Dan regel je een telefoon en bel je terug?quote:Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat mijn moeder mij heel vaak heeft geprobeerd te bellen. Die ligt in het ziekenhuis?
Pff weet haar nummer niet uit mijn hoofd. Weet 1 nr uit mijn hoofd van mijn ouders, gisteren heen gebeld en dat is dus mijn vader. En ze reageert amper terug op FBquote:Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan regel je een telefoon en bel je terug?
Limburger. Heerlen.quote:Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
NWS / Spacecake op schoolplein: 5 euro per plakje
wat een domkop
Wat?quote:Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat mijn moeder mij heel vaak heeft geprobeerd te bellen. Die ligt in het ziekenhuis?
Weet je vader het nummer niet? En als ze in het ziekenhuis ligt, kun je toch het ziekenhuis bellen en vragen naar haar?quote:Op maandag 14 september 2015 15:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff weet haar nummer niet uit mijn hoofd. Weet 1 nr uit mijn hoofd van mijn ouders, gisteren heen gebeld en dat is dus mijn vader. En ze reageert amper terug op FB
Dat laatste lijkt me wel overduidelijk de makkelijkste oplossing jaquote:Op maandag 14 september 2015 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je vader het nummer niet? En als ze in het ziekenhuis ligt, kun je toch het ziekenhuis bellen en vragen naar haar?
Nee mijn vader wil geen contact met haar dus weet haar nummer ook niet meer. Als ik straks nog geen reactie heb dan is dat wel een idee jaquote:Op maandag 14 september 2015 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je vader het nummer niet? En als ze in het ziekenhuis ligt, kun je toch het ziekenhuis bellen en vragen naar haar?
Je kan altijd bellen. Als het niet uitkomt dan hoor je dat vanzelf wel lijkt me. Vinden ouders heus niet erg hoor, als ze gebeld worden door hun kinderen.quote:Op maandag 14 september 2015 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Haha zelf even niet bij nagedacht. Maar wacht liever even reactie af. Straks ligt ze gewoon daar omdat ze een controle heeft vanmiddag.
Ja kan straks wel even bellen. Reactie afwachten is wel goed idee maar werkt alleen als je een moeder of vader hebt die ook echt altijd die privé berichten leestquote:Op maandag 14 september 2015 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan altijd bellen. Als het niet uitkomt dan hoor je dat vanzelf wel lijkt me. Vinden ouders heus niet erg hoor, als ze gebeld worden door hun kinderen.
Ik weiger mij met de rest van de SC te associerenquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weiger mij met de rest van de SC te associeren
Oh.quote:Op maandag 14 september 2015 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weiger mij met de rest van de SC te associeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |