bronquote:De politie in Heerlen plaatste een post op Facebook. Agenten gingen naar de school nadat ze een melding hadden gekregen dat een jongen cake met daarin softdrugs zat te verkopen op het schoolplein. Hij vroeg 5 euro per plakje.
Softdrugs wordt in Nederland gedoogd, maar niet voor minderjarigen en zeker niet op scholen. De jongen krijgt waarschijnlijk een straf van HALT.
Misschien was de cake wel niet lekker, terechte snitch dan, en kom op... 5 euro voor een plakje?quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vieze snitches. Je kan ook niks meer tegenwoordig.
5 voor een plakje is een prima prijs hoorquote:Op zaterdag 12 september 2015 13:56 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Misschien was de cake wel niet lekker, terechte snitch dan, en kom op... 5 euro voor een plakje?
quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vieze snitches. Je kan ook niks meer tegenwoordig.
In een shop misschien. Op straat 3 hooguit 4 euro.quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
5 voor een plakje is een prima prijs hoor
mits het niet van die dunne kutplakjes zijn
Man, op mijn school kon ik alles krijgen. Pillen, coke, pep, trippies, alles.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:55 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Tsjah, dat hadden ze op jouw school vast niet he?
Ik bedoel de agenten die er iets aan doenquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Man, op mijn school kon ik alles krijgen. Pillen, coke, pep, trippies, alles.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |