Dat kan. GRTD is nextquote:Op maandag 14 september 2015 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik dacht dat hij half R&P had afgeneukt
Met jou hwnbquote:
Kaneeltje hoeft nooit naar mij te reizen. En af en toe probeer ik boodschapjes te betalen. Anders voel ik me leecher. :$quote:Op maandag 14 september 2015 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook niet duur. Maar als iemand me iets aanbiedt ga ik niet 'nee' zeggen uit beleefdheid. Bied het dan niet aan zou ik zeggen.
die laatste 2 zijn best aardigquote:Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef Elan het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/artikel/4923
Ik ben nergens veiligquote:Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat kan. GRTD is next
[..]
Met jou hwnb
Vond ik niet erg. Hield veel te veel van die beestjes. En hij had de spullen eerder nodig dan ikzelf, aangezien ik bij m'n moeder introk en hij meteen weer op zichzelf ging wonen. Maar wel gevochten voor m'n wasmachine. Die had m'n oma tenslotte betaald.quote:
Bij mijquote:Op maandag 14 september 2015 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nergens veilig
Waar gaat dit over.quote:Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef Elan het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/artikel/4923
hwnb?quote:Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat kan. GRTD is next
[..]
Met jou hwnb
Ook niet naar je nieuwe stek? Nu lijkt het me toch wat meer geschikt om iemand te laten logeren.quote:Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneeltje hoeft nooit naar mij te reizen. En af en toe probeer ik boodschapjes te betalen. Anders voel ik me leecher. :$
iewl, in arnhem ook al nietquote:
Nog nooit last van gehad. Ze mogen bij mij slapen, eten e.d. maar alles in mijn huis is van mij.quote:Op maandag 14 september 2015 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Vond ik niet erg. Hield veel te veel van die beestjes. En hij had de spullen eerder nodig dan ikzelf, aangezien ik bij m'n moeder introk en hij meteen weer op zichzelf ging wonen. Maar wel gevochten voor m'n wasmachine. Die had m'n oma tenslotte betaald.
We hadden alles samen gekocht. Vandaar. Als alles inderdaad echt van mij was geweest dan had hij het uit kunnen zoeken.quote:Op maandag 14 september 2015 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad. Ze mogen bij mij slapen, eten e.d. maar alles in mijn huis is van mij.
Die zijlemans maakt zequote:Op maandag 14 september 2015 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
die laatste 2 zijn best aardig
de stagair die dat gemaakt heeft verder moet wel nog een cursusje fotosjop nemen
Kwaliteitsmedium wel.quote:Op maandag 14 september 2015 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen flauw idee lijkt me meer iets voor kinderen of zo.
Ik heb een hoogslaper.quote:Op maandag 14 september 2015 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook niet naar je nieuwe stek? Nu lijkt het me toch wat meer geschikt om iemand te laten logeren.
Nu ik werkloos ben, voel ik me wel een leecher. Hopelijk verandert dat snel.
Eenpersoons?quote:Op maandag 14 september 2015 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een hoogslaper.
En een gratis weekendreizen abonnement. Maar in de vakantie komt hij wel een keertje langs.
VI is sowieso kut alleen Van der Grijp heeft er soms wel kijk op.quote:
Ah, ja dat is echt iets waar ik voorlopig nog niet aan begin. Vastigheid is eng.quote:Op maandag 14 september 2015 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
We hadden alles samen gekocht. Vandaar. Als alles inderdaad echt van mij was geweest dan had hij het uit kunnen zoeken.
Bezint eer gij de telefoon stuk gooit.quote:Op maandag 14 september 2015 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Echt ruk man, kan nu niet op digi-d komen. Want moet je zo'n sms code voor hebben
Van Geel is ook weer koeien met paarden aan het vergelijken.quote:Op maandag 14 september 2015 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
VI is sowieso kut alleen Van der Grijp heeft er soms wel kijk op.
Beter FOX kijken of BBC voor Engels voetbal
Nu woon ik alleen en is wel alles van mij.quote:Op maandag 14 september 2015 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ja dat is echt iets waar ik voorlopig nog niet aan begin. Vastigheid is eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |