Jij bent mij minstens 2000 euro waard :$quote:Op maandag 14 september 2015 14:24 schreef Fera het volgende:
Ben geboren als kwartje maar ben nu geen stuiver meer waard.
Is dat opgeteld wat je in die anderhalf jaar dat je me kent al allemaal aan me hebt uitgegeven?quote:Op maandag 14 september 2015 14:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent mij minstens 2000 euro waard :$
Hij heeft alle bonnetjes van de Sumo bewaardquote:Op maandag 14 september 2015 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat opgeteld wat je in die anderhalf jaar dat je me kent al allemaal aan me hebt uitgegeven?
quote:Op maandag 14 september 2015 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat opgeteld wat je in die anderhalf jaar dat je me kent al allemaal aan me hebt uitgegeven?
quote:Op maandag 14 september 2015 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Neem abo dan. Ben je veel goedkoper uitquote:
Reiskosten tellen niet.quote:
Heb je die überhaupt wel gehad?quote:Op maandag 14 september 2015 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
Heb nog nooit een succesvolle korte afstand relatie gehad. :$
Nee man. Abos zijn vies duur. Heeft alleen zin als je 7 dagen per week reistquote:Op maandag 14 september 2015 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem abo dan. Ben je veel goedkoper uit
Heb ik al.quote:Op maandag 14 september 2015 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem abo dan. Ben je veel goedkoper uit
succesvolle relaties hebbenquote:Op maandag 14 september 2015 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
Heb nog nooit een succesvolle korte afstand relatie gehad. :$
Wat voor abo heb je dan? Dal Vrij? Of zo`n trajectding?quote:Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik al.maar in het begin van onze relatie was ik 50 euro kwijt heen en terug
Van de drie jaar dat jullie samen waren. Dus de rest was wel heen en weer karren.quote:Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, woonde op 50m afstand van ex de laatste 6 maanden
Ze zijn ook duur maar je reist zowat de hele week gratis. En telkens opwaarderen omdat er net niet genoeg op je ov staat kost ook bakken met geldquote:Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee man. Abos zijn vies duur. Heeft alleen zin als je 7 dagen per week reist
Ja ik ook. Niet miepen dus.quote:Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik al.maar in het begin van onze relatie was ik 50 euro kwijt heen en terug
Weekend met de trein vrij. Muv spitsuren 40% korting. 30 per maand.quote:Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor abo heb je dan? Dal Vrij? Of zo`n trajectding?
Oh die is ook wel nice jaquote:Op maandag 14 september 2015 14:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weekend met de trein vrij. Muv spitsuren 40% korting. 30 per maand.
Ja klopt. Was veel makkelijker eigenlijk. Veel orderlijker wanneer je elkaar zag. :$quote:Op maandag 14 september 2015 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Van de drie jaar dat jullie samen waren. Dus de rest was wel heen en weer karren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |