Voetbalprimeurquote:Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef Elan het volgende:
Van Beek is wel een fucking baas he Inso die moest allang in Oranje
in thailand goede verse krab gegeten dat was niet mis.quote:
aardappel in salade vind ik nietsquote:Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef Fera het volgende:
Salade niçoise. Ook met tonijn, maar toch.
Is juist lekker. Krijgt op die plek de vrijheid aanvallend om te doen wat hij wil.quote:Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Karsdorp ook zeer goede match gister.
Jammer dat ie "omgeschoold' is naar back kan echt goed voetballen
Zal alleen niet bij Oranje komen vrees ik. Ajax bondscoaches gaan altijd voor die Tetequote:Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Beter als CAM uit de voeten.quote:Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Dan laat je die weg.quote:Op maandag 14 september 2015 14:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
aardappel in salade vind ik niets
Vieze blindjood zou allang ontslagen moeten zijn wegens Van der Wiel tegen Turkije gewoon weer opstellenquote:Op maandag 14 september 2015 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal alleen niet bij Oranje komen vrees ik. Ajax bondscoaches gaan altijd voor die Tete
quote:
Kom dan maar naar mijquote:Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik weet niet of ik me veilig voel bij die twee :s
Janmaat was er niet bij, moest hij dan die Tete met 5 wedstrijden ervaring opstellen?quote:Op maandag 14 september 2015 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Vieze blindjood zou allang ontslagen moeten zijn wegens Van der Wiel tegen Turkije gewoon weer opstellen
Ik heb een goed topic gemaakt over blind. Maanden geleden al maar niemand wou luisterenquote:Op maandag 14 september 2015 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Vieze blindjood zou allang ontslagen moeten zijn wegens Van der Wiel tegen Turkije gewoon weer opstellen
Als je kan voetballen, dan kan je voetballen.quote:Op maandag 14 september 2015 15:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Janmaat was er niet bij, moest hij dan die Tete met 5 wedstrijden ervaring opstellen?
Wel serieus goeie spelerquote:Op maandag 14 september 2015 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder kijk ik nooit Ajax dus zou het niet weten
Tete ook nog nooit gezien verder.quote:Op maandag 14 september 2015 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder kijk ik nooit Ajax dus zou het niet weten
Verhaegh had gekund die heeft vorig seizoen alles gespeeld in de Bundesliga.quote:Op maandag 14 september 2015 15:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Janmaat was er niet bij, moest hij dan die Tete met 5 wedstrijden ervaring opstellen?
Ik neem pyjama wel gewoon meequote:Op maandag 14 september 2015 15:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
heeft OF je akkaunt gehekt?
[..]
Kom dan maar naar mij
Dat moet bij het chemisch afval.quote:Op maandag 14 september 2015 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik heb dus gisteren mijn telefoon in de prullenbak gegooid, maar hij staat nog aan schijnbaar. De wekker bleef maar af gaan vanochtend!!! Had misschien batterij er even uit moeten halen.
Hebben we hier niet. En ga hem niet meer onder het afval weg halenquote:Op maandag 14 september 2015 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet bij het chemisch afval.
Zulke apparaten kun je toch ergens inleveren dacht ik?quote:Op maandag 14 september 2015 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet bij het chemisch afval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |