quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:18 schreef Specularium het volgende:
De mp4 van VI is weer helemaal kut met geluid dat niet gelijk loopt.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry broeder, die ziiina gaat gewoon voor.
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 02:41 schreef Specularium het volgende:
Zo zie je maar dat Viro helemaal niet altijd grappig is.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 02:47 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb wel per ongeluk een beetje grappig gedaan'Maak je wachtwoord eens wat makkelijker'
quote:
Maar wij hebben Harry.quote:Op zaterdag 12 september 2015 03:22 schreef Kowloon het volgende:
De POL-SC heeft wel meer diepgang, ondanks de grappen en grollen.
Onvoorspelbaar. De wereld versplintert steeds verder...quote:Op zaterdag 12 september 2015 03:30 schreef Kowloon het volgende:
Zo zien 1,5 miljoen mensen er uit; voor een onafhankelijk Catalonië:
[ afbeelding ]
Zolang het zonder geweld en bloedvergieten gaat kan ik dergelijke initiatieven wel waarderen. Laat men zich maar aansluiten daar waar men zich het prettigst bij voelt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 03:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onvoorspelbaar. De wereld versplintert steeds verder...
In veel gevallen moet er eerst wel bloedvergieten aan te pas komen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 03:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zolang het zonder geweld en bloedvergieten gaat kan ik dergelijke initiatieven wel waarderen. Laat men zich maar aansluiten daar waar men zich het prettigst bij voelt.
Nonsensquote:Op zaterdag 12 september 2015 03:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onvoorspelbaar. De wereld versplintert steeds verder...
Ja maar dat is een vlakke parade richting Madrid. Vandaag de laatste bergen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Morgen is toch de laatste etappe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |