Bij de telefoonwinkels willen ze je vaak nog wel een tientje geven ervoor.quote:Op maandag 14 september 2015 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Zulke apparaten kun je toch ergens inleveren dacht ik?
Ach hij ligt nu begraven onder een berg afvalquote:Op maandag 14 september 2015 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Zulke apparaten kun je toch ergens inleveren dacht ik?
Doe een boterhamzakje om je hand en vis hem er even uit. Dat hoort daar gewoon niet.quote:Op maandag 14 september 2015 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach hij ligt nu begraven onder een berg afval
Dat kan ook gewoon, bij het gft.quote:Op maandag 14 september 2015 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Zo werden mensen ook helemaal gek toen ik zei dat ik een opgezette vogel in de container had gegooid. Kreeg ik ooit vanuit ChinaNooit besteld.
Geen idee waar hij in is gegooid, mijn ex heeft hem toen snel weggegooid voor mij. Was wel raar wakker worden hoorquote:Op maandag 14 september 2015 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon, bij het gft.
Slaapfeestjequote:Op maandag 14 september 2015 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik neem pyjama wel gewoon mee
En je buren maar wachten op hun vogelquote:Op maandag 14 september 2015 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee waar hij in is gegooid, mijn ex heeft hem toen snel weggegooid voor mij. Was wel raar wakker worden hoorWerd wakker, had pakketje gekregen dus ik maak hem meteen open (nog half slapend).. zit er een dode vogel in. Wtf
!
Ik neem een zaklamp mee voor de enge verhaaltjesquote:
Volgens mij stond mijn naam er wel op.quote:Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En je buren maar wachten op hun vogel
Je mag het ook wel je fleshlight noemen hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik neem een zaklamp mee voor de enge verhaaltjes
Neem ook je mooie petje van tc meequote:Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik neem een zaklamp mee voor de enge verhaaltjes
Pizza.quote:Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef Typisch het volgende:
godverdomme weet niet wat ik wil eten
struggles
quote:Op maandag 14 september 2015 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag het ook wel je fleshlight noemen hoor.
wat is dat steeds met mijn petje :squote:Op maandag 14 september 2015 15:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neem ook je mooie petje van tc mee![]()
Een halve pizza.quote:Op maandag 14 september 2015 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Typisch moet op zijn ideale lijn letten.
misschien daarom wel hequote:Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat mijn moeder mij heel vaak heeft geprobeerd te bellen. Die ligt in het ziekenhuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |