Was je weg dan?quote:
Sorry dat ik je niet gemist hebquote:
Sta ik dan nu op het 'supertof' lijstjequote:Op zaterdag 12 september 2015 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik haal jou van mijn 'tof' lijstje af.
Nee, 'openstaande kwesties'quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sta ik dan nu op het 'supertof' lijstje
Ik zou je zo een brohug geven.quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:44 schreef Specularium het volgende:
Wilde hier eerst een grapje maken dat Henk 2 fantastische dagen via Tempo Team als kraanmachinist heeft gehad, maar ik heb me ingehouden. Want gaat misschien wat ver.
Hoop dat jullie trots op mij zijn.
Die kwestie is waarschijnlijk gewoon een knuffelquote:Op zaterdag 12 september 2015 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, 'openstaande kwesties'
Stiekem weet je dondersgoed waar ik op uit ben.quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kwestie is waarschijnlijk gewoon een knuffel
Ja weet ik, maar ik val al op een andere snor.quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stiekem weet je dondersgoed waar ik op uit ben.
Oh.quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik val al op een andere snor.
Sorry broeder, die ziiina gaat gewoon voor.quote:
das toch geen stijl ah mattie.quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry broeder, die ziiina gaat gewoon voor.
Ziiinas gaan voor zemmelsquote:Op zaterdag 12 september 2015 01:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
das toch geen stijl ah mattie.
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:18 schreef Specularium het volgende:
De mp4 van VI is weer helemaal kut met geluid dat niet gelijk loopt.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry broeder, die ziiina gaat gewoon voor.
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 02:41 schreef Specularium het volgende:
Zo zie je maar dat Viro helemaal niet altijd grappig is.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 02:47 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb wel per ongeluk een beetje grappig gedaan'Maak je wachtwoord eens wat makkelijker'
quote:
Maar wij hebben Harry.quote:Op zaterdag 12 september 2015 03:22 schreef Kowloon het volgende:
De POL-SC heeft wel meer diepgang, ondanks de grappen en grollen.
Onvoorspelbaar. De wereld versplintert steeds verder...quote:Op zaterdag 12 september 2015 03:30 schreef Kowloon het volgende:
Zo zien 1,5 miljoen mensen er uit; voor een onafhankelijk Catalonië:
[ afbeelding ]
Zolang het zonder geweld en bloedvergieten gaat kan ik dergelijke initiatieven wel waarderen. Laat men zich maar aansluiten daar waar men zich het prettigst bij voelt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 03:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onvoorspelbaar. De wereld versplintert steeds verder...
In veel gevallen moet er eerst wel bloedvergieten aan te pas komen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 03:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zolang het zonder geweld en bloedvergieten gaat kan ik dergelijke initiatieven wel waarderen. Laat men zich maar aansluiten daar waar men zich het prettigst bij voelt.
Nonsensquote:Op zaterdag 12 september 2015 03:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onvoorspelbaar. De wereld versplintert steeds verder...
Ja maar dat is een vlakke parade richting Madrid. Vandaag de laatste bergen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Morgen is toch de laatste etappe?
Oh oke, dus morgen is niet zo spannend meer als het vandaag goed gaat.quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar dat is een vlakke parade richting Madrid. Vandaag de laatste bergen.
Zo lang geleden dat ik mijn hersens pijnig als ik er aan terug denk.quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:15 schreef d4v1d het volgende:
Die nieuwe topiclijst.
Waar is de tijd gebleven dat je heel af en toe nog kon lachen om een tong80 topic
Noem mij, afgezien van het eerder kunstmatig gescheiden Duitsland, dan eens een paar landen die met elkaar zijn gefuseerd tot één nieuw land? Ik zie alleen maar afsplitsingen of initiatieven in die richting.quote:
De hele fucking wereld is de afgelopen 20-30 jaar in een bizar snel tempo gemondialiseerd. In een wereld waar alles onder druk van de grote bedrijven in toenemende mate exact hetzelfde wordt, doet het er natuurlijk niks toe waar de grens van Spanje exact ligt. Sterker nog, waar het leven in Catalonië, buiten Barcelona, onder Franco nog niks voorstelde en beduidend minder ontwikkeld was dan de rest van Spanje. In vergelijking daarmee zijn ze als ze nu eigen landsgrenzen zouden trekken nog altijd meer één met de overige Spanjaarden dan in die tijd. Omdat ze nu wel grofweg dezelfde rechten, plichten en levensstijl hebben. Zeker in vergelijking met 40 jaar geleden onder Franco.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Noem mij, afgezien van het eerder kunstmatig gescheiden Duitsland, dan eens een paar landen die met elkaar zijn gefuseerd tot één nieuw land? Ik zie alleen maar afsplitsingen of initiatieven in die richting.
Release Date: 31 December 2015quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Extraction (2015) - IMDb
Vanavond even kijken, denk dat het ook wel iets voor jou is.
Had een ban moeten zijnquote:Op zaterdag 12 september 2015 15:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb ook echt een note gekregen voor dat piemelhoofd
En terecht.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb ook echt een note gekregen voor dat piemelhoofd
Heb jij Henkie al gefeliciteerd?quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:26 schreef moemoe het volgende:
http://www.nu.nl/mobiel/4(...)water-gebruiken.html
Nou Yoki, daar zitten we dan met onze toestellen.
Nee, eerst jou nog feliciterenquote:Op zaterdag 12 september 2015 15:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij Henkie al gefeliciteerd?
Oh boy....quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:28 schreef Njosnavelin het volgende:
De kapper heeft mijn kapsel verklootik vertrouw nooit meer iemand
Zo voel ik me nu dus ook. Ik start vanaf vandaag een sociaal isolement.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh boy....
Dat had ik vorig jaar. Toen ontwijkte ik gewoon mensen vanwege mijn kapsel...
Terug gaan omdat je niet tevreden bent een optie?quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo voel ik me nu dus ook. Ik start vanaf vandaag een sociaal isolement.
Nee hij heeft mijn pony gewoon veel te kort geknipt. Dus valt niks aan te doen behalve wachten. Heb er, mietje als ik ben, niks van gezegd.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Terug gaan omdat je niet tevreden bent een optie?
Dank je, heb niks gevierd. Gewoon een jaartje ouder geworden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, eerst jou nog feliciteren.
Ik hoop dat het een doldwaas verjaardagsfeest was! Van harte!
Ik dacht toen ''het is maar haar'', maar zo voelt het niet na afloopquote:Op zaterdag 12 september 2015 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee hij heeft mijn pony gewoon veel te kort geknipt. Dus valt niks aan te doen behalve wachten. Heb er, mietje als ik ben, niks van gezegd.
Pics van je mislukte kapsel.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee hij heeft mijn pony gewoon veel te kort geknipt. Dus valt niks aan te doen behalve wachten. Heb er, mietje als ik ben, niks van gezegd.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:37 schreef Fokker89 het volgende:
Weer een jaar dichter bij de dood.
Nee echt he.. kan me echt opwinden over zulke dingenquote:Op zaterdag 12 september 2015 15:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik dacht toen ''het is maar haar'', maar zo voelt het niet na afloop.
Laat ik dat mezelf jullie maar niet aan doen.quote:
Regent het?quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier wel hoor. van dat plakkerige weer
Ik eet ze nu.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik las in een ander topic dat er alweer pepernoten te koop zijn.
Gelukkig begrijpen wij vrouwen dit van elkaar.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee echt he.. kan me echt opwinden over zulke dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |