Nee tweepersoons. Maar de ruimte is niet hoog genoeg om recht overeind te zitten. :$quote:
Als ik niet met mijn knie zat was ik wel even een tussen stukje gaan halen voor mijn simkaartquote:Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Bezint eer gij de telefoon stuk gooit.
Je moet dat toch via post aanvragen. Duurt weer 5 dagenquote:Op maandag 14 september 2015 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Echt ruk man, kan nu niet op digi-d komen. Want moet je zo'n sms code voor hebben
Hoe was je eerste dagje ?quote:
Goed hoor.quote:
Lastig seksen ook.quote:Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee tweepersoons. Maar de ruimte is niet hoog genoeg om recht overeind te zitten. :$
Weet niet, het is toch praktischer om daarheen te gaan.
quote:Op maandag 14 september 2015 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Echt ruk man, kan nu niet op digi-d komen. Want moet je zo'n sms code voor hebben
quote:Op maandag 14 september 2015 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed hoor.
Beetje vermoeiend allemaal blij dat ik thuis ben :$
Klinkt als een legitiem excuus om nog eens 25 jaar geen kampioen van Nederland te wordenquote:Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van Geel is ook weer koeien met paarden aan het vergelijken.
Feyenoord is een grote club, kent een prachtige historie en heeft een geweldig Legioen, maar financieel leggen wij het momenteel af tegen de onderkant van het Championship.
Legioenquote:Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van Geel is ook weer koeien met paarden aan het vergelijken.
Feyenoord is een grote club, kent een prachtige historie en heeft een geweldig Legioen, maar financieel leggen wij het momenteel af tegen de onderkant van het Championship.
Ja, dat lijkt me niet zo'n goed idee in bed. Ik heb wel een driezitsbank met chaise longue, voor het geval dat.quote:
Kan gewoon bij telefoonwinkel toch?quote:Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet dat toch via post aanvragen. Duurt weer 5 dagen
Echt he. Echt een excuus dat clubs als Heerenveen/Groningen beter scouten dan Feyenoord ook.quote:Op maandag 14 september 2015 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt als een legitiem excuus om nog eens 25 jaar geen kampioen van Nederland te worden
Een chaise longue.quote:Op maandag 14 september 2015 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me niet zo'n goed idee in bed. Ik heb wel een driezitsbank met chaise longue, voor het geval dat.
Ik wilde zo'n bank maar vies duurquote:Op maandag 14 september 2015 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Een chaise longue.Is zo relaxed met film kijken ook.
Arme VA, Ik ben er voor jequote:Op maandag 14 september 2015 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nergens veilig
Hate with no benefitsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2015 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Een chaise longue.Is zo relaxed met film kijken ook.
Dat is echt een schande die maar niet erkent wordtquote:Op maandag 14 september 2015 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat clubs als Heerenveen/Groningen beter scouten dan Feyenoord ook.
Ik dacht altijd dat jij een rijke boi was.quote:Op maandag 14 september 2015 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wilde zo'n bank maar vies duur
70 euro m.arktplaats enige gebruiksspoor was een lijmvlekje in een van de kussens en een paar losse draadjes aan de rechter zijkantquote:Op maandag 14 september 2015 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wilde zo'n bank maar vies duur
introductiecolleges theologie/culturele wetenschappenquote:Op maandag 14 september 2015 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]Voldaan is chill gevoel
Wat voor lessen hadj e?
Beetje klaar met Feyenoord, althans klaar met dit bestuur en dit beleid.quote:Op maandag 14 september 2015 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt he. Echt een excuus dat clubs als Heerenveen/Groningen beter scouten dan Feyenoord ook.
Allemaal door die gemene championship
quote:Op maandag 14 september 2015 14:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme VA, Ik ben er voor je
[..]
Hate with no benefitsBeetje borderline ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2015 14:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme VA, Ik ben er voor je
[..]
Hate with no benefitsBen ik in groningen wel veilig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |