Was je weg dan?quote:
Sorry dat ik je niet gemist hebquote:
Sta ik dan nu op het 'supertof' lijstjequote:Op zaterdag 12 september 2015 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik haal jou van mijn 'tof' lijstje af.
Nee, 'openstaande kwesties'quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sta ik dan nu op het 'supertof' lijstje
Ik zou je zo een brohug geven.quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:44 schreef Specularium het volgende:
Wilde hier eerst een grapje maken dat Henk 2 fantastische dagen via Tempo Team als kraanmachinist heeft gehad, maar ik heb me ingehouden. Want gaat misschien wat ver.
Hoop dat jullie trots op mij zijn.
Die kwestie is waarschijnlijk gewoon een knuffelquote:Op zaterdag 12 september 2015 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, 'openstaande kwesties'
Stiekem weet je dondersgoed waar ik op uit ben.quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kwestie is waarschijnlijk gewoon een knuffel
Ja weet ik, maar ik val al op een andere snor.quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stiekem weet je dondersgoed waar ik op uit ben.
Oh.quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik val al op een andere snor.
Sorry broeder, die ziiina gaat gewoon voor.quote:
das toch geen stijl ah mattie.quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry broeder, die ziiina gaat gewoon voor.
Ziiinas gaan voor zemmelsquote:Op zaterdag 12 september 2015 01:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
das toch geen stijl ah mattie.
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:18 schreef Specularium het volgende:
De mp4 van VI is weer helemaal kut met geluid dat niet gelijk loopt.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry broeder, die ziiina gaat gewoon voor.
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 02:41 schreef Specularium het volgende:
Zo zie je maar dat Viro helemaal niet altijd grappig is.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 02:47 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb wel per ongeluk een beetje grappig gedaan'Maak je wachtwoord eens wat makkelijker'
quote:
Maar wij hebben Harry.quote:Op zaterdag 12 september 2015 03:22 schreef Kowloon het volgende:
De POL-SC heeft wel meer diepgang, ondanks de grappen en grollen.
Onvoorspelbaar. De wereld versplintert steeds verder...quote:Op zaterdag 12 september 2015 03:30 schreef Kowloon het volgende:
Zo zien 1,5 miljoen mensen er uit; voor een onafhankelijk Catalonië:
[ afbeelding ]
Zolang het zonder geweld en bloedvergieten gaat kan ik dergelijke initiatieven wel waarderen. Laat men zich maar aansluiten daar waar men zich het prettigst bij voelt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 03:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onvoorspelbaar. De wereld versplintert steeds verder...
In veel gevallen moet er eerst wel bloedvergieten aan te pas komen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 03:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zolang het zonder geweld en bloedvergieten gaat kan ik dergelijke initiatieven wel waarderen. Laat men zich maar aansluiten daar waar men zich het prettigst bij voelt.
Nonsensquote:Op zaterdag 12 september 2015 03:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onvoorspelbaar. De wereld versplintert steeds verder...
Ja maar dat is een vlakke parade richting Madrid. Vandaag de laatste bergen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Morgen is toch de laatste etappe?
Oh oke, dus morgen is niet zo spannend meer als het vandaag goed gaat.quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar dat is een vlakke parade richting Madrid. Vandaag de laatste bergen.
Zo lang geleden dat ik mijn hersens pijnig als ik er aan terug denk.quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:15 schreef d4v1d het volgende:
Die nieuwe topiclijst.
Waar is de tijd gebleven dat je heel af en toe nog kon lachen om een tong80 topic
Noem mij, afgezien van het eerder kunstmatig gescheiden Duitsland, dan eens een paar landen die met elkaar zijn gefuseerd tot één nieuw land? Ik zie alleen maar afsplitsingen of initiatieven in die richting.quote:
De hele fucking wereld is de afgelopen 20-30 jaar in een bizar snel tempo gemondialiseerd. In een wereld waar alles onder druk van de grote bedrijven in toenemende mate exact hetzelfde wordt, doet het er natuurlijk niks toe waar de grens van Spanje exact ligt. Sterker nog, waar het leven in Catalonië, buiten Barcelona, onder Franco nog niks voorstelde en beduidend minder ontwikkeld was dan de rest van Spanje. In vergelijking daarmee zijn ze als ze nu eigen landsgrenzen zouden trekken nog altijd meer één met de overige Spanjaarden dan in die tijd. Omdat ze nu wel grofweg dezelfde rechten, plichten en levensstijl hebben. Zeker in vergelijking met 40 jaar geleden onder Franco.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Noem mij, afgezien van het eerder kunstmatig gescheiden Duitsland, dan eens een paar landen die met elkaar zijn gefuseerd tot één nieuw land? Ik zie alleen maar afsplitsingen of initiatieven in die richting.
Release Date: 31 December 2015quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Extraction (2015) - IMDb
Vanavond even kijken, denk dat het ook wel iets voor jou is.
Had een ban moeten zijnquote:Op zaterdag 12 september 2015 15:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb ook echt een note gekregen voor dat piemelhoofd
En terecht.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb ook echt een note gekregen voor dat piemelhoofd
Heb jij Henkie al gefeliciteerd?quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:26 schreef moemoe het volgende:
http://www.nu.nl/mobiel/4(...)water-gebruiken.html
Nou Yoki, daar zitten we dan met onze toestellen.
Nee, eerst jou nog feliciterenquote:Op zaterdag 12 september 2015 15:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij Henkie al gefeliciteerd?
Oh boy....quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:28 schreef Njosnavelin het volgende:
De kapper heeft mijn kapsel verklootik vertrouw nooit meer iemand
Zo voel ik me nu dus ook. Ik start vanaf vandaag een sociaal isolement.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh boy....
Dat had ik vorig jaar. Toen ontwijkte ik gewoon mensen vanwege mijn kapsel...
Terug gaan omdat je niet tevreden bent een optie?quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo voel ik me nu dus ook. Ik start vanaf vandaag een sociaal isolement.
Nee hij heeft mijn pony gewoon veel te kort geknipt. Dus valt niks aan te doen behalve wachten. Heb er, mietje als ik ben, niks van gezegd.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Terug gaan omdat je niet tevreden bent een optie?
Dank je, heb niks gevierd. Gewoon een jaartje ouder geworden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, eerst jou nog feliciteren.
Ik hoop dat het een doldwaas verjaardagsfeest was! Van harte!
Ik dacht toen ''het is maar haar'', maar zo voelt het niet na afloopquote:Op zaterdag 12 september 2015 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee hij heeft mijn pony gewoon veel te kort geknipt. Dus valt niks aan te doen behalve wachten. Heb er, mietje als ik ben, niks van gezegd.
Pics van je mislukte kapsel.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee hij heeft mijn pony gewoon veel te kort geknipt. Dus valt niks aan te doen behalve wachten. Heb er, mietje als ik ben, niks van gezegd.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:37 schreef Fokker89 het volgende:
Weer een jaar dichter bij de dood.
Nee echt he.. kan me echt opwinden over zulke dingenquote:Op zaterdag 12 september 2015 15:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik dacht toen ''het is maar haar'', maar zo voelt het niet na afloop.
Laat ik dat mezelf jullie maar niet aan doen.quote:
Regent het?quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier wel hoor. van dat plakkerige weer
Ik eet ze nu.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik las in een ander topic dat er alweer pepernoten te koop zijn.
Gelukkig begrijpen wij vrouwen dit van elkaar.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee echt he.. kan me echt opwinden over zulke dingen
Heb al mogen genieten van twee zakken chocoladepepernoten in tussenuren.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik las in een ander topic dat er alweer pepernoten te koop zijn.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gelukkig begrijpen wij vrouwen dit van elkaar.
Van die zwarte en witte?quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Heb al mogen genieten van twee zakken chocoladepepernoten in tussenuren.
Thnx!quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je scoop Fylie!
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
pics van deze intense liefde
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:05 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens. Nichtje van mijn vriendin gaat dansen op het koningslied.
Artikel waar echt helemaal geen vreemde reacties op komen op de FPquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:05 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens. Nichtje van mijn vriendin gaat dansen op het koningslied.
En dan komt Fylax ook nog eens met een bericht waar hij alle mensen die het niet zo op zwarte piet hebben achterlijk noemt, drukdrukdruk.quote:
Nee. Zeker niet met plaatjes zoals onderstaand in deze reeksquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
pics van deze intense liefde
Tis wat.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dan komt Fylax ook nog eens met een bericht waar hij alle mensen die het niet zo op zwarte piet hebben achterlijk noemt, drukdrukdruk.
Hey die staat onder die van mijquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Artikel waar echt helemaal geen vreemde reacties op komen op de FP'Duitsland stopt vluchtelingen in concentratiekamp'
![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Duitsland stopt vluchtelingen in concentratiekamp'
Superleuk dusquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dan komt Fylax ook nog eens met een bericht waar hij alle mensen die het niet zo op zwarte piet hebben achterlijk noemt, drukdrukdruk.
Hoi moemoe.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee. Zeker niet met plaatjes zoals onderstaand in deze reeks.
[ afbeelding ]
Oiiii!quote:
Heb jij zusjes? Zo ja pics?quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oiiii!
En? Heb jij zus(jes)? Als in: Raksha Bandhan gevierd?
Dit wil ik uiteraard ook van Viro horen.
Viroquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oiiii!
Lieve skat.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oiiii!
Ik zal niet om pics vragen, want dat doen zij na mij wel.quote:
Die hoor ik inderdaad wel vaker, ik kan alleen niet zingen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal niet om pics vragen, want dat doen zij na mij wel.
Laatst zag ik Thomas Acda bij RTL Late Night en dacht ik gelijk aan jou. Dit heb je vast vaker gehoord...
Oooohquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Lieve skat.
Ik ben zelf half Arubaans en half NL hè.
Ben 2x naar India geweest, vandaar dat wel wat weet over de cultuur.
En mijn schoonzusje is met een Indiër getrouwd en daar gaan wonen.
Maar ik heb trouwens alleen een oudere broer.
Mi ta bon.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ooooh. Dus dan zijn Viro en ik de enige twee in deze reeks, hoewel ik LittleBrownie laatst ook spotte
.
Kon ta bai?
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil het wel wat spannender voor je maken.
Ik zou op safe spelen en gewoon met mij en Njos gaan theeleuten Kauai.quote:
Is toch gewoon een Indo?quote:
Ja Harry heeft ooit kinderpic van mij gezien.quote:
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja Harry heeft ooit kinderpic van mij gezien.
Njos trouwens ook. En weet ik veel wie.
Yoki en Kingstown of zo.
Ik stem voor.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Ik zou op safe spelen en gewoon met mij en Njos gaan theeleuten Kauai.
Kingstown heeft elke foto van iedereen hier die ooit gemaakt isquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja Harry heeft ooit kinderpic van mij gezien.
Njos trouwens ook. En weet ik veel wie.
Yoki en Kingstown of zo.
Nee, Wibi, je typt het steeds verkeerd. Het is dubbel R en dubbel S.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Was het moment.
Dit moet onverwachts.
Welke penis?quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:59 schreef Specularium het volgende:
Even de penis verwijderd, zal Elflettering wel weer een matige actie vinden.
Meh, maar ik heb hem niet om foto's onder water te maken. Het is gewoon handig als het regent en zo, en als je per ongeluk in het water valt dat de kans groot is dat hij het nog doet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:26 schreef moemoe het volgende:
http://www.nu.nl/mobiel/4(...)water-gebruiken.html
Nou Yoki, daar zitten we dan met onze toestellen.
Nou en.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, Wibi, je typt het steeds verkeerd. Het is dubbel R en dubbel S.
Ik ontken niet de globalisering, ik wijs er slechts op dat er alleen maar landen bijkomen. Het één heeft natuurlijk met het ander te maken. Zie het uiteenvallen van Joegoslavië, de splitsing van Tsjechoslowakije, de vorming van Zuid-Soedan, de afscheidingsbewegingen in Baskenland, Catalonië, Noord-Italië, Vlaanderen, Noord-Ierland, noem maar op.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De hele fucking wereld is de afgelopen 20-30 jaar in een bizar snel tempo gemondialiseerd. In een wereld waar alles onder druk van de grote bedrijven in toenemende mate exact hetzelfde wordt, doet het er natuurlijk niks toe waar de grens van Spanje exact ligt. Sterker nog, waar het leven in Catalonië, buiten Barcelona, onder Franco nog niks voorstelde en beduidend minder ontwikkeld was dan de rest van Spanje. In vergelijking daarmee zijn ze als ze nu eigen landsgrenzen zouden trekken nog altijd meer één met de overige Spanjaarden dan in die tijd. Omdat ze nu wel grofweg dezelfde rechten, plichten en levensstijl hebben. Zeker in vergelijking met 40 jaar geleden onder Franco.
Zo geldt dat voor de hele wereld. Jij zegt dat we steeds verder versplinteren door nietszeggende landsgrenzen, terwijl het in mijn ogen toch echt zo is dat we door die verregaande mondialisatie steeds meer verworden tot een grote eenheidsworst met een flink deel van de wereld
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:32 schreef moemoe het volgende:
OUD / Mijn bezorgde buurmeisje en haar ongeplande zwangerschap!
Doodsverwensing, tr gemacht.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mogelijk nadat ze is overleden....
Pics.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:23 schreef Specularium het volgende:
Heb nu een nieuwe fiets waar ik heel hard op kan.
Ga alleen niet mijn benen scheren.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:23 schreef Specularium het volgende:
Wat voor fiets?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:23 schreef Specularium het volgende:
Nu kan ik niet meer pimpen met mijn waterdichte toestelquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meh, maar ik heb hem niet om foto's onder water te maken. Het is gewoon handig als het regent en zo, en als je per ongeluk in het water valt dat de kans groot is dat hij het nog doet.
Voor de rest is het gewoon een goede telefoon.
Gazelle, is geen racefiets.quote:
Harry du Moulariumquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:23 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nu al zin om Mani uit te lachen als hij hier in het topic komt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:34 schreef Specularium het volgende:
Waarom krijg ik pushberichten van de NOS over Dumoulin?
Dat interesseert mij geen reet.
Dat is dan wel een verschil ja.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gazelle, is geen racefiets.
Maar ik ben alleen maar oude stadsfietsen gewend van 50 kilo zonder versnelling.
Mani89 is nu in rouw.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:34 schreef Specularium het volgende:
Fancy, met je pushberichten hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:34 schreef Specularium het volgende:
Nou dat valt wel mee, het was een glorieuze Vuelta. 4 etappeoverwinningen.quote:
NOS heeft een rare definitie van wat bekangrijk isquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:34 schreef Specularium het volgende:
Zeker, Tom mag trots zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee, het was een glorieuze Vuelta. 4 etappeoverwinningen.
Dit is in alle gevallen een understatement in haar gevalquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Sylvana is wel extreem vervelend zeg.
Met sylvana en Humberto?quote:
Je bent zelf een understatement.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is in alle gevallen een understatement in haar geval
Nou ik dacht aan een pot iets anders, maar dat is misschien ook wel weer eens leuk.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:26 schreef moemoe het volgende:
Zullen we deze mooie zaterdagavond eens vullen met een goede pot Isketch?
Vertel.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:29 schreef moemoe het volgende:
Oh trouwens, ik heb goed en slecht nieuws over Isketch...
Ha.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:30 schreef moemoe het volgende:
Het slechte nieuws is dat Google Chrome niet meer gebruikt kan worden.
Hij is zijn 'D' kwijt, is wel vaker een dingetje bij transgenders.quote:
In Windows zie ik de d anders nog gewoon staan.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is zijn 'D' kwijt, is wel vaker een dingetje bij transgenders.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is zijn 'D' kwijt, is wel vaker een dingetje bij transgenders.
Drum jij?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
Eerste 2 delen van Narcos gezien.
Lekker man.
d4v1dquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:25 schreef d4v1d het volgende:
oh wacht.
Tem, ik heb serieus altijd gedacht dat jij vrouwelijk wasZie nu pas je geslachtsicoontje
Precies.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:27 schreef Tem het volgende:
Dat icoontje zegt natuurlijk geen anus.
Wordt elke 5 minuten wel iemand doodgeschoten in die serie.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
Eerste 2 delen van Narcos gezien.
Lekker man.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:27 schreef Tem het volgende:
Dat icoontje zegt natuurlijk geen anus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2015 22:28:37 ]
quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:28 schreef d4v1d het volgende:
Ik val niet op mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt aardig terminaal.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:31 schreef d4v1d het volgende:
Heb al een paar weken af en toe oorpijn in een van mn oren. Niet continue maar doet soms wel pijn.
Maandag toch even de huisarts bellen
Dit boeit niemand.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:31 schreef d4v1d het volgende:
Heb al een paar weken af en toe oorpijn in een van mn oren. Niet continue maar doet soms wel pijn.
Altijd hetzelfde oor?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:31 schreef d4v1d het volgende:
Ook neusverkoudheid?quote:
Lekker douchen met Fatima dan.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
Tem gedraagt zich natuurlijk wel soms als een zure greppel. Al maakte hij net wel een goed grapje. Daardoor moest ik een beetje lachen. Nu voel ik me vies.
Zal wel een virusje zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet echt. Was laatst wel verkouden. Maar momenteel niet.
Ja geloof ik best. Was niet super verkouden though maar heb echt al een paar weken last van mn oren (week of 5/6). Dus misschien toch even bellen maandag. Al is het om de assistent te vragen of het verstandig is langs de huisarts te gaan.quote:
Superaidsquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:36 schreef Tem het volgende:
Hiv is ook een virus. Heb je straks ooraids.
Hoe lang duren die aanvallen van oorpijn? En is het zo erg dat je pijnstillers moet nemen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja geloof ik best. Was niet super verkouden though maar heb echt al een paar weken last van mn oren (week of 5/6). Dus misschien toch even bellen maandag. Al is het om de assistent te vragen of het verstandig is langs de huisarts te gaan.
Nee, is licht. Ik hou niet bij hoelang t duurt. Maar niet volledige dagdelen iig.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe lang duren die aanvallen van oorpijn? En is het zo erg dat je pijnstillers moet nemen?
Zal wel meevallen, maar bellen kan altijd natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, is licht. Ik hou niet bij hoelang t duurt. Maar niet volledige dagdelen iig.
Naar de huisarts of assistente.quote:
Denk ook wel dat het weinig voorstelt. Maar wil na 6 weken toch even informerenquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, maar bellen kan altijd natuurlijk.
banaanvraag = banquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:45 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zou d4v1d bannen, wil niet zeuren hoor.
Ik zou Fokker slaan, wil niet stoken hoorquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:45 schreef Fokker89 het volgende:
Fokker89quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:45 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:20 schreef d4v1d het volgende:
harder dan jouw voorouders ooit gewerkt hebben.
Ga jij de FP modden dan?quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn pik toen ik je zusje zag was ook hard
Daar heb ik Fokker niet voor aangenomen ...quote:
Je bent nog matiger dan Wibi.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn pik toen ik je zusje zag was ook hard
Het kan nog altijd erger he.quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je nog steeds die walgelijke UI.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Triggershot, as-salaam aleikum mijn broeder
Wa aleikoem as-salaam wa rahmatallahi wa barakatahu.quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Triggershot, as-salaam aleikum mijn broeder
Doe eens normaal, ik heb je net gered van en Tem-ban.quote:
Rotterdamsquote:Op zaterdag 12 september 2015 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wa aleikoem as-salaam wa rahmatallahi wa barakatahu.
Nu krijg ik trek in kebabquote:Op zaterdag 12 september 2015 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wa aleikoem as-salaam wa rahmatallahi wa barakatahu.
Tem bannen zijn toch maar maximaal een week.quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe eens normaal, ik heb je net gered van en Tem-ban.
Spamquote:Op zaterdag 12 september 2015 23:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mr. Kebab
Eindhoven
Donizettilaan 39
5653BA Eindhoven
040-2826145
Hmm, weet niet of die hier ook bezorgen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mr. Kebab
Eindhoven
Donizettilaan 39
5653BA Eindhoven
040-2826145
Hebben ze in je dorp geen Turrek?quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of die hier ook bezorgen.
2 zelfs.quote:
Gewoon bellen, nooit onthoofd is altijd mis.quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of die hier ook bezorgen.
Ze vragen nu waarom ik vragen over onthoofden stel?quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon bellen, nooit onthoofd is altijd mis.
Omdat over weekje offerfeest natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze vragen nu waarom ik vragen over onthoofden stel?
Ah, wel slim jaquote:Op zaterdag 12 september 2015 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat over weekje offerfeest natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |