Ik zsg niet dat ik het er niet voor over heb enkel dat het veel isquote:
Is dat nog wel rendabel? Want je hebt eigenlijk zelden het weekend vrij tegenwoordig.quote:Op maandag 14 september 2015 14:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weekend met de trein vrij. Muv spitsuren 40% korting. 30 per maand.
Inderdaad. Neem dan geen vriendin als je je geld op wilt potten goffedommequote:
Wat is gezeur?quote:
Weekend vrij hebben ze soms wel prima aanbiedingen van. Voor paar tientjes per maand in je weekenden kan nog wel rendabel zijn, ex had zo'n abo.quote:Op maandag 14 september 2015 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee man. Abos zijn vies duur. Heeft alleen zin als je 7 dagen per week reist
vrouwen zijn duurquote:Op maandag 14 september 2015 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Neem dan geen vriendin als je je geld op wilt potten goffedomme
Reinkweken? Van een bacteriekolonie met verschillende soorten uiteindelijk één soort verkrijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het ook. Eigenlijk moeten we maar zo snel mogelijk samenwonen.quote:Op maandag 14 september 2015 14:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zsg niet dat ik het er niet voor over heb enkel dat het veel is
In Azie niet hoor. Net zo duur als Maccie hierquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 14:37 schreef Faxie het volgende:
Geen relatie, lekker transformertjes en vliegers kopenSingle leef beste leefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan. Gewoon een vriendin zoeken die af en toe wat terug geeft.quote:
Ik ruik racisme richting bepaalde bacteriele groepen.quote:Op maandag 14 september 2015 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Reinkweken? Van een bacteriekolonie met verschillende soorten uiteindelijk één soort verkrijgen
quote:Op maandag 14 september 2015 14:37 schreef Faxie het volgende:
Geen relatie, lekker transformertjes, lego en vliegers kopenVergeet de katten nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 14 september 2015 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Azie niet hoor. Net zo duur als Maccie hier
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Een knuffel op zijn tijd en ik ben tevreden :s S:quote:Op maandag 14 september 2015 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Gewoon een vriendin zoeken die af en toe wat terug geeft.
Had het laatst een keer berekend en is nog steeds handig jaquote:Op maandag 14 september 2015 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat nog wel rendabel? Want je hebt eigenlijk zelden het weekend vrij tegenwoordig.
Ik wil stiekem een schildpad die ik henk ga noemenquote:Op maandag 14 september 2015 14:39 schreef Fera het volgende:
Katten. Dé huisdieren voor de vrijgezelle mens.
Mijn labpartner en ik vinden dat goed bedachtquote:Op maandag 14 september 2015 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ruik racisme richting bepaalde bacteriele groepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |