Zo voel ik me nu dus ook. Ik start vanaf vandaag een sociaal isolement.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh boy....
Dat had ik vorig jaar. Toen ontwijkte ik gewoon mensen vanwege mijn kapsel...
Terug gaan omdat je niet tevreden bent een optie?quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo voel ik me nu dus ook. Ik start vanaf vandaag een sociaal isolement.
Nee hij heeft mijn pony gewoon veel te kort geknipt. Dus valt niks aan te doen behalve wachten. Heb er, mietje als ik ben, niks van gezegd.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Terug gaan omdat je niet tevreden bent een optie?
Dank je, heb niks gevierd. Gewoon een jaartje ouder geworden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, eerst jou nog feliciteren.
Ik hoop dat het een doldwaas verjaardagsfeest was! Van harte!
Ik dacht toen ''het is maar haar'', maar zo voelt het niet na afloopquote:Op zaterdag 12 september 2015 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee hij heeft mijn pony gewoon veel te kort geknipt. Dus valt niks aan te doen behalve wachten. Heb er, mietje als ik ben, niks van gezegd.
Pics van je mislukte kapsel.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee hij heeft mijn pony gewoon veel te kort geknipt. Dus valt niks aan te doen behalve wachten. Heb er, mietje als ik ben, niks van gezegd.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:37 schreef Fokker89 het volgende:
Weer een jaar dichter bij de dood.
Nee echt he.. kan me echt opwinden over zulke dingenquote:Op zaterdag 12 september 2015 15:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik dacht toen ''het is maar haar'', maar zo voelt het niet na afloop.
Laat ik dat mezelf jullie maar niet aan doen.quote:
Regent het?quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier wel hoor. van dat plakkerige weer
Ik eet ze nu.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik las in een ander topic dat er alweer pepernoten te koop zijn.
Gelukkig begrijpen wij vrouwen dit van elkaar.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee echt he.. kan me echt opwinden over zulke dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |