SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Ik leen ook eigenlijk alleen voor buffer+uitgaven aan leuke dingen in de toekomst nu, rondkomen lukt wel net met bijbaan gelukkig.quote:Op maandag 14 september 2015 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same here.
Ik kom er nu achter dat ik waarschijnlijk niet hoef te lenen. Dat zou geweldig zijn. Ik kan ook niks sparen maar ja, lenen voor vakantie dan. Dat ga ik dan wel doen
.
Ik moet goedkoper eten, niet minder.quote:
Onzinquote:Op maandag 14 september 2015 13:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedereen komt er wel, als je het maar graag genoeg wil. Gvd wat een slechte Nederlandse zin.
quote:Op maandag 14 september 2015 13:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedereen komt er wel, als je het maar graag genoeg wil. Gvd wat een slechte Nederlandse zin.
Jaa, hier ook met bijbaan. Is je werk al wat meer geregeld met uren werken en uren uitbetaald krijgen of blijft dat beetje scheef?quote:Op maandag 14 september 2015 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik leen ook eigenlijk alleen voor buffer+uitgaven aan leuke dingen in de toekomst nu, rondkomen lukt wel net met bijbaan gelukkig.
[..]
Ik moet goedkoper eten, niet minder.
Nou ja, dat blijft wel gewoon zo dat ik niet echt betaald krijg voor de uren voorbereiding thuis. Ik zou het voorbereiden ook wel kunnen laten, maar dat zou betekenen dat ik crappy werk zou afleveren. Maar goed, het is wel erg leuk werk, dus ik neem het wel op de koop toe.quote:Op maandag 14 september 2015 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, hier ook met bijbaan. Is je werk al wat meer geregeld met uren werken en uren uitbetaald krijgen of blijft dat beetje scheef?
dat is pas onzin anno 2015quote:Op maandag 14 september 2015 13:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onzin
Als je voor dubbeltje geboren bent zal je nooit een kwartje worden
Ligt eraan. Als je op evenementen wilt werken of op Schiphol heb je vaak wel een probleem ja.quote:Op maandag 14 september 2015 13:40 schreef Elan het volgende:
Sowieso ben je enorm beperkt in je banenaanbod als je geen rijbewijs hebt voor beveiliging.
Veel werk is buiten OV-tijden of je moet constant naar andere locaties toch?
Tegenwoordig is dat best wel erg belangrijk, schijnt het.quote:Op maandag 14 september 2015 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja maar ik bedoel
Je hoeft je niet druk te maken om je cv. De meeste hebben geen relevante werkervaring toch als je net je studie afgerond hebt.
Ook zeer belangrijk jaquote:Op maandag 14 september 2015 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, dat blijft wel gewoon zo dat ik niet echt betaald krijg voor de uren voorbereiding thuis. Ik zou het voorbereiden ook wel kunnen laten, maar dat zou betekenen dat ik crappy werk zou afleveren. Maar goed, het is wel erg leuk werk, dus ik neem het wel op de koop toe.
Verpest het maar weer.quote:Op maandag 14 september 2015 13:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onzin
Als je voor dubbeltje geboren bent zal je nooit een kwartje worden
Ja oke. Zit wat in.quote:Op maandag 14 september 2015 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat best wel erg belangrijk, schijnt het.
Omdat anders die enkele mensen die wel relevante ervaring alle banen voor je neus weg pikken.
Een eis vaak niet nee maar wel een enorme pré.quote:Op maandag 14 september 2015 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je op evenementen wilt werken of op Schiphol heb je vaak wel een probleem ja.
De rest stelt het niet als een eis.
Ja, ze vragen overal mensen met ervaring. Echt overal.quote:Op maandag 14 september 2015 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat best wel erg belangrijk, schijnt het.
Omdat anders die enkele mensen die wel relevante ervaring alle banen voor je neus weg pikken.
Wil eigenlijk wel graag verder op de uni na mijn master, dus ze moeten me wel een beetje positief leren kennen natuurlijk.quote:
Je hebt genoeg hoor. Objectbeveiliging bijv hoef je echt niet op meerdere plekken tegelijk te zijn tijdnes je shift. Het is alleen de vraag of het je voorkeur isquote:Op maandag 14 september 2015 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Een eis vaak niet nee maar wel een enorme pré.
Er zijn nu eenmaal weinig banen in die sector waar je van 9 tot 5 op een vaste locatie gesitueerd bent.
Of je moet op gemeentehuis gaan zitten maar daar vragen ze vaak ivm agressieproblematiek meer ervaren mensen voor juist.
flikker toch op johquote:Op maandag 14 september 2015 13:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Absoluut niet
Echt zo'n mythe van het economisme. Als je maar genoeg je best doet etc
Voor dergelijke bedrijven is mobiliteit wel degelijk belangrijk hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt genoeg hoor. Objectbeveiliging bijv hoef je echt niet op meerdere plekken tegelijk te zijn tijdnes je shift. Het is alleen de vraag of het je voorkeur is
Vandaar dat er zoveel ouderen thuis komen te zitten na langdurig bij dezelfde werkgever in dienst te zijn geweest.quote:Op maandag 14 september 2015 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
flikker toch op joh
zo goed als iedereen in nederland kan een opleiding afronden en naar eigen keuze die opleiding invullen
die uitspraak komt uit de tijd dat mensen als zoon van de schoenmaker maar schoenmaker moesten worden, dat is al lang niet meer
Winkels, musea, overheidsgebouwen, gevangenissen/inrichtingen,luchthavens. allemaal werkplekken waar het niet nodig is.quote:Op maandag 14 september 2015 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor dergelijke bedrijven is mobiliteit wel degelijk belangrijk hoor.
Bijvoorbeeld als er ergens een alarm af gaat dat je direct kan gaan kijken. Niet dat je eerst een kwartier met de bus moet en twee keer overstappen.
Kijk maar bij de vacatures op website van Securitas. Rijbewijs is bij allemaal een eis.
Hm. Misschien zou het mogen, misschien niet. Maar ik heb nu al m`n hele leven ervaring met mijn oogafwijking en met hoe het is als ik als bijrijder in een auto zit.quote:Op maandag 14 september 2015 13:48 schreef Typisch het volgende:
Kun je je rijbewijs niet alsnog halen Fok-it?
Donder en Fleurine Halsema gaan naar de vrije school, universiteit en lopen fluitend de boardroom binnen en Muhamed kan na heel misschien een hbo opleiding gedaan te hebben heel misschien aan de slag als administratief medewerker. Als de maatschappij hem niet richting criminaliteit drijft.quote:Op maandag 14 september 2015 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
flikker toch op joh
zo goed als iedereen in nederland kan een opleiding afronden en naar eigen keuze die opleiding invullen
die uitspraak komt uit de tijd dat mensen als zoon van de schoenmaker maar schoenmaker moesten worden, dat is al lang niet meer
Bij ons op kantoor lopen er steeds verschillende van die pikkies rond. Al weet ik ook niet of dat de norm is verder hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Winkels, musea, overheidsgebouwen, gevangenissen/inrichtingen,luchthavens. allemaal werkplekken waar het niet nodig is.
Maar een rijbewijs hebben is inderdaad een enorme pre dat ben ik met je eens
quote:Op maandag 14 september 2015 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij ons op kantoor lopen er steeds verschillende van die pikkies rond. Al weet ik ook niet of dat de norm is verder hoor.
Wat is dit voor smerig links gedachtegoed.quote:Op maandag 14 september 2015 13:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Donder en Fleurine Halsema gaan naar de vrije school, universiteit en lopen fluitend de boardroom binnen en Muhamed kan na heel misschien een hbo opleiding gedaan te hebben heel misschien aan de slag als administratief medewerker. Als de maatschappij hem niet richting criminaliteit drijft.
Misschien moet je even de betekenis van dat gezegde opzoeken als je denkt dat dat daar wat mee te maken heeft, helder licht.quote:Op maandag 14 september 2015 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaar dat er zoveel ouderen thuis komen te zitten na langdurig bij dezelfde werkgever in dienst te zijn geweest.
Je hebt er weer niet bijster veel van begrepen meid.
Ja, want Muhamed kan in ons schoolsysteem onmogelijk nog op de universiteit terecht komen na zijn mbo/hbo,quote:Op maandag 14 september 2015 13:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Donder en Fleurine Halsema gaan naar de vrije school, universiteit en lopen fluitend de boardroom binnen en Muhamed kan na heel misschien een hbo opleiding gedaan te hebben heel misschien aan de slag als administratief medewerker. Als de maatschappij hem niet richting criminaliteit drijft.
Neequote:Op maandag 14 september 2015 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien moet je even de betekenis van dat gezegde opzoeken als je denkt dat dat daar wat mee te maken heeft, helder licht.
Daarna worden zijn sollicitatiebrieven wel een tikkeltje minder snel geselecteerd dan die van Adriaan gok ik zo.quote:Op maandag 14 september 2015 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, want Muhamed kan in ons schoolsysteem onmogelijk nog op de universiteit terecht komen na zijn mbo/hbo,
Dan wil ik je vriendelijk verzoeken niet mee te doen in een discussie als je de kern van het discussiepunt niet eens begrijpt. Bedankt alvast.quote:
Was niet veel he. Kuyt kan nu al niet meerquote:Op maandag 14 september 2015 14:00 schreef Elan het volgende:
Heb je Feyenoord nog bekeken gisteren fokkie.
Pertinent onwaar en derhalve verworpen.quote:Op maandag 14 september 2015 14:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan wil ik je vriendelijk verzoeken niet mee te doen in een discussie als je de kern van het discussiepunt niet eens begrijpt. Bedankt alvast.
Dat klopt, maar dat neemt niet weg dat die uitspraak dat een dubbeltje geen kwartje kan worden anno 2015 in Nederland echt niet meer op gaat.quote:Op maandag 14 september 2015 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarna worden zijn sollicitatiebrieven wel een tikkeltje minder snel geselecteerd dan die van Adriaan gok ik zo.
jammer dat inso er niet isquote:Op maandag 14 september 2015 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is dit voor smerig links gedachtegoed.
Kuyt is 36 snap niet dat mensen daar nog zoveel van verwachtten voor de aanvang van dit seizoen.quote:Op maandag 14 september 2015 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was niet veel he. Kuyt kan nu al niet meer
Wel lekker kooltje van Elia
Snap ook niet dat die Gustafson nooit bij de selectie zit, laat staan speelminuten krijgt.quote:Op maandag 14 september 2015 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Kuyt is 36 snap niet dat mensen daar nog zoveel van verwachtten voor de aanvang van dit seizoen.
Kramer ook kut man man.
Inderdaad, waarom haalt Van Geel hem dan op als Gio er niets in lijkt te zien. Vilhena zat ook weer lekker op het bankje.quote:Op maandag 14 september 2015 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ook niet dat die Gustafson nooit bij de selectie zit, laat staan speelminuten krijgt.
ben je volgend jaar ook weer kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |