abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156076684

Welkom in het GRTD SC topic.

V: Klinkt heel leuk een SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!.
Bagger users die komen bashen of wat dan ook worden genegeerd.

V: Mag ik hier elke plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van Fok! in gaat. (e.g. tetten en piemols)
Hou er wel rekening mee dan sommige users ook FOK!'en op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Geen gezeik, kapen is toegestaan!

Statistieken

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn op de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)

U can't sit with us als je dit lijstje niet invult.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
pi_156076705
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je komt er wel hoor :Y
Iedereen komt er wel, als je het maar graag genoeg wil. Gvd wat een slechte Nederlandse zin.
pi_156076708
Of in pretpark
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_156076709
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:36 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Same here.

Ik kom er nu achter dat ik waarschijnlijk niet hoef te lenen. Dat zou geweldig zijn :D. Ik kan ook niks sparen maar ja, lenen voor vakantie dan. Dat ga ik dan wel doen :').
Ik leen ook eigenlijk alleen voor buffer+uitgaven aan leuke dingen in de toekomst nu, rondkomen lukt wel net met bijbaan gelukkig. O+

quote:
9s.gif Op maandag 14 september 2015 13:37 schreef Elan het volgende:

[..]

En je eet al zo weinig.
Ik moet goedkoper eten, niet minder.
pi_156076732
quote:
9s.gif Op maandag 14 september 2015 13:38 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Iedereen komt er wel, als je het maar graag genoeg wil. Gvd wat een slechte Nederlandse zin.
Onzin

Als je voor dubbeltje geboren bent zal je nooit een kwartje worden
pi_156076733
quote:
9s.gif Op maandag 14 september 2015 13:38 schreef Flippiee het volgende:

[..]

:D Ja maar ik bedoel
Je hoeft je niet druk te maken om je cv. De meeste hebben geen relevante werkervaring toch als je net je studie afgerond hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_156076735
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 13:38 schreef Mortaxx het volgende:
Of in pretpark
Toverland O+
blablablabla
pi_156076740
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik leen ook eigenlijk alleen voor buffer+uitgaven aan leuke dingen in de toekomst nu, rondkomen lukt wel net met bijbaan gelukkig. O+

[..]

Ik moet goedkoper eten, niet minder.
Jaa, hier ook met bijbaan. Is je werk al wat meer geregeld met uren werken en uren uitbetaald krijgen of blijft dat beetje scheef?
Baby darling doll face honey
pi_156076769
Sowieso ben je enorm beperkt in je banenaanbod als je geen rijbewijs hebt voor beveiliging.
Veel werk is buiten OV-tijden of je moet constant naar andere locaties toch?
blablablabla
pi_156076782
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:39 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Jaa, hier ook met bijbaan. Is je werk al wat meer geregeld met uren werken en uren uitbetaald krijgen of blijft dat beetje scheef?
Nou ja, dat blijft wel gewoon zo dat ik niet echt betaald krijg voor de uren voorbereiding thuis. Ik zou het voorbereiden ook wel kunnen laten, maar dat zou betekenen dat ik crappy werk zou afleveren. Maar goed, het is wel erg leuk werk, dus ik neem het wel op de koop toe. :)
pi_156076785
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 13:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Onzin

dat is pas onzin anno 2015
pi_156076793
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:40 schreef Elan het volgende:
Sowieso ben je enorm beperkt in je banenaanbod als je geen rijbewijs hebt voor beveiliging.
Veel werk is buiten OV-tijden of je moet constant naar andere locaties toch?
Ligt eraan. Als je op evenementen wilt werken of op Schiphol heb je vaak wel een probleem ja.

De rest stelt het niet als een eis.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_156076809
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

:D Ja maar ik bedoel
Je hoeft je niet druk te maken om je cv. De meeste hebben geen relevante werkervaring toch als je net je studie afgerond hebt.
Tegenwoordig is dat best wel erg belangrijk, schijnt het.
Omdat anders die enkele mensen die wel relevante ervaring alle banen voor je neus weg pikken. :)
pi_156076821
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nou ja, dat blijft wel gewoon zo dat ik niet echt betaald krijg voor de uren voorbereiding thuis. Ik zou het voorbereiden ook wel kunnen laten, maar dat zou betekenen dat ik crappy werk zou afleveren. Maar goed, het is wel erg leuk werk, dus ik neem het wel op de koop toe. :)
Ook zeer belangrijk ja :D
pi_156076823
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 13:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Onzin

Verpest het maar weer.
pi_156076827
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Omdat anders die enkele mensen die wel relevante ervaring alle banen voor je neus weg pikken. :)
Ja oke. Zit wat in.
pi_156076832
Wowowow, ik had mn Beirut kaartje op Ticketswap gezet en binnen 3 minuten verkocht :') :D
pi_156076833
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 13:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

dat is pas onzin anno 2015
Absoluut niet

Echt zo'n mythe van het economisme. Als je maar genoeg je best doet etc :')
pi_156076844
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ligt eraan. Als je op evenementen wilt werken of op Schiphol heb je vaak wel een probleem ja.

De rest stelt het niet als een eis.
Een eis vaak niet nee maar wel een enorme pré.
Er zijn nu eenmaal weinig banen in die sector waar je van 9 tot 5 op een vaste locatie gesitueerd bent.

Of je moet op gemeentehuis gaan zitten maar daar vragen ze vaak ivm agressieproblematiek meer ervaren mensen voor juist.
blablablabla
pi_156076847
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, ze vragen overal mensen met ervaring. Echt overal.

Ken al verschillende mensen die nadat ze hun opleiding haddne afgerond nog even stage deden enkel voor de ervaring. Anders kwam je gewoon niet aan een baan
pi_156076866
Ik denk gewoon nog niet na over baangarantie en weet ik het. Ik weet dat het bij deze opleiding heel hoog is (80% heeft werk op niveau eerste half jaar na behalen diploma) maar ik weet uberhaupt niet wat voor werk ik zou willen dus hé :D
pi_156076868
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:42 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ook zeer belangrijk ja :D
Wil eigenlijk wel graag verder op de uni na mijn master, dus ze moeten me wel een beetje positief leren kennen natuurlijk.
pi_156076878
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Een eis vaak niet nee maar wel een enorme pré.
Er zijn nu eenmaal weinig banen in die sector waar je van 9 tot 5 op een vaste locatie gesitueerd bent.

Of je moet op gemeentehuis gaan zitten maar daar vragen ze vaak ivm agressieproblematiek meer ervaren mensen voor juist.
Je hebt genoeg hoor. Objectbeveiliging bijv hoef je echt niet op meerdere plekken tegelijk te zijn tijdnes je shift. Het is alleen de vraag of het je voorkeur is
pi_156076892
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 13:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Absoluut niet

Echt zo'n mythe van het economisme. Als je maar genoeg je best doet etc :')
flikker toch op joh

zo goed als iedereen in nederland kan een opleiding afronden en naar eigen keuze die opleiding invullen

die uitspraak komt uit de tijd dat mensen als zoon van de schoenmaker maar schoenmaker moesten worden, dat is al lang niet meer
pi_156076951
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je hebt genoeg hoor. Objectbeveiliging bijv hoef je echt niet op meerdere plekken tegelijk te zijn tijdnes je shift. Het is alleen de vraag of het je voorkeur is
Voor dergelijke bedrijven is mobiliteit wel degelijk belangrijk hoor.
Bijvoorbeeld als er ergens een alarm af gaat dat je direct kan gaan kijken. Niet dat je eerst een kwartier met de bus moet en twee keer overstappen.

Kijk maar bij de vacatures op website van Securitas. Rijbewijs is bij allemaal een eis.
blablablabla
pi_156076987
Kun je je rijbewijs niet alsnog halen Fok-it?
pi_156076993
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 13:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

flikker toch op joh

zo goed als iedereen in nederland kan een opleiding afronden en naar eigen keuze die opleiding invullen

die uitspraak komt uit de tijd dat mensen als zoon van de schoenmaker maar schoenmaker moesten worden, dat is al lang niet meer
Vandaar dat er zoveel ouderen thuis komen te zitten na langdurig bij dezelfde werkgever in dienst te zijn geweest.
Je hebt er weer niet bijster veel van begrepen meid.
blablablabla
pi_156077002
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Voor dergelijke bedrijven is mobiliteit wel degelijk belangrijk hoor.
Bijvoorbeeld als er ergens een alarm af gaat dat je direct kan gaan kijken. Niet dat je eerst een kwartier met de bus moet en twee keer overstappen.

Kijk maar bij de vacatures op website van Securitas. Rijbewijs is bij allemaal een eis.
Winkels, musea, overheidsgebouwen, gevangenissen/inrichtingen,luchthavens. allemaal werkplekken waar het niet nodig is.

Maar een rijbewijs hebben is inderdaad een enorme pre dat ben ik met je eens
pi_156077058
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 13:48 schreef Typisch het volgende:
Kun je je rijbewijs niet alsnog halen Fok-it?
Hm. Misschien zou het mogen, misschien niet. Maar ik heb nu al m`n hele leven ervaring met mijn oogafwijking en met hoe het is als ik als bijrijder in een auto zit.

En met de beperkingen die ik zie weet ik gewoon dat ik een gevaar vorm voor anderen en mezelf :P Dus dat alleen al is een reden dat het gewoon niet verstandig is om eraan te beginnen
pi_156077133
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 13:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

flikker toch op joh

Donder en Fleurine Halsema gaan naar de vrije school, universiteit en lopen fluitend de boardroom binnen en Muhamed kan na heel misschien een hbo opleiding gedaan te hebben heel misschien aan de slag als administratief medewerker. Als de maatschappij hem niet richting criminaliteit drijft.
pi_156077158
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Winkels, musea, overheidsgebouwen, gevangenissen/inrichtingen,luchthavens. allemaal werkplekken waar het niet nodig is.

Maar een rijbewijs hebben is inderdaad een enorme pre dat ben ik met je eens
Bij ons op kantoor lopen er steeds verschillende van die pikkies rond. Al weet ik ook niet of dat de norm is verder hoor.
blablablabla
pi_156077181
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Bij ons op kantoor lopen er steeds verschillende van die pikkies rond. Al weet ik ook niet of dat de norm is verder hoor.
:D
Het word wel vaker in verschillende branches gevraagd ja :P
pi_156077247
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 13:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Donder en Fleurine Halsema gaan naar de vrije school, universiteit en lopen fluitend de boardroom binnen en Muhamed kan na heel misschien een hbo opleiding gedaan te hebben heel misschien aan de slag als administratief medewerker. Als de maatschappij hem niet richting criminaliteit drijft.
Wat is dit voor smerig links gedachtegoed.
blablablabla
pi_156077249
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Vandaar dat er zoveel ouderen thuis komen te zitten na langdurig bij dezelfde werkgever in dienst te zijn geweest.
Je hebt er weer niet bijster veel van begrepen meid.
Misschien moet je even de betekenis van dat gezegde opzoeken als je denkt dat dat daar wat mee te maken heeft, helder licht.
pi_156077281
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 13:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja, want Muhamed kan in ons schoolsysteem onmogelijk nog op de universiteit terecht komen na zijn mbo/hbo,
pi_156077305
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 13:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Misschien moet je even de betekenis van dat gezegde opzoeken als je denkt dat dat daar wat mee te maken heeft, helder licht.
Nee
blablablabla
pi_156077327
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 13:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, want Muhamed kan in ons schoolsysteem onmogelijk nog op de universiteit terecht komen na zijn mbo/hbo,
Daarna worden zijn sollicitatiebrieven wel een tikkeltje minder snel geselecteerd dan die van Adriaan gok ik zo.
pi_156077336
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 13:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee
Dan wil ik je vriendelijk verzoeken niet mee te doen in een discussie als je de kern van het discussiepunt niet eens begrijpt. Bedankt alvast.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2015 14:00:53 ]
pi_156077342
Heb je Feyenoord nog bekeken gisteren fokkie.
blablablabla
pi_156077353
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:00 schreef Elan het volgende:
Heb je Feyenoord nog bekeken gisteren fokkie.
Was niet veel he. Kuyt kan nu al niet meer ;(
Wel lekker kooltje van Elia
pi_156077355
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dan wil ik je vriendelijk verzoeken niet mee te doen in een discussie als je de kern van het discussiepunt niet eens begrijpt. Bedankt alvast.
Pertinent onwaar en derhalve verworpen.
blablablabla
pi_156077360
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Daarna worden zijn sollicitatiebrieven wel een tikkeltje minder snel geselecteerd dan die van Adriaan gok ik zo.
Dat klopt, maar dat neemt niet weg dat die uitspraak dat een dubbeltje geen kwartje kan worden anno 2015 in Nederland echt niet meer op gaat.

Dat er mensen zijn met voordelen en mensen zijn met nadelen is duidelijk.
pi_156077372
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat is dit voor smerig links gedachtegoed.
jammer dat inso er niet is
  roze maandag 14 september 2015 @ 14:02:29 #44
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156077380
:W
Your beauty never ever scared me.
pi_156077395
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Was niet veel he. Kuyt kan nu al niet meer ;(
Wel lekker kooltje van Elia
Kuyt is 36 snap niet dat mensen daar nog zoveel van verwachtten voor de aanvang van dit seizoen.
Kramer ook kut man man.
blablablabla
  roze maandag 14 september 2015 @ 14:05:38 #46
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156077448
Eindelijk tosti maken :D
Your beauty never ever scared me.
pi_156077461
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

jammer dat inso er niet is
Die zou dat soort opmerkingen niet echt kunnen waarderen.
blablablabla
pi_156077469
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Kuyt is 36 snap niet dat mensen daar nog zoveel van verwachtten voor de aanvang van dit seizoen.
Kramer ook kut man man.
Snap ook niet dat die Gustafson nooit bij de selectie zit, laat staan speelminuten krijgt.

ben je volgend jaar ook weer kwijt
pi_156077527
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Snap ook niet dat die Gustafson nooit bij de selectie zit, laat staan speelminuten krijgt.

ben je volgend jaar ook weer kwijt
Inderdaad, waarom haalt Van Geel hem dan op als Gio er niets in lijkt te zien. Vilhena zat ook weer lekker op het bankje.
blablablabla
  maandag 14 september 2015 @ 14:24:11 #50
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156077882
Ben geboren als kwartje maar ben nu geen stuiver meer waard.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')