreef Fera het volgende:

[..]

Weet je vader het nummer niet? En als ze in het ziekenhuis ligt, kun je toch het ziekenhuis bellen en vragen naar haar?
Dat laatste lijkt me wel overduidelijk de makkelijkste oplossing ja :+
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:19:38 #258
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079489
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 15:18 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee mijn vader wil geen contact met haar dus weet haar nummer ook niet meer. Als ik straks nog geen reactie heb dan is dat wel een idee ja :)
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:20:14 #259
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079504
Haha zelf even niet bij nagedacht. Maar wacht liever even reactie af. Straks ligt ze gewoon daar omdat ze een controle heeft vanmiddag.
  maandag 14 september 2015 @ 15:20:59 #260
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156079530
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2015 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Haha zelf even niet bij nagedacht. Maar wacht liever even reactie af. Straks ligt ze gewoon daar omdat ze een controle heeft vanmiddag.
Je kan altijd bellen. Als het niet uitkomt dan hoor je dat vanzelf wel lijkt me. Vinden ouders heus niet erg hoor, als ze gebeld worden door hun kinderen.
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:22:04 #261
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079560
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 15:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Je kan altijd bellen. Als het niet uitkomt dan hoor je dat vanzelf wel lijkt me. Vinden ouders heus niet erg hoor, als ze gebeld worden door hun kinderen.
Ja kan straks wel even bellen. Reactie afwachten is wel goed idee maar werkt alleen als je een moeder of vader hebt die ook echt altijd die privé berichten leest :')
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:22:29 #262
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079571
Mijn vader leest gewoon nooit die privé berichten op FB _O-
pi_156079580
Sletjes SC
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:23:01 #264
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079586
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 15:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Sletjes SC
:9~
pi_156079607
quote:
Sletjes SC
Ik weiger mij met de rest van de SC te associeren
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156079620
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

roze maandag 14 september 2015 @ 15:24:11 #267
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079622
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Oh.
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:24:21 #268
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079628
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

;(
pi_156079634
quote:

[..]

hi5
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156079637
quote:
Sletjes SC
Ik ben preuts
pi_156079646
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

hi5
Boks ouwe
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:25:10 #272
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079653
quote:

[..]

Boks ouwe
Tik hem aan :7
pi_156079656
quote:

[..]

Boks ouwe
sologaam leef *O*
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156079673
quote:

[..]

:{

;(

maandag 14 september 2015 @ 15:26:13 #275
319979 Fok-it
All is well
pi_156079679
Geen idee waar jullie overpraten seks enzo

Zal wel iets van de laatste tijd zijn
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:26:17 #276
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079680
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 15:25 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

:{

;(

Gelukkig zijn wij er nog.
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:26:27 #277
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079685
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:26 schreef Fok-it het volgende:

Seks :') :') :') :')
pi_156079698
quote:

seks :r
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156079715
quote:

Seks is vooral zo'n enorm saai onderwerp.
pi_156079732
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Seks is vooral zo'n enorm saai onderwerp.
Geen woorden maar daden.
blablablabla
pi_156079737
quote:

seks is niet echt iets van de laatste tijd
pi_156079739
Het lot wil niet dat ik seks heb. :)
pi_156079751
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Geen woorden maar daden.
Jij toch ook al half jaar niet Elan
pi_156079752
quote:

[..]

Geen woorden maar daden.
pi_156079753
quote:

[..]

Geen woorden maar daden.
Ironisch wel dat feyenoord dat zingt
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156079765
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
Het lot wil niet dat ik seks heb. :)
of wil kaneel gewoon geen seks :s
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156079770
Denk dat Paxcon de enige is die seks heeft van deze sc
pi_156079778
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

of wil kaneel gewoon geen seks :s
Nee er waren andere redenen.
  maandag 14 september 2015 @ 15:29:53 #289
319979 Fok-it
All is well
pi_156079779
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
Ja helemaal
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:30:05 #290
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079785
quote:
Ja denk ik ook wel.
pi_156079788
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 15:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Jij toch ook al half jaar niet Elan
Op mijn leeftijd hoef je niet meer zonodig.
blablablabla
pi_156079796
Inb4 mad Paxcon
  maandag 14 september 2015 @ 15:30:27 #293
319979 Fok-it
All is well
pi_156079798
Met Brammetje zeker :') ;(
pi_156079808
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:30 schreef Fok-it het volgende:
Met Brammetje zeker :') ;(
Fylax
blablablabla
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:30:53 #295
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079813
quote:
9s.gif Op maandag 14 september 2015 15:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Fylax
Die is 16 _O- Dude
pi_156079814
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Op mijn leeftijd hoef je niet meer zonodig.
Heb ik nu al. Seks is overrated
pi_156079820
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2015 15:30 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Die is 16 _O- Dude
Dus?
  maandag 14 september 2015 @ 15:31:30 #298
319979 Fok-it
All is well
pi_156079828
quote:

[..]

Die is 16 _O- Dude
Pax toch 20. Homo`s zijn niet zo moeilijk
  roze maandag 14 september 2015 @ 15:31:30 #299
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156079829
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 15:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dus?
Mweh.
pi_156079830
quote:
nah, fera en heppie weten vast van geen ophouden.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156079835
quote:

[..]

Die is 16 _O- Dude
Seems legit :7
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo